Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer; heb wel alles gelezen en leef met iedereen mee, met de vervelende maar ook met de leuke dingen.
sanrob, wat een nieuws zeg. Je hoopt toch steeds op beterschap he. Normaal kunnen ze het rond 18 weken zien, soms vroeger, dit ligt eraan of de kleine het laat zien en goed ligt. Laat je pake maar lekker van alles mee genieten, hij zal zeker nog niet opgeven. Hij zal er alles aan doen om z'n kleinkind te zien hoor. Toch hoop ik en wens ik dat hij nog meer dan een jaartke mag blijven.
Danke je ZICO. En RITJE bedankt voor je "Sweet dreams"ben alleen bang dat het de komende tijd alleen nachtmerries zullen zijn.
@Sanrob: wat een heftig en verdrietig nieuws zeg.....je hoopt natuurlijk altijd op het beste maar helaas is dat niet altijd zo..... Ik hoop dat hij voorlopig nog bij jullie zal zijn en zijn kleinkind in zijn armen kan sluiten! Héél erg veel sterkte. En van die 3d echo vind ik een goed idee;daar kan je het al veel beter op zien. Ik had mijn 20 weken echo bij 20 weken en 3 dagen en toen was het geslacht overduidelijk dus ik denk ook vanaf een week of 17/18.
ben pas 15 wkn, kan zijn dat mn vader het nog ff red maarja kan ook zijn van niet. nouja dan doen we toch 2 x 3 d echo boeie.
@Sanrob wat erg om dit te horen..... ik weet niet wat te zeggen meid vind het zo erg voor je......... dikke knuffel ja het grapje heb ik doorgestuurd naar de dames die een mail adres hadden.. vond het grappig Ritje
SanRob, wat erg, meid. Voor jou vader, maar zeker ook voor jou. Maar meid, denk maar niet gelijk aan dat het volgende week of week daarop gaat gebeuren. Hij kan nog best een tijdje mee doen. Het hangt nog heel veel van persoon. Als hij een vechter is kan hij (hoop ik) nog jou baby zien. Anders is het binnen kortste keren afgelopen. Ik kende een iemand die botkanker had, en hij zei rond de Kerst dat hij nog een keertje met zijn kleinkind in de zomer wilde gaan vissen. Eerlijk waar: in juni ging hij met zijn kleinzoon vissen. Mooi dag, zon schijnt, visje hapt. Volgende dag was hij er niet meer. Ik hoop dat jou vader het nog kan volhouden. Want jij kan er niets aan veranderen.
Jeetje Sanrob wat erg ik wens je heel veel sterkte toe in deze zeer moeilijk tijd.......... Ik weet eiggenlijk niet zo goped wat ik moet zeggen ik ben sprakeloos.... sterkte....ik leef met je mee
@Zico: Wat goed! Gefeliciteerd! Het is ook een erg mooie foto... @Diaantje: Ach wat sneu van de hond van je ouders. Was hij voor de beroerte ook al ziekelijk of kwam het helemaal onverwacht? @Nin0: Ach... wat zielig, kleine Jules in ziekenhuis! Gelukkig is hij weer gezond bij zijn papa, mama en broertje ! Ik vind het echt kl*te voor je! @Sanrob en Ellenk: Deze is voor jullie... Ik wens jullie allebei heel veel sterkte de komende tijd!
Sanrob. Kl*te meid! Wel een goed idee van die 3D. Misschien geeft het hem extra kracht! Sterkte voor jou en je familie......
@ SANROB: echt kl*t* van je vader. Evengoed, de wonderen zijn de werelds nog niet uit. Ik blijf voor jullie duimen dat kleinkind en opa elkaar nog mogen leren kennen. Tot die tijd wens ik jullie allen heel veel sterkte! @ LOLA: Rocky was niet echt ziekelijk, maar had wel al last van de ouderdomskwaaltjes zoals doofheid, niet meer zo snel en ver kunnen lopen, veel slapen, maar voor de rest was hij nog kerngezond. De vorige week was hij nog met mijn vader aan het stoeien in de tuin, hij rende (voor zover hij nog kon) achter mijn vader aan. We zijn er echt van geschrokken dat het opeens zo snel ging van vrijdag tot maandagochtend. Hebben er echt heel veel verdriet van!
Natas en Chris, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Danique . Lekker genieten nu meid!!! En we zien je wel weer online wanneer je daaraan toe bent.
Ellen, heel veel sterkte meid, ik had het zo heel anders voor je gehoopt. Dikke knuffel. SanRob, wat een vreselijk nieuws van, over en voor je vader. Heel veel sterkte. Hopelijk mag hij er nog lang genoeg zijn om in ieder geval de geboorte van jouw kindje mee te maken. In ieder geval, heel veel sterkte. Diaantje, ook al zo'n naar nieuws. Afscheid moeten nemen van een zo geliefd huisdier is nooit fijn. Heel veel sterkte meid.
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Vandaag zijn Yelina en ik thuis gekomen en ja SanRob, dat kan niet missen, we zijn inderdaad rond 12.00 uur vertrokken en wij hadden een boeket met zonnebloemen bij ons, dus je hebt even een blik kunnen werpen op ons meisje. Zondag even flink last gehad van de babyblues. Ik was het helemaal niet eens met het beleid van de kinderarts om alles wat de kleine meid niet at maar gewoon naar binnen te pompen via de sonde. Haar maagje kon de hoeveelheid die ze moest hebben gewoon nog niet aan en iedere keer wanneer ze aan de laatste 10CC begonnen kwam alles er gewoon weer uit. Zelf had ik zoiets van, laat haar maar zelf bepalen hoeveel ze hebben wil. Eet ze een keertje niet of te weinig, dan pakt ze dat de volgende voeding wel op. De verpleging vond dat inmiddels ook en die hebben er gisteren voor gezorgd dat ik van de kraamafdeling naar de rooming in van de kinderafdeling mocht. Zo kon ik 24 uur lang zelf volledig voor Yelina zorgen en zij konden het goed in de gaten houden. Yelina moest bewijzen dat ze haar flesjes goed leegkreeg en ze moest zijn aangekomen en dan mocht ze vandaag mee naar huis. En dat heeft ze braaf gedaan. Alyssa vindt het helemaal geweldig dat ze nu een klein zusje heeft. Ze wil haar steeds aaien en knuffelen. En toen ze vanmiddag naar bed was hoorden we haar hele verhalen vertellen over Yelina. Zooo lief. De borstvoeding komt nog niet echt goed op gang, maar er zit nog wel vooruitgang in. Hopelijk zet het allemaal goed door. Alleen is het erg jammer dat we het niet eerder hebben opgemerkt, omdat ik nu pas op dag 5 na de bevalling achterkwam en dat maakt het op gang brengen van de produktie er niet beter op. Maar goed, CCtje voor CCtje wordt het iedere dag toch iets meer. Voorlopig blijf ik maar gewoon afkolven en we zien wel waar het schip strandt. Voor de liefhebbers, ik heb een eerste foto geplaatst in m'n album.
Lola, wat balen zeg, dat die kast de kamer niet in wil. Hopelijk lukt het alsnog met een verhuislift. Nin0, dat was even schrikken zeg, met jullie kleine mannetje. En wat slordig dat de arts van het CB er zo laconiek over deed. Gelukkig valt het allemaal nog mee.
@Inez: Wat een scheetje, die dochter van jou ! Wat betreft het opkrikken van je borstvoeding: Probeer eens Domperidon. Het is eigenlijk een middel tegen maagklachten, maar heeft als bijwerking dat het de melkproductie stimuleert. Toen bij Jasmijn mijn melkproductie op een gegeven moment bijna helemaal wegviel, heb ik hier baat bij gehad. Als je er meer over wilt lezen... http://www.borstvoeding.com/kindjeaande ... don-1.html
Ja, lief he? Dank je, ik zal eens gaan kijken op die pagina. Ik wil er zeker voor gaan om te proberen de voeding op gang te brengen.