Lache INEZ, ik voelde gewoon dat jij het moest zijn stom he. (ik durfde je niet aan te spreken)Ja dames IK heb de kleine dame in het echt mogen bewonderen. Dank jullie allemaal voor de lieve woorden. Morgen komt hij thuis en is het afwachten. Het zou echt een wonder zijn als hij het een paar maand redt. Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit, we blijven hopen en hij vechten. Welkom ANNE5, en succes.
Hoi meiden, Even tussendoor. Ik ben heel erg in de war . Normaal gesproken heb ik cyclus van 26 dagen. Vorige maand was het opeens 25. Als ik nu ga vanuit 25 dagen, dan moet ik vandag ongi worden, of anders morgen. Ik heb vanochtend heel kleinbetje buikpijn gehad, het leek niet eens op ongipijntjes, daarna betje slijm met tintje roze. Mijn BM zit nog potdicht. Verder geen verschijnselen of iets anders. Zou het kunnen : : : Jullie mening graag!
Het zou best kunnen 4xmamma. Ik had de vrijdag voor mijn NOD ook echt het idee dat ik ongesteld zou worden. Heb zelfs een tampon ingedaan....Toen ik die verwijderde zat er een heel klein beetje roze slijm op ( sorry voor de details) dus toen dacht ik helemaal het gaat komen. Maar nee helemaal niks.....dus....... Ik stuur goeie straaltjes
SanRob, heel heel veel sterkte met je vader, het is niet niks.. Diaantje, sterkte met het verwerken van de dood van Rocky, ondanks dat hij een mooie leeftijd heeft bereikt zal het gemis voor vooral je ouders groot zijn. Ellen, niet leuk, verdorie. Coco, pas met 10 weken een echo? Dan moet je veel geduld opbrengen, gelukkig ga je eerst op vakantie. Welkom nieuwe 35+ dames! Zin in klussen? Nou, ikke niet hoor, vent wel, maar die wacht maar even. Morgen mijn 1e echo... brrr
Coto, ik heb het, die straaltjes van jou. Nu nog hopen dat mijn uitblijfen. Ik heb net mijn haar geknipt en daarna ging duchen, en ja, hoor, ik kon het niet laten, getest. Ik kon mijn ogen niet geloven. Heel onduidelijk, bijna niet te zien, alleen als je het onder bepalde hoek in het zon kijkt, maar wel een strep. Over paar dagjes, als mijn ongi uitblijven test ik nog een keer. "Als mijn ongi uitblijven" omdat ik heb het al een keer meegemakt. In april. Testte ik drie keer positief en halvedag later begon ik te lekken. Dus ik ben wel even voorzichtig met blij zijn. En mijn banner verander ik voorlopig ook niet.
4xmama denk dat het was, ik heb ook bruin roze verlies gehad op m'n nod dag, daarna niet meer..... testen zou ik zeggen
4x mamma; zal nog even wachten dan om je te feliciteren.Maar duim wel dat die streep over een paar dagen vet dik is.
MOLLY: veel plezier morgen, want natuurlijk zie je dan een duidelijk spartelend wezentje met een duidelijk kloppend hartje.
@4X mama wel is afwachten toch duim ik voor jou... laten we echt hopen zou leuk nieuws zijn @Coto god wat kunnen ze toch soms je lang laten wachten op een eerste echo he, en dit is zo spannend en boeiend! @Sanrob het is soms heel gek hoe het leven kan lopen, je hebt een mooie glimp al kunnen zien dat het echt kan zijn! een hoopje en een geluk in een paketje! @molly laat maar horen hoe jou eerste echo geweest is..... geniet ervan he en dat het hartje mooi mag kloppen! ik had ervan traantjes in de ogen toen! mijn vriend vond het geweldig! Hier wel als mijn dochter en de toekomstige vader hun oor op men buik zetten horen ze de hartslag en de hik van Ons Silke voor mijn verjaardag heeft mijn dochter zo een leuke lieve licht blauwe slofjes gekocht met oortjes op en een muize snuitje, zo schattig, en een tuigje in mooie kleurtjes voor aan de maxi cosi te zetten, mijn schoonfamilie had een badhanddoekje bij voor baby's met zo n hoekje en washandje roze! elke week heeft er iemand wel babyspulletjes bij... en de kast zit al vol! fijne avond Ritje
Molly, het is geweldig om je kleintje voor het eerst te zien en horen. Zoiets vergeet je nooit meer. Net als eerste schopje. Geniet ervan. SanRob, hoe is het met je na al die stres. Gaat het een betje? Verzorg je goed, meid, want jij bent even belangrijk als alle andere, zelfs meer. Want jij zorg voor twee. Ik heb het weer, die vervelende pijntje. Ik weet het niet meer. Maar ik heb wel maandverband er in gedaan voor het gavaal dat. Hoop naturlijk dat ik hem morgen gewoon schoon weg mag doen. Tot nu toe is het wel droog. Sorry voor detail's.
Sens en Limmeke: hebben jullie al getest? Sens, jij moest toch allang ongi zijn of roze testen. En Limmeke heb je al testje gedaan? vertel, vertel...
4xmamma; mn vader zei vanavond ookal dat ik me niet druk moest maken om en voor hem en goed moet rusten. JA PAP. Ja je komt weinig aan je rust toe, maar de situatie is nu eenmaal zo en je wilt zoveel bij hem zijn en voor hem doen.Als ik dat niet doe krijg ik daar spijt van en de kleine hobbelt wel mee. ben wel blij dat ik me nu weer helemaal ok voel met die ijzertabletjes.
INEZ of misschien 1 vd anderen; ooi gehoord dat iemand echo heeft laten maken bij Baby In Beeld in Apeldoorn of andere plaats? maar liefst ervaring in Apeldoorn?
@Molly: succes morgen met de echo! veel kijkplezier! @4xmama: klinkt bemoedigend....ben benieuwd hoe het afloopt!
@4xmama : Dit klinkt heel goed....Hoop na mijn vakantie ergens te lezen dat het raak is! @ik weet niet meer. Ik ga over 2 weken gewoon de VK bellen (ben ik 8 wk) misschien mag ik eerder.... doei ga slapen....mm
Hai allemaal, Ik ben op dit moment 36 en bijna 8 weken zwanger voor de eerste keer en ben nieuw hier! Erg spannend allemaal. Vandaag voor de eerste keer naar de vk geweest, en we moeten gaan nadenken over verschillende testen ivm leeftijd... hebben jullie dat ook? Vanaf 11e week pas een eerste echo... kan niet wachten!
goeiemorgen dames.. gisterenavondongi geworden.. ik hing boven pot mijn krentenbol te retourneren.. toen het ineens in alle hevigheid langs mijn benen naar onder droop. balen dus aan alle kanten hier! Volgende NOD is eh.. 3 september... welkom sasanna
@Ritje nog gefeliciteerd met je verjaardg! @4xmama ik duim voor je @sasanna welkom hier bij ons gezellige clubje... @sanrob hoe is het nu met je?Wil het allemaal een beetje lukken?
@ MOLLY: dank je voor je lieve woorden. Idd een mooie leeftijd, toch is iedere dag te vroeg die je afscheid moet nemen. Het gemis is echt enorm. Voor jou: heel veel kijkplezier morgen bij de echo. Ik ga keihard voor je duimen dat je een mooi spartelend beebje met een mooie hartslag te zien en te horen krijgt. Komt goed! GENIETEN! @ 4XMAMMA: spannend hoor, duim, duim, duim.... @ RITJE: helemaal geweldig dat je al zoveel voor jullie Silke hebt gekregen. Ook heel lief van je dochter! @ SANROB: fijn dat je vader in ieder geval naar huis mag. Is toch prettiger in zijn eigen omgeving, lijkt me zo. Kan me zo goed voorstellen dat je nog heel veel en vaak bij hem wil zijn, maar probeer toch ook een beetje aan rust toe te komen. Wel fijn dat je je ok voelt met die ijzertabletjes. Sterkte! @ SASANNA: welkom bij ons oudjes. Gefeliciteerd met je zwangerschap! @ LIMMEKE: balen zeg dat je ongi bent geworden. Veel succes in de volgende ronde. @ ELLEN: nogmaals een knuf voor jou!
4xmama spannend en ik hoop op een vette duidelijke streep. Molly succes vandaag. Sasanna welkom hier en fantastisch dat je zwanbger bent. Ja onderzoeken daar wordt je mee geconfronteerd op onze leeftijd. Het blijft iets persoonlijks.