Ellen je bent echt grappig, misschien kan dat hier ook wel klompjes uit als ik er met mijn dikke buik aanraak jenevertje heb nog een citroen jenertje in de kast en lekker kussentje in mijn rug.... pffff zalig! Tot na de zwangerschap he want dan haal ik men sportmaschientje een 850 trx uit de koast en doe ik mijn sport weer met de hondejs, ah ja heb een paar jaar gelden topsport gedaan ben toch van plan nog even verder te doen! niet slecht voor een oude vrouw hihihihihi mijn dochter van 16 j was nu al bezig hoe ze met deze bengel in mij buikje haar paard ging delen en der opleren Ritje
Mooi buikje heb je! Zo wil ik er over 7 maanden ook wel uitzien Die 7 kilo zou ik me echt geen zorgen om maken. Toen ik 25 kilo was aangekomen kreeg ik een kindje van 2900gram en toen ik 7 kilo was aangekomen kreeg ik een kindje van 2600gram. Het verschil in kilo's was wel erg veel, maar niet echt terug te zien in de geboortegewichten. De gyn heeft mij overigens als voorbereid op waarschijnlijk weer een erg klein kindje, als ik zwanger mag worden (of ben). Jammer dat Tji niet heeft gereageerd op de vraag hou oud ze zelf is. Maar wij gaan gewoon de gezellige draad weer oppakken met de oudjes (waar ik over een paar weken echt bij hoor)
Ritje, mooi ronde bolletje. Echt mooi. Maar ik wil weleens zien hoe het op de laatste week word. Vast en zeker super mooi en ronder dan rond. Nou, over oudere "ouders" gesproken: Mijn ouders hebben ons (mijn zus en mij) groot gebracht. Mijn zus kreeg twee dochters en dumpte ze bij mijn ouders. Die twee hebben ze ook groot gebracht. Nu heeft mij oudste nicht dochtertje, en ja hoor, ook bij mijn ouders gedumpt. Mijn vader is nu 77 en mijn moeder word 10 augustus 65. Ik vroeg een keer aan mijn vader of is het nu niet een beetje de tijd om rust te nemen en voor zichzelf te gaan leven? Toen zei hij dat als die kleine achterkleindochter weg genomen word, binnen een week is hij er niet meer. Want zij houdt hem op de been. Ik vind het prachtig hoe hij het doet. Mijn moeder ook. Ze gaat zelfs zwemmen met dat kleine. Echt mooi. Meiden, zullen we gewoon niets aantrekken van die opmerkingen. Slim zijn ze niet. Het was gewoon kwade wind binnen gewaaid. Meer niet. En nu is die weg. En wij blijven. En voor sommigen tussen ons schijnt zelfs de zon, voor andere nog wat wolkjes. Maar de zon komt een keertje toch doorheen. En dan is er feest. En zulke lui nodigen we niet uit. Toch?
Zico maak er een hele leuke tijd van meid, geniet en ontspan en wees voorzichtig in de zon! Giegel je hoort er nu al bij, maak je geen zorgen... lieve mensen zijn welkom.... goed te horen van die kilo's.... misschien ga ik gerust zijn als de echo er is en het gewicht toch wat voorspeld is... ik voel dak zwaarder word mijn buikje en de rug is al zwakjes en geeft toch aan meer rust te nemen..... yep vanachter zie je het niet vanvoor draag ik alles! liefs Ritje,
x4 mama kan dit nog ronder en voller? het wipt er bijna af dat bolletje vanille creme thanks nu nog eind van de maand een foto van mijn schoonbroer die goede fotograaf is en het staat vast! beloof voorzichtig te zijn he Zico Ritje
Ja hoor, het kan. Ik met mijn tweede woog zelf 48 kilo. Hij is geboren 3850 gram en 64 cm lang. Als ik ging zitten op de bank dan zat ik op de randje, anders kon niet. Dus, het kan nog ronder.
Wat jij wil maakt niet uit! WIe zegt dat jij een geschikte moeder zal zijn of bent? Ik ben moeder geworden op jonge leeftijd en op oudere leeftijd en ik moet zeggen IK doe het prima. Als oudere moeder heb je meer levens ervaring en kun je dingen beter relativeren. Je kan meer hebben en hebt meer tijd voor je kind. Er zijn hier dames die echt al lang bezig zijn met zwanger worden die er heeeeeeeeel veeeeeeeeeel moeite voor moeten doen om zo,n mooi prachtig wondertje te krijgen. en dan kom jij even vertellen dat we even heel goed moeten na denken of we wel weten wat we doen! DAt jij een slecht jeugd hebt gehad is niet onze zorg en zeker niet onze fout....Hoe oud ben jij dan?Dat zeg je niet..........dan is het makkelijk om andere aan te vallen Ik weet dat oudere mama's goeie mama,s zijn met veel levens ervaring. Hoe erg is het wel niet als iemand eenkindje krijgt wat niet gewenst is? Hier zijn dames die wel kinderen wilen die gewenst zijn. Ik zou zeggen ga ergens anders andere mensen lastig vallen en niet op dit forum...
@zico ik wens je een hele fijne vakantie toe @ritje in mijn eerste zwangerschap was ik 22 kilo aangekomen en mn laatste zwangerschap 8 kilo. Ik heb 2 hele gezonde kinderen.Dus minder aankomen is niet erg je moet het er ook weer allemaal af zien te krijgen en dat was in mijn 1ste zwangerschap niet gelukt. Iets te veel aangekomen
MaMa2X he, meid, doe rustig aan. Zij verdient jou zenuwen niet. Anders gaat jou eitje koken, en dat hebben we niet nodig, die moet springen.
Misschien is dit wel een hele rare vraag Ik ben een beetje in de war want mijn cyclus is nu anders omdat ik 3 dagen overtijd was en toch mijn menstruatie kreeg. Vraag>>>Ik heb gisteren slijm verlies gehad, eggwhite zeg maar,waneer ben ik dan vruchtbaar de dag er voor of erna? Mijn ovulatie test was vandaag positief gisteren geklust kan ik dan zwanger raken hoelang blijft sperma leven? Weet iemand het? Misschien domme vragen maar door mijn late menses ben ik in de war.
kikkervisjes kunnen wel 2-3 dagen rond zwemmen, dat heb ik ergens gelezen. Als het zo is kan je best zwanger raken. Wij klussen iedere dag (goed, he, voor de oudjes) dus die vraag heb ik nooit.
Lieve meiden, Ik ben blij dat we het allemaal eens zijn met elkaar en ik vind dat iedereen haar mening goed heeft verwoord! En Ellen... ja jij bent écht grappig! Ik zie het tafereeltje zó voor me (hoef ik maar te denken aan de visites vroeger bij mijn opa en oma... Weet je wat: ik schuif gezellig aan met een advocaatje! O nee, als zwangere bejaarde mag ik dat natuurlijk al helemáál niet hebben... Ik vraag me ook oprecht af met welke intentie Tji haar 'waarschuwing' postte. Wij veranderen er toch niet door van mening hoor (en in het geval van een flink aantal van ons is het daar ook al te laat voor)...
De kwaliteit van het sperma (óók dat van de oudjes... ) schijnt echter beter te zijn wanneer je om de dag klust. Toen wij in de medische molen zaten, adviseerde de fertiliteitsarts ons daarom ook om om de andere dag te klussen...