35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Jij lief Ritje,

Dacht je nu werkelijk dat ik ook maar enigszins zou twijfelen over mijn kinderwens. Allee, zijt u zot? Geen haar op mijn hoofd! Mijn vriendin en ik zijn de meest hippe, lieve, gekke, frivole, zorgzame, en lieve moeders die je maar kunt bedenken. En hee, vergeet onze leuke, lieve, nog jonge ;) , attente, wijze donor/papa van ons evt. toekomstige kindje niet!

Dat kind komt in een warm bad, dat wil je niet weten! (als het maar wel rijst lust ;) hoe laat komen jullie Daantje en Randy? Tempeh doe ik er ook nog wel bij. wat maakt het uit?)

Dag lieve meiden, fijn weekend hoor!

(ps Ritje, ik weet het van jouw achtergrond...hebben we wel eens over gpbt, weet je nog?. Jouw kinderen boffen met zo'n lieve warme vrouw als jij bent. En hoe je over je grootvader schrijft, ontroerend! Fijn he dat je daar warme gevoelens bij hebt he?. Kinderen zijn veerkrachtig he?)

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    sorry Miss Daantje jou naam spel ik veel verkeerd maar je weet dat ik jou bedoel he,
    en dames ik heb nooit een MK gehad maar het moet een erge nachtmerrie zijn,
    hopen dat het ooit een plaatsje krijgt...

sterkte
    liefs Ritje

3. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Limmeke: veel plezier!

Ellen: ik had twee weken na mijn miskraam weer een eitje. Was ook duidelijk te zien op de inwendige echo! Ik was/ben erg blij dat mijn lief lijf zo snel herstelde. Top he?

Ritje, allee, gij zijt ook welkom, he? Neem jouw mannetje maar mee. Ik weet alleen niet of het zo goed is dat jij pittig eet. Zal ik voor jou wat anders maken?

(kijk, dat is nou het risico door hier op dit gezellige topic te verschijnen, voordat ik het weet ben ik al weer een uur verder en verwaarloos ik hier de boel...krijg ik straks weer op mijn donder ;) van mijn lief, krijgen we woorden ;) , heel het weekend verpest ;) en dat allemaal omdat jullie me te gezellig zijn).

Nu zwaai ik echt af hoor! Dag meiden!

(ps: hier regent het voor de verandering weer eens, zuiden van het land) :(

4. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    oke ik geef me over LOLA2 jij mag me zot noemen......
    ja weet het nog wel hoor dat pb tje

en ik ben er erg blij om,
    denk dak een emotionele dag heb,
    is soms als je zwanger bent :oops:

En Tji beseft blijkbaar niet wat een emotie's dat ze hier losbrengt met haar gekraai!
    denk daar eens aan.....

LImmeke fijne vakantie en tja je weet het nooit he, kan altijd zijn...
    ontspan je maar en hopen dat de misselijheid snel over is en je mooi de vakantie inkunt!
    genieten meid...

Ritje

5. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Miss Diaantje, waarom denk je dat eerste echo niet goed was en tweede wel? Kan het niet zo zijn dat juist bij de eerste echo hebben ze wel goed gekeken en bij de tweede minder goed?

Lola2, ben je niet goed bij je hoofd om zo te denken? Jullie hebben zo veel te bidden aan dat kleine. Laat je AUB niet op de andere gedachten brengen. Ga door. EN GEEN TWIJVELS. Jullie zullen vast en zeker goede ouders zijn.

Ritje dat verhaal over je moeder klinkt mij heel bekend. Ik ben de jongste van twee. En toen ik jaar of 10 was, vroeg ik aan mijn vader of ik haar echte dochter ben, want ik voelde mij niet zo. En nu nog steeds niet. Ik heb geweldige relatie met mijn pap, maar mijn moeder voor mij is nog vreemder dan vreemd. Ik voor haar net zo goed.

En nu even nieuws over mij zelf. Twee wordjes. Ongi doorgebroken. Einde verhaal.

6. @MissDaantje: Ik sluit me aan bij de woorden van 4xmamma en hoop ook dat ze het déze keer verkeerd hebben gezien en niet de vorige keer. Mijn duimen blijven draaien!

@4xmamma: Sh*t meid... :(

@Lola2: Ga nu inderdaad niet zitten twijfelen, dan krijgt Tji nog haar zin ook... :rolleyes:

@Limmeke: Ik was degene die vroeg of je ziek was. Ik lees nu dat dit inderdaad het geval is, al hoop ik op een andere oorzaak... ;)

7. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Toch nog even vlug komen kijken:

Meiden: tuurlijk twijfel ik niet! Het was ironisch bedoeld!

8. Gelukkig maar, want dat zou ik dood- en doodzonde vinden!

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

4xmamma shit meis!

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Negatieve aandacht is ook aandacht he... :rolleyes:

11. :-# ;)

12. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    4xmamma en Lola, beide keren was Randy erbij en hij zag idd de eerste keer 2 x 5 eitjes, links en rechts maar vandaag zag hij net als de gyn ook 5 endometriosecysten in totaal . Maar ja, hij is chirurg en geen gyn dus ik kan niet 100% op zijn oordeel vertrouwen, hoe lief hij ook is.
    De 1e keer was het de arts-assistent die de echo deed en die moet nog veel leren, de 2e keer de gyn, dus ik denk dat de gyn het toch beter zou moeten kunnen zien.

Maar ja, nog even geduld en dan zit ik maandag bij de fertiliteitsarts die dan terug is van vakantie, ik vind haar goed, aardig en kundig!
    Misschien hoor ik maandag wel weer dat ik de behandeling moet afbreken en eerst geopereerd moet worden....please neeeeehhh! :cry:

Molly, idd laten we aub geen woorden meer vuilmaken aan ... :-# :) [-X

Balen 4xmamma!

Liefs, Daantje

13. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Meiden, ik kan me herinneren dat iemand van jullie heeft hersteloperatie na sterilisatie ondergaan. Ik weet niet meer wie, maar zal diegene mij een PBje willen sturen. Ik heb wel paar vraagjes daarover.

Zo te zien lukt mij niet om voor mijn eigen baby te zorgen. Dan ga ik binnenkort voor hondenbaby's zorgen. :)

Misschien lukt mij dan wel on zwanger te worden :rolleyes:

14. Hoewel ik jou graag een 'echte' baby gun... hondenbaby's zijn ook megaschattig! Plaats je een foto zodra het kroost is geboren?
    Hou je alle pups zelf of verkoop je ze?

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    wat erg weer voor je 4x mama dit te horen.....

ik had zo gehoopd...zonde hoor!
    heb je een pb tje gezonden

Miss Daantje veel succes en sterkte maandag,
    je ondergaat zoveel om dat wondertje te krijgen ik vind het zo moedig van je!

liefs Ritje

16. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    We houden eentje(teefje) voor ons zelf en de rest verkopen we. Ik zal ze het liefst allemal houden (ben gek op honden) maar met mijn buren is zelfs een hond te veel.

Ritje, bedankt voor PB tje. Ik ga hem nu lezen.

17. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    4xmamma :gatsie, balen meis.

18. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    MSS DAANTJE; wat naar nou, hopen dat randy en die gyn het helemaal verkeerd hebben gezien. iets dergelijk is Benthe toch ook overkomen? dat het fout gezien is. Of heb ik nu last van een zwasngerschapskwaal?

Mn pappie is thuis; gaat goed.hopen dat het nog lang door mag gaan zo.
    Kom weinig aan mezelf toe, maarja dat hoort erbij. Volgende week word het weer rustiger.

19. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    SanRob, blij dat te horen. Zie je wel, wat artsen zeggen hoeft niet gelijk uit te komen. Ze zijn ook maar mensen en kunnen ook verkeerde prognoses geven. Hoe dan ook, ik hoop dat hij nog lang heeft te leven en te genieten.

En schuif je zelf niet aan de laatste plaats. Neem voldoende rust, die heb je hard nodig.

20. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    4xmamma; ze hebben geen prognose gegeven; niemand kan zeggen hoelang hij nog heeft (hoewel ze dus wel door laten schemeren dat het niet lang meer is)en de enige reden waarom hij zich nu redelijik goed voelt is omdat de medicatie die hij krijgt het vocht rond de tumor afneemt en daardoor de druk afneemt.Maar de tumor is dus groot en groeit nog wrs en de vraag is hoe hard; op een geven moment gaat de druk weer toenemen en kan hij weer niks binnenhouden etc en is het einde verhaal. Maar dat kan volgende week zijn of over 3 wkn of 5 wkn.(en we hopen natuurlijk dat het nog heeeeeeel lang duurt, maar dat is niet realistisch)

Deel Deze Pagina