35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Goede middag lievies,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor het duimen ;) ! We waren vanmorgen al in alle vroegte bij IVF verpleging. Aldaar meteen aangegeven dat ik 1 dag overtijd was, voor mij echt een wonder, was nog nooit voorgekomen. Verpleging stelde voor om dan eerst maar eens te testen en...nega :cry: . Heb nog steeds met vlagen een beetje ongibuikpijn, begrijp er helemaal niks van. Vind het ook niks aan, want dit betekent dat de ongi ook in de 1e week van de vakantie er is, balen :confused: . Verpleging stelde voor dat als de ongi er over 2 weken nog niet is, ze de ongi gaan opwekken :confused: . Geloof verder niet dat ik zwanger ben, maar wat het dan is, weet ik ook niet.

@ INEZ: nou, het eten smaakte niet omdat het vlees door de olie dreef en de frietjes naar karton smaakten, maar nee, had dit nooit eerder gehad. Dat lijkt me ook leuk, babyzwemmen, goed hoor, dat je dat nog volhoudt. Lief van je schoonmoeder dat ze na de volgende week meegaat. Hoop dat je vanmiddag nog een beetje hebt kunnen slapen.

@ BEELE: 12 dagen overtijd is wel veel hoor. Ik zou zeggen: huisarts bellen, bloed laten prikken en bij niet zwanger ongi op laten wekken. Al gaan we natuurlijk voor WEL zwanger. Hoop dat jou hetzelfde overkomt als de schoonzus van Lola. Ik duim voor je! Wordt echt weer tijd dat er iemand roze wordt, dus..................

@ KAAT11: jeetje meid, zo vaak overgeven, da's echt geen pretje. Gun je lichaam echt rust en hou je aan die 2 weken thuis blijven. Veel sterkte meisje.

@ NIN0: Mooi hoor dat bij de VK alles weer in orde was. Voor jou is het aftellen. Lijkt me idd heerlijk, zo'n zwangerschapsverlof, genieten! Truste!

@ MOLLYVG: Hoe is het met je vader afgelopen? Veel sterkte daarmee!

@ LOLA: jaloers meissie in je buik?! Misschien is de kat daarom ook weggelopen, omdat ze jaloers is op het beebje. Ze zeggen dat honden en katten dat heel goed aanvoelen als er gezinsuitbreiding komt. Maar wel fijn dat ze nu toch terug is. En jij bent ook geweest babyzwemmen, IK WIL OOK!

@ ELLEN: klusze voor het EK EI!

@ ANNA: mijn hoop is op jou en Beele gevestigd, duim, duim, duim....

2. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Wat jammer nou Diaantje een positieve test zou zo mooi zijn.

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Lola, is Lizzy niet beginnend dementerend dat ze zo doet? Fijn dat ze weer terug is.
    Diaantje niet zwanger, verdorie.

Huisarts is bij vader geweest en hij heeft een beginnende nierbekkenontsteking. Ik werd geacht om de medicijnen in werktijd op te halen dus dat heb ik maar gedaan, kom ik net bij paps binnen zit hij gewoon op een stoel naast zijn gasfornuis te wachten tot zijn spruitjes gaar gekookt zijn... Heb hem gezegd dat als hij in huis kan rondlopen, hij dat ook in het ziekenhuis kan. Hij zei nog dat het geen toneelspel was geweest, want ik kon toch zien dat hij zijn medicijnen had klaargezet om mee te nemen naar het ziekenhuis. Heb mijn schouders opgetild en gezegd dat het zo gewoon niet opschiet en dat we nu volgende week 2x naar het ziekenhuis toe moeten.
    Nou ja, de oude man is aan de Amoxyciline, dus hij zal wel aan de reespoep gaan. :confused:

4. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ NIN0: ja, vonden wij ook, vooral omdat de IVF dan niet nodig zou zijn, maar helaas :cry:

@ MOLLYVG: heb er een baaldag van! Heel veel beterschap voor je vader en hopelijk ziet hij in dat hij de volgende week mee moet naar het ziekenhuis.

@ ALL of wie het weet: vraagje, heeft er weleens iemand van jullie nega getest en een paar dagen toch posi? Ik weet het, ik zit mezelf helemaal gek te maken :oops:

5. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden kijk, onze eerste aankoop voor ons beebje sinds ik weet wat het gaat worden

vind het gewoon te gek

6. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    en dit ook

7. beele

beele Actief lid

Mar 27, 2008
    116
    0
    0
    Diaantje,
    Ik wil je echt niet nog gekker maken hoor!

Maar doordat ik zelf al zo lang overtijd ben, mail ik nu met diverse vrouwen, echt en je gelooft het misschien niet hoeveel vrouwen negatief testen, en toch zwanger blijken te zijn.
    Sommige, hebben pas na 2/3 weken een positieve test, neus maar eens wat rond op GOOGLE.
    Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar het is echt mogelijk.

Groetjes BEELE.

8. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@diaantje1: ja hoort wel eens van die verhalen inderdaad. Misschien kun je over drie dagen nog eens testen als je dan nog niet ongi bent!

@Molly: fijn zo met je vader. is niet gemakkelijk nu allemaal. heb je al verteld, mijn moeder is ook zo. Ik had af en toe de neiging haar kunstgebit te verstoppen zodat ze niet de hele dag tegen me aan kon praten (nee heb ik uiteindelijk natuurlijk niet gedaan).

@Lola: fijn dat de kat heeft besloten terug te komen! is toch wel weer een rustiger gevoel

@NinO: Geniet van je kleintje en alle voorbereidingen, het ziet er in ieder geval goed uit toch?

@Beele, heb je de huisarts al te pakken gekregen?

De zetpillen gaan nu een beetje helpen. vandaag is de spuugfrequentie met de helft afgenomen. Wel maak me ineens zo een zorgen of het allemaal wel goed zal gaan. Heb dat tot nu toe niet echt gehad. Er kan nog zoveel fout gaan en ben ineens gaan doemdenken (ik heb denk ik teveel tijd om na te denken). waarom zou het bij mij ineens goed gaan en bij zoveel mensen fout. Het gaat natuuelijk bij heel veel mensen goed natuurlijk, maar toch het rare gevoel is er. Misschien hoort het er wel gewoon bij!

Fijne avond,
    Kaat

9. beele

beele Actief lid

Mar 27, 2008
    116
    0
    0
    Kaat, nee ik wacht nog tot vrijdag, doe dan nog een laatste test, en maak dan evt. een afspraak.

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Halllo Diaantje,
    ja er zijn er die niet aangeven op test pas later en toch zwanger blijken te zijn!
    Ook kun je best gewoon bij je huisarts bloed laten nemen en daarin weet je het positief zeker dat je zwanger bent....
    veel succes

@ Zico grappig laten we gokken,
    mooie zo een tutter en dat andere....
    het is een jongen....
    ;))

Liefs Ritje

11. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    @diaantje1: Ik zou nog paar dagjes wachten, en als het niet komt, even bij de HA een bloedtest vragen. Ze kunnen in je bloed veel eerder HCG opsporen dan in je urine. Om ieder gevaal je hebt niets te verlizen, toch. Oh meid, ik hoop echt voor je dat al die gedoe niet nodig is. En mijn duimen draien overtoeren.

@beele: hoe langer je wacht, hoe zwarder de uitslag kan valen. Je bent al lang genoeg over tijd om naar de HA te gaan. En het kan ook zijn dat je geen eitje deze maand heb gehaad. Zoiets had ik ook. Ik moest zelfs naar gyn om dat uit te zoeken. En hij zei dat het komt wel eens voor op onze leeftijd, maar dat betekent nog geen overgaan. Ik moest toen zelfs bloed prikken om te kijken of dat overgaan is, maar gelukkig heb ik nog genoeg eitjes. Wie weet, mss is het bij jou ook zoiets, ook al hoop ik dat je gewoon positieve test krijgt.

@Lola: Die katen kunnen heel kopig zijn, weet ik alles van. Maar gelukkig zij is weer thuis.

@Benthe: Ik was vandaag in Nistelrode geweest. Ze hebben daar magazijnuitverkoop bij van Tilburg, maar niet bij winkel zelf, maar naast de Kruidvat. Ik heb een jurk gekocht die eerst was 69,95 voor 5,00 euro en nog veel meer. Ze krijgen iedere dag spulen binnen. Mss even kijken. Het was maar een tip.

Hier is alweer een betje rustig geworden na die druke week. Heb gisteren mij eitje gehad(denk ik). Maar er is wel iets heel raars. Dag of drie geleden had ik super veel rekbare afscheiding, zelfs te veel als je aan mij vraagt. Nu met mijn eisprong- heel wijnig. Maar had gisteravond heel gevoelig rechter kant van mijn onderbuik. Dat durde mss min. of 15-20 en toen was het over. Ik begrijp er niets meer van. Heb al jaren vaste cyclus van 26 dagen. Maar we zien het wel.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Inez, beetje bij kunnen slapen vanmiddag?

En Lola, heb je een ernstig gesprek gevoerd met Lizzy? ;)

Ellen, met mij is alles goed hoor!
    Rond en gezond, zoals een collegaatje vandaag zei. En druk druk druk. Morgen tussen de bedrijven door weer even naar de VK, altijd erg leuk. Het enige waar ik nu veel last van heb is rugpijn, wat op erge dagen doorstraalt naar de voorkant onder mijn ribben. En dat weet ik soms niet meer hoe ik zitten/lopen moet.

Zico, jij krijgt zeker een jongen :)

Diaantje, ik heb wel vaker gelezen dat iemand eerst nega testte en aantal dagen daarna toch posi.
    Het is in theorie mogelijk.........

Kaat, fijn dat het overgeven iets minder is geworden.
    En ja, onzekere gevoelens en beetje doemdenken horen inderdaad een beetje bij vroege zwangerschap.

13. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Diaantje1: ik hoop dat er toch nog een kansje is;misschien heb je nog te weinig hcg om positief te testen?
    DUIM DUIM DUIM!

@Zico: moeten we nu nog raden wat het wordt?
    Lijkt me duidelijk!

14. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Kaat11: kom op, positief blijven.
    Hebben ze hier in het begin bij mij ook steeds gezegd!

15. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    hahahha het blijft een verrassing, het kan ook voor een stoere meid zijn he ;)

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Daar geloof ik niets van ;) :rolleyes:

17. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @Zico, nope geen stoere meid maar een jongen ;)
    wel leuk zo dat raden hahaha

Nou hier verder niks nieuws meld me alleen even....

mijn naamgenootje @diaantje, wat een pech meid, nog eens extra pesten met overtijd zijn/nega test en dan mischien als toetje ongi in je eerste vakantieweek, echt balen...
    dikke knuf

@beele, kan ook wel zijn dat je eens een maandje/ongi overslaat heb ik vaak genoeg gelezen hier en zelf ook meegemaakt, heel raar maar niks om nu al zorgen over te maken. Als de ongi volgende maand ook uitblijft dan word het natuurlijk wel tijd om aan de bel te trekken.

groetjes

18. @Diaantje: Ach, wat ontzettend jammer dat de test negatief was. Het zou anders een mooie klapper zijn geweest! Maar wie weet...
    Ik denk trouwens dat Lizzy gewoon op ontdekking wilde, maar vergeten was dat ze al 15 jaar oud is en dus niet meer zo lenig... :D

@Molly: Ik moest eigenlijk een héél klein beetje lachen om het verhaal over je vader, zo'n eigenwijze oude man... Maar voor jou natuurlijk dodelijk vermoeiend!

@Zico: Ik zet mijn geld ook in op een jongetje hoor! Ik las in de 'Wij, jonge ouders' dat Henk Schiffmacher ook een speentje met sculls heeft ontworpen voor het goede doel...

@Kaat: Fijn dat je al een stuk minder hoeft te spugen! En wat die onzekerheden betreft... daar kunnen we een heel boek over schrijven :D !

Ik ben vanavond ook bij de verloskundige geweest. Alles was dik in orde en de uk ligt met haar koppie naar boven momenteel...

19. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Zico, stoer hoor, ik zet in op een stoere, gezonde baby. We horen wel of het een jongen of een meid is. Al zou het wel leuk zijn als er meer jongetjes bij zouden komen, aangezien de meiden flink in overhand zijn.

Diaantje, met m'n eerste zwangerschap had ik in eerste instantie een negatieve test, na een week een vaag streepje, uit deze zwangerschap is onze dochter geboren. Ik hoop voor jou hetzelfde.

Kaat, gelukkig voel je je al weer wat beter. Nou niet teveel gaan piekeren hoor, want het gaat nog steeds vaker goed dan fout.

Molly, ik kan me voorstellen dat je even niet zo heel blij was met je vader. Hopelijk gaat hij volgende week wel braaf mee naar het ziekenhuis.

Natas, ik heb vanmiddag even heerlijk kunnen slapen. Wel balen trouwens dat je zo'n last hebt van je rug.

Sorrie voor de warmte-aanbidders onder ons, maar ik vind het heerlijk dat het niet meer zo warm is. Slaap ik toch wel weer iets beter van.

20. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Lola, ja, zou ook wel kunnen lachen om die ouwe, als het niet mijn ouwe zou zijn ;) :D
    Kaat, met jouw 35.000 hcg zit het wel effies goed hoor!
    Geen zorgjes, hoewel ze er wel bij horen. Dikke knuf!

Share This Page