Helemaal mee eens. En niet een eraf - een erbij, maar erbij, erbij, erbij, eraf. En dan weer erbij. Zodat we op gegeven moment geen NOD gedeelte meer hebben. SanRob, het is zware tijd voor jullie allemaal. Sterkte. Shiela, heel erg graag gedaan. Lief zijn voor elkaar, dat is toch wat we kunnen doen. Ik zal wel willen dat ik meer kon doen, maar helaas. diaantje1, nou is die hoofdpijn weer over. Het komt uit niets en ook zo verdwijnt. Ritje, jij zegt dat je buik groot is, maar werk nog steeds in de tuin. Hm... onbegrijpelijk.
@ SanRob: heel veel sterkte meisje! @ Els en Ellen: wat spijtig om te horen dat het niet goed is gegaan! Getver! Ik hoop dat jullie heel snel weer een positieve test in handen krijgen. @ Shiela: welkom terug! Jaha, er wordt hier wat afgekletst! Er is bijna niet tegenaan te lezen als je terugkomt van vakantie... Hahaha. @ Miss Daantje en Diaantje: oh wat draaien mijn duimen voor jullie. Het is jullie ontzettend gegund! Hier niet veel te melden. Gisteren zijn we naar de Boulevard in Den Bosch geweest maar daar alweer vrij snel weggegaan. Ik kon gewoonweg niet recht lopen van de buikpijn. Echt heel verschrikkelijk... Een vriendin van me had iets gezegt over bandenpijn wat net zo'n krampen gaf als menstruatiepijn en vriendje opperde een testje te doen. Dat hebben we gedaan. Negatief natuurlijk... De NOD zal er wel aankomen, vandaag in ieder geval nog niet doorgebroken. Het zal wel komen. Hele nacht nog krom gelegen van de buikpijn. Vandaag gaat het wel weer... Vroeger had ik ook altijd van die immense buikkrampen. Dat was ook de reden dat ik best een beetje huiverig was om met de pil te stoppen. Tot nu toe was de ergste pijn weggebleven, maar hij is er weer... Helaas... Gr. Benthe
@Miss Daantje: Tóch goed nieuws, wat super! Ik duim dat de follikels mooi groeien en binnenkort 'geoogst' kunnen worden... @Els: O meid, wat triest nou! Zoals je het beschrijft klinkt het inderdaad niet goed. Sterkte! @Diaantje: Jij bent ook weer een stapje verder in het proces, top! @Shiela: Duimen draaien ook hier... @SanRob: Erg dat je vader nu weer achteruit gaat en goed van jou dat je de hulp hebt kunnen verdubbelen. Je wilt de uurtjes met je vader nu toch liever op een andere manier besteden, zoals praten... @Benthe:
ja 4x mama hij is dik en ik was nerveus vandaag door afspraak met de gyn, je weet ik maakte me toch wat ongerust, deze avond voor de gyn ok afspraak gemaakt voor de babyborrel een zaaltje gereserveerd bij familie..hopen dat het op 9 nov toch nog een hefstzonnetje schijn, is rar hier de ene dag kan ik bij wijze niks de andere veel maar ik weet bv morgen kan het door vandaag wat veel doen niks weer zijn! Yep mijn buikje is rond en groot, mijn wangen zijn zelf iets meer ingevallen, niet veel en ongezond hoor, maar de reden is ons Silke ligt nu al boven haar gewicht zit nu al op 2 kilo 500 dus boven het gemiddeld de en gaat ook tussen de 3500 en 4 kilo wegen dus we moeten nog meer dan 6 weken gaan! de reden dus maar alles is heel goed vrichtwater en ligging is perfect! dus alle zorgen opzij en genieten en er rekening mee houden dat het een stoere gezonde kloeke meid word! we verschoten omdat we bang waren voor het omgekeerde te weinig wegen en tja bezorgd, we waren stil in de auto van verbijstering, maar wel heeeeeeeeeeeeeeeel Blij mijn eerste dochter woog 3380 bij geboorte... fijne avond iedereen... liefs Ritje
Ritje, wat super, hoor. Mooi gewicht, beetje veel, maar mooi. En vruchtwater ook oké. dat is echt super. Meid ik ben eerlijk waar, heel blij voor jou en kleine Silke. En ik begrijp je al te goed, als je iets spannends staat te wachten, zoek je een afleiding. ik heb het duizenden keren gedaan. Maar een ding: zoek geen blinde afleiding. Dank na wat je ga doen.
Ik ben al van vorige week woensdag 06-08 (2 dagen voor NOD) positief aan het testen Kan het gewoon niet geloven en de hele dag ga ik de strijd aan met de angst dat mijn lichaam weer gaat falen Ik weet als geen ander dat ik er niets kan tegen doen en gewoon moet afwachten.....en dit kindje een kans gunnen door een positievere mama te worden Gelukkig heb ik jullie waar ik m'n hart kan luchten anders draai je helemaal door , want niemand amders begrijpt eigenlijk wat je meemaakt....... heb het lijstje aangepast NOD 26-07 Sens 12-08 Benthe 13-08 Shiela 15-08 Diaantje 18-08 Miepke 21-08 Sandra1967 31-08 4Xmamma 03-09 Limmeke 06-09 Giegel AFSPRAKEN 21-07: Miss Daantje - start IVF (spuiten decapeptyl) 22-07: Diaantje - gestart IVF (pil femodeen) 02-08: Miss Daantje - start spuiten Puregon 05-08: Diaantje - start spuiten decapeptyl 11-08: Anna - 2e echo bij 9w3d 12-08: Anna - intake prenatale diagnostiek 12-08: Mollyvg - 12.30 uur 2e echo, 7 wk 13-08: Lola - verloskundige 18.20 uur 13-08: Miss Daantje - echo, 3e FM (follikelmeting) 22-08: Diaantje - 1e IVF uitgangsecho en start Gonal F spuiten 27-08: Anna - controle gyn bij 12w 28-08: Lola - liggingsecho 8.40 uur 03-09: Moby - 3D echo 15-09: Anna - VK BEVALDATA 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 Kaat 26-01 SanRob 12-03 Anna 02-04 Mollyvg 18-04 Diana BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique 29-07 Inez - dochter Yelina 03-08 Natas - dochter Danique
Ik snap je Benthe ik had vroeger ook giga krampen. Gelukkig heb ik dat ook gehad. Gelukkig is het nu bij mij niet meer zo erg.
Diana wat hoop ik voor jou dit zou zo mooi zijn! das fijn dit te horen, blijkbaar een succesvolle dag voor ons... echt meid gefeliciteerd hoor! ben heel blij voor je je maakt mijn avond echt goed! liefsRitje
Leuk dat er hier ook veertigplussers rondhuppelen. Ik ben nieuw hier en introduceer me maar even. Ik ben 41 en moet nog zeven dagen wachten tot ik eindelijk mag testen. Of misschien toch nog 2 extra daagjes wachten met testen. Als ik het tenminste zo lang kan volhouden. Ik heb twee kinderen. Eentje van 4 en eentje van bijna twee. Zelf wil ik er dolgraag nog eentje, echt de aller-, allerlaatste, bij. Nou dat is het wel even voor nu. Groetjes en succes voor iedereen!
diaantje1 schreef: Zou het niet heel fijn zijn als jij begin september posi test en ik begin oktober? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Diaantje en Daantje, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik duim me suf voor jullie.
MissDaantje, toch nog goed nieuws. Op naar de volgende stap! (en natuurlijk nog meer goed nieuws). Diana: Van harte gefeliciteerd !!!!! SanRob, wat spijt het me om te horen dat het nu al minder goed gaat met je vader. Ik kan me voorstellen dat je nu graag zoveel mogelijk voor je ouders doet, maar probeer wel een beetje op jezelf te letten en jezelf niet voorbij te lopen. Shiela, welkom terug en wat spannend dat je weer kunt gaan testen. Duim, duim, duim. Lies, welkom hier en gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Els, heel veel sterkte meid. Benthe, helaas had ik vroeger ook heel veel last van krampen, dus ik kan me heel goed voorstellen dat je daar best wel tegenop zag.
@Lies hartelijk welkom hier met de gezellige oudjes en het is hier echt leuk.... zet je banner maar dan kunnen we volgens en veel succes meid! het is hier een vruchtbaar topic! Kom op De Daantjes zet hem op! fijne nachtrust iedereen liefs Ritje
Diana: proficiat...ik merk een aarzeling bij je? Is wel te volgen hoor! Maar dat weerhoudt ons hier niet om heel blij voor je te zijn! Miss Daantje: dat gaat in een rap tempo de goede kant uit zeg! Wat een hoop follikels zeg! Daar moet toch een kanjer tussen kunnen zitten, niet dan? Ik ben benieuwd naar as. woensdag. Fijn dat je zo vroeg terecht kan, dan hoef je in ieder geval niet de hele dag af te wachten. (mijn eten afgelopen vrijdag en zaterdag was trouwens heerlijk! ) En Yalina is een poppendopje! Fantastisch! (ik wil ook zo'n prulleke....) Groetjes, van Lola2
we willen allemaal zo n poppemieke he, hier weer even te vroeg op seffes nog proberen wat te rusten.... Ritje
Diana jaaaaaaaa, gefeliciteerd! Wij hebben gisteravond een test gedaan. Negatief helaas. Maar toch ben ik nog niet overtuigd. Heel gek andere keren leg ik me er gelijk bij neer maar dit ben ik het er nog niet echt mee eens! Gewoon een gevoel. Vandaag moet mn ongi niet komen dus dat zal vandaag veel wc bezoeken worden denk ik. Dan heb ik nog een vraagje, misschien moet ik wakker geschud worden of misschien...... is er nog een beetje hoop. Wij gebruiken de Clear Blue digitaal. Toen we de strip er uit haalde was er wel een heel klein streepje te zien. Mag ik hier iets mee of is dat me zelf voor de gek houden?