Ha allemaal, Net terug van vakantie en ik heb aan veel van jullie gedacht. Bevallingen, testen... Ik heb heel even de laatste pagina's doorgelezen. En weet dat ik INEZ mag feliciteren met een DOCHTER met een hele mooie naam! Wauw, wat leuk. Diana, gefeliciteerd met deze nieuwe zwangerschap. Ik hoop dat het je gegunt is dat dit kindje bij jullie mag komen. Ik duim mee voor je en wens je ook heel veel sterkte deze eerste weken. Ellen stertke met je vroege miskraam. Heel veel sterkte meid. Vervelend dat het je ook weer een tweede keer moest overkomen. Natas heb ik al een PB gestuurd. Wat een hectische periode! Daantje, ik heb begrepen dat je volop in goed vaarwater zit. HEEL VEEL SUCCES! Alle anderen van wie ik nog niet de laatste situatie weet heel veel groeten en succes en sterkte voor welke fase dan ook! Nieuwe dames welkom en ook veel succes! Wij hebben gisteren de tweede echo gehad van het onderzoek. We zijn fantastisch blij met het volop bewegende kindje wat we gezien hebben. Bijna 3 cm van hoofd tot billen nu. Alles wat opgemeten was was precies gemiddeld, dus dat klinkt heel positief. De kans op een miskraam is nu minder dan 1%. Zo positief hebben we er nog nooit voorgestaan. Dus op dit moment ben ik me ieder uur meer aan het realiseren dat we echt mogen verwachten dat dit kindje bij ons mag komen. En dat is een heel fijn gevoel! Vanaf nu mag ik er voor mijn gevoel echt van gaan genieten. (afgelopen weken lukte dat helaas echt nog niet) (wel van de vakantie trouwens, dat was heerlijk en heel mooi)
Goede morgen meiden, Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve, steunende, meelevende woorden. Jullie zijn lieffffffffffffffffffffff! Gisteren de laatste pil geslikt. Dit betekent dat ik over een dag of 3 de kan verwachten, maar het kan ook dat ze wegblijven, ivm de hormonen! We zullen zien. Eerst maar eens gewoon verder met het spuiten van decapeptyl en de volgende week vrijdag de 1e echo. @ SANROB: wat erg voor jullie allemaal dat je vader snel achteruit gaat. Kan me heel goed voorstellen dat je nu veel tijd met hem wil doorbrengen en dat je je ouders zoveel mogelijk wil helpen, maar...vergeet ook niet je eigen rust te nemen. Heel veel sterkte voor jou en je familie! @ BENTHE: kan me heel goed voorstellen hoe je je dan voelt, ellendig! In mijn tienerjaren had ik ook ontzettend buikpijn als de eraan kwamen. Werd toen ook om de 2 weken ongi en bleef dan ook 2 weken zwaar ongi. De pijn is onbeschrijflijk. Je weet je geen houding te geven. Wens je heel veel sterkte, meid, hopelijk test je snel posi, zodat je van die vervelende pijn verlost bent! @ RITJE: wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad, toppie \/ @ DIANA: jippie mijn naamgenootje is zwanger. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en we gaan met z'n allen heel hard voor je duimen [-o< dat het allemaal goed afloopt!! GENIETEN! @ LIES: van harte welkom hier, gezellig dat je je bij ons aansluit. Veel succes met zwanger worden. @ INEZ: wat is jullie Yelina een poppetje! Dat willen we allemaal wel! @ SHEILA: wat jammer dat jullie nega testten, maar misschien te vroeg...? @ ANNA: waar ben je? Hoe was je echo?
@Annna, wat fantastisch, ontzettend goed Yessssss gaat helemaal goed komen @iedereen bedankt voor de felicitaties liefs
@ ANNA: oh, daar was je al! Heerlijk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, maar nog veel fijner dat de echo er zo goed uitzag . Toppie meid, en opeens al bijna 10 weken! GENIETEN!
zit hier in zuid frankrijk en wat lees ik diana zwanger, van harte meis. Benthe zou toch eens een testje wagen meis
Diaantje, Jij gaat echt beginnen met jullie IVF avontuur nu he! Ik hoop dat het leidt tot een zo gewenst zomerbeebje. Het is inderdaad HEERLIJK dat de door de vakantie ik opeens al bijna 10 weken ben. En we hebben nog steeds 2 weken vakantie, dus dan zitten we al bijna aan de 12! Volgende week doen we wel weer de controle echo tussendoor voor het onderzoek. We blijven in NL dus kunnen wel even terugkomen.
Hallokes bij een digi mag je niet naar de strookjes kijken ook heeft digi veel hcg nodig, ga een kruidvattestje halen dat geeft sneller resultaat. veel succes
@ ANNA: ja, wij zitten inmiddels in het IVF avontuur. Zijn sinds 5-8 bezig met de decapeptyl spuiten. Hopelijk de volgende week vrijdag een goede echo, dan kan de Gonal F spuit erbij. En als alles gaat zoals het behoort te gaan, volgt de punctie in de 1e helft van september, hoop, duim, hoop.... [-o< Lief dat je met ons meehoopt op ons zo gewenst zomerbeebje! We worden een klein beetje ongeduldig nu Wat heerlijk dat jullie nog 2 weken vakantie hebben, kunnen jullie met z'n tweetjes nagenieten van de geweldige echo. En dan de volgende week weer 'kijkplezier'. Gaat helemaal goed komen. Ben zooooooooooo blij voor jullie! @ ZICO: heel veel plezier in Zuid-Frankrijk! @ SHEILA: sorry meid, kan je er niet mee helpen, heb geen idee. Veel succes!
@Shiela, natuurlijk meisie zijn we je niet vergeten..... Ik heb 2 dagen voor NOD gestest met de CB digi en gaf gelijk zwanger aan en ik had er nog een getest op NOD en toen was het tweede streepje wat je bedoeld donkerder maar als je de test handleiding leest mag je van die streepjes niet uitgaan, dus wat moet je ermee? Ik heb toch nog een gewone cb test gedaan dag naar NOD en toen kwam er ook onmiddelijk een kruis. Dus als je toch zo twijfeld probeer een andere test zou ik zeggen en hoop zo dat je een tweede streepje of + ziet. Die paar euro's helpen je misschien uit het getwijfel Sterkte ermee @Inez, smelt helemaal weg , wat een poppie @Zico, thanx voor je berichtje vanuit Zuid-Frankrijk, geniet ervan, jullie hebben vast veel fijner weer dan hier, tis weer eens prut vandaag.... @Diaantje, volop in het IVF avontuur, follow me naar een mooi beebje liefs
@Diana, vorige keer had ik ook 3 dagen voor NOD een positieve digi test. Maar ik hoop nu ook dat alles anders is omdat het de vorige keer verkeerd af liep. Ik hoop nu maar dat ik weinig HCG heb. Word er weer helemaal gek van!
Brrr Shiela, Ik ben blij dat ik vandaag niet in jouw schoenen sta! Zo zenuwslopend kunnen die dagen zijn! Zet 'm op! Molly, Heb jij al je echo gehad? Ik zag ergens dat je zelf een oud echo apparaat op de kop wilde tikken. klopt dat?
@Lies: Welkom hier en hopelijk sta jij ook gauw in het roze... @Inez: Wat een lieffie, doe mij er ook maar zo één... @Shiela: Ik weet of je meteen er na hebt gekeken of later, maar het zou een indrooglijntje kunnen zijn. Natúúrlijk hoop ik op een andere oorzaak... Maar ik sluit me aan bij de andere dames... gewoon een 'ouderwetse' test halen! @Annna: Fijn dat je er weer bent en dan ook nog met zulke goede berichten...
Diana, oh meisje, toch. Het is toch super gaaf. Eindelijk geluk lacht jou toe. Gefeliciteerd. Annna, welkom terug, en wat leuk, die uitslaag van echo. En het is ook hele geruststelling dat nu kans op miskraam minder dan 1% is. Nu kan genieten echt beginnen. Doe het ook. diaantje1 hoe dan ook, ik denk aan jou. Lies, welkom hier. En succes met zwanger worden. Shiela, meid, doe nog een testje, en ook al geeft die andere ook negatief, dan is er nog geen reden voor hoop opgeven. Zolang er geen bloed is, is er hoop. Ik weet dat je het liefst gelijk een hele dikke tweede streep wil zien, maar dat is helaas niet altijd zo. Soms heb je simpelweg niet genoeg HCG en dan word je gek van onzekerheid. Haal vooral geen gekke dingen in je hoofd. Ook al is dat moeilijk. (Spreek uit ervaring) Dikke knuf. Benthe, nog steeds niets? Spannend, meid. Mijn duimen blijven aan het werk.
Ik zit weer met dat hoofdpijn. Word er helemaal gek van. Ik heb vaker hoofdpijn, maar zoiets is te. Al zo lang, niet normaal. En ik heb nog steeds het gevoel dat ik toch zwanger ben. Nog steeds die sterke reuk, en de rest. Maar ik ga niet testen. Ik wacht nog paar dagjes. Als ik geen draadjesslijm krijg rond mij eisprong, dan weet ik het. En dan kan ik test in huis halen. Eerder niet. Meiden, kan het ook zijn dat mijn hoofdpijn niet zomaar iets is, maar een van symptomen? Ook al geloof ik zelf daar weinig in.