Lola, ja, zou ook wel kunnen lachen om die ouwe, als het niet mijn ouwe zou zijn Kaat, met jouw 35.000 hcg zit het wel effies goed hoor! Geen zorgjes, hoewel ze er wel bij horen. Dikke knuf! Heb 2 dagen gedaan over het helemaal leeghalen van mijn paarden hun grootste stal, en vanavond met vent de kleine stal leeggehaald, lekker zonder overdreven moe te worden even vet afreageren op kak en pies
ben het met je eens Zico, ik gok op een jongen! ben er vrij zeker van als het maar gezond is.... En als jij je maar goed voelt , fijne avond dames.... Ritje
Hoi Dames, Dank je voor jullie opbeurende woorden, het zal wel lopslopen. Toch is het gek. Gisteren had ik het niet en ineens is er die twijfel......! Wel een welkome afleiding als je weer eens niet kunt slapen, een beetje kunnen lezen en mailen. Volgende week komt ons nieuwe super de luxe bed, dus dan is het afgelopen met het 's nachts wakker zijn (hopelijk). @molly: dat helpt wel hé ff lekker afreageren! hopelijk slaat de ab snel aan en kun je er iets relaxter over zijn. Gisteren mijn eerste dosis pies aan de MvM gebracht. Toch een goed gevoel, ook al wordt niet alles gebruikt voor vruchtbaarheidsbehandelingen. heb een fijne dag, Kaat
Een groot (2.00x2.00) bed (we hebben nu nog 1.40x1.80 en ik ben zelf al 1.80, dus dat past niet helemaal). Met electrische versteldbare bodem. Vriendje en ik hebben allebei een ander matras, want hij is een stuk zwaarder dan ik. Zijn kant van het matras is nu een soort hangmat geworden. Daarnaast een dekbed van 2.20x2.00, dan hoeven we niet meer te vechten om het dekbed (vriendje verliest meestal). Ik moet zo naar de gynacoloog toe. Eens kijken wat hij te melden heeft allemaal. fijne dag, Kaat
Goede morgen meiden, Hier nog steeds geen ongi, maar vanmorgen wel echte ongibuikpijn, het komt en gaat. Word ondertussen wel een beetje gestoord van de onzekerheid, vooral na die negatest van gisteren. @ Natas: ik hoop dan maar dat ook ik over een paar dagen posi test.... @ Moby: daar heb ik ook nog aan gedacht, misschien te weinig HCG in het bloed, maar ik ga ervan uit dat de verpleging van IVF dat dan ook wel aangegeven zou hebben, zo van: misschien over een paar dagen nog eens testen ivm te weinig HCG. @ Diana: dank voor je knuf. Als ik dan in jouw berichtje aan Beele lees dat je ook weleens een maandje/ongi over kan slaan, denk ik: oh ja, dat kan het bij ook nog zijn, gewoon een maandje niet. Word echt niet goed van al die opties @ Lola: Top dat alles goed was bij de VK @ Inez: oké, dat wil ik ook, dus dan heb ik de volgende week een vaag streepje en krijg ik over 8 maanden een dochter, hm, ja, kan ik mee leven ! @ Kaat: klinkt goed je nieuwe bed. Als ik zwanger zou zijn, zou ik ook meedoen aan MvM, heb er tenslotte zelf ook gebruik van gemaakt. Veel succes bij de gyn. @ Anna: enne...?
Hey Beele, Enne, hoe is het vandaag met jou? Door jou berichtje krijg ik weer hoop, al weet ik natuurlijk ook wel dat de ongi gewoon nog kan doorbreken en daar ga ik eigenlijk ook wel van uit. Het zou toch te mooi zijn voor woorden dat jij en ik over een paar dagen wel posi testen. Hoop, hoop, hoop............sterkte!
@Kaat leuk dat nieuwe bed, ons is ook 2x2m en dekbed 200x 220cm en dat bed is groot ik liep er in verloren eerst, was mijn knuffelbedje gewoon, dit is de slaapkamer van mijn vriend, mijn knuffelbed ook tweepersoons is nu bij de dochter.... dat was er eentje in staal en riet de uiteinden ronmantisch.... Maar dit is heel goed voor de rug, twee aparte matrassen verstelbare rug maar geen electrisch....ligt wel goed eens gewoon... veel succes ermee he.... en veel slaapgenot.... Laat weten hoe het was met de gynecoloog.... @Anna hoe ist ermee? geen nieuws? duim voor je Diaantje en Beele ik duim voor je he voor mooi roze samen.... Ritje
@ Ritje: hoop dat je gelijk krijgt, vwb Beele en mij, en natuurlijk Anna erbij. Dank voor het duimen. Ik zie net dat jij ook al dik over de helft heen bent, schiet al lekker op hè
Hoi Hoi, Ik had gisteren een afspraak bij de verloskundige.. Hmm ik wilde op de motor maar het versnellingpookje zat vast.... pfff heeft te lang stil gestaan denk ik, okee dan maar op de fiets en ja hoor, onder weg liep mijn band leeg.. dus dan maar lopen, onder weg maar ff de vk gebeld en het gaf niks ze zag me vanzelf aankomen. uiteindelijk aangekomen alles oke, zelfs naar de inspanning goede bloeddruk, baby was goed gegroeit, hartje weer gehoord. op de terug weg ff naar de fietsenmaker geweest nieuwe binnen en buitenband moest erom en was binnen een half uur geregeld en kon ik weer terug op de fiets naar huis... En smiddags totaal uitgeput en heb ff heerlijk een paar uurtjes geslapen... zo en dat was mijn verhaal... wens iedereen heel veel sterkte vooral diegene op de wachtbank.. we blijven duimen.. groetjes Anja
@ Anja: je hebt van die dagen dat je beter in je nest had kunnen blijven liggen, maar....was toch het opstaan waard, aangezien alles goed was met de baby en dat je het hartje weer hebt gehoord, helemaal top! En je rijdt ook motor, net als ik, helemaal leuk!
@diaantje... Idd ben motorfreak, maar je stapt nu toch wel anders op de motor dan voorheen, het scheelt ik heb een chopper dus buik zit nog niet in de weg.
Ja Diaantje we zijn al redelijk, nog een kleine vier maanden, we tellen af kijken nu al naar de babykamer uit, we zijn alles aan het opruimen en toch stilaan een plaatsje aan het geven... Net deur naam kaartje besteld voor aan de duer van Silke haar kamertje, probeer het voor mijn oudste dochter ook maar tot nu toe niets, nog niet.... Ik heb van die dagen zoals gisteren dan steek ik vel men bedje in voel ik me niet lekker, en wat slapen helpt, heb er leren op vertrouwen... het helpt niet ertegen wringen en ingaan.... Er zijn vrowuen die zwanger zijn zalig vinden, ik niet, ik ben ook een zelfstandige actieve vrouw die niet graag sloom is en tegengehouden word. Men moto staat hier ook stil, heb er vorige maand nog opgereden zalig.... omdat hij een hoog model is zal het nu veel moeilijker gaan men buikje is wel mooi rond draag ook van voor.... was blij dat er hier nog vrouwen zijn met een zwak voor een motto.... Ritje
@ All: denk dat de nu snel zullen door breken. Net na het plassen een beetje beige afgeveegd . Sorry voor detail