mollyvg, wat erg, zeg. Ik heb geen worden voor. Zo onverwacht, zo hard. En ik dacht vorige keer "ja, hartje klopt, kleintje beweegt, helemaal super". En nu dit. Sterkte, meid. En over weer aan de pil gaan, maak geen overhaste beslissingen. Eerst de ene, en dan de andere. Je moet eers dit verlies verwerken. Dikke knuffel.
@ 4x MAMMA: fijn hoor dat je eindelijk een heel etmaal zonder hoofdpijn bent. @ MOLLY: ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, heb er geen woorden voor. Ontzettend kl*t* , heel veel sterkte meid! *KNUF*
Molly, wat erg! Heel veel sterkte. Ik ben geen katholiek maar ga vanavond wel een kaarsje voor je opsteken. Hele dikke knuffel.
Wij zagen hetzelfde als wat we vandaag zagen, maar blijkbaar zagen we het niet goed. Ik zou het liefst een afspraak bij een pretechoburo maken om te bewijzen dat er wel iets zit, maar wat er niet als hartje zit kun je ook niet tot leven wekken. Aan de pil gaan is juist geen overhaaste beslissing, laten steriliseren zou dat juist zijn Er is nog geen verlies, dat moet nog komen, het wachten erop wordt vervelend, want mijn lijf weet nog van niets. Sorry als ik betweterig overkom.
Och lieve Molly, dit is echt niet wat ik voor je in petto had meis! Jeetje, ben er echt stil van hier... Tis heel magertjes maar ik wil je toch een HELE DIKKE DIGIKNUF geven en jullie heel veel sterkte en kracht toewensen! Waarom is het leven toch zo oneerlijk?! :x Veel liefs, Daantje
Ik wist al dat ik iets niet goed had gedaan met deze keizersnee, maar nu weet ik het weer. Ik had naar de States moeten gaan. Liposuctie, buikwandcorrectie, weer helemaal het heertje. Oh nee, het dametje!
@Molly: wat vreselijk zeg.....ben er stil van! Heel veel sterkte toegewenst voor jullie.... @Miss Daantje: jij succes met de punctie..klinkt goed! @Shiela: het was spannend maar helaas....veel succes de volgende ronde!
Poeh, dat valt nu even niet mee om bij te blijven. Heb wel gezien dat de afgelopen dagen blijheid en verdriet weer in ruime mate aanwezig zijn. Molly, meid, ik schrik ervan, ineens zie ik je niet meer bij de zwangeren staan. Ik blijf toch nog op een wondertje voor jou hopen. Maar vooralsnog, een heeeeeeele dikke knuf. Benthe en Shiela, wat ontzettend jammer meiden, ook ik weet nog maar al te goed hoe onzeker die laatste dagen voor NOD kunnen zijn. Je probeert geen symptomen te zien, maar ineens voel je van alles en nog wat wat je anders nooit voelde. Ik hoop en duim voor jullie dat het niet al te lang meer hoeft te duren voor jullie toch nog een positieve test in handen mogen hebben. Els, wat verdrietig voor je, sterkte. Marjanneke, welkom hier en ook jij sterkte. 4xmamma, hoofdpijn kan een symptoom zijn, veroorzaakt door HCG. Afwachten dus nog even meid. Anna, weer terug van vakantie en een geweldige echo gehad. Ik ben blij voor je en ja, nu lekker genieten hoor! MissDaantje, weer goed nieuws voor je, ik ga nog harder voor je duimen! Het moet nu maar eens gewoon gaan lukken. Diana, afleiding zoeken is het beste medicijn tegen piekeren. En wat is het moeilijk he? Om niet teveel te piekeren zo die eerste tijd. Het staat me nog zo goed bij hoe onzeker ik zelf was, die eerste periode, dat is niet echt een tijd waar ik graag aan terugdenk. Nin0, ik ben ook zeer benieuwd naar wat mooie plaatjes van Jules. Maar ik weet ook hoe druk het nu kan zijn met zo'n kleintje erbij. Ja, wij zijn ook helemaal in luv op onze jongste dochter. Zo'n popje gun ik jullie allemaal hoor. En Lola, voor jou gaat het nu toch ook al aardig opschieten meid, volgende maand mag je al bevallen. Dat klinkt toch ook al lekker dichtbij.
Eerst dames thanks voor de lieve complimentjes... x4mama, alles gaat beter voel me beter in mijn hoofdje, wel zwaar, wangetjes ietsje ingevallen niet veel beentjes iets magerder al eet ik wel en probeer goed te eten! maar het gaat wel zwaar omdat alles vanvoor ligt, maar neem op tijd mijn rust, mijn ventje is vandaag gecontroleerd op die allergie, dus nu weten we meer en dieren het valt mee.....eigenlijk denk een combinatie van twee dingen samen ook! zijn rug staat nu vol krabben van de testen! @molly ik weet echt niet wat te zeggen nu al de 3 MK misschien vind het zo verschrikkelijk erg voor jou en de andere dames, werkelijk er zijn geen woorden voor.... veel sterkte .... thanks voor sommige dames voor het schrijven in de site van Silke is heel lief.... Daantje wow duim echt heel hard hier! Liefs Ritje
@Molly wat oneerlijk...... ik herken het gevoel maar al te goed #$*$#, geen woorden voor veel sterkte dikke knuf
Ohhhh Molly, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat ontzettend oneerlijk, wat ontzettend KL*TE... Heel veel sterkte meis! En je hebt gelijk. Kinderen zijn fantastisch maar je leven is ook nog leuk zonder kinderen! Helemaal mee eens. Ik hou mezelf ook steeds voor dat ik ook zonder kinderen een fijn leven heb met vriendje en de katten! MissDaantje: superveel succes zaterdag! Hier is de NOD in volle "glorie" doorgezet. Mijn vriendje voelt zich geroepen om extra lief voor me te zijn en is nu falafel aan het maken voor me (vind ik superlekker). Gr. Benthe
[quote="mollyvg"] NOD 15-08 Diaantje 18-08 Miepke 21-08 Sandra1967 31-08 4Xmamma 03-09 Limmeke 06-09 Giegel 12-09 Benthe 13-09 Shiela AFSPRAKEN 21-07: Miss Daantje - start IVF (spuiten decapeptyl) 22-07: Diaantje - gestart IVF (pil femodeen) 02-08: Miss Daantje - start spuiten Puregon 05-08: Diaantje - start spuiten decapeptyl 13-08: Lola - verloskundige 18.20 uur 13-08: Miss Daantje - echo, 3e FM (follikelmeting) 16-08: Miss Daantje - punctie 22-08: Diaantje - 1e IVF uitgangsecho en start Gonal F spuiten 27-08: Anna - controle gyn bij 12w 28-08: Lola - liggingsecho 8.40 uur; Mollyvg - echo 9wk, kijken of mk op gang komt 03-09: Moby - 3D echo 15-09: Anna - VK BEVALDATA 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 Kaat 26-01 SanRob 12-03 Anna 18-04 Diana BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique 29-07 Inez - dochter Yelina 03-08 Natas - dochter Danique [/quote]
Benthe toch leuk als je zo opgevangen word he, hier is dat ook, een verschill tegen vroeger, laat je maar eens extra verwennen, en genieten meid! Liefs Ritje ik heb ook meegedaan aan de foto inzameling misschien lukt het hier is de link als je tijd hebt en zin, is geen verplichtiging hoor.... vond het een leuke grappige foto.. http://fotowedstrijd.zita.be/Zomerwedst ... 7TA6E.aspx
Ritje, wat een foto, zeg. Ik kom maar niet bij van lachen. Ik heb gestemd. Het is echt zomerfoto. hihihihihihi. Fijn dat je zich beter voel. Maar wat kwam er uit die test. Waar is hij allergisch voor? Sommige allergie kan erfelijk zijn. Dat weet ik al te goed. Mijn man heeft allergie. En hij is astmatisch. Onze zoon heeft het ook, en andere zoon heeft daar aanleg voor. Maar dat is niet voor iedere allergie. Molly, je hebt helemaal gelijk. Ik voel mij nu wel aangesproken op mijn fout. En die stomme fout kost mij nu te veel. ](*,) ](*,) ](*,) Inez, bedankt voor je steun, maar ik dank dat afgelopen maand niet beter was dan de manden daarvoor.(kijk mijn andere berichten van vandag) Benthe, jij zou natuurlijk wel willen dat er andere verwenoorzak was, maar het is niet anders. Suc6 in volgende ronde, meis.
Was jij het die een hersteloperatie heeft gehad, Benthe? Was niet de bedoeling dat je je aangesproken zou voelen, sowwy Sorry, ik bedoel 4xmamma, ben nogal dementerend momenteel
@Mollyvg: Nee, dat was ik niet. Ik had volgens de gyn hier in het ziekenhuis geen eigen eicellen... Gr. Benthe
Hallo 4x mama wel het is raar ineens wel tegen soya enorm, en in het bloed eerst niet raar hazelnoten bleek dus nu mee te vallen... de medicijn spidifen das nu wachten.... Ja grappige foto he! van mijn vriendin....heb het eerst gevraagd hoor! Molly ik heb een onsterelisatie gehad als je dat bedoelde... en vermits ik zwanger ben is die goed gelukt! Ik raad het aan hoor! Nin0 thanks voor een berichtje achter te laten op de beebiesite.... ik loop hier dus echt mijn buikje achterna zo rond en dik en vol! en dit gevoel wens ik dus nog heel dames hier toe Liefs Ritje
Meid, wat vind ik dat nu jammer voor je... @Molly: Jeetje meid, dit vind ik zó k*t, drie keer op rij mis... Dat is zó oneerlijk. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen om je op te beuren, daarom deze knuf... Je vergeet de schaamlipcorrectie... Sterker nog: over 2,5 week al! Dan ben ik 37 weken zwanger... Vandaag met een vriendin en haar twee kids (6 en 11 jaar) naar PeeWee (binnen- en buiten speeltuin én kinderboerderij) geweest. Jasmijn vindt de 'apenkooi' geweldig, dus kon moeders mét dikke buik gaan klauteren... Tot mijn verbazing ging dat nog verrassend goed! Ik heb het wel bij één rondje gehouden. Ik was ook blij dat later de zon flink ging schijnen, zodat we naar buiten konden. Daar kon het Jasmijn het alleen af... Bij de verloskundige was ook alles goed, bloeddruk was 110/65. Ik voel me ook goed, baal er alleen van dat ik úren wakker lig iedere nacht. Vaak zie ik het zelfs 5.00 uur worden... Ik heb ook meteen even gevraagd waarom ze bij ons standaard een liggingsecho maken. Dat is dus niet om eventuele aangezichtsliggingen (sterrenkijkers) eruit te pikken, maar 'gewoon' voor de zekerheid. Enkele malen per jaar vergissen ze zich namelijk en zien ze een stuitligging voor een gewone ligging aan en dat willen ze met de liggingsecho vermijden. Daarbij zei de verloskundige: 'We hebben de apparatuur toch, dus waarom zouden we er geen gebruik van maken?'