Miss Daantje, je verwachte een hoger aantal en dan viel 4 tegen. Maar zowaar, 3 ervan bevrucht! Geweldig nieuws meid, helemaal super. Tuurlijk duim ik door voor je! Ja SanRob, we hebben hier idd 2 Danique's Ik moest erg lachen toen Lientje de naam van haar dochtertje bekend maakte. Ik heb haar toen een pb erover gestuurd, zij was de enige die van ons de naam wist voordat onze Danique geboren was. Moby, fijn dat je echo goed was! 4xmamma, het is normaal dat er altijd wat sperma uitkomt hoor. Als het goed is is dit voornamelijk het vocht, de zwemmertjes zijn het dan al hogerop gaan zoeken. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Giegel, en dat je hier nu legaal mee mag doen Onze hond is een spaans vuilnisbakkie, verknipt karaktertje en vergroeide (gebroken) achterpoot, maar zo liefffff! Molly, ik kan me je gevoelens (denk ik) wel voorstellen. Wij hadden toen Chris z'n dochters hier uit huis vertrokken waren en wij een beetje waren bijgekomen van de nodige ellendige "voor- en tegenlijstjes" gemaakt van een kindje van ons samen. Op het tegenlijstje stonden een hoop praktische dingen zoals geld, leeftijd (met name Chris), invulling vakanties, etc. Het voorlijstje was in ons geval niet alleen langer, maar als je elk punt een cijfer zou geven kwam het getal ook vele malen hoger uit dan het tegenlijstje. Het voorlijstje was onze gevoelskant.......
Giegel gelukkige verjaardag toegewenst hoor Hopenlijk heb je hem goed gevierd! Toost! @Molly, snap het best dat het even moeilijk gaat, en in afwachting..... en een baby kost geld, meer dan men denkt soms.... en je dieren zijn belangrijk... heb ook ooit die keuze moeten maken maar dan kies je voor je kind en huil je dit wel weg, maar is nie simpel..... 400 Euro is knap veel he per maand opvang... vroeger betaalde ik 250 euro...maar das 16 jaar geleden. Sterkte meisje @Lola, ja misschien wel, ik ben meer bang van het onbekende, bij de eerste maakte ik me zenuwachtig... nu ben ik er iets rustiger in toch voor de bevalling.... Ik was deze zwangerschap wel ongerust voor de gezondheid vvan het kindje door de leeftijd ook.... @veronica mooi die herrineringen, die moet je koesteren, ik had het vroeger ook niet breed en probeerde veel goed met mijn dochtertje te doen, leuke dingen, ook soms tweedehands kleedjes... nu heb ik ook tweedehands dingetjes van vrienden en familie, is nog fijn... alles hoeft niet veel te kosten... Ritje
Euh... eerlijk gezegd was het helemaal niet zo'n bovengemiddeld zware bevalling, maar het is meer het gevoel dat ontwetendheid soms te prefereren is boven wél weten...
Dat gebeurde mij dus afgelopen weekend toen ik elders op dit forum de namen tegenkwam die wij ook aan onze dochter willen geven, alleen dan in omgekeerde volgorde... Euh... dat is toch hopelijk niet het 'pootje' van Danique hè... ?
Hahahha Lola, jawel dat is toch echt het pootje van Danique. Ze heeft lange spillebeentjes en grote voeten met lange tenen..... de uitdrukkingen "op grote voet leven" en "op d'r tenen getrapt zijn" zijn hier al de revue gepasseerd
He Giegel, welkom dan maar Ach, je bent nog op je 34ste begonnen voor de 3e toch? Die ene verjaardag... Wijzelf hebben op mijn 36ste verjaardag onze eerste "risico" genomen voor een kindje en dat vond ik best fijn (dat het niet nog later was geworden), die stomme leeftijd telt toch mee in je hoofd he! Gefeliciteerd alsnog ieg! @ Ritje: ik knutsel en repareer nog steeds alles zelf en word er ook heel blij van. Dat hou ik er dus graag in en geef het ook graag mee aan een kindje...
Het zijn zulke lieverds hè? Die van ons is een reu, een behoorlijk grote en forse (maar geen gram te dik zegt de da ) van bijna 10 jaar! Hij heet Joy en ik heb 'm gekregen met 9 weken. Ik heb al zoveel met 'm meegemaakt, zou 'm voor geen goud meer willen missen! Het is soms best moeilijk om te zien dat ie wat ouder wordt, krijgt toch wat mankementjes hier en daar, maar we genieten nog dagelijks van 'm. Hoe heet jouw blonde dame?
hihi een lief fijn groot voetje dat kleine mensje van je hoor Natas... was een hele speciale foto...hahah Marjan dat ras is heel lief se... schatjes .... Ritje
Inderdaad een schattig voetje! Zulke foto's zijn altijd vertederend he? @Ritje; dank je, idd, het ras is wel bekend om z'n goede eigenschappen, maar hebben ook hun kuren, vergis je niet
Ik ben gestopt met de prikpil toen ik 33 was, maar het ontpillen duurt vrij lang. Stiekem hoopte ik dat ik zwanger zou worden voor mijn 35e, maar ik heb al twee kinderen (5 en 7 jaar) waar ik heel blij mee ben. Een derde zou nu toch wel erg mooi zijn. Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is! Het is toch wel heel speciaal als er een kindje groeit in je buik.
Thx. Ja ik zou het geweldig vinden om mee te maken... Ook doodeng, je leven staat natuurlijk op z'n kop en ik ben al 36 jaar gewend om voor mijzelf te zorgen, niet voor een klein murmeltje..
Daar zorgt je moederinstinct voor! Ik vergeet nooit weer dat ik in het zh lag nadat de eerste geboren was en zij in een babykamer lag verderop in de gang. Toen zij huilde, wist ik dat het mijn dochter was die huilde en niet een ander kindje. Natuurlijk veranderd je leven erdoor, maar ik vond zelf niet dat het een hele grote verandering was. Weet niet goed hoe ik dat onder woorden moet brengen, maar het was net alsof het nooit anders was geweest na een paar dagen.
Giegel: Juist heel mooi gezegd, ik zou hopen dat het zo bij mij ook gaat, als dat kleintje er eenmaal is!
Je leven draait zich wel om een kindje heen, daar ben ik van overtuigd. Molly http://www.mijnalbum.nl/Foto-6Y7CWKZT.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-SS8AYWVC.jpg
Wat een prachtige foto's! Niet alleen mooie hond, maar ook mooi op het plaatje gezet, heb je die zelf gemaakt?