WOW Lieve MissDaantje, kijk, dat horen we nu graag. Heeeeeeeeeel veel succes morgen en de tijd die komen gaat. [-o< [-o< [-o<
Veronika, ik was 37 toen onze oudste werd geboren en tot die tijd draaide ons leven ook om ons en om onze huisdieren en hoewel iedereen dacht dat we wel even moesten wennen aan onze nieuwe status als ouders. Ik moet zeggen dat dat reuze meeviel, moederinstinct is echt een oeriets wat bij mij direct naar boven kwam borrelen zodra Alyssa was geboren. Molly, dat getwijfel komt mij ook wel bekend voor. Heel normaal ook dat je je ineens gaat afvragen hoe je het allemaal gaat rooien en doen wanneer de kleine er is. Ook herken ik wat je zegt over je dieren. Bij ons was het ook altijd zo dat de dieren hier kwamen voor hun leven en wanneer anderen na de geboorte van hun kind(eren) besloten om toch maar 'even' een huisdier 'weg te doen' kon ik daar ook absoluut geen begrip voor opbrengen. Inmiddels kan ik deze mensen wel begrijpen en mocht ik voor de keuze komen te staan, zou ik toch ook schromen om afscheid van 1 of meerdere dieren te nemen. Eigenlijk heb ik dat ook al gedaan, aangezien ik het grootste deel van m'n parkieten en kippen heb verkocht. De rest mag blijven tot ze op natuurlijke wijze afvloeien. Knap van je dat je nog afwacht tot de echo volgende week. Ik hoop zo voor je dat het allemaal toch nog goed zit. Giegel, gefeliciteerd en fijn dat je hier nu 'legaal' mag meekletsen. Hoe bevalt deze nieuwe status je? Natas, mooi voetje hoor, al moest ik inderdaad ook wel even 2 keer kijken naar die ene teen die zo'n ongelooflijk grote jubelteen leek.
hihi is een foto voor een plaatje ergens in een boekje.... Natas! Giegel dat klopt een moederinstinkt is snel in werking gebracht was hier ook! en klopt eenmaal dat je het hebt kun je je leven niet meer zonder voorstellen...zelfs op moeilijke momenten! Molly mooie hond echt ferm, en weet wel dat ze soms kuren hebben hangt van ras en karakter weer af...... hier moeder en dochter en totaal verschillend hoor! Vol verwachting wachten we op resultaat Miss Daantje
@MissDaantje: wat een geweldig nieuws zeg!111 Hééél vééél succes morgen en de komende twee weken zullen super spannend worden voor jullie! TOI TOI TOI @Ritje: ik laat 3 september een 3d-echo maken;ben dan ongeveer 31 weken. En dit babytje kan er ook wat van qua bewegen en schoppen....maar komt vooral ook omdat mijn placenta ad rugkant zit en dan schijn je dat beter te voelen... @Natas: prachtige foto's zeg!
van de 3D ga je genieten Moby, drink goed maar overdrijf niet dan is de baby bij de 3D beter zichtbaar..... Thanks voor de buik langs achter zie je dus niets, maar heb hier nog mooie buikjes gezien se op foto album... voel me ook beter dan in het begin...stabieler.. en mijn placenta ligt vanvoor... daarom voelde ik het ook laat. gisteren de boekjes van grootvader gekregen van de papa en broer en zus hij was 3800 bij geboorte de andere rond de 3150 en 3200 gram, dus nu weet ik het alleen heeft hij hersenvlies onsteking gehad.... mijn vriendin zegt je kunt je laten testen in zwangerschap is verpleegster, dus zal maar volgende keer raad vragen aan de gyn? Ritje
Haha! Dat is er een om te onthouden! Prachtige foto's van Molly trouwens, ze is een plaatje! Ik laat ze Joy maar niet zien, die heeft 't een beetje in zijn bol de laatste weken. Hier nog even de links voor een paar duidelijke foto's van Joy; http://img.photobucket.com/albums/v504/ ... G_6293.jpg http://img.photobucket.com/albums/v504/ ... 07-005.jpg
Ja Giegel nog vele jaren... heb er een stukje appeltaart bij de koffie op gegeten (had ik tenminste een goede reden ! !)
Pffffffffffffff Daantje en Randy, Ik kom speciaal even voor jullie hier kijken en kijk eens aan: werkelijk positief nieuws! Dat is geweldig! Ik zal morgenmiddag aan jullie denken en ik duim/steek kaarsjes voor jullie aan! Heel veel succes gewenst! Groetjes, Lola2.
Hoi hoi, Even een kort ego updeetje. We hebben onze tweede vakantie even onderbroken voor een onderzoeksecho en zagen tot mijn verbazing al een kindje van 4,3 cm. In 8 dagen 1,5 cm gegroeid Het is nu iets groter dan gemiddeld met deze zwangerschapsduur 10w4d alweer! Dat gaat echt lekker richting de 12! Ik moet zeggen dat ik ook afgelopen week wel weer mijn moeilijke momenten heb gehad. Het blijft spannend, maar ik ben er ook achter dat mijn eigen gedachten die onrust en spanning veroorzaken. De cijfers zijn nu in elk geval erg geunstig dat het goed zal blijven gaan. Volgende week zijn we weer terug en heb ik nog 1 weekje vakantie. Dan zal ik bijeen en zal ik nog wel kennis maken met de nieuwe dames die zich hierbij gevoegd hebben. Jammer te lezen dat er ook vaak al een miskraam aan vooraf gegaan is bij jullie. Positief hoop ik dat jullie die in elk geval dan maar gehad hebben en dat het vanaf nu goed gaat. De realiteit leert helaas dat het echt waar is wat men zegt, dat de kans op een miskraam rond de 40 hoog is. Maar gelukkig is de kans op een gezond kindje nog steeds hoger! Ik hoop dat dit iedereen moed geeft! Verder heb ik nog wat PB's gestuurd daar waar ik echt nieuws heb meegekregen. Voor de rest iedereen de groetjes!
Miss Daantje, heel veel succes van middag. Lang zullen de embryo's leven! Giegel, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hier is een een ander aan de gang. Ik zit iedereen af te blaffen. Weet niet hoe dat komt, maar ben mij zelf niet de laatste twee dagen. Gisteravod zat een film te kijken die ik al ...tich keer heb gezin, en opeens begon te janken, zo maar uit niets. Mijn kat doet ook zo irritant. Nog nooit in twee en een half jaar tijd zat hij bij mij op schoot, nu springt hij bij mij, geeft kopjes, en zelfs likjes. Dat is helemaal mijn Timo niet. Nu dus wel. We hebben net post binnen gekregen, en daar zat een brief van ZH voor mijn man. Operatie datum is nu bekend. 28 augustus. Volgende week donderdag. En 26 augustus is onze hond uitgerekend. Maar bij haar kan het ook langer of korter duren. Als maar niet op 28te, want dan wordt het helemaal een ramp. Dat was het zo een beetje. Ik ben weer weg, want mijn mannetje heeft mijn aandacht nu haard nodig, hij is nu helemaal zenuwachtig.