@diaantje: Oh nee, dat was niet de bedoeling! @Ritje: straks heb je een mooi meisje, probeer dat in gedachten te houden. Neemt niet weg dat het nu wel eens heel lastig kan zijn. Ben net terug van de gynacoloog (had me een uur in de tijd vergist en was dus een uur te laat. alles wat okido. Er is een inwendige echo gemaakt en alles lag precies op schema. Wel is mijn Hb getest, want ik zag volgens die man ook wel erg bleek. Daarnaast ook nog een keer een HcG meting. Heb ook aangegeven dat ik erg bang ben dat het fout gaat. Volgens hem hoef ik me helemaal geen zorgen te maken. Ik heb direct een afspraak gemaakt voor een nekplooimeting en dat bloedonderzoek met 12 weken. Maak ik me daar nu weer zorgen over. fijne dag, kaat
@ kaat: wat fijn dat alles oké was bij de gyn, toch weer een geruststelling voor je! Nee, nu geen zorgen meer maken, maar genieten
Kaat, fijn dat alles goed was bij de gyn. Hopelijk ben je nu wat meer gerustgesteld en ... op naar de volgende echo meid! En hopelijk slaap je straks heerlijk in je nieuwe mandje. Wel zo fijn wanneer je 's nachts goed kunt slapen. Anna, ben benieuwd hoe het er bij jou mee voorstaat?
Goed nieuws Kaat, op naar de nekplooimeting. VOlgens mij komt het helemaal goed. Oh Anna wat laat je ons wachten....
Updeetje: Ik heb gisteren al getest om vandaag tijdens het schoolreisje van de spanning af te zijn. Helaas negatief. Morgen NOD. Zelf heb ik wel hoop, maar geef ik het weinig realistische kans dat ik toch nog zwanger zou zijn. Die testjes zijn echt erg gevoelig. Schoolreisje was slopend, maar goed verlopen. 1 tand door de lip en 1 kind 10 minuten kwijt, hoewel hij daar zelf nog totaal niet van op de hoogte was. Hij zat weer vrolijk in de speeltuin waar we daarvoor zaten, ipv daar waar alle andere kinderen uit de groep waren.
Ik ook hoor! Hahahaha dat van kinderen die zelf niet weten dat ze kwijt zijn ken ik wel Hebben we met de scouting ook wel eens. Ach zolang ze het zelf maar niet door hebben...
Annna, wat jammer, over een paar dagen misschien wel positief, ik duim door hoor! Kaat, even updaten he hb waarde?
Hoi allemaal, Na 13 dagen van onzekerheid, heb ik net het begin van mijn MS gekregen. Jammer maar helaas. Ga me nu weer aan mijn plan van vorige maand houden! Loslaten en verwerken van mijn zwangerschaps wens Mogen jullie dromen werkelijkheid worden! Veel liefs Beele.
Beele, gelukkig ben je van de spanning af. Helaas niet zwanger. Ik wens je veel sterkte met die gevoelens die dat met zich mee brengt. Dit is toch ook iets wat op een topic als deze zijn plaats heeft.
@beele: oh meid, wat jammer. Had echt gehoopt dat het anders zal zijn. Wie weet, komt je wens toch nog uit, ook al laat je het los, zal welkom zijn of niet soms? Sterkte, meid, met los laten van je zwangerschapwens, ik weet hoe moeilijk het kan zijn. Veel liefs 4Xmamma
Gisteren de uitslag van mijn HB gehad en die was veel te laag. Nu mag ik dus aan de staalpillen. Hcg was inmiddels gestegen naar 101000. Ik wist niet dat dit zo snel kon stijgen. Verklaard wel dat ik steeds misselijk ben. Vannacht eindelijk goed geslapen op het snurken van het vriendje na dan, maar nu de oordoppen tot mijn hersenen gestopt en dat hielp wel iets. Dames, nog één dag werken en dan is het alweer weekend. Fijnedag, Kaat
Jammer Anna, ik had er zo'n goed gevoel bij, maar wie weet......... Beele: ook heel jammer voor jou. Ik wens je heel veel sterkte. Kaat: geweldig zo'n HCG toename. Heb voor mijn doen best goed geslapen, dus ga genieten van mijn verlofdagje. Vanmiddag een picnic (zonnetje waar ben je?) en morgen gaan we nog even naar IKEA voor baby's kamertje.
Lieve Beele, wat erg voor je. Ik had het je zo gegund. Nog wel af en toe even om het hoekje kijken hier hoor! Dikke knuffel
Annna, he bah, ik had zelf zo anders bedacht. Eerst jij zwanger, week later ik en dan lekker gelijk met elkaar opgaan!
Hoi meiden. Ik zit even met een vraag. Ik zou op 3 juni mijn ei hebben. Maar paar dagen eerder(ong. 31 mei of 1 juni, weet niet meer zeker) voelde ik pij en stekjes, daarna was bij het afvegen een klein slingertje bloed. Meer niet. Het kan dus wel zijn dat mijn eitje eerer had gesprongen. Nu heb ik dikke kwarkachtige afscheiding die sinds gisteravond wat bruin-rozig van kleur is. Zou het innesteling kunnen zijn of zie ik voor de zoveelste keer spoken. Graag julie mening. Die twee weken voor NOD is echt om gek van te worden, vooral als je zwanger wil worden.
Mogge zou allemaal heel goed kunnen, 4xmamma... Kaat, lekker aan de staalpillen, collegaatje slikte te ze ook, heeft ook steeds als haar hb te laat is dat ze veel meer haaruitval heeft dan anders. Ze moet wel goed uitkijken op welke momenten ze de pillen neemt, en ze vallen niet altijd even lekker.