Hoi Veronika, Nee in principe mogen die worden weggehaald, heb er net ook een paar verwijderd. Alleen een paar van Diaantje en mezelf laat ik even staan omdat we allebei nog bezig zijn met de IVFbehandeling. Als we echo's e.d. hebben ondergaan haal ik die wel weg. Liefs, Daantje
Wat een rust hier vandaag! Heb even de lijst zitten bekijken maar we hebben nog 4 kansen deze maand zie ik. Dussss.. meiden zet hem op!
Ik heb er niet veel vertrouwen in hoor, gezien het matige klussen, en ik VOEL NIKS vreemds. En jij, Ellen? En Sandra? Zij heeft NOD vandaag...
Hoi meiden. Na het rotdag van gisteren is de dag van vandaag nog rotter. Mijn hond wil al twee dagen niets eten, en blijft af en toe hijgen, en loopt bijna niet. Ze is in 3 weken tijd 700 gram aangekomen. Met haar eigen gewicht van 7 kilo is het wel veel. Dus wij DA gebeld en konden gelijk komen. Na wat onderzoek heeft ze vastgesteld dat zij moet nog minstens twee dagen wachten. Dieetvoeding gekregen. En ze zei ook dat onze Kappa zal zelf niet kunnen bevalen omdat ze nu veel te zwak is, dus als een vochtblaasje uitkomt moeten wij gelijk bellen en komen voor keizersnede, of het avond of nacht is, maakt niets uit. Ook in de weekend hebben ze dienst. Alles is goed en aardig, maar dan heb ik twee geopereerde in huis binnen een week. Ga maar na hoe druk het wordt. Ik kom niet eens aan mij eigen. Voor de rest is alles goed! Ja, ik blijf optimistisch.
Hai 4xmamma, is je hond ook een "oudje", zoals wij? Wat fijn dat jullie ieg een goeie dierenarts hebben, die niet bang is om maatregelen te nemen. Alleen dat is wel erg duur, he, meestal? Nou je hebt het er niet makkelijk mee deze dagen zeg! Ik snap dat je niet aan jezelf toekomt. Is er al meer nieuws over de operatie van je man? Sterkte ondertussen met alles!
Ah Lies, wat jammer van je nega test Nino, ja de meisjes van mij en Inez zijn klein..... nog wel Bij Danique wisselt het hoe vaak ik eruit moet 's nachts. Vaak doe ik een laatste voeding rond 00.00/00.30 en dan komt ze weer rond 04.00 en daarna rond 07.00, dus keurig. Deze dame wil 's avonds ook veel drinken en is onrustig, typisch hè. Is je buggy in de bus gestolen?..... nou ja zeg! 4xmamma, ik hoop dat alles goed gaat met Kappa. Sterkte! Kleine Danique-update : ze heeft vandaag bij het huilen haar eerste echte natte traantje gehuild
veronika, onze Kappa Ursula von Bach is 6 jaar oud, dus in mensenjaren is ze 42 . Ze past dus wel bij deze topic. Onze dierenarts is idd heel erg goed. Zij behandelt Kappa al 6 jaar. En onze kat al 7 jaar. Alle andere honden en katen komen ook bij haar, alleen onze fretjes gaan naar Helmond, daar is frettenkliniek. Keizersnede voor een hond kost bij ons 200. Het is wel duur, maar wij hebben ook weinig keuze. Ze kan niet zwanger blijven. En pups ten koste van Kappa's leven? Nee. Gelukkig heeft ze al wat gegeten van die voer. Nu wil ze weer niet zelf eten, dus met de spuitje geven. Ik heb afgelopen nacht bij haar geslapen, en zo te zien slaapt mijn mannetje weer alleen. Gelukkig zijn de klusdagjes al voorbij. Dus kan ik met gerust hart alleen slapen. Mijn man wordt 28 augustus geopereerd. Meer weten we nog niet. Ook is het nog niet bekend wanneer hij naar huis kan. Als het goed gaat dan vrijdag, gaat het minder goed, dan moet hij daar tot maandag blijven en word dus Dana's verjaardag een week verschoven, want zonder papa is het ook geen feest [-X . Natas en Lola, heel erg bedankt voor jullie steun. Natas, eerste traantje, wat schattig. Nu is ze "echte mens", maar ik wens kleine Danique geen tranen, alleen maar glimlach.
Tja, flesje geven, kolven en ook nog maar even hier gekeken. Heb ook nog wel geslapen vannacht hoor! Zag trouwens net pas je SMSje op m'n mobiel. Lekker snel he? Nou ja, inmiddels zijn jullie allemaal op de hoogte.
Dank je. 's Nachts hoef ik er maar 1 keer uit. We zitten alleen helaas (nog) niet op vaste tijden dat ze zich meldt. Jammer dat Jules nog steeds z'n bedje natplast. Heb je al iets van een zeiltje of een molton in z'n bed liggen? Heb ik hier zelf wel gedaan. Ik bleef aan het wassen met die matrasovertrekken. Heb nu een matrasovertrek, een molton, een flanellen luier en een hydrofielluier als sloop liggen. Nu hoef ik dan alleen maar de luiers en de molton te wassen. Is toch wat minder lastig dan steeds zo'n overtrek. Nou ja zeg, een buggy jatten. Dat is toch ook te gek voor woorden. Zo zonde geld dat je nu weer een nieuwe moet kopen. Bah. Lies, jammer van je nega-test. 4xmamma, sterkte met je hondje.
Tja wat erg van die buggie trouwens. Zat je er dichtbij, of vol vertrouwen helemaal niks in de gaten gehad? Zo'n ding krijg je ook niet zomaar de bus uit natuurlijk, en zonder dat iemand het merkt. En toen, moest je sjouwend naar huis....
@4xmama suc6 met je hondje erg spannend hoor. @natas1 ach wat lief d,r 1ste traantje wat cute.... @nino je buggy gesloten?Wie steelt er nou een buggy wat een mafkezen lopen er rond zeg geen respect voor andermans spullen de spullen van je kindje nog wel, sjonge jonge kan ik zo boos om worden. @missdaantje ben je al een beetje bijgekomen van de ivf of had je daarna nergens last van? nou ik ga hier verder met de volgende ronde
De buggy was gestolen tijdens een busritje van mijn oudste met zijn oma. Een nieuwe heb ik gisteren maar meteen besteld. Ik zat al te kijken of hij op Marktplaats stond, maar ja bewijzen heb je nooit. Ik ga de nieuwe maar merken. Inez: ik ben inderdaad ook aan de moltons, dat helpt een beetje. Afgelopen nacht een droge meneer, maar hij kan er echt wat van. Laatst in het ziekenhuis deed hij het ook en met al die toeters en bellen en een infuus was het een heel gedoe om een droge romper aan te doen en het bedje te verschonen. Ook als de verpleegkundigen de luiers omdeden, vond meneer het leuk om alles weer lekker nat te maken. Het heeft me toen best wat uurtjes nachtrust gekost. Nu moet ik zeggen dat het met Kruidvat maatje drie wat beter gaat. Natas: wat zielig een echte traan.
@ Mamma2x, wat jammer voor je meid! Nou uithuilen en door naar volgende ronde dan maar. Zet m op. (Wil je niet op de lijst erbij met je NOD?)
@veronika dank je ik ben erg emotioneel/verdrietig dacht echt dat ik zwanger was i.v.m de verschijnselen. mijn lichaam is een spelletje met me aan het spelen en dat vind ik echt niet leuk. nou ja we gaan gewoon weer door. Ik wil best op de lijst maar ik heb geen idee hoe dat moet, of ben jij degene die dit allemaal bijhoud? Mag ik dan ook op de lijst?!
Mama2x.... k*t meis! Even lekker jezelf verwennen en dan weer hop de nieuwe klusronde in.... (we blijven gewoon positief hier dat is het beste)