Tja het is rot he, en je kunt je er zo in vergissen, BAH, nou sterkte maar, ik hoop dat jouw tijd ook snel komt! (En de mijne... maar ik ben nog niet zo lang bezig.) Volgens mij mogen we allemaal de lijst bijhouden? Hoop ik want ik heb het al eens gedaan... Ik wil je er ieg wel bijzetten hoor! Wat is je volgende NOD? (dag dat je je ongesteldheid (NIET!) verwacht)
4xmama: sterkte met je hond;zal inderdaad druk worden voor je maar misschien een beetje afleiding van jezelf. Kan je je even ergens anders op richten;misschien helpt het wel!
NOD 21-08 Sandra1967 26-08 Veronika 28-08 Ellenk 31-08 4Xmamma 03-09 Limmeke 06-09 Giegel 12-09 Benthe 13-09 Shiela AFSPRAKEN 21-07: Miss Daantje - start IVF 22-07: Diaantje - start IVF 05-08: Diaantje - start spuiten decapeptyl 19-08: Miss Daantje - 14.45u --> terugplaatsing! 22-08: Diaantje - 1e IVF uitgangsecho en start Gonal F spuiten 27-08: Anna - controle gyn bij 12w 27-08: Anja - verloskundige 9.10 uur 28-08: Lola - liggingsecho 8.40 uur; Mollyvg - echo 9wk, kijken of mk op gang komt 03-09: Moby - 3D echo 03-09: Miss Daantje - testen! 15-09: Anna - VK BEVALDATA 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 16-11 Anja 17-01 Kaat 26-01 SanRob 12-03 Anna 18-04 Diana BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique 29-07 Inez - dochter Yelina 03-08 Natas - dochter Danique
sorry dames ik less regelmatig bij, ben moe en was druk de laatste dagen, sterkte 2x mama effe verwerken ..verwen je maar even, 4xmama alles komt ineens en zes jaar valt nog mee voor pups hangt ervan hoe de dame zich voelt! kan zijn omdat ze zo zwaar is en last heeft dat het veel pupjes zijn die op zitten! verzorg haar maar goed, en sterkte met de aankomende operatie van je man, EEn buggy gestolen hoe doe je dat nou, dit doe je toch niet! jeesses....hoe haalt men dit nu in zen hoofd! ik hoop dat je hem nog vind! Ik hoop dat jules zen plassertje wat in bedwang houd, misschien omdat het een goede baby is iets grotere luiers en snel wezen... blij dat het iets beter is met het ernaast plassen! Ben moe..... al is alles nu in orde en bijbesteld kaartjes en alles zit op zen plaats...das en gerust stelling.... fijne dag dames voor diegene die ik vergeten heb.. Ritje
Lieeeefff Ritje, die kunnen we idd heel goed gebruiken! mama2X, hele dikke knuf meis! Balen he als je lichaam je zo voor de gek houdt! :x 4Xmama, sterkte meis! Diaantje, ik denk aan je meis! [-o< Suc6 vandaag! Tuurlijk mag iedereen de lijst bijhouden Veronika. Als je iets hebt gewoon erop zetten! Liefs, Daantje
mama2x, vervelend, maar die lichamen van ons kunnen ons ook zo voor de gek houden. Het gaat vast wel lukken. Heel veel sterkte nu. Diaantje succes vandaag en ik duim nog steeds voor Miss Daantje. Lekker dagje vandaag. Jules is een stuk rustiger en ik kan zowaar wat meer doen, maar hij wordt nu dus wakker, ha ha
Nin0, fijn dat Jules het nu wat droger houdt. Gelukkig vangen die moltons nog een hoop op, maar het blijft wel lastig, steeds maar weer de kleine nieuwe kleertjes aantrekken. Ik ben blij dat Yelina het wat dat betreft nu al een paar dagen droog houdt. Alleen nog maar plasjes in de luier en niet meer ernaast. Inmiddels zijn we van de prematuurluiertjes af en zijn nu aan de Kruidvat 1. Ze is er trouwens ook een ster in om van zich af te plassen (met een flinke straal ook nog). Woensdagmiddag zouden we naar een verjaardag en mannetje zou haar even verschonen voor we weggingen. Mevrouw plaste flink van zich af met als resultaat .... een papa met een kleddernat shirt die zich eerst nog even kon gaan douchen en omkleden voor we weggingen. mama2x balen hoor. En ja, we hebben het hier allemaal wel eens (of vaker) gehad dat onze lichaam ons op die manier voor de gek hield. Wat is de teleurstelling dan groot. Maar zoals gezegd, we blijven hier allemaal optimistisch, het gaat vast lukken meid. MissDaantje, hoe gaat het nu met je? Nog steeds zo ontzettend moe?
hihihi Inez, leuk verhaal... Mijn vriendin had heel in het begin niet in de gaten dat het wel handig is om er op te letten dat het piemeltje van de kleine naar beneden zat en niet omhoog. Kon de kleertjes dus steeds verschonen. Mannetje had kraamhulp gehad omdat zij slecht herstelde van de ks. Maar voor haar mannetje was het zo logisch dat hij het bij het voordoen vergeten was door te geven.
MaMa2x, wat balen voor je! Hahahha, die Yelina, haar papa natplassen! Danique plast ook wel tijdens het verschonen, maar niet hoog. Wel bij papa een keer een flinke spuitpoepie, ook errug lollig
@ MAMA2X: balen meid, vooral als je het gevoel had dat het deze ronde raak zou zijn. Neem een baaldag en een stuk chocola en op naar de volgende ronde. Veel succes! @ 4xMAMMA; nog steeds in een moeilijke, zware periode. Hoop dat er snel een eind aan komt en er betere tijden volgen. Heel veel sterkte, vooral voor Kappa en je man! @ INEZ: dank je meid! @ RITJE: dank voor je lieve kaartje, kunnen we echt goed gebruiken. @ MISS DAANTJE: jij ook bedankt en ik denk ook iedere dag aan jou hoor @ NINO: dank je! Brutaal zeg van je buggy, echt asociaal! Wat fijn dat Jules vandaag een stuk rustiger was en je wat meer hebt kunnen doen. Wij zijn vandaag voor de echo geweest en de prikinstructie Gonal F. Alles zag er goed uit tijdens de echo, baarmoederslijmvlies mooi dun zoals het hoort en er was in beide eierstokken een piepklein follikeltje te zien, wat dus verder niks voorstelt. Maar goed, we mochten vandaag beginnen met Gonal F, weer een station dichterbij. Wat een gedoe: een spuit met een hele instructie, die ik samen met de decapeptyl iedere avond moet zetten. Vanaf vandaag dus 2 spuiten per dag. Woensdag de 27e (tevens verjaardag van vriendje ) hebben we om 14.00 uur weer een echo om te kijken óf en hoeveel én hoe groot de eventueel aanwezige follikels zijn. Hopelijk volgt heel snel de punctie, hoe eng en angstig ook , ik ben vandaag toch al 18 dagen aan het spuiten. en de bijwerkingen beginnen hun werk te doen. Verpleging heeft beloofd dat dit vanzelf verdwijnt zodra de Gonal F erbij komt en da's dus vandaag! Sorry, is een lang verhaal geworden. Ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend!
NOD 21-08 Sandra1967 26-08 Veronika 28-08 Ellenk 31-08 4Xmamma 03-09 Limmeke 06-09 Giegel 12-09 Benthe 13-09 Shiela AFSPRAKEN 21-07: Miss Daantje - start IVF 22-07: Diaantje - start IVF 05-08: Diaantje - start spuiten decapeptyl 19-08: Miss Daantje - 14.45u --> terugplaatsing! 22-08: Diaantje - 1e IVF uitgangsecho en start Gonal F spuiten 27-08: Anna - controle gyn bij 12w 27-08: Anja - verloskundige 9.10 uur 27-08: Diaantje echo en gesprek verpleging 28-08: Lola - liggingsecho 8.40 uur; Mollyvg - echo 9wk, kijken of mk op gang komt 03-09: Moby - 3D echo 03-09: Miss Daantje - testen! 15-09: Anna - VK BEVALDATA 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 16-11 Anja 17-01 Kaat 26-01 SanRob 12-03 Anna 18-04 Diana BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique 29-07 Inez - dochter Yelina 03-08 Natas - dochter Danique
@Diaantje1: spannend allemaal zeg en ik hoop voor je dat de folikels goed groeien en dat een punctie dan snel volgt! Succes!
hallo dames, Bedankt voor jullie lieve woorden het doet me erg goed. Jullie zijn allemaal hartstikke lief bedankt.....
@ MOBY: dank je, ja, spannend en eng. Van mij mag de punctie deze week nog. Met jou alles oké? @ MAMA2x: gaat het weer een beetje met je?
Hoi allemaal, ninO, heb je al eens pampers in een maatje groter geprobeerd? Jaha, ik weet dat ze duurder zijn...maar bij mijn oudste werkte het wel. 's nachts bedden verschonen is geen feest! 4xMAMMA, wel heel erg leuk dat jullie kleine puppy's krijgen. Geniet er maar gewoon van en probeer je niet al te druk te maken. Ingewikkeld is het toch al! Succes en sterkte. P.S.: Verwen d'r maar even heel erg, ze zal het nog zwaar krijgen. MaMa2x, op naar de volgende poging. Volgens mij is het toch belangrijk om je er zo min mogelijk op te focussen. Dat heb ik tenminste ook voor mezelf besloten. Dus: Zo vaak mogelijk seks hebben, ongeacht het tijdstip van je eisprong en er zoveel mogelijk van genieten. Dat schijnt het zwanger worden ook te bevorderen. Succes! Groetjes, Lies P.S.: Sterkte, succes en veel geluk voor iedereen die ik niet persoonlijk heb genoemd!
NOD 21-08 Sandra1967 26-08 Veronika 28-08 Ellenk 31-08 4Xmamma 03-09 Limmeke 06-09 Giegel 12-09 Benthe 13-09 Shiela 19-09 MaMa2X AFSPRAKEN 21-07: Miss Daantje - start IVF 22-07: Diaantje - start IVF 05-08: Diaantje - start spuiten decapeptyl 19-08: Miss Daantje - 14.45u --> terugplaatsing! 22-08: Diaantje - 1e IVF uitgangsecho en start Gonal F spuiten 27-08: Anna - controle gyn bij 12w 27-08: Anja - verloskundige 9.10 uur 28-08: Lola - liggingsecho 8.40 uur; Mollyvg - echo 9wk, kijken of mk op gang komt 03-09: Moby - 3D echo 03-09: Miss Daantje - testen! 15-09: Anna - VK BEVALDATA 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 16-11 Anja 17-01 Kaat 26-01 SanRob 12-03 Anna 18-04 Diana BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique 29-07 Inez - dochter Yelina 03-08 Natas - dochter Danique Het is me gelukt ik heb mezelf erbij gezet