35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @diaantje1 ja het gaat wel een beetje als ik die buikpijn maar niet had...maar ja we gaan gewoon door voor de volgende ronde.

Misschien raar dat ik het zeg maar.....

4 September wordt ik 41 enmijn biologische klokje tikt door, dus we hebben afgesproken om tot maart volgend jaar te proberen zwanger te raken. Daarna stoppen we met proberen. We hebben een prachtige zoon samen.
    Dus jullie begrijpen hoeveel pijn het doet als het voor die tijd niet lukt.
    Maar we blijven door gaan tot die tijd.

Dit wou ik toch even kwijt aan jullie

2. veronika

veronika Niet meer actief

Mama2x, goed zo, je staat er al bij zie ik! Ja, wel een dapper maar ook wel begrijpelijk besluit dat jullie hebben genomen. Natuurlijk hoop ik heel erg dat jullie geluk hebben in deze periode!

Diaantje, nogmaals: heel veel respect hoor (ook voor Miss Daantje natuurlijk, maar jij moet nu dus 2x per dag spuiten als ik het goed lees), zet m op met dat spuiten en je hebt er hopelijk snel het gewenste resultaat van! Sterkte!

Miss Daantje, hoe voel je je nu eigenlijk? ik bedoel, ben je nu ook op zoek naar zwangerschapskwaaltjes? Krijg je nu nog hormonen, of moet je lichaam dat zelf gaan aanmaken als de eitjes zijn ingenesteld en je lijf "merkt" dat het zwanger is?
    Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe dat nu verder gaat bij jou. Het is natuurlijk eigenlijk hetzelfde als een op natuurlijke wijze bevrucht eitje dat z'n weg moet zoeken naar een goed plekje in de baarmoeder....

3. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Mama2X, ik duim voor je dat het gaat lukken meis! [-o<

Diaantje, fijn dat je weer een stapje verder bent meis!
    Van de eerste echo valt vaak nog niet zoveel te zeggen hoor wat follikels betreft dus...nog alle kans op veel eicellen! :D
    En je zal zien zodra je Gonal F spuit (in mijn geval Puregon) voel je je een dag later veel beter, echt waar!
    Succes de 27e!

Veronika, ik moet sinds de punctie 3 x per dag 2 bolletjs met het progesteron hormoon vaginaal inbrengen. Dit is om je baarmoeder op orde te maken, klaar voor een eventuele innesteling die als het allemaal goed is gegaan sinds (eer)gisteren aan de gang is.
    In principe boots je met een IVF behandeling een natuurlijke cyclus na, je gebruikt dus ook alle hormonen in dezelfde volgorde.

Ik zoek niet naar zwangerschapsverschijnselen omdat je van de Progesteron allerlei kwaaltjes krijgt die lijken op een zwangerschap. Ik heb al een tijdje hele zere borsten en allerlei gerommel in mijn buik.
    Moe ben ik nog steeds (Inez ;) ) maar dat is ook een bijwerking van de bolletjes.

Ik blijf heel nuchter want ...het kan gewoon fout gaan, A-kwaliteit embryo's of niet.
    One step at the time! [-o<

Fijn weekend allemaal! :D

Liefs, Daantje

4. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Hee dag Daantje!

Even een woordje van mij om je te zeggen dat ik niet veel schrijf hier maar wel heel regelmatig aan je denk! Ik volg je op afstand en hoop heel heel heel erg hard dat 3 september het begin van heel veel geluk en vreugde mag zijn!

Liefs, Lola2

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hoi Lola2,

Hartstikke lief dat je dat even speciaal komt zeggen, word er blij van! :D
    Ja, het is nog even spannend tot de 3e (of niet natuurlijk als ik eerder ongesteld word).
    Je kunt altijd alles volgen via mijn site he?

Dank je wel lieve Lola2, ik wens voor jou wel hetzelfde he? dat begrijp je! ;)

Liefs, Daantje

6. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ MAMA2X: dan gaan we heel hard duimen dat je voor die tijd zwanger zal zijn.

@ VERONIKA: dank je en iedereen die IVF doet moet op een gegeven moment 2 spuiten per dag zetten, hoor!

@ MISS DAANTJE: ik weet dat van de 1e echo niet veel te zeggen valt, zo bedoelde ik het ook niet. Voel me vandaag nog niet echt beter, maar zal het een kans geven tot morgen ;) Blijf voor je duimen, meid!

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wij krijgen hier gewoon een babyboom komende weken! Ik voel het! :) ;)

8. veronika

Dank je voor je uitleg! Tja, die hormonen doen vanalles met je lijf (en je geest natuurlijk, grrr ;) ) Ik hoop dat alles goed gaat en je lichaam straks lekker HCG gaat produceren!

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

veronika, hoe voel jij je?

Ik zit hier wederom met een poes die niet bij me weg is te slaan .............

10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ ELLEN: ik hoop dat je gelijk krijgt vwb de babyboom. Wordt iig weer eens hoog tijd. En dat de poes niet bij je is weg te slaan, is helemaal een goed teken. Toi, toi, toi.

@ VERONIKA: daar hopen we ook op. Maar nu eerst jij, nog maar 3 daagjes, zet 'm op! Ik duim!

11. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @ellenk Tja een kat die constant bij je op schoot wil.... umhhhhhhhh heel interessant kan een heeeeel goed teken zijn :D:D
    @4xMama hoe is het met je hond al een teken van ...?
    @missdaantje ik ga heeel hard voor je duimen op 3 september :D

Yes have a babyboom de aankomende weken
    Ik doe mee......hoop dat je gelijk hebt ellen

12. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Dat was de vorige keer ook goed nieuws bij jou. Spannend!

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ik heb er ook hartelijk om moeten lachen Ellen, mannetje wat minder. Nah, daar snap ik nou niks van. Haha.

M'n schoonzusje gebruikt voor dit probleem extra grote wattenschijfjes, die speciaal voor dit doel zijn omgedoopt tot piemelpads :) :)

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, een tweede echo op je vriendjes verjaardag, dat moet gewoon een goede echo worden. Spannend hoor, maar ik kan me goed voorstellen dat je de punctie ook het liefst al achter de rug had.

MissDaantje, ik blijf hier voor jou en Diaantje duimen voor een positieve afloop.

Natas, spuitpoep hebben we hier ook al wel gehad, maar gelukkig alleen maar in de luiers.

16. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    hoi meiden,
    ik ben maar heel eventjes hier om alles bij te lezen, en nieuws te vertellen.

ONZE KAPPA IS BEVALEN van 7 pups. Helaas waren twee daarvan dood geboren. Maar andere 5 zijn springlevend. Het zijn 1 teefje en 4 reutjes. Prachtige pup's. Mama en kindjes doen het goed. Het was ook geen keizersnede, die kleine meid heeft het helemaal zelf gedaan(met hulp van mij en Dana). onze DA was vandaag nog even langs geweest om te kijken hoe en wat. En alles is super. Voor de zovelste keer ben ik blij met mijn DA

Voor de rest geen nieuws meer. Ik ga zo douchen en naar bedje. Ik heb al sinds woensdag niet meer geslapen, dus bekaf. We hebben net geproost op gezondheid van mama en kleintjes en ben ik helemaal cajuc.

Ik lees jullie berichten dadelijk en reageer daarop. Beloofd!

17. veronika

4xmamma: gefeliciteerd met de hondenbabies! Wat fijn dat deze hobbel genomen is en zonder operatie nog wel. Gelukkig hoor, en leuk die friemelende pups in huis.

Ellen: tjeempie spannend, en goh dat zou toch weer super voor je zijn! Ik hoop het!

Ik voel niks, behalve serieuze ongi-chagerijn sinds vandaag :cry: En ik heb vanochtend negatief getest, maar dat was ook een beetje onzin, want ik voel me ook totaal niet zwanger.... Helaas helaas ik verwacht echt gewoon de :evil: :evil: dinsdag en het is ook niet zo erg, want het is gewoon niet goed gelukt afgelopen ei.

Waar ik wel even om moest slikken is het besef dat vriendlief mijn komende ei wellicht helemaal gaat missen, omdat hij met zijn werk een week weg is precies in de tweede week van mijn cyclus. Dat betekent alvast weer een maand zonder goede kans, dat is dan toch wel minder! Misschien valt het mee en is hij vroeg thuis en mijn ei wat later... [-o< :rolleyes:

Diaantje, toch dank voor het meehopen! Lief van je.

Molly, grappig bericht zeg! Hoe gaat het met je, ondertussen? Je volgende echo is komende week, toch? Ik hoop heel erg op een wonder voor jullie.

18. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    4xmama dit is toch ondanks 2 verloren zieltjes goed nieuws, rust nu maar je kunt het goed gebruiken!
    veel succes met je puppy's
    kijk alvast naar de foto's uit!

Hier wel ik zit er sinds gisteren onderdoor,
    ik heb 2 maand rust gekend in mijn zwangerschap,
    ik had dus problemen met een oplichster uit nederland die gevlcuht is,
    wat nu in het parket ligt in afwachting, dit stopt niet maar het gaat door,
    nu heeft ze een journalist ingeschakeld die al heel veel mensen op dezelfde manier als zij persoonlijk aanvalt, dit heeft niets met journalistiek te maken, zen blad is klein gelukkig,
    en in zen drop word hij gezocht door politie, gemeentebestuur en ocmw,
    en andere wegen veel klachten,
    aan het gemeentebestuur en politie daar heb ik wel steun aan en aan een team die mensen die slachtoffers oplicht weet aan te pakken,
    maar ondertussen word ik zwaar aangepakt per telefoon, mails
    waar we niet meer op reageren en kunnen door het gerecht, nu publicatie over toch leugens
    met een klein stukje waarheid....op internet geplaatst!

deze week kan ik weer en nu zijn we nog 5 maand ver van bevalling,
    een klacht neerleggen weer bij parket en burgerlijke partijstelling!
    dit is de vierde nu al...in 6 maand tijd, dit is me nog nooit overkomen in 40 jaar!
    En als ik het niet doe gaan ze verder , doen ze verder, en elke keer moet ik die bewijzen verzamelen en indoen!

Ik heb geen fut meer, tranen in de ogen , niet slapen en ik hoop dat dit babytje toch nog wat langer blijft zitten,
    alles gaat hier via politie en gerecht maar dat duurt altijd een paar maand,
    ondertussen doen ze nu die twee samen verder....
    is er geen stop aan....

allebei zitten ze te leven van ocmw en worden ze regelmatig het huis uitgezet vallen anderen aan belagen hen,
    en maken van internet een een middel om mensen ten gronde te krijgen.

op allerlei vuile manieren met leugens!

echt meiden als je me minder hoort even, sorry,
    ik leef met jullie mee, lees mee, maar
    ik voel me verschrikkelijk,
    ik hoop dat ik me kan herpakken want anders word dit regelrecht een postnotale depressie....
    en ik hoop dat het gerecht snel zen job doet!
    want die twee lachen zelfs omdat ik zwanger ben!
    en dit zelfs gebruik.....en dat is niet.
    Ik wil mijn rust, voor mij de baby het gezin!

want ik weet niet of ik dit volhou, en de baby komt,
    en wil dat hummeltje een goede opvang geven...
    geen huilende moeder,

ik wil hier geen medelijden,
    misschien lucht het wat op dit neer te pennen...

het lijkt een soap, en voor mij is het een nachtmerrie!

Ritje :cry:

19. veronika

He Ritje, wat een rotverhaal! Helemaal logisch dat het je aangrijpt!

Wij kunnen niet veel voor je doen :cry: behalve lezen wat je schrijft, van je afschrijven is altijd goed.

Natuurlijk is je gezin het belangrijkst, en je beebje, en je gezondheid. Sterkte!

20. @4xmamma: Hé... te gek, de pups zijn er al! Jammer dat 2 diertjes de geboorte niet hebben overleefd :( . Jij hebt nu in elk geval al één zorg minder. Geniet ervan! Plaats je binnenkort een foto van het nestje?

@Molly: Jeetje, kunstmest van 'onze' urine :confused: ? Weet je of Moeders voor Moeders hiermee heeft ingestemd of dat dit weer net zoiets is als met die afslankkuren?

@Ritje: Lieve meid, natuurlijk wil je geen medelijden, maar medeleven doe ik toch! Ik wil je langs deze weg een dikke virtuele knuffel geven...

Share This Page