35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Het is het restant he, staat in het artikel. Maar ik wist het niet, dus daarom postte ik het.

Veronika, nog steeds goed zwanger hier, inmiddels ook met buiten adem zijn als ik mijn veters heb gestrikt, en de trap op werk wordt moeilijker beklimbaar qua lucht en lam aanvoelende benen.

Ritje, knuffel van mij.

4xmama, gefeliciteerd met je pupsels.

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ritje dikke knuffel hoor. Hier ook medeleven geen medelijden!

4xmama: Wauw alles zelf gedaan! geweldig. Helaas hebben 2 pups het niet gehaald maar idd een hele zorg minder. (of meer maar ik denk dat mama haar pups zelf ook wel goed verzorgd)

Onze poes is een beetje (erg) druk vandaag. Steeds trap op trap af rennen op de bank er weer af trap weer op... pfff... Nu gaat ze gelukkig ff naar buiten kan ze beter gewoon lekker in de corniveer klimmen. Maar ze komt steeds binnen checken of ik er nog ben ;) Ze groeit enorm. Wat ben ik blij dat we er voor gekozen hebben haar te nemen. Ze is echt lief :)

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Molly wat vreemd is het wel helemaal zeker dat het niet goed is dan?
    *dikke knuf*

4. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    MaMa2x; balen, en ook ik duim voor je dat het je ruim voor maart gaat lukken.

4xMAMA: gefeliciteerd met je puppies. gezellig.

RITJE: wat vreselijk voor je dat je niet aan je rust toekomt die je zo hard nodig hebt nu. En schrijf het lekker van je af, dat neemt een beetje de druk van de ketel. DIKKE KNUF!

5. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik ga er wel van uit dat het niet goed is. Donderdag weer echo, 11.50 uur.

6. veronika

veronika Niet meer actief

Molly, goh, dat moet heel vreemd voelen voor je, wel die verschijnselen, maar je hoofd zegt van niet. Ben je er niet heel emotioneel onder? Ik vind het sowieso knap van je dat je het verdraagt en tot de echo wacht voor meer duidelijkheid hoor!

7. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @4xmama gefeliciteerd met de geboorte van je puppy's slaap maar lekker dat kan nu gewoon de kindejs zijn er dussssssss
    geniet van de kindjes gaat alles goed met moeder?

@ritje hoi ritje doe het rustig aan en denk aan je zelf en je kindje en je gezin .De spanning die jij hebt voelt je baby ook hey dus kalm aan.
    Ik wens je heel veel sterkte toe meid!

8. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    4xmama: proficiat met de puppy's; geniet er lekker van!

@Ellen: inderdaad net als vorige keer met de poes;dus wie weet?

@Ritje: heel veel sterkte en probeer je te richten op jezelf en je kindje!
    En wij zijn een goed luisterend oor....

@Sanrob:heb jij al een afspraak gemaakt voor de 3D echo?

9. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nee, op dit moment is het meeste aan emoties uitgeschakeld, ik blijf wel bewust voelen wat ik voel. Dat pakt niemand me meer af. Wat dat betreft was de 2e miskraam een stuk makkelijker, die kwam helemaal zelf en heb ik zonder enig probleem heel makkelijk kunnen verwerken en afsluiten.
    Heb wel het hele weekend de gewone telefoon eruit, even geen zin in rompslomp van anderen. Mobiel staat wel aan, maar geluid uit, we zijn dus wel bereikbaar voor bv mijn vader (die ik standaard al 2x per dag bel).

Heb nog wel een half procentje hoop, we zullen het zien a.s. donderdag. Het enige waar ik nu naar verlang is zekerheid. Levend of dood, niets er tussenin.

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Bedankt allemaal.....
    dikke kus

Ritje

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Tja Ritje,
    Ik wens je rust in je leven en je koppie. Zeker nu is dat zo belangrijk. Als je moe en vol spanning de bevalling tegemoetgaat kan dat denk ik niet veel goeds betekenen voor daarna.

Via internet moet het toch mogelijk zijn dat je niet meer bereikbaar bent. Nieuwe accounts aanmaken? Of anders je account deleten en maar even niet via internet communiceren met anderen? Geeft ook weer meer rust.

Afgelopen vakantie weer duidelijk gemerkt, even niet bereikbaar zijn is heel rustgevend.

Molly,
    Stertke jij. Het lijkt me een moeilijke situatie. Ik vind het ook knap dat je het nog 2 weken uithoudt na je tweede echo.

Diaantje,
    Ga lekker door joh met die IVF. Ik hoop dat alles vanaf nu helemaal volgens de boekjes verloopt!

Daantje,
    Ik hoop dat je het nu nog wel uithoudt qua spanning. Volgende week zal het helemaal wel verschrikkelijk moeilijk worden. Fijn dat we je kunnen helpen hier.

mama2x
    Ik hoop dat je de limiet ook een beetje kunt laten varen. Het is denk ik goed om een grens te stellen om jezelf te beschermen en het daarna niet meer fanatiek te proberen. Aan de andere kant kan het daarna natuurlijk alsnog gebeuren zonder dat je er zo duidelijk op gefocussed bent. Je bent niet piep, maar ook nog niet overdatum hoor!

Nino, Inez en Natas,
    Leuk jullie babybverhalen hier te lezen. Kan ik lekker steeds meer wennen aan het idee.

Wij zijn net terug van vakantie deel 2.
    Net op het moment dat we na een middagdutje van mij de haven invoeren bedacht ik me dat het teurgvaren toch wel meegevallen was.

10 minuten daarna in de haven gaf ik mijn eerder gegeten appeltje aan de vissen. (die lustten het trouwens ook niet) ;-(

Het weer is niet fantastisch gebleven, maar de laatste dagen waren wel leuker dan toen we maar in de haven bleven liggen vanwege het slechte weer. We hebben nog wat bekenden getroffen en Zierikzee bezocht. En best nog wel een gezellige vakantie gehad.

Het blijft raar nu dat we vorig jaar rond deze tijd net in Nederland aankwamen vol ongeduld om te vertellen dat we een kindje verwachtten. Ik moet er niet te veel aan denken, want alles gaat nu zo anders dan vorig jaar. Maar ik zal blij zijn als deze week alles achter de rug is. 12 wekengrens, uitslag vd combinatietest.

Morgen heb ik weer een echo voor het onderzoek. Mijn moeder gaat dan mee, omdat mijn vriend weer moet werken. Hij gaat donderdag natuurlijk wel mee voor de combinatietest dus dan heeft hij vrij. Deze week ben ik voor het eerst niet een dagje erg bang geweest :) ook alweer een hele overwinning!

12. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,

Veronika, het kan nog goed komen, want jij hebt te vroeg getest. Ga maar na: innesteling vind plaats tussen 5de en 10de dag. Als het bij jou 5de dag was, dan heb je al meer HCG. Was het 10de dag - dan heb je nog veel te weinig. Wacht maar even af. De ene of de andere laat zich toch wel zien.

Ellen, alweer die gedoe met de kat?
    Die van mij is helemaal gek geworden. Hij is alltijd een kater van mijn man geweest. Nu als wij allebij buiten zitten, komt hij bij mij springen en blijft zitten.

Molly, ik vind echt dat jij het heel goed doet. Om je zelf te beschermen schakel je emoties uit. Dat lukt niet iedereen. Nog even afwachten. Maar ik vind het wel vreemd dat jou licham nog niet reageert.
    Hoe dan ook: sterkte.

Na veel plezierige en verdritige momenten van gisteren kwam vandag harde realiteit. Onze Kappa voelt zich niet lekker na de bevalling. Heeft last van haar buik en haar bekken. Daardoor heeft ze te weinig melk om kleintjes te voeren. Ze zijn hun gebortegewigt kwijt. Vandag was DA weer geweest. Kappa onderzocht, antibiotica gegeven. En ze heeft ook pupymelk meegebracht.
    Dus ik ben nu iedere 3 uur met de flesje in mijn hand een voor een pups aan het voeren. Mijn man zegt: kan je alvast oefennen voor als we ook baby krijgen. Ja hoor, grappig, hij hoefd 's nachts niet wakker te worden om ze flesje te geven. En ja, ze zijn net kindjes; ene drinkt actiev, andere word snel moe, en nog andere is een nieuwsgirige meid, die wil behalve speen ook aan mijn vingers zuigen. Dan word ze boos omdat er niets uit komt, vind je gek, en dan pas pakt ze die speen.
    Het is hier gezelige boel.

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ 4xMAMMA; wauw, 5 puppies voor KAPPA en zonder hulp van de da! Gefeliciteerd en geniet van de kleintjes! Weer een zorg minder! Rustze!

@ VERONIKA: ik blijf evengoed mee hopen, want...geen bloed, geeft moed ;) duim, duim, duim. Wel balen dat vriendje je volgende ei waarschijnlijk mist. Hopen dat het meevalt en hij toch aanwezig is als jij je ei hebt.

@ RITJE: jeetje, jij zit in de rats zeg. Schrijf het hier lekker van je af en zoals anderen hier ook zeggen: denk aan je rust en het kleintje dat je bij je draagt, dat is nu even het allerbelangrijkste. Volhouden meid! Hele dikke *KNUF*! Sterkte!

@ MOLLY: dat bericht las ik gisteren ook al op een andere site. Wens jou vast heel veel sterkte met de echo donderdag! Ik zal aan je denken en voor je duimen.

@ ELLEN; ik duim keihard voor je dat je poes gelijk heeft. Lief beest!

@ ANNA: welkom terug en goed te lezen dat jullie van je vakantie hebben genoten. Dankje, we hopen ook dat de IVF verloopt 'volgens het boekje', dat ik niet te lang hoef te spuiten (ahum, zit vandaag toch al op 20 dagen), dat de punctie heel snel volgt en niet te pijnlijk zal zijn, dat er mooie embryo's ontstaan, dat de terugplaasting wordt gevolgd door een positest en volgend jaar juni door een wolk van een baby! Maar ja, het is zoals altijd maar afwachten hoe het ontwikkelt en afloopt! Voor jou nog een weekje en dan heb je de magische 12-wekengrens bereikt. TOP! Wens je morgen heel veel kijkplezier bij de echo en donderdag heel veel geluk bij de combitest! Wat fijn dat je deze week geen dag bang bent geweest, hele vooruitgang! Goedzo!

@ MISS DAANTJE: weer een dagje om, weer een dagje dichter bij testen!

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    4x mama Succes met zorgen voor die kleintjes en de mama!

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Diaantje,
    Wat veel stappen toch he! Die passeer je normaal allemaal ongemerkt (behalve het toedienen van van alles), maar dan gebeurd het zonder dat je het weet. Gaat er dan iets mis wordt je gewoon ongi.
    Maar jullie worden bij iedere stap met de neus op de feiten gedrukt!
    Dus daarom hoop ik dat al die feiten goed zullen zijn :)

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ 4X MAMMA: klinkt gezellig, maar ook doodvermoeiend. Wens je veel succes met het zorgen en beterschap voor KAPPA! Hopelijk is ze snel weer de oude, zodat ze de zorg van je kan overnemen!

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ ANNA: oh, zoooooooooooooooooo lieffffffffffffffffffffff! Dank je! JA, ben nu bijvoorbeeld heel bang dat bij de volgende echo naar voren komt dat er geen follikels zijn, of juist overstimulatie. Blijft eng!

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he ritje,

meid laat het niet aan je hart komen he.

kan je via een pb eens laten weten over wie he gaat, m'n man is ook politieagent en wie weet kan die ites meehelpen.

We komen woensdag aan en 1 september moet hij terug gaan werken, leg dan eventueel als je wil de situatie ook een beetje uit.

grts,

kop op meid ;)

19. veronika

veronika Niet meer actief

Molly: natuurlijk wil je duidelijkheid, ik snap het helemaal. Die zal je toch wel krijgen donderdag denk ik, met een echo na negen weken.

Annna: fijn dat jullie "veilig terug" zijn. Ja, het moet een rare tijd voor je zijn nu, maar binnenkort ga je allemaal dingen voor het eerst meemaken, week 13, week 14, 15, 16 etc van je zwangerschap :D Is eigenlijk bekend waardoor het vorig jaar misging?

4xmamma: bedankt voor je berekening, ja ik zie het dinsdag vanzelf wel hoor. Succes met je schattige hondenbabies ondertussen, ik hoop dat ze snel aansterken en de moeder het weer kan overnemen!

Ellen: hihi wat klinkt dat leuk die kat! Ik wou er ook wel een! Kun je een foto plaatsen? Voel je zelf al iets, ondertussen?

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Veronika, ik heb zelf wel wat hoop maar vraag me niet waarom ;)

Ik heb moeite met die foto's zal het van de week weer eens proberen.

Deel Deze Pagina