Dank je wel. Niet alles is uitgeschakeld hoor, en 't gaat niet bewust, maar ik moet me toch op de een of andere manier beschermen. Heb wel al een paar dagen een trillend ooglid hoor, is wel een teken van nervositeit. Mijn halve procentje hoop haal ik uit verhalen zoals dat van "Arte" http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... c&start=18 Wat sneu dat Kappa niet in orde is. Wast ze de kleintjes wel, anders moet jij de urine en ontlasting ook stimuleren he. En even in de gaten houden dat de ontlasting van de kleintjes niet te hard wordt, anders wat olie door de melk heen doen. Sorry, mijn kattenfokkersverleden kwam weer even naar boven Annna succes morgen!
@Anna: succes morgen bij de echo en donderdag bij de combitest en moet best een goed gevoel zijn bijna 12 weken! Vier maar een piepklein feestje!
Molly, het is zeer herkenbaar dat je je gevoelens even zoveel mogelijk uitschakelt. Het zal ook zeker niet makkelijk zijn dat de kwaaltjes nog in overvloed aanwezig zijn terwijl je in je achterhooft toch rekening ermee houdt dat het niet goed zit. Nog een paar dagen en dan heb je duidelijkheid. Ik blijf gewoon lekker eigenwijs voor je duimen, aangezien ik wel vaker heb gehoord van mensen dat ze pas na 7 weken een kloppend hartje hebben. Ritje, het is je blijkbaar niet gegund om lekker rustig van deze zwangerschap te genieten. Wat een toestanden toch weer. Sterkte meid. Anna, weer terug van weggeweest. Fijn dat je hebt genoten. Nog een paar dagen en dan heb je weer de combinatietest en morgen weer je wekelijkse echo. Leuk om dan weer het verschil te kunnen zien met vorige week. 4xmamma, gefeliciteerd met de pups. En inderdaad zijn het net mensenbaby's die ook zo'n beetje iedere 3 uur moeten worden gevoed. 1 troost, hondenbaby's kunnen een stuk vlotter worden gespeend dan mensenbaby's. Nog even volhouden meid. En ook bij jou een kat die ineens meer interesse toont? Hmmm. Spannend hoor. Diaantje, je angst is begrijpelijk. Ik duim voor je voor een mooi aantal goede follikels. Dan op naar de punctie, de terugplaatsing en een mooie positieve test over een paar weekjes. Veronika, geen bloed geeft moed. Ook voor jou blijf ik duimen.
He Ritje wat een toestand allemaal. Maar ik heb hier al wel eens eerder iets over gelezen. Maar ik begrijp niet helemaal goed wat er gebeurt is. Iemand uit Nederland heeft jullie opgelicht? Wat heeft ze gedaan dan? Ik begrijp wel dat ze je nu aan het stalken is? Wat is haar doel hier van dan?
Ritje: wat ontzettend vervelend dat je dit allemaal moet meemaken en vooral nu. Ik leef met je mee, net zoals de andere meiden hier. Gooi alles er maar uit hier, dat lucht hopelijk een beetje op en wie weet wat Zico's man kan doen. Mama: gefeliciteerd met je hondenbabies. Wel jammer dat 2 kleintjes het niet hebben gehaald. Anna: spannende week voor je, maar ook weer lekker veel naar je kleintje kijken. Diaantje: ik duim ook voor jou hoor. Het lijkt mij allemaal heel heftig. Inez en Natas: dus meiden kunnen ook ver plassen. Jules deed het eerst heel veel. Nu niet meer, maar weet zich nog wel 's nachts een keer nat te plassen. Meneer is niet helemaal zichzelf en zorgt dat ik er wel vier keer uit moet 's nachts. Een echte nachtburgemeester dus, net als zijn broer was. Ik hoop wel dat het gauw weer naar 2 x opstaan gaat, want 4 keer is mij net iets teveel. Morgen gaan we weer voor controle naar het ziekenhuis. Hij heeft nog steeds veel diarree, wat een gevolg kan zijn van de antibiotica. Elke luier is wel een poepluier, terwijl hij het in het begin om de dag deed. Oh en Molly: ik duim ook voor je hoor!
Nino, naar voor je nachtburgemeestertje. En voor jullie, want het geeft vast extra spanning. Je moet toch extra opletten dat hij genoeg vocht binnenkrijgt. En hij zal er waarschijnlijk ook wel pijn van hebben, of valt dat mee? Molly, Ik denk dat je diep van binnen wel aanvoelt of het goed zit of niet. Ellen, fijn dat je weer hoop hebt! Ik hoop voor alle wachtende meiden dat er lekker veel roze komt. Leuke maand toch om in Mei of Juni uitgerekend te zijn?! Ik duim voor roze, ook IVF roze.
Zo... ben er eens lekker voor gaan zitten. Vandaag is de eerste dag van mijn zwangerschapsverlof en Jasmijn is naar het kdv. Het is lang geleden dat ik voor het laatst een hele dag alleen thuis was, maar ik geniet er nu al van... @Molly: Ik vind dat jij je heel kranig houdt! Ik weet nog goed hoe ik me voelde in de week nadat we op de echo zagen dat het hartje niet (meer) klopte. We moesten toen na een week terugkomen voor een nieuwe echo en tegen beter weten in bleef ik hopen op een wonder. Mijn lijf wist ook nog van niets en dat maakt het des te verwarrender. Ik begrijp maar al te goed dat je snakt naar zekerheid! @Ellen: Plaats eens een fotootje van je poes, ik word wel nieuwsgierig naar het beestje... @Annna: Bijna 12 weken alweer, het schiet al op (al kan ik me voorstellen dat voor jou jouw zwangerschap minder snel lijkt te gaan dan voor ons), dat heb ik ook met de mijne. Maar nog even en dan komen de maanden van het grote genieten! @4xmamma: Arme Kappa! IK hoop dat ze snel opknapt. Gelukkig heeft ze jou om haar bij te staan...
Ben op het moment de trapkast aan het uitmesten, niet echt de bedoeling tijdens je verlof geloof ik... Maar dat is nu typisch zo'n klusje dat écht niet kan met een dreumes om je heen, dus ik kon het niet laten...
Lola, Heerlijk! Ga je na de trapkast wel lekkerr op de bank ofzo? Zelf vind ik mijn zwangerschap ook wel snel gaan hoor. Wel spannend iedere keer weer. Maar door de vakanties en tussendoor de echo gaat het toch wel snel. deze week zal ook wel te snel gaan, want het is de laatste week van mijn vakantie. Donderdag en vrijdag ga ik op school de klas inrichten en voorbereiden. Dan ga ik maandag weer beginnen met vroeg op gaan. (6 uur, ik kan er nu al tegenop zien)
Hai Annna, wat heb je voor klas? Beetje leuk/ niet te druk? Wij hebben net een tegenbod ontvangen van een huis waar we al niet meer op hoopten... LEUK! maar spannend! We gaan er morgen waarschijnlijk nog een keer kijken en dan weer een iets hoger bod doen denk ik. Ben er helemaal van van de kaart. En stiekum wel blij dat ik nu niet zwanger ben, want er moet heel veel in gebeuren en ik ben de handige van ons twee
Euh... ben bijna klaar, maar ga daarna even gezellig met mijn moeder de stad in. Jasmijn vindt het de laatste tijd niet meer zo leuk om te shoppen, dus om nu even zonder haar te gaan is voor mij ook relaxen. Ik heb nu eenmaal niet zoveel zitvlees... @Veronika: O, wat spannend! Ik hoop dat jullie er met de verkopende partij uit kunnen komen...
Hoi meiden. Ik heb net weer alles bijgelezen. Maar heb even te druk om te reageren. SORRY. Ik wil jullie wel even op de hoogte houden over mijn "baby's". Sinds gisteren zijn ze aan het flesvoeding, niet voledig, maar wel bijna. Ze zijn wel aangekomen. Dus het gaat goede kant op. Met Kappa gaat het nog niet zo goed. Ik denk dat haar maag ven streek is en daarom wil ze niets eten. Ze krijgt nutri plus gel en dwangmatige voeding. Ze verzorgd klijntjes. Dat doet ze heel goed. En volgens mij beseft ze wel dat ze hun niet kan voeden, want als kleine begint te pippen, neemt ze hem in haar bek en brengt naar mij toe, legt in mijn hand en kijkt toe wat er gaat gebeuren. En als kleintje heft gegeten gaat zij hem uitbundig likken. Meiden, ik moet gaan, want het is alweer etenstijd. Doei doei En groetjes en knuffels aan iedereen.
@lola, ik heb net even je site bekeken. Maar wat een enorm leuk meisje is Jasmijn! En het schiet nu echt lekker op he? Nog maar 4 weken! SPANNEND!
Ik was ons ook inderdaad kwijt, zag bij toeval bij een vraag over 1 van de andere 'clubjes' dat er een nieuwe rubriek 'clubjes' was geopend.
Je kunt het bovenaan de topic zien staan, het "pad" zeg maar. Wat onhandig dat ze dat zomaar doen, zeg! Zal wel een goed doel hebben, maar nu is iedereen elkaar eerst even kwijt
4xmamma, gefelicteerd met de pupseltjes! Succes met ze bijvoeren. Ik weet hoeveel werk 't is, maar ook hoe leuk het is om te doen. Ritje, heel veel sterkte meis. Veronica, wat balen van je nega test Daantje en Diaantje, ik denk aan jullie en het ivf-proces waar jullie in zitten. Sterkte! Anna, ik kan me voorstellen dat je nu vaak terug moet denken aan vorig jaar. Zelfs ik heb dat nog gehad, op de 14de met de foute echo en de curretage, op de 15de toch naar Turkije vertrekken om te gaan zeilen, etc. Godzijdank staan we er nu heel anders voor! Ellen, je kan bijna testen...... ik duim! Molly, dikke knuf! Lola lekker nu verlof, geniet ervan. En nesteldrang hoort er dan bij Nino, ik hoop dat alles goed is met Jules. Sjo, heb alles bijgelezen van het afgelopen weekend. Te veel om uitgebreid op te reageren, vandaar wat korte reacties. Hier weinig nieuws te melden. Gaat lekker allemaal, alleen vandaag wel erg moe omdat mevrouwtje vannacht niet wilde slapen en ik er 5x uit moest. Ik heb me ook rot zitten zoeken naar dit topic! Fijn dat er een apart hoekje is, maar ze hadden in het andere gedeelte wel even een linkje kunnen laten staan. Stress is niet goed voor ons hoor