IK zie het "clubs". Maar die zie ik helemaal niet bij de index staan. Ben wel blond dat zal ik maar even toegeven.
Hey meiden, Ik was ook ons topic al kwijt, heb het uiteindelijk gevonden met de zoek-knop. @ INEZ: dank je! Die onzekerheid komt gewoon omdat de IUI 6x mislukt is. De angst dat dit ook voor niets is, zit er nu in. @ LOLA: geniet van je zwangerschapsverlof. Nog maar 4 weken, pfoe, wat gaat de tijd snel, zeg! @ NATAS: dank je en je hebt echt een scheet van een dochter! @ MISS DAANTJE: en alweer een dagje dichter bij de 3e! Spannend! Hier weinig te melden. Iedere avond om 22.30 uur 2 spuiten en dan maar woensdag kijken of er iets gebeurd is in het buikie! Fijne avond allemaal!
Dankje wel voor je compliment! Laat je ook een berichtje achter in het gastenboek, leuk voor later (ook voor mij... ) Waar zijn wij dan naar toe verhuisd? Ik krijg telkens een mailtje als er iemand na mijn bezoekje gepost heeft, dus ik open dit topic nooit via de index... O, we zijn nu officieel een clubje... @Natas: O... wat een ontzettend lekker meiske heb je! Ik zou er spontaan weeën van willen gaan krijgen...
wat mooie foto's natas krijg er tranen van in de ogen, schitterend, bedankt voor jullie steun....en knuffels Ritje
Poeh hé, dat was even zoeken! Blij dat ik mijn vriendinnetjes weer gevonden heb, hoor! Misschien niet zo'n hele handige actie om zonder engie aankondiging dit forum te verplaatsen... Enfin, ik ben er nu... Het zal wel z'n reden hebben gehad! Hier erg weinig te melden. Ik heb weer een kuurtje Clomid achter de rug. Morgen moet ik terug naar De Geertgen. Ben benieuwd hoe het ervoor staat. Deze maand voor het eerst lichte bijwerkingen van de Clomid gehad in de vorm van opvliegers. Niet erg heftig, maar dat was nog niet voorgekomen. Maar ach, ik weet dat dit kan voorkomen. @ MissDaantje: ik volg jullie IVF-avonturen op de voet. Heel veel sterkte meis en mijn duimen draaien overuren voor jullie. @ Natas: wat een mooi poppetje! Geniet van je prachtige meisje! @ 4xmamma: gefeliciteerd met de puppies! Het is zooooo leuk om zo'n nestje te zien opgroeien. Ik heb 15 jaar katten gefokt en ben nu noodgedwongen zo'n beetje gestopt vanwege de allergie van mijn vriend. Gelukkig lukt het wel om de poesjes bij mij oud te laten worden, maar een nestje durf ik niet aan. Bang dat de allergie gaat opspelen... Maar ik ben jaloers hoor! Plaats je een keer foto'tjes van je kroost? Gr. Benthe
neen Diaantje niet echt, probeer me hier sterk te houden, word elke dag gestalkt! op internet, vorige week telefonisch en per mail, politie zit erachter, parket staat klaar! ondertussen wachten....steun van mensen, maar mijn ventje is op heb hem voor de eerste keer zien wenen, ik weet als het kindje nu komt is kan het leven en hebben we het toch in onze armen, ik zie er moe uit zeggen ze spontaan, ik probeer een smile op te houden, hier voor iedereen, en schrijf dit met traantjes in de ogen, heb net mijn ventje getroost! sorry dames.... Ritje sorry als ik niet meeleef met elk berichtje, echt sorry... jullie weten dat ik iederen zen geluk wens, en lola het kort af wees me aub voor he!
Anna, balen dat de vakantie er weer bijna opzit. En al om 6 uur opstaan .... brrr, moest daar ook niet aan denken toen ik nog zwanger was. Diaantje, je angst is zeer begrijpelijk. Ik zou willen dat ik je kon zeggen dat deze angst ongegrond is. Ik kan alleen maar met je hopen en voor je duimen dat het allemaal positief kan worden afgerond. Natas, mooie foto's weer hoor! Hoe werkt dat eigenlijk? Foto's zo onder je berichtje zetten? Ritje, dikke knuf. Benthe, succes in het Geertgen. Veronika, spannend hoor, met dat huis. En hoe is het verder? Je had welliswaar negatief getest, maar geen bloed geeft moed!
Ja, dat ken ik. Ik wil deze week ook goed uitrusten en tegelijkertijd nog hartstikke veel doen. Veronika, Spannend zeg! Wij zijn bezig met de koop van een nieuwbouwhuis. Dat duurt in elk geval nog tot eind volgend jaar. Dus wij mogen hier nog een kleintje verwachten. Dat vind ik wel heel fijn. Ik ben hier nog niet 'uitgewoont'. Ik heb er een paar maanden heel veel werk en energie in gestoken en alles is helemaal naar mijn wens. Keuken, toilet, badkamer. Heel veel geklust destijds. Bovendien ben ik een jaar weggeweest en heb hier toen dus ook niet gewoont. Ik sta voor een groep 1/2 op een zogenaamde 'zwarte school' Veel moslimkindertjes, soms ook uit een achterstandsgezin. Het is heeeeel druk, maar ik ben erg gemotiveerd. Daar zit wel een valkuil. Maar ik weet ervan, dus ik hoop dat ik oplet dat ik mezelf niet voorbij loop. Want al die kindjes zijn heel belangrijk, maar dit kleine ukkie ook natuurlijk.
Jeeeeeetje, heb me echt een ongeluk gezocht zeg! Daar zijn we weeeeerrr! Moderators, zou best fijn zijn als jullie even de moeite nemen om kenbaar te maken dat er iets verandert! Diaantje, ik hoop morgen met je mee op een goede uitslag! Benthe, dank je wel meis! Bedoel je dat je mijn site leest? Je mag ook een berichtje achterlaten hoor. Ik duim ook voor jullie dat het nu eens de goede kant opgaat! Ritje, wat afschuwelijk allemaal meis, ik word er gewoon boos om als ik het lees! Hele dikke knuffel voor jou (schrale troost!)! Volgens mij speelt dit al een tijdje toch? en ik dacht dat het wat rustiger was geworden in de tent, maar nee dus! :x Inez...je bent er bijna, je bent er bijna maar nog niet helemaal HELEMAAL! Natas, lieeeefffff jullie schatje! 4Xmama, gefelicipuppyyyyy!!! Met mij gaat alles goed, ben heeeel moe, voel mijn buik steeds (rommelen en steekjes), de ene keer zeg ik tegen Randy:"ik ga ongesteld worden" dan weer: "ik ben volgens mij zwanger!" Voel me wel net zoals 2 jaar geleden toen ik zwanger was maar ja, dat zegt niet alles! Kan niet anders doen dan wachten! Nog 1 weekje en dan mag ik testen (als ik niet ongesteld ben geworden)! Voel me wel heel positief! Liefs, Daantje