35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ritje,
    Je moet je nooit schulidg voelen dat je niet reageert op ieder berichtje. Dat is sowieso geen doen.

Is het geen optie dat jullie het internet, dus ook e-mail gewoon helemaal niet openen komende weken voor de bevalling en daarna? Of hebben jullie een bedrijf waarvoor je de e-mail moet checken. Ook de stekker vd telefoon kan er uit natuurlijk. OK je bent dan even voor niemand bereikbaar, maar je kunt zelf wel bellen, wanneer je contact met echte vrienden of familie wilt.

Ik denk dat het jullie in ieder geval meer rust geeft. Misschien gewoon 2 maanden proberen. Voor vrienden en familie kan je een nieuwe simkaart kopen voor je mobiele telefoon, zodat ze altijd kunnen bereiken.
    Wanneer je brieven van haar krijgt kan je die gewoon ongeopend aan het parket (dat is de politie toch?) doorgeven.

Ik hoop dat je een manier vind om jullie rust te hervinden. Voor jou en je kleintje is dat toch zo belangrijk.

4x mamma, wat LIEF! Die kappa is een topmoeder, ze beseft precies wat nodig is voor haar kleintjes.

He, zijn we een clubje?
    Ik begreep al dat het 'weer zwanger a miskraam' topic verplaatst was. Maar ik wist niet waarheen.

Hmmm volgens mij wordt een topic al snel een clubje als er een interessante vraag/titel staat.Eigenlijk klik ik gewoon altijd op het linkje in de e-mailtjes van nieuwe berichtjes.

Natas wat een wakker mooi meisje is het toch! Ik kan me voorstellen dat jullie helemaal verliefd zijn als je oogcontact hebt.

Benthe,
    Ook jij bent onderhand wel eens aan de beurt nu! Hopelijk heeft het zijn goede uirwerking nu bij jou. Hoeveelste maand gebruik je het nu? Een maand of 3 toch?

Diaantje, we hopen met zijn allen dat iedere spuit en onderzoek, leidt tot een mooi zomerbeebje voor jullie!
    Veel succes alvast voor morgen!

Daantje, Oh het is zo spannend! Zet 'm op nog een week!

Ja, Veronika, je bent nu toch een dagje overtijd. Nog een ongi? Morgen nog eens testen? Of wacht je liever even af?

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

ja we zijn een clubje alleen jammer dat er nu dus wss geen nieuwe mensen bij komen....

Miss Daantje.... klinkt goed! *duimerdeduim*

3. veronika

veronika Niet meer actief

Hihi een clubje.... Nou Ellen, zou dat niet meevallen, mensen gaan toch wel weer rondzoeken naar gelijkgestemden, hoop ik?

Ja hier alles goed. Vandaag NOD, vorige keer werd ik 's middags hartstikke ongesteld, nadat 's ochtends eerst mijn temperatuur was gekelderd. Vanochtend.... was mijn temperatuur weer gestegen!?

Nou ik wacht het rustig af hoor. Voel nog steeds niks, en ik heb een beetje last van mijn darmen dus misschien wat verhoging daarvan. Zwanger zou betekenen dat het huis niet door gaat denk ik, het is echt een hele grote verbouwing nl, die ik vooral zelf wilde gaan doen... Dan moeten we toch maar een huis met babiekamer zoeken dat wel af is ;)

Miss Daantje, dat zijn goede berichten hoor, blijf lekker blij, en dan straks een roze test....

Annna, goh, dat is best pittig zo'n klas. Idd, ik hoop dat je jezelf niet voorbij gaat rennen. Maar je had deze klas al eerder, toch, of is dit nieuw?

Ritje, kalm aan, goeie tips van Annna hieronder, toch, kun je daar niets mee? Hou je taai meid, of beter hou je slap, sterkte!

Sorry wie ik vergeet, ik moet even snel aan mijn werk beginnen.... :(

4. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ BENTHE: hey meid, wil je morgen veel succes wensen bij de Geertgen.

@ RITJE: ik heb echt met jullie te doen, meisje, wou dat ik iets voor je kon betekenen. Anna geeft idd goede, wijze raad, hoop zo dat je er iets mee kunt. Wens jullie samen iig heel veel sterkte en hoop voor jullie dat de rust snel wederkeert.

@ INEZ: zooooooooooooo liefffffffffffffffff jouw berichtje! Dank je wel!

@ MISS DAANTJE: meisje, dat klinkt volgens mij goed, vooral omdat je je hetzelfde voelt als 2 jaar geleden toen je zwanger was. Ik blijf keihard voor je doorduimen. Nog 1 weekje en dan ROZE!!!!!!!!!!!!!!! Dat moe zijn dat herken ik, ook heb ik nog steeds last van hoofdpijn en af en toe buikpijn. Maar goed, alles voor het roze doel!

@ VERONIKA: 1 dag overtijd, wordt het niet tijd om te testen? Of wacht je liever af tot vanmiddag, aangezien je de vorige keer in de middag ongi werd? Ik duim voor je dat de :evil: wegblijven! Heel veel succes!

@ ANNA: dank je! Een 2009 zomerbeebje zou helemaal geweldig zijn.

5. veronika

Diaantje, nou ja, 1 dag overtijd, dat maakt die gekke banner ervan, NOD kent ie niet blijkbaar? Ik wacht gewoon af hoor, vooral omdat ik zaterdag nog negatief heb getest.

Jij hebt morgen je echo, toch? Spannend hoor, er zijn vast een paar mooie eitjes gerijpt voor je!

6. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hé Diaantje, de moeheid die ik nu voel is toch anders dan toen ik ook nog aan het spuiten was (zó, dat klinkt alsof ik aan de drugs zat! :) ) en wat ik nu voel in mijn buikje is ook net even anders.
    Jij voelt op dit moment hopenlijk een heeeeeleboel mooie en grote follikels vól met prachtige eicellen! ;)

Duim duim duim voor morgen! [-o<

Liefs, Daantje

7. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ VERONIKA: dan wachten we gewoon samen af en duim ik ondertussen keihard voor je dat die verrekte :evil: :evil: :evil: 9 maanden wegblijven! Ja, ik heb morgen echo en ik hoop dat de spuiten alvast vruchten hebben afgeworpen!

@ MISS DAANTJE: dat klinkt heel hoopvol, ex-junkie ;) . Laten we hopen dat de IVF-35-plussers snel roze worden. Ik hoop idd dat mooie, grote follikels de boosdoeners zijn van mijn buikpijn, al lijkt me dat een beetje vroeg, aangezien ik pas vanaf vrijdag aan het stimuleren ben. We zien wel morgen. Duim, duim, duim voor 3 september!

8. veronika

NOD

21-08 Sandra1967
    28-08 Ellenk
    31-08 4Xmamma
    03-09 Limmeke
    06-09 Giegel
    12-09 Benthe
    13-09 Shiela
    19-09 MaMa2X
    21-09 Veronika

AFSPRAKEN

21-07: Miss Daantje - start IVF
    22-07: Diaantje - start IVF
    05-08: Diaantje - start spuiten decapeptyl
    19-08: Miss Daantje - 14.45u --> terugplaatsing!
    22-08: Diaantje - 1e IVF uitgangsecho en start Gonal F spuiten
    27-08: Anna - controle gyn bij 12w
    27-08: Anja - verloskundige 9.10 uur
    28-08: Lola - liggingsecho 8.40 uur; Mollyvg - echo 9wk, kijken of mk op gang komt
    03-09: Moby - 3D echo
    03-09: Miss Daantje - testen!
    15-09: Anna - VK

BEVALDATA

20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    16-11 Anja
    17-01 Kaat
    26-01 SanRob
    12-03 Anna
    18-04 Diana

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06 Nin0 - zoon Jules
    20-07 Lientje - dochter Danique
    29-07 Inez - dochter Yelina
    03-08 Natas - dochter Danique

Ja hoor, ongesteld! Wel ongelofelijk regelmatig ben ik zeg! Nooit geweten hihi.

9. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

NOD

21-08 Sandra1967
    28-08 Ellenk
    31-08 4Xmamma
    03-09 Limmeke
    06-09 Giegel
    12-09 Benthe
    13-09 Shiela
    19-09 MaMa2X
    21-09 Veronika

AFSPRAKEN

21-07: Miss Daantje - start IVF
    22-07: Diaantje - start IVF
    05-08: Diaantje - start spuiten decapeptyl
    19-08: Miss Daantje - 14.45u --> terugplaatsing!
    22-08: Diaantje - 1e IVF uitgangsecho en start Gonal F spuiten
    27-08: Anna - controle gyn bij 12w
    27-08: Anja - verloskundige 9.10 uur
    27-08: Diaantje FM
    28-08: Lola - liggingsecho 8.40 uur;
    28-08: Anna Nekplooimeting
    28-08: Mollyvg - echo 9wk, kijken of mk op gang komt
    01-09: Anna laatste onderzoeksecho bij 12w3d
    03-09: Moby - 3D echo
    03-09: Miss Daantje - testen!
    15-09: Anna - VK

BEVALDATA

20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    16-11 Anja
    17-01 Kaat
    26-01 SanRob
    12-03 Anna
    18-04 Diana

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06 Nin0 - zoon Jules
    20-07 Lientje - dochter Danique
    29-07 Inez - dochter Yelina
    03-08 Natas - dochter Danique

10. veronika

Hai Annna, had je weer een echo vanochtend?

11. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nee Veronika,
    Gisteren, morgen en donderdag de nekplooimeting.
    Heb ik de data verkeerd gezet.
    Balen van je ongi joh!
    Maar wel veel succes voor september!

12. veronika

Ik had niet in je afspraken gekeken hoor, dacht het gewoon omdat je de lijst update-te...

Het is wel een spannende week zo he, met die afspraken! (jij, Molly, Diaantje, vergeet ik nog iemand?) O ja, en Ellen met haar NOD natuurlijk en de kat die niet bij haar is weg te slaan ;) Ik hoop jij meer succes dan ik hoor!

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ VERONIKA: balen meid :cry: ! Maar wel fijn te weten dat je zo regelmatig bent. Zullen we afspreken dat september dé vruchtbare maand wordt :(: :) :) Veel succes in de volgende ronde!

@ ANNA: wens jou alvast heel veel succes morgen bij de gyn en de VK. Morgen is feestdag! Anna de magische 12 weken grens bereikt :) :) :)

14. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hee Diaantje, dat is (pas) vrijdag hoor. Die banner geeft het een beetje raar aan. Maar ik vind de puzzelstukjes zo leuk. En de baby vh plaatje is een baby van vrienden, die dit jaar op 12 maart is geboren.

15. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ ANNA: wat leuk dat de baby van vrienden is. Maar die grens ga je toch bereiken, dus ik vier het morgen al een beetje voor je ;)

16. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ach 11 en een halve week is ook de moeite waard. Iedere dag is een feestje nu.

Ik wens het jullie allemaal heel snel toe om je eigen feestjes met beebjes in de buik (of geboren) mee te vieren.

DianA, hoe gaat het eigenlijk met jou? Ik heb je een tijdje gemist. Alles goed? Ik hoop het voor je

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ ANNA: dat is het zeker, voor zo'n feestje teken ik. Idd, hebben al een hele tijd niks meer van mijn naamgenootje gehoord.

18. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    En ik ben nog altijd enorm benieuwd naar Kaat11!
    Ik moet zo vaak aan haar denken. Ik hoop zo enorm ontzettend dat het goed met dr gaat!

19. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ja,
    Ik leef ook erg mee met degenen van wie we een lange tijd niets gehoord hebben. Maar ik vrees dat we het niet meer gaan horen. Soms gaat iemand gewoon verder. Ik hoop ook dat het nog allemaal goed met haar gaat.

20. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Toch denk ik dat ze nog wel een keertje langs komt als ze er aan toe is.

Share This Page