35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Morguh meiden,

Hier nog steeds geen ongi, wel sinds gisteravond aan de diarree :confused: !

@ ANNA: balen dat je nega hebt getest, over een paar dagen nog een test wagen? Veel succes! Ik blijf duimen hoor!

@ BEELE: jammer meisje, heel veel sterkte met je beslissing en de verwerking ervan! KNUF

@ KAAT: wat fijn dat je eindelijk een nachtje goed hebt geslapen!

@ NIN0: hier schijnt het zonnetje al, dus ik wens je een fijne vrije dag! Veel plezier morgen bij het babykamershoppen!

Op naar het weekend!

2. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Ik moet zeggen ik begin het ook weer helemaal nerveus te voelen. Vorige keer hebben wij ook 3 dagen voor NOD getest en dat houd in as woensdag. Pff, heb weer het idee dat ik van alles voel. Met name mn bups en dat had ik de vorige keer ook. Maar ik realiseerd me ook wel dat ik me zelf misschien ook een beetje gek zit te maken!
    Maar helaas dat kan ik niet tegen houden. Het schiet de hele tijd door mn hoofd. Gelukkig werk ik 40 uur in de week. Dan heb ik gelukkig genoeg afleiding om er niet 24 uur per dag mee bezig te zijn. Gelukkig kan ik hier wel even lekker van me aftikken.

Hoeveel meiden zijn hier eigenlijk die voor het eerst mama willen worden?

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Beele, jammer meid. Had het zo anders voor je gehoopt. Wie weet dient zich nog een wondertje aan wanneer je het op z'n minst verwacht.

Diaantje, nog steeds in spanning. Je begrijpt natuurlijk, dat het duimen hier onverminderd doorgaat!

Shiela, ook voor jou begint het weer spannend te worden. Vreselijk altijd, die wachtdagen voor je NOD. Het samen oplopen met Anna en Diaantje kan nog steeds, voor hen beiden is de hoop nog niet vervlogen.

Geen bloed geeft moed, [-o< [-o< [-o<

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hier voel ik sinds gisteren al weer vermoedelijke eigroeisteekjes, vooral in rechterlies. CD 9 ben benieuwd, heb gisteren MatCare maar weer gespekt met het bestellen van Ovtestjest.

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Sheila: ik wil graag voor het eerst mama worden. Vriendje heeft wel al 2 zonen. Bij jou spannend, lees ik. Veel sterkte met wachten.

@ Inez: nog steeds dank voor het duimen!

@ Molly: dan wordt het weer klustijd, klusze!

6. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @diaantje, ik lees in elk geval dat er wel aardig wat meiden zijn die al mama zijn maar wel leuk dat er ook meiden zijn die voor het eerst mama worden. Kunnen we ook veel vragen aan de al mama's :)

Maar hoe gaat het nu met jouw?

7. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Sheila: ja, het is wel handig dat er al ervaren mama's zijn, maar idd ook leuk dat er meiden zijn die alsnog voor het eerst mama willen worden. Hoe het gaat? Heb nu 2 dagen (ongi)buikpijn, sinds gisteravond aan de diarree, hoofdpijn met vlagen, rommelende buik, maar vooral heel erug onzeker. Ben 4 dagen overtijd, maar had woensdag in het ziekenhuis op de IVF afdeling een negatest :cry: . Eind juli/begin augustus beginnen we met IVF. Hoest met jou?

8. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Een rommelende buik komt wel erg bekend voor. Had vorige keer ook heel erg en ik was wel zwanger. Het is wel enorm om gek van te worden voor jouw. Ene kant ben je heel optimistisch want er zijn genoeg voorbeelden waarvan je zegt de test kan ook niet goed zijn geweest of je was te vroeg maar aan de andere kant tja, je weet het zelf ook genoeg verhalen.

Het zou toch helemaal geweldig zijn voor jullie als het nu toch maar zo gebeurd. Jaha, ook daar kennen we verhalen van. Wat erg he? Totaal geen zekerheid.
    Kun je zelf niet nog een test doen?

9. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Sheila: aan de ene kant: ik heb altijd een cyclus tussen de 25 en 28 dagen, nooit langer, dit is de 1e keer dat ik overtijd ben. Ik zit nu op dag 31, op dag 29 was de test dus nega. Er zijn verhalen bekend over dames die in eerste instantie nega testen en na een paar dagen posi testen. Daar zou ik me graag bij willen aansluiten :) . Maar aan de andere kant: er zijn ook dames die opeens een cyclus overslaan :( en dus echt niet zwanger zijn. Dat maakt me dus onzeker. En ja, het zou echt geweldig zijn om nu toch spontaan zwanger te zijn geworden. Pfffffffff, afwachten maar.

10. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Maar je wilt zelf niet testen?

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Jawel hoor, ben er alleen nog niet uit wanneer, ben zo bang voor nog een teleurstelling :confused: !

12. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Kan ik heel goed begrijpen! Maar van onzekerheid word je toch ook helemaal gek!

13. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@diaantje: je maakt het wel spannend hoor. Kan me voorstellen dat je bang bent voor een teleurstelling. Ik duim ook mee.

@Sheila: Ik word als het goed is ook voor het eerst mama......!

@Molly, laten we dan gewoon afspreken dat dit de laatste ronde voor matcare is, hierna gewoon minimaal 9 maanden niet meer. Deal?

hier gaat het een stukje minder. Vanmorgen serieus tegen de vlakte gegaan, ben echt helemaal op. Ik mag vanmiddag naar de huisarts toe en dan zal ik wel worden opgenomen. Dit had ze al gezegd deze week. Ik heb toen nog een kans gehad het zelf te doen, maar het werkt gewoon niet. Ik hou niets binnen en voel me heel slap en naar. Ik ben echt heel bang voor het ziekenhuis, dus zit er niet op te wachten. Ik zal proberen niet te eigenwijs te zijn en braaf te gaan als ze dat nodig vind (hoop het NIET)

Fijne dag,
    Kaat

14. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Klopt, wordt je ook helemaal gek van, misschien dat ik vanmiddag nog een test waag, ben namelijk over een kwartiertje vrij.....spannend!

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Kaat ik denk aan je, en zal als doorgeefbuddy fungeren ;)

16. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Ja meissie gewoon doen! Wel laten weten hoor want nu ga ik de hele middag aan je denken!

17. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Beele: heel veel sterkte toegewenst!

@Annna: voor jou ook heel jammer zeg!

@Shiela: erg he? dat wachten tot je NOD.....ik zal heel hard voor je duimen!

@Diaantje!: Jij maakt het helemaal spannend zeg!
    Ik hoop het vreselijk voor je, en als je vandaag nog test:ik duim voor je en laat iets weten!

Hier alles rustig,alleen al een paar dagen nogal duizelig dus ga maandag even mijn bloeddruk laten meten!
    Verder alles goed,gelukkig!
    Groetjes, Moby

18. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Ja Moby, voor mij vorige keer gingen wij gelijk op. Kijk nog wel vaak naar je banner! snif snif

19. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Hey ladies,

Nou, ik heb zojuist getest met matcare, jullie weten wel, die hele gevoelige testen die je al 4 dagen voor NOD kunt gebruiken. NEGA, dus ga er nu echt van uit dat de :evil: :evil: :evil: zich vanzelf nog wel zullen aandienen, aangezien die testen zo gevoelig zijn, geloof ik nu helemaal niet meer dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn :cry: Dank jullie voor het meeleven en duimen

20. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    He gatver Diaantje, had toch stiekem toch gehoopt dat het goed zat! Maar goed je hebt nu wel zekerheid anders maak je je zelf helemaal gek.

Deel Deze Pagina