Inderdaad Moby, ik heb het nog even kunnen wijzigen. Lola, afgelopen maandag was het ook supergaaf. Het ukkie was heel beweeglijk en wilde maar niet even stilliggen voor de foto. Ik vond het wel fantastisch om al die bewegingen te zien. Het lijkt me fantastisch om het ook te gaan voelen.
Wat leuk die echo's.... Ik hoop dat ik ze ook snel weer krijgt. vond de 11 wk echo ook heel wonderlijk ...
he meiden, Ben terug thuis van onze vakantie.Morgen gyn bellen want heb al enkele rampnachten achter de rug, oefenweeën denk, maar dagelijks en ze zijn niet om mee te lachen geraak bijna niet meer recht en heb steken nog steeds in de vagina, brrrrrrrrrrrrrrr... Hopelijk goed nieuws morgen
@Zico: Oei, dat klinkt niet best! Je ukkie moet toch nog zeker een weekje of drie lekker binnen bij mama blijven...
Oie zico klinkt niet goed, je zult wel moe zijn en het zal pijnlijk zijn vezorg je meid, en laat maar horen wat de dokter te vertellen had... voorzichtig daar @annna geniet van de echo en de nekplooiing, veel succes meisje, de eerste echo's zijn altijd heel leuk beweeglijk! 4x mama succes en neem toch je rust wat tussen pups voeren in, en ik denk aan je mannetje.... hier gaat het met momenten, we hebben alles ingedaan wat we moesten voor gerecht en politie,en de raad van Jounalisten het voelt opgelucht..... maar verwacht nog een bommetje nu! ondertussen proberen we ons positief ingesteld te houden... wat niet altijd eenvoudig is. Maar er is veel steun van vienden, gelukkig maar en van jullie thanks ritje
Het lichaam weet het nog steeds niet. Ik geloof dat ik vandaag 8 huilbuien heb gehad, nu 9 van ontroering dat jullie aan me denken, maar die 8 ligt meer aan het feit dat als het niet okee is, en daar ga ik van uit, ik verder ga informeren over bv spiraaltje of sterilisatie. Ik trek dit niet meer. Het is te veel in te korte tijd, en ik heb geen tijd om een pauze te nemen. Blijkbaar is het niet voor ons weggelegd. Dan moet ik me maar weer op de 4benige kinderen storten, en dat zijn er heel wat. Het leven is zo ook altijd prachtig geweest.
Molly schat verwacht niets! en ga er naar toe , op 9 weken moet men al vrij duidelijk kunnen zien dat het kindje vruchbaar is en in goede staat...dat wondertjes mag gerust komen hoor.... laat het ons maar weten het nieuws we zitten op hete kolen Veel succes ritje
En dit is voor al de anderen een warm klein hartje,die het moeilijk hebben en kunnen gebuiken...voor de volgende dagen.... Liefs ritje
Molly, Ik ben eventjes voor jou gekomen om je heel veel sterkte te wensen. Hou je taai, meid. Wat voor uitslaag het mag zijn, jij hebt tenminste duidelijkheid en loop niet meer in het donker. Mat al mijn haart hoop ik dat die kleine wondertje toch leeft. Sorry meiden, ik heb geen tijd meer, moet alles klaar zetten voor vertrek naar ZH, en nog kleintjes voeren. Ik kom weer terug vanavond. Hoop op meer nieuws van Mally en de rest. Groetjes en knuffels 4xmamma
Molly en Anna heel veel succes vandaag. Tsja nog een kindje, dat zit er hier ook niet in hoor. Mijn man wil het ook niet, tenzij dit een ongelukje zou zijn en Inez je hebt gelijk die angst en energie spelen ook een rol. Ik moet dan toch maar aan het Flexi T spiraaltje. Ik denk dat het inderdaad heel veel hormonen die ervoor zorgen dat ik weer zwanger wil zijn. Sex, ja het kon eigenlijk meteen weer (geen scheurtjes), maar we slapen met zijn vieren op de slaapkamer. Mijn oudste tussen ons in en het bed is al een klein maatje. Een creatieve krappe bedoening van halfslapende mensen is het tegenwoordig, hoewel Jules ook zo verwekt is. Jules hangt nu in een hangwiegje naast het bed en dat allemaal in een klein slaapkamertje. We gaan bijna met vakantie (maandag a.s.). Kamperen in Zeeland. Wel spannend hoor met een baby en vooral met het weer hier in Nederland, maar ik heb er wel veel zin in. Ben een enorme huismus geworden, ook best lekker, maar er even uit zal me goed dan. 1 oktober weer werken, help!. Ik neem nog even drie weekjes ouderschapsverlof extra, want anders had ik 8 september al weer aan het werk gemoeten. Wat gaat die tijd snel zeg.
Anna, heel veel succes vandaag meis! Geniet ervan! Molly, ik hoop toch écht op een wonder voor jullie meis! Heel veel sterkte vandaag en een dikke knuf! Diaantje, hoe is het gisteren gegaan? Ik zal de lijst weer even tevoorschijn toveren zodat we kunnen zien wie er wanneer een afspraak heeft. Liefs, Daantje
Molly, tuurlijk denken we aan je, jij zit ook in zo'n heftige situatie, en je houdt het al zo lang dapper vol! Ook ik hoop op een wonder voor jullie [-o< [-o< Wat hebben jullie een spannende dag vandaag, hoop dat je er nu al zit... En dat je gauw iets kunt laten weten. Ritje: fijn dat je nu weer even alles aan gedaan hebt. Hoop dat ze inzien dat het kansloos is en jullie met rust laten. Ellen..... : : Nin0: tsjemig, dat klinkt niet optimaal qua uitrusten... Het huis biedt waarschijnlijk niet meer ruimte dat jullie het zo doen... Heerlijk kamperen, en nog lekker even vrij genomen, hoop op mooi weer! Zico, goh, ik hoop dat het wat afzwakt en je het beebje lekker nog weeeken in je buik houdt! Diaantje, hoe was de echo gisteren? Ben heel benieuwd! Sorry als ik iets over het hoofd zie.... Hop V, nu weer aan het werk!
NOD 28-08 Ellenk 31-08 4Xmamma 03-09 Limmeke 06-09 Giegel 12-09 Benthe 13-09 Shiela 19-09 MaMa2X 21-09 Veronika AFSPRAKEN 21-07: Miss Daantje - start IVF 22-07: Diaantje - start IVF 05-08: Diaantje - start spuiten decapeptyl 19-08: Miss Daantje - 14.45u --> terugplaatsing 2 A-kwaliteit emmy´s! 22-08: Diaantje - start Gonal F spuiten 28-08: Lola - liggingsecho 8.40 uur 28-08: Mollyvg - echo 9wk, kijken of mk op gang komt 03-09: Moby - 3D echo 03-09: Miss Daantje - testen! 08-09: Diana eerste echo 15-09: Anna - VK BEVALDATA 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 16-11 Anja 17-01 Kaat 26-01 SanRob 12-03 Anna 18-04 Diana BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique 29-07 Inez - dochter Yelina 03-08 Natas - dochter Danique Moet ik natuurlijk wél de lijst tevoorschijn halen! Lola ook veel succes vandaag! Nee hoor Ellenk, ik word helemaal niet gillend gek...whhhaaaaa...whaaaaaa en whoeaaaaaaa! Liefs, Daantje
PS we zijn hier nog steeds in onderhandeling voor het huis... Ze hebben een eindbod gedaan, nou moeten wij bedenken of we dat doen! Huis kopen betekent 3 maanden verbouwen.... Hoe moet dat dan met zwanger worden? Die verbouwing ligt grotendeels in mijn handen... 3 maanden willen verbouwen, betekent baan opzeggen en andere baan zoeken voor ná de verbouwing. Maarreh, hoe kan ik nou een baan zoeken als ik zwanger zou zijn? Hmmmm ik wist ooit dat alles tegelijk zou komen, dat is dus NU! Ben ergens wel blij dat ik ieg NU nog niet zwanger ben...
NOD 28-08 Ellenk 31-08 4Xmamma 03-09 Limmeke 06-09 Giegel 12-09 Benthe 13-09 Shiela 17-09 Sandra1967 19-09 MaMa2X 21-09 Veronika AFSPRAKEN 21-07: Miss Daantje - start IVF 22-07: Diaantje - start IVF 05-08: Diaantje - start spuiten decapeptyl 19-08: Miss Daantje - 14.45u --> terugplaatsing 2 A-kwaliteit emmy´s! 22-08: Diaantje - start Gonal F spuiten 28-08: Lola - liggingsecho 8.40 uur 28-08: Mollyvg - echo 9wk, kijken of mk op gang komt 03-09: Moby - 3D echo 03-09: Miss Daantje - testen! 08-09: Diana eerste echo 15-09: Anna - VK BEVALDATA 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 16-11 Anja 17-01 Kaat 26-01 SanRob 12-03 Anna 18-04 Diana BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique 29-07 Inez - dochter Yelina 03-08 Natas - dochter Danique Hallo meiden ik kan eindelijk weer op de computer ik heb twee weken niet op internet gekund mijn modem was kapot en moest op een nieuwe wachten ik heb niet alles terug kunnen lezen maar ik wil Molly heel veel sterkte wensen hoop echt dat het goed zit. Natas wat een schatje is jouw kleine meisje. Ritje voor jouw de laatste weekjes al weer en laat je niet gek maken door die gek die jouw lastig valt. Voor alle anderen veel succes met testen en klussen. Bij mezelf dacht ik echt dat het raak was vorige maand ik had vreselijk pijnlijke borsten en had geen ongesteldheids gevoel maar twee dagen voor NOD kreeg ik wat bloed verlies helder rood en de volgende dag weer helemaal niets en op NOD dag kreeg ik pas s'avonds laat wat bruine afscheiding en de duivels braken daarna snel door dus we moeten weer opnieuw beginnen. groetjes sandra
Welkom terug Sandra... Wel balen ! maar je zit ondertussen al weer op dag 8! Veronika... tja vorig jaar had ik ook net een nieuwe baan en was ik zwanger. Hoewel ik daar nu niet meer werk was dat voor mijn toenmalige baas verder geen problemo. Hij zei zelf al je weet als je iemand van jou leeftijd aanneemt en die nog geen kinderen heeft dat de kans er dik inzit. Maar toen ik in mei hier begon was ik wel blij dat ik toen niet meteen zwanger werd. Mijn vriendin is gewoon in januari begonnen bij een nieuwe baan toen was ze al 4-5 maanden zwanger. Tis maar hoe graag ze je willen hebben natuurlijk