Hoi Hoi, Wat is er allemaal gaande... Spannende, leuke en verdrietige verhalen, Wens iedereen sterkte toe die het zo hard nodig hebben. Meiden op het wachtbankje...s6 dames voor de echo... veel kijk plezier Molly hoop voor jullie dat er nu wel hartaktie te zien is..... [-o< Oei spuitluieres... bah....haha Ben weer bij de verloskundige geweest... Het zag er allemaal prima uit, baby was flink gegroeit in 4 weken tijd koppie lag naar boven, maar heb nog zoveel ruimte over dus hij kan lekker rond zwemmen, weer maar 1 kilo aangekomen... gaat goed zo 7mdn... 7 kilo Ik begin wat te waggelen in de loop van de middag Bekken word wat ruimer, spieren slapper en de leeftijd speelt een rol. voor s ávonds mocht ik niet meer zoveel plannen... rust nemen en dat voorkomt ook zoveel harde buiken... daar gaat mijn nesteldrang... haha Over 2,5 weken terug komen voor bloedtesten, urine, test voor anti D groetjes Anja
NOD 28-08 Ellenk 31-08 4Xmamma 03-09 Limmeke 06-09 Giegel 12-09 Benthe 13-09 Shiela 17-09 Sandra1967 19-09 MaMa2X 21-09 Veronika AFSPRAKEN 21-07: Miss Daantje - start IVF 22-07: Diaantje - start IVF 05-08: Diaantje - start spuiten decapeptyl 19-08: Miss Daantje - 14.45u --> terugplaatsing 2 A-kwaliteit emmy´s! 22-08: Diaantje - start Gonal F spuiten 27-08: Diaantje 1e echo 14.00 uur 28-08: Lola - liggingsecho 8.40 uur 28-08: Mollyvg - echo 9wk, kijken of mk op gang komt 29-08: Diaantje 2e echo 14.50 uur 03-09: Moby - 3D echo 03-09: Miss Daantje - testen! 08-09: Diana eerste echo 15-09: Anna - VK BEVALDATA 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 16-11 Anja 17-01 Kaat 26-01 SanRob 12-03 Anna 18-04 Diana BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules 20-07 Lientje - dochter Danique 29-07 Inez - dochter Yelina 03-08 Natas - dochter Danique
afspraak is 11.50 uur maar madam heeft zoals gewoonlijk weer achterstand. Dit keer zelfs 45 minuten. Zal wel rond 13.00 uur aan de beurt zijn.
Allereerst wil ik Molly heel veel sterkte wensen vandaag, zij heeft het meest nodig. Ik duim voor een wondertje, meid, heel veel sterkte! Dan even een updatetje van mij: Gisteren om 14.00 uur echo in Eindhoven, we zaten op cyclusdag 6, dat betekent in de IVF dat je 6 dagen aan het stimuleren bent, in mijn geval met Gonal F en de hoogste dosering, vanwege mijn hoge FSH-gehalte en daarmee naderende overgang. Ik hoopte dat er 3 kleine follikeltjes te zien zouden zijn, omdat er pas bij 3 follikels met een grote van minstens 18 mm gepuncteerd zou worden. Helaas er was pas 1 follikeltje van 8 mm te zien . Dit betekent dat we om de dag, met ingang van morgen, terug moeten voor een echo en dat moeten blijven doen tot er 3 follikels te zien zijn, die dus minstens 18 mm moeten zijn. Áls ik minder aanmaak, wordt de IVF poging afgebroken Zag het even helemaal niet meer zitten, weet ook niet hoe ik dit op het werk moet uitleggen, aangezien ze hier niet weten waar we mee bezig zijn en ik dit graag zo wil houden. Was er gisteren goed depri van. Gelukkig kregen we 's avonds bezoek, zodat ik afleiding had, maar vanmorgen kwam alles in alle hevigheid terug. En net zoals BENTHE kwam ook bij mij de gedachte: is dit wel voor ons weggelegd? Zal het ooit..... @ ANNA: heel veel kijkplezier en succes met de nekplooimeting! @ BENTHE: wauw, jij maakt voor een 55-jarige toch een hoop eitjes! Goed hoor! En een oefenschema, wat een 'straf' , veel plezier ermee en hopelijk is 4x scheepsrecht. En wat die ex betreft: wat een kl**thommel, evenals die ex-collega van je! @ MISS DAANTJE: dank je dat je aan ons gedacht hebt, zowel aan de echo alsook aan vriendje. @ ELLEN: dank je en voor jou is het wel heel spannend nu! Wanneer ga je testen? Heel veel succes daarmee! @ 4x MAMMA; heel veel sterkte voor jou en je man! @ SANROB: wat erg dat je vader zo snel achteruit gaat. Wens jullie allemaal heel veel sterkte en hopelijk mag hij je kindje toch nog leren kennen. @ LOLA: echt een heel mooi verhaal en wat een mazzelaars zijn jullie dat jullie voor de behandeling zwanger raakten. En ja, je verlegt je grenzen, da's super herkenbaar. Wij zeiden ook altijd: als het spontaan niet lukt, dan niet, en ondertussen....hebben we al 6x IUI gehad en zitten we nu midden in de IVF @ INEZ: dank je, helaas heeft vriendjes verjaardag niet veel geluk gebracht. @ NIN0: wens jullie vast een heel fijne vakantie! Hoop voor je op mooi weer! @ ZICO: welkom terug en sterkte meid. Klinkt niet echt goed! @ RITJE: fijn dat jullie alvast een hoop geregeld hebben en je je in ieder geval al iets opgelucht voelt. Blijf het hier maar lekker van je afschrijven, dat lucht op! @ VERONIKA: blijft spannend met jullie huis. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! @ SANDRA: jammer meisje, succes in de volgende ronde @ ANJA: mooi dat het kleintje zo goed groeit en dat het er allemaal goed uitzag bij de VK.
Diaantje, wat een teleurstelling en tegenslag, bah vind het heel naar voor je en snap dat je er dat soort gedachten van krijgt. Hoelang mag je nog door stimuleren om die drie follikels te krijgen? Natuurlijk hopen we ook voor jou het beste! Wat lief ook van je dat je nog aandacht voor ons allemaal hebt! Dank je.
@Diaantje1:Jeetje, das een tegenvaller..... Ik hoop toch nog op een paar mooie follikels! Ik blijf voor jullie duimen @anja: fijn dat alles er goed uitziet! Ook ik plan 's avonds niet teveel dingen omdat ik dan echt mijn rust moet pakken;zal ook wel bij de leeftijd horen! @sandra: welkom terug! @Zico: rustig aan en ik hoop vandaag nog op goed nieuws van jou!
Jeetje, dat is nou niet bepaald wat ik wilde lezen en wat ik voor je wens Diaantjelief! Ik ben er even stil van...ik hoop, duim en bid dat de aankomende tijd de follikels spijt hebben en gaan groeien als kool (nou ja, bij wijze van spreke dan)! He, wat irritant zeg! :x Hele dikke knuffel voor jou! Liefs, Daantje
Diaantje verdorie.... Ik kan me voorstellen dat je hevig baalde... heel veel sterkte en ik hoop dat er toch nog gewoon wat eggs bijkomen! Liefs ..
@ VERONIKA: dank je wel en natuurlijk blijf ik aandacht voor jullie houden, 1 voor allen, allen voor 1, toch . Geen idee hoelang ze je laten stimuleren, ik weet wel: hoe langer het duurt, hoe minder de kwaliteit van de follikels wordt, vandaar dat ik hoopte op een snelle punctie, maar helaas.... @ MOBY: ja, dat was het zeker, maar bedankt! Wij blijven ook hopen! @ MISS DAANTJE: dank je voor je lieve berichtje en kaartje, daantjelief! Ik was er gisteren idd ook even stil van en wilde zo snel mogelijk weg daar. Heb mijn eierstokken ook streng toegesproken, maar of het helpt Ik had er op de een of andere manier al een vreemd gevoel bij en helaas klopte het. Met jou wel nog alles oké? @ MOLLY: denk nog steeds aan je!
Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, echo voor 9wk 1 dag. Vruchtzakje was nu leeg, en de maat die het vruchtje nu zou moeten zijn. Definief dood/weg/hoe je het noemen wilt. Dat geeft wel opluchting, eindelijk 100% zekerheid. Ik heb aangegeven geen curettage te willen, maar ze raadt het wel aan. Het ziet er niet naar uit dat het lichaam dit zelf gaat doen. Een andere methode, met inwendige tabletten, eindigt vaak alsnog in een curettage, en is dan extra vervelend doordat de baarmoeder dan al gestressed is van de inwendige tabletten. We hebben dus toch maar afgesproken voor een curettage, ik ga daar vanmiddag voor bellen. Wel pas over 1-2 weken, zodat het lichaam nog even de kans krijgt om het zelf te doen. VOOR de curettage zal er nog een echo gedaan worden, zodat in het geval het zelf komt er niet overbodig een ingreep wordt gedaan. De laatste week was slopend, continue aan het piekeren hoe nu verder. Wel door, niet door? Ik had gisteren iets van "we stoppen ermee, zit er toch iets goeds dan is dat uiteraard welkom". Het is alleen wel zo dat ze in dit ziekenhuis na 3 miskramen onderzoeken gaan doen, kijken of er een oorzaak is. Nu twijfel ik natuurlijk weer, want stel voor dat bijvoorbeeld een tekort aan vit b12 of een stollingsprobleem de oorzaak is? Dan is het makkelijk met medicatie op te lossen. Laat ze dus inderdaad maar wat bloedonderzoeken doen, ik kan altijd aangeven "tot hier en niet verder". Sperma onderzoek lijkt me totaal onnodig, zodra vent en ik elkaar aankijken is er een ei bevrucht. Als er een verklaarbare oorzaak is, dan wil ik die toch wel weten. Of ik doorga voor weer een zwangerschap? Nee, op dit moment zie ik dat niet zitten, en dat heb ik aangegeven. Nu eerst afspraak maken, tussendoor naar de anesthesist, en over 1-2 weken weer een curettage. Dan 6 weken erna terug voor controle en dan zien we verder. Nu gauw naar werk toe, als ik mijn schoenen kan vinden. Diaantje -> KNUFFEL
He gatver Molly, het spijt me toch heel erg voor jullie. Wat je nog aan roze wolkjes had is nu ieg helemaal weg. Maar ook het heen en weer geslingerd worden is weg, dat lucht wel enorm op lijkt me. Ik hoop dat je lijf het zelf nog gaat opruimen, misschien dat nu jij het echt weet, je lijf het ook kan afstoten?! Misschien is het doen van die onderzoeken idd nog wel interessant voor je. Je hoeft er nu verder toch niets mee te doen, toch? Zie maar, neem je wel wat rust voor jezelf deze dagen? Gelijk naar je werk door, zucht, dapper!
Diaantje: ik duim voor groeiende follikels. Wat een teleurstelling voor jullie. Molly: ook jij een teleurstelling en weer een curretage. Het is allemaal heel wat zeg. Heel veel sterkte. Ik hoop ergens wel dat je voor verder onderzoek gaat, maar doe vooral even rustig aan.
Molly heel sterkte en steun in deze rare moeilijke tijd voor. Neem je tijd om alles stap voor stap te verwerken... KNUFFEL
@ MOLLY: heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Neem vooral de tijd voor het nemen van de rest van de beslissingen. Hoop dat je lijf het zelfstandig regelt daar binnen. Verder ben ik er eigenlijk een beetje stil van. Dank voor je *KNUF* en een hele dikke *KNUF* terug! Oneerlijk!