Dank jullie wel Ja, gewoon op mijn werk, afleiding is welkom. Verpleegkundige die ik moest bellen is alleen tussen 9-10 uur bereikbaar, dus dat wordt morgenochtend weer bellen.
Lieve Molly, ik had zo anders voor je gehoopt! Heel veel sterkte, je hebt een hoop ellendige dingen nu te verwerken en een plekje te geven met eerst nog een miskraam of curettage te gaan. Hele dikke knuffel! Spannend allemaal Veronica, misschien een nieuw huis, verbouwing, dan een andere baan en natuurlijk hopelijk ook zwanger. Veel dingen ja, maar er is vast overal een oplossing voor. Hey Sandra, welkom terug. Wat balen dat het de vorige ronde niet gelukt is. Anja, fijn dat alles goed gaat. Diaantje, verdarrie wat een tegenvaller Tuurlijk kan ook ik me voorstellen dat je hier erg onzeker en angstig van wordt, maar verdorie met ons geduim erbij gaat het ook voor jou echt wel een keer lukken!
he verdorie toch niet goed ik had het zo gehoopt voor je dat het goed zat maar toch mis heel veel sterkte en Diaantje ook voor jou een teleurstelling ik hoop dat het toch nog goed gaat komen voor je. groetjes sandra
Molly, natuurlijk denken we hier aan je. Ik hoop dat je nu inmiddels duidelijkheid hebt en dat je goed nieuws hebt gekregen. Dat zou helemaal geweldig zijn. Mocht dat niet het geval zijn kan ik me heel goed voorstellen dat het hier voor jullie ophoudt. Enerzijds is het fijn om te weten dat je best redelijk makkelijk zwanger raakt, maar wat heb je aan deze wetenschap wanneer de zwangerschap net zo makkelijk weer wordt afgebroken. Dat is op z'n zachtst gezegd emotioneel vrij zwaar. Diaantje, meid wat had ik gehoopt op ander nieuws voor jullie. Wat ontzettend jammer dat vriendjes verjaardag niet het geluk heeft gebracht wat ik jullie toewenste. Ik hoop en duim mee op beter nieuws bij de volgende echo. Anja, fijn te horen dat het ook met jou goed gaat. Voor jou schiet het ook al weer op. En ja, nesteldrang en rustiger aan moeten doen gaan niet samen. Wanneer ga je met verlof? Zico, die kleine moet toch nog eventjes een paar weekjes blijven zitten. Dat is wel beter voor hem. Succes bij de gyn vandaag. Anna, ook jij succes vandaag bij de gyn. Sandra, welkom terug! Veronika, inderdaad, alles tegelijk krijgen (verbouwing, zwanger en nieuwe baan) is niet direct ideaal, maar zeker niet onmogelijk. Ik was 14 weken zwanger van m'n oudste toen ik een nieuwe baan kreeg. Was welliswaar tijdelijk en ik had ook niet verteld dat ik zwanger was. Vond dat ook niet noodzakelijk omdat deze baan toch afgelopen zou zijn voor ik met verlof zou gaan. Helemaal blij waren ze niet toen ze van m'n zwangerschap hoorden, maar ze begrepen wel waarom ik niets had verteld.
@ NATAS - SANDRA & INEZ; dank jullie wel meiden, voor jullie lieve woorden en steun. Op naar morgen, de echo om 14.50 uur. Wordt vervolgd!
Ik werd tijdens het typen van m'n vorige bericht even afgeleid en ben daar meer dan een uur mee bezig geweest en heb daardoor niet gezien dat er al nieuws was van Molly. Oh Molly, wat verdrietig meid. Ik had het zo anders voor je gehoopt. Sterkte en een hele dikke knuf. Ik denk dat het toch wel goed is om onderzoeken te laten doen. Hoewel er meestal niets uitkomt, is er toch soms een verklaarbare oorzaak te vinden. (Vit. B12, stollingsprobleem). En dan wie weet wanneer je dit allemaal een plekje hebt weten te geven komt er dan toch nog een moment dat je zegt tegen je vriend, laten we er toch nog een keer voor gaan. Zelf had ik na 5x MK het idee dat ik niks te verliezen had en ben van voor ik zwanger was tot ik een week of 14 was 1 bloedverdunnende aspirine per dag gaan slikken. De gyn wilde het me niet voorschrijven, maar vertelde wel dat wanneer ik aan die Alife-studie mee zou gaan doen dat het geen kwaad kon wanneer ik die aspirines zou gaan slikken. Ik was alleen eigenwijs en had geen zin om er steeds voor naar Utrecht te moeten gaan en ben op eigen initiatief hiermee bezig gegaan. En ik had ook van anderen gehoord dat het bij hen had geholpen. En of het daarom goed is blijven gaan deze zwangerschap? Dat zal ik nooit weten, maar het resultaat mag er zijn.
De reden dat ik net werd afgeleid was omdat de buurman kwam vragen of wij een rode kad hadden en er bij hun tegenover in de berm 1 lag. Aangereden en overleden. Stiekem hoopte ik dat het z'n dubbelganger was, maar helaas is het mijn eigenwijze rooie die zodra ik zwanger was niet bij me weg was te slaan. Snik, snotter, snotter.
Nou gaat lekker met al die negatieve berichten nu ook weer je kat overleden wat erg zeg dieren zijn toch ook net kinderen vind ik altijd. veel sterkte
Speciaal voor Molly, Inez, Ritje, nogmaals Diaantje en verder iedereen die het nodig denkt te hebben! Liefs, Daantje
Hey dames, Heel lang geleden dat ik hier nog gepost heb. Alle dames die bevallen zijn : van harte gefeliciteerd! Miss Daantje, spannend....ik hoop zo dat het raak is en dan ook allebei de emmys. diaantje, ik snap je gevoel absoluut...je hebt een beslissing genomen om IVF te doen en het zou zo een teleurstelling zijn als het alsnog afgebroken wordt. Laten we hopen dat het niet zover komt. @Molly, ik vind het vreselijk voor je... Iedereen die ik verder niet genoemd heb: fijne zwangerschap of op naar een zwangerschap! Hier zit ik even in een enorme dip: We hebben in mei/juni 1 IVf erop zitten zonder succes, werd wegens omstandigheden afgebroken. Half augustus weer gestart met 2de IVF, tussendoor had ik bloed laten prikken door de internist ( liep daar ivm vroegere maagproblemen). Ik voelde me al een aantal maanden niet helemaal top. Voorheen 6 tot 8 uur per week trainen en nu ben ik na een uur al helemaal uitgeput en sta ik te trillen op mijn benen. Haaruitval, kilos afvallen. Uit de bloeduitslag kwam wat ik eigenlijk al een beetje vreesde: te snel werkende schildklier. De IVF werd direct afgebroken en nu moet ik wachten tot duidelijk is wat de oorzaak is en wat voor medicatie ik moet gaan slikken. Ik baal ongelofelijk hiervan en heb zelfs een klein beetje spijt dat ik eerlijk heb verteld over de schildklier aan de IVF arts. Maar mijn gezond verstand zegt dat het beter is en mijn internist gaf ook al aan dat het verminder vruchtbaarheid tot gevolg kan hebben. Misschien dat ik daarom maar niet zwanger werd. Waarom ik dit post is naar aanleiding van Molly's miskraam. Molly heb je je weleens laten testen op schildklier? Een te langzaam of te snel werkende schildklier heeft enorme gevolgen op zwanger worden en blijven. Daarnaast weet ik dat ze in het AMC onderzoek verrichten naar meerdere miskramen. Kan ook met stollingsproblemen te maken hebben. In ieder geval heel veel sterkte met het verwerken hiervan.
Dank je Miss Daantje, ik "neem" m ook graag, je knuffel. Ik kan soms zo makkelijk van slag zijn, nu ook weer, door het huis en alle belangrijke beslissingen die daar weer voor genomen moeten worden... Manlief en ik kunnen elkaar soms versterken in onzekerheid, ipv samen sterk en stoer zijn Sorry voor het ego-bericht, van een heel andere aard dan de zwangerschaps- en leven en dood situaties van sommigen van jullie natuurlijk... Maar voor ons is het wel groot op het moment! Manlief vertrekt ook nog morgenochtend voor een week, dat maakt het niet makkelijker zo even.
he meiden, Heb vandaag een 2 uurtjes aan de monitor gelegen en het zijn geen echte weeên, ze denken dat de kleine teveel van z'n tak aan het maken is binnen en m'n baarmoeder supergevoelig is daardoor. Ze hebben gevoeld en alles zit nog potdicht. Maar tijdens de meting en bioptie voelden ze de kleine echt enorm stampen, hij zit nog steeds stuit. Ik ben 300gr afgevallen en in totaal 7 kg nu aangekomen
Laat de kleine nog maar effies zitten hoor Zico. Smoeltje, schildklierwaarden is 1 1/2 jr geleden naar gekeken, tijdens een burnout. Dank voor de tip. Ik hoop dat je schildklier gauw weer okee is en dat jullie dan weer kunnen gaan voor ivf of een spontane zwangerschap.
@Molly: Dus toch... , verdorie! Ik wil je wel graag een hart onder de riem steken: Een vriendin van mij heeft twee keer een doodgeboren kindje gekregen (22 en 24 weken) en één miskraam. Bij haar bleek dit ook aan een tekort van een bepaalde vitamine te liggen (weet even niet meer welke...) en bij haar vierde zwangerschap moest zij zich iedere dag een injectie toedienen. Haar dochtertje werd vervolgens gezond geboren en haar een aantal jaren later kreeg ze nog een zoontje zonder een enkele miskraam tussendoor te hebben gekregen. Bloedonderzoek lijkt me dus zeker de moeite waard... @Diaantje: Sh*t, dit was niet waar je op hoopte of rekende ! Ik ga nóg harder duimen voor groeiende follikels... @Inez: Jeetje, je lieve kat aangereden, wat erg! @Smoeltje: Fijn dat je weer eens langskomt, maar ook voor jou vind ik het heel jammer dat je geen beter nieuws hebt... Voor jullie dames, deze welgemeende digitale knuffel van mij...
He Zico, gelukkig maar! Niet fijn dat het kleintje je pijn doet natuurlijk maar gelukkig zijn het nog geen geboortesignalen. Hai Smoeltje, wij kennen elkaar niet he, maar je werd wel gemist onlangs! Wat rot dat het zo is verlopen voor je!