hallo 4xmama heb niet tetest maar wel getempt en die was vanmorgen 36.5 en normaal heb ik 36.9 na ei dus helaas zit nu steeds op de wc te testen of ik ongi wordt Van jou klinkt wel goed hoor je kwaaltjes! Ik blijf duimen hier. Fijn dat je man weer zo naar huis mag...
Ellen, AUB niet ongi worden [-o< [-o< [-o< Wij, en vooral jij zijn aan het goede nieuws toe. AUB doe het voor jou zelf en voor ons. [-o< [-o< [-o<
@ Annna Ik werk op de gordijnen afdeling bij Leen Bakker en moet er voor zorgen dat de textielafdeling netjes en bijgevuld blijft. Ik heb inmiddels al wel veel ingewerkt om mij straks te vervangen tijdens mijn verlof, maarja klanten zoeken me toch altijd weer op om hun te adviseren... het is een fijn gevoel groetjes Anja
Dit is geen persoonlijk bericht , maar moet het ff van me afschrijven. Ik lees elke dag mee en er komen laatste zoveel nare berichten je word er gewoon verdrietig van. waarom is het allemaal zo oneerlijk verdeelt. Ouders, dieren, stalkers, miskramen, eindeloze onderzoeken, jaren proberen om zwanger te raken en te blijven en het kleine beetje hoop elke maand. Je vraagt je wel eens af waarom of waarom ik... Je gund het iedereen zo.... Ik het moeilijk om te reageren als iemand verdriet heeft je wenst diegene dan heel veel sterkte maar het lost het probleem niet op , ik kan me voorstellen dat je soms ff afstand doet van deze site, we zitten wel allemaal ik het zelfde schuitje, alleen gaat het bij de een wat makkelijker dan bij de ander. Ik vind dat we hier zo lief voor elkaar zijn en dat we elkaar zo goed steunen. Sorry voor dit.... ik zit heel ff in een dip en ik weet dat het bij mijzelf wel goed zit tot zover. hmm sterk spul .... die zwangerschaphormonen liefs Anja
maakt allemaal ook niets hoor Anja. Vaak is het van je afschrijven als je iets vervelends hebt meegemaakt ook de beste remedie en we zitten hier met genoeg meiden en er zijn er altijd wel wat die reageren. Dat is nu juist het fijne van dit draadje
Ja he Anja, nou goed toch dat je het hier van je afschrijft. Ook gewone hormonen kunnen heftig zijn, uit eigen ervaring, ik ben super emotioneel op het moment! En huil om niks, pure onrust in mijn lijf is dat natuurlijk. Maar door storm en wind, goed- en slecht- nieuws, het is in elk geval super om hier te schrijven en te lezen, het doet me errug goed merk ik. Er is dan altijd wel iemand met een troostend of relativerend woordje terug. Leve het forum =D> 8) PS Ellen, jammer van je temperatuur zeg! BAH. Merk je al iets van de ?
@ ANJA: ik sluit me bij ELLEN aan, het maakt zeker niet uit! Daarbij ben ikzelf op dit moment ook een hormonenbom , bij ieder naar bericht hier, krijg ik tranen in mijn ogen. Normaal ben ik echt niet zo'n labiel type, maar op dit moment ! Zoals ELLEN ook al zegt: het is soms gewoon lekker om het even van je af te schrijven en ook al lost het niets op, het is fijn te weten dat er hier bij ons hechte 'clubje' altijd meiden zijn die met je meelezen, meeleven, meedenken en je steunen.
Hihi kijk ons nou. Misschien zijn het ook de seizoenen! Het wordt gauw herfst, dat merk je al buiten, en dat merkt je lijf, ongetwijfeld geeft dat ook hormonale veranderingen Dit weekend nog maar even van de zon en warmte genieten dan 8)
Eerlijk gezegd ga ik er ook vanuit dat het geholpen heeft, alleen bewijzen kun je het nooit. Het is mij allemaal te toevallig dat het nu wel goed is bijven gaan. Succes met Jules bij de fysio. Meiden, jullie zijn lief! Bedankt voor jullie steun.
Zo de consulente van Moeders voor Moeders is geweest, de eerste fles ben ik al aan het vullen! Zij vertelde trouwens dat er helemaal niet zoveel vrouwen meedoen. Vind ik raar, je kan er zoveel andere vrouwen meehelpen. Vrouwen die niet zoveel geluk dat het op de natuurlijke manier lukt! Maar goed de flessen zet ik gewoon buiten neer. Dan weten de buren het maar hihi. Het was wel raar. Toen ze de test deed voor het HcG hormoon werd ik weer een beetje nerveus. Ineens dacht ik, stel dat het er niet meer is? Ik heb tenslotte zo weinig symptonen. Ben niet moe of extreem misselijk. Heb wel meer trek in hartig en zout en bv slaatjes. Heb alleen de eerste 6 weken veel pijn in mijn buik gehad. Ik moet daar gewoon blij mee zijn maar je wordt er ook weer onzeker van.....stom he. Veel HCG ook natuurlijk voor de (nog) niet zwangere!
Zo vriendlief is vertrokken. Hij gaat toch wel een beetje enge dingen doen - al vindt hij het zelf leuk! - dus misschien krijg ik het nog wel een beetje moeilijk af en toe. Hij heeft me wel met een prachtige lieve bos bloemen achter gelaten! Fijn zo'n romantische actie op zo'n moment! {|= Coto: goed hoor, jij levert je bijdrage ieg. Ik denk dat het toch wel vaak praktische redenen zijn waarom er weinig meedoen? Fijn dat jij het wel doet ieg!
Smoeltje, wat fijn om weer wat van je te horen. Maar wat ongelovelijk balen van de schildklieraandoening! Ik hoop voor je dat je snel op een goede dosis medicatie kan worden gezet en je weer verder mag in het ivf traject. Sterkte, en heel veel beterschap! Zico, fijn dat alles goed was met jou en de kleine. 4xmamma, heel veel beterschap voor je man en sterkte voor jullie beiden. Anna, gefeliciteerd met de geweldig mooie uitslag! \/ Ellen, ik blijf doorduimen! Veronica, ga iets leuks doen voor jezelf, iets wat je anders niet zo snel zou doen.
@Ritje: Wat een leuke droom... ! @4xmamma: Jeetje, ze zijn inderdaad lang met je man bezig geweest! Ik hoop dat alles verder goed verloopt, zodat je hem morgen weer terug hebt... Fijn dat Kappa en haar pups het goed maken, ook weer een zorg minder! @Annna & Diaantje: Onze verloskundige maakt die echo puur voor de zekerheid. Onze uk is nog steeds een meisje en ligt met haar koppie mooi vast in het bekken. Klaar voor de start dus... @Anna: Super dat de uitslag van de nekplooimeting zo goed was . 1 op 1400 is inderdaad op 'jouw leeftijd' een superuitslag! En nu volop gaan genieten hè...? @Ellen: Het zou verdraaid jammer zijn wanneer je vandaag of morgen ongi zou worden , we zijn hard toe aan 'roze nieuws'... @Anja: Oei, jij hebt inderdaad flink last van je zwangerschapshormonen ! Maar zonder gekheid: Wat jij beschrijft spookt ook regelmatig door mijn hoofd. Dit is toch een clubje waar meer dan gemiddeld aan leed wordt gedeeld (maar gelukkig ook veel leuke dingen ). Ik wil ook niets liever dan een happy end voor iedereen... @Coto: Gefeliciteerd met je mijlpaal! Zo heb ik tenminste het bezoek van Moeders voor Moeders beide keren ervaren. Ineens werd het écht officieel... Succes met flessen vullen! Ik heb het met veel plezier gedaan, maar was na 10 weken wel erg blij dat ik weer gewoon op het toilet kon gaan zitten...
Ik denk dat het eerder WIP Shiela WIP is, in plaats van HUP Shiela HUP Knuffels aan wie het nodig heeft! Hier aardig wat krampjes, na een beige sliertje gisteravond. Zou het lichaam het toch zelf gaan doen? Ik heb dus maar niet gebeld voor de curr. afspraak, ga dat als het lichaam het niet dit weekend zelf oppakt dan maandag of dinsdag doen. Ik heb nog wel heel veel HCG over, voor wie wat kan gebruiken ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* *************************************************************
4Xmamma, op naar de 5de! diaantje, ja je denkt : ok, ik moet dus nu IVF gaan doen voor een kindje, vooruit dan maar.Maar dan wil ik er geen jaren over doen. Ik wil snel weten waar ik aan toe ben dan kan ik het ook beter verwerken mocht het niet ons gegund zijn. Nu wordt je telkens heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop en mag ik eindelijk beginnen komt er zo'n irritante klier ( letterlijk en figuurlijk) tussen door. Maar hopelijk is al die moeite ergens goed voor en zijn we straks gewoon hartstikke zwanger! Annna, ja ik las hier ook mee en ik zag dat je zwanger was geworden. Ook al reageerde ik niet, ik was en ben heel blij voor je meid. het is je zo ontzettend gegund na de vorige teleurstellingen. Schildklier is relatief goed te behandelen, maar het is gewoon zo'n slechte timing. Soms kan ik me wel voor me kop slaan dat ik stappen heb genomen en bloed heb laten prikken.
Mollyvg merci... wie weet kan ik er nog wat mee? Hier nog geen ongi wel knallende koppijn... Zit zo t/m woe op training in Munchen dus hoop dat ik niet ziek wordt. Ik heb een management training waaronder 1 dag met paarden... Nou weet ik dat er paardenmeisjes zijn hiero maar ik heb er helemaal niets mee word er eerder bang dan blij van dus het zal wat worden...