35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Molly: wat een verdrietig nieuws.....ik hoop dat je het met de tijd een plaatsje kan geven en dat er toch nog positieve dingen op je pad komen...
    Sterkte!

@Ellen: ik blijf duimen!

@Lola: fijn dat de baby al "klaar"ligt,en nu maar afwachten.....

@Smoeltje: leuk dat je weer eens langs komt en ik hoop dat het ook voor jou allemaal goed komt!

@inez: Jeetje, wat erg van je kat;ik weet dat dat heel verdrietig kan zijn.....dikke knuffel ook voor jou!

2. veronika

veronika Niet meer actief

Ik heb dat ook ooit gedaan, als het zgn "paardenfluisteren" is, dan is het heel leuk. Je moet dan met lichaamstaal het paard duidelijk maken wat je van hem/haar wilt, en zo'n paard laat vervolgens goed zien of je duidelijk bent met je signalen. Dat zegt weer iets over jou! (Ik vind ze ook best eng, maar als ze je mak "volgen" geeft dat een super leuk gevoel.)

Ja, Natas, goed idee, ik heb al wat leuke uitjes gepland idd :)

Molly, goh, ik hoop het voor je, misschien toch, omdat je nu zekerheid hebt. Als je lijf het zelf doet, is dat natuurlijk het beste, wellicht ook hormonaal? Ik hoop dat het niet te naar wordt, heel veel sterkte meid, verzorg jezelf maar goed.

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nou ik ben benieuwd, ik ken echter paardenmeisjes in mijn omgeving die aardig hoog rijden maar die ik toch echt niet als manager zou willen... dus of het nu echt wat zegt...

4. veronika

Hahaha

Maar erop zitten is makkelijker baasje spelen dan ernaast staan en puur je lichaamstaal hebben. Denk ik!

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anja, oei oei, zwangerschapshormonen. Hou ze niet tegen en laat ze maar gewoon komen.

En ja, de laatste tijd lijkt het alsof we alleen maar verdrietig nieuws krijgen, maar er zijn ook zoveel mooie dingen gebeurd (de eerste '35+ kindjes' die zijn geboren), mijlpalen voorbijgekomen (mooie echo's, goede uitslagen) en ga zo maar door.
    Ik denk dat het inherent is aan dit topic dat lief en leed, geluk en verdriet elkaar aflossen, maar daarom is het ook zo geweldig dat we elkaar gewoon zo goed kunnen opvangen.

6. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Het is ook idd geweldig nieuws als er weer een kleintje word geboren en dat de uitslagen postief zijn.

Maar het gaat nu wel weer, het lijkt soms dat het ff nodig is om het van je af te schrijven....lucht op !

groetjes Anja

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anja, dat schiet al lekker op naar je verlof. Ik dacht eerst, oktober, dat lijkt nog ver, maar dat is ook al weer bijna volgende maand.
    Fijn dat je al de nodige mensen hebt ingewerkt, dan ga je in ieder geval met een gerust hart met verlof.

Anna, wat een mooie uitslag meid. En ook al de eerste sokjes gekocht. Je mag het nu echt gaan geloven meid, 12 maart 2009 is jullie dag!

Coto, ook al zo'n mooie bevestiging. Vond ik zelf tenminste ook. Dat je maar veel van die bussen mag vullen.

Ellen en 4xmamma, hopelijk brengen jullie snel goed nieuws.

4xmamma, sterkte met mannetje, hopelijk knapt hij snel weer op. En wat fijn dat het met Kappa al zoveel beter gaat.

Ellen, succes met de training.

Diaantje, sterkte met je hormonen. Hopelijk veranderen de IVF hormoontjes heel snel in zwangerschaphormoontjes. (en dat geldt natuurlijk ook voor Daantje en Smoeltje.

Veronika, goed van je dat je zelf ook leuke dingen gaat ondernemen. Dat geeft in ieder geval afleiding.

Molly, ik hoop van harte voor je dat je lichaam het zelf oppakt. Fijn om te zien dat je gevoel voor humor nog ruimschoots aanwezig is.

Shiela, go for it meid!

Smoeltje, ik kan me goed voorstellen dat je je soms voor de kop kunt slaan omdat je bloed hebt laten prikken. Aan de andere kant, wanneer je schildklierprobleem relatief goed te behandelen is en het daardoor makkelijker wordt om zwanger te raken, dan hoop ik snel goede berichten daarover te horen van je.

8. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Ik hou jullie op de hoogte.

En ook al reageer ik niet vaak ( zeg maar een paar maanden) ik lees en leef wel heel veel met jullie mee dames.

9. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Inez: hè, wat rot van je kat! Ik heb zelf ook katten (die spelen in een afgeschermde achtertuin) en ik moet er niet aan denken als er eentje zou gaan hemelen.

@ Smoeltje: wat vreselijk balen dat net nu problemen met de schildklier naar boven komen, zeg! Inderdaad een beroerde timing.

@ Diaantje: wat jammer, zeg! Het is zo'n teleurstelling als zoiets niet helemaal gaat zoals je hoopt!

Ik ben vanmiddag weer naar De Geertgen geweest. Drie grote eitjes maar nog geen eisprong gesignaleerd. We zijn dus weer met een keurig oefenschema naar huis gestuurd en dinsdag moet ik weer terugkomen om te kijken wat de status is... Disndag dus weer een echo...

Gr. Benthe

10. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss

Trouwens MissDaantje: wil je de oude afspraken erin laten staan of mogen ze weg? Misschien kunnen we ze anders beter onder een ander kopje scharen, want eerlijk gezegd vind ik het een beetje lastig kijken zo... :oops:

Liefs, Benthe

11. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    mmm ik moet maandag weer gaan werken na 3 weken vakantie! Maar ook wel weer spannend. Ik denk dat ik het ze ga vertellen! Ik ben zo benieuwd hoe de reacties zijn....ook een beetje voorzichtig doen. Er is 1 vrouw die al 2 jaar bezig is en 1 die net gestopt is met alle behandelingen....en dan kom ik even dat het de eerste ronde al gelukt is!
    En dan woensdag naar de VK...spannend....
    O kan iemand mijn gegevens in de lijst zetten?
    uitgerekend 5-4-2009? vk dus 3-9...
    Thanx,
    Ik ga zo weer eten. Ik heb echt meer honger hoor!

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ben ik met je eens Benthe,
    Mss een kopje IVF-traject dan staan ze ook allemaal bij elkaar en kunnen we het traject ook beter volgen :)

Hier nog steeds geen ongi. Raar hoor. Net na 2 uur plas ophouden een ovu test gedaan. Niet positief maar wel een donkere streep. Raar hoor! Nu heb ik altijd wel een streepje na mijn ei maar of die zo donker was? Heb ook nog steeds gespannen borsten en grote tepels en zag net zelfs aders lopen en die had ik tijdens mijn zw niet eens.

Ik ben officieel lost!

13. veronika

Lieve Ellen, waarom een ovu...... en niet gewoon een zw..... test?

Tjemig meid, het zou wel heel mooi zijn he, ik hoop het zo voor je!

14. @Molly: Wat lief van je om ondanks je eigen ellende er aan te denken om je HCG-tjes aan anderen 'af te staan'... :D
    Ik duim voor je dat je lichaam dit weekend zijn werk zelf doet!

@Ellen: O, het wordt bij jou dus toch nog spannend, duim duim...

@Benthe: Verdorie, weer een klusschema. Wat een straf hè... ;) ?

15. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Deze knuffel is voor iedereen die hem nodig heeft....

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nin0, ik heb even zitten googlen op het verschil tussen het Flexi T spiraltje en de hormonenspiraal. Ik las dat je met de Flexi T langere en heftiger menstruaties kunt krijgen dan voorheen en bij de hormonenspiraal is dat precies andersom, je hebt dan minder heftige en kortere menstruaties.

Wat is voor jou de reden om voor de koperspiraal te gaan? Zelf ga ik gezien bovenstraande toch echt voor de hormonenspiraa.

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik heb de mirenaspiraal gehad en deze neem ik weer na de bevalling.
    Je krijgt geen maanstonden meer gedurende 5 jaar gewoon geweldig ;)

18. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Ellen.

Jij maakt het wel heel spannend... duim duim duim

groetjes Anja

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zico, dat is voor mij ook de reden dat ik de Mirenaspiraal wil. Vooral dat je weinig of geen menstruatie hebt, dat spreekt me erg aan.

20. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hallo dames hier
    mijn dagje zee zit erop en het was leuk al was ik erna stikop,
    mijn dochter van 16 en vriend zijn eerst met de voetjes erna met alles de kleren aan met de honden gaan zwemmen in zee
    mooie foto
    s zijn ervan......
    We hebben ons ontspannen....

En op internet hebben de klachten geholpen bij politie en bij raad van journalistiek
    het was een persoonlijke stalking en heel zwaar voor ons gezin,
    ben nog steeds aan het bekomen
    dus das fijn, veel steun van mensen gehad;

En ja Anja der gebeuren hier erge dingen zoals jij zegt ieder leeft zijn strijd op zijn beurt, ik vind het ook altijd erg leef mee met andere gun ze zo het geluk en de sterretjes in hun ogen.....

Hier kun je het kwijt je verdriet en krijg je warmte en steun
    je mag een dipje hebben is normaal meid vooral met die hormonen.

Miefs Ritje

Deel Deze Pagina