35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beele

beele Actief lid

27 mrt 2008
    116
    0
    0
    Diaantje, ik vind het echt heel rot voor jou, BALEN.

En alle andere dames bedankt voor jullie lieve woordejes!

Groetjes Beele.

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Beele & Sheila: dank jullie wel! Ik had er stiekum ook op gehoopt, maar helaas :cry: Begin augustus start IVF, mijn hoop is daarop gevestigd.

@ Anna: enne...heb jij dan op z'n minst goed nieuws?

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik hoef niets door te geven want ze hebben er draadloos internet, maar Kaat wordt zo opgenomen in het ziekenhuis, uitdrogingsverschijnselen. Laptopje gaat mee dus ze zal zich hier wel melden.
    Toitoitoi Kaat!

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dorie diaantje wat een pech, had het je zo gegund :cry:

5. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Meisjes ,
    ik duim echt ze zien bijna blauw voor jullie,
    spijtig van de negatieve berichtjes onder jullie,
    veel sterkte he..

God Kaatje,
    zie het nu pas,
    vind het zo erg,
    zal een kaarsje branden voor je X
    dikke knuff,
    hoop dat ze haar snel kunnen helpen!

Hier een boeltje en hou de kop op, na de spoed van men vriend stopt het niet,
    ons kindje is gezond maar er zijn constant andere problemen die opgelosd dienen te worden, men dochter, die stalker die zelfs men advocaat bedreigd, die zogezegde vriendin die al twee maand em zoekt , dit is bij politie in en gerecht ,
    helaas duurt dat soms even en ondertussen gaat ze maar door samen met haar man.....
    ik probeer het een beetje van me af te zetten, en te genieten van men zwangerschap,
    al lukt het soms even moeilijk...
    Maar ook hier komen we door!

Iedereen een zeer fijn weekend toegewenst!

Liefs Ritje

6. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Kaat: oh jee, dat is schrikken, zeg. Wens je heel veel sterkte! Denk aan je meid! KNUF

@ Ritje: ook bij jou veel sterkte gewenst en probeer toch maar te genieten van de zwangerschap!

@ Zico: dank je meisje.

Fijn weekend voor iedereen!

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @Kaat; Ik hoop dat het snel beter gaat Kaat.
    Heel veel sterkte!

Knuf,
    Giegel

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zo, eindelijk klaar met alles bijlezen van de afgelopen 2 dagen :)

Kaat, wat fijn dat het bij de gyn helemaal goed is gegaan.
    Maar ook een vervelend bericht van je dat je je zo slecht voelt en opgenomen bent in het ZH. Ik wens je heel veel sterkte en beterschap!

Anna, heb je nog een keer getest?

Shiela, sterkte met de laatste wachtweek.
    Ik ga voor het eerst moeder worden (voor Chris is het zijn 3de).

Diaantje, 2 nega testen..... wat ongelovelijk balen :cry:

Ritje, denk om jezelf hoor!

Ik ben gistermiddag weer naar de VK geweest.
    M'n bloeddruk is iets omhoog (onderdruk nu 70) en dat voel ik denk ik ook wel aan m'n energiepijl, dus dat is mooi. De baby is waarschijnlijk ietsje klein maar niet te klein, zal zeker geen 8-ponder worden (*zucht van verlichting* ;)). Koppetje ligt omlaag en al een beetje klem in het bekken.

Bij het hartje luisteren hoorde ik het zelf meteen, dat ging langzamer dan anders. Vond de VK ook, ze heeft even meegeteld en kwam uit op 110 per minuut. Dat is voor tijdens de zwangerschap vrij laag.
    Ze heeft langer doorgeluisterd dan normaal om te horen of er wat variatie in zat. De hartslag schijnt iets te moeten wisselen in snelheid als in een soort golfbeweging. Dat deed het gelukkig wel, ietsje sneller, weer iets langzamer, ietsje sneller, etc.

Dan was het goed zei de VK, wel rustig aan doen en goed letten op het leven wat ik voel. Zodra ik daar verandering in merk direct aan de bel trekken.

Chris wordt morgen voor de 3de en hopelijk laatste keer aan z'n oog geopereerd in de kliniek in Hilversum, dus maar weer duimen dat dat goed gaat.

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Natas klinkt goed allemaal :)

Kaat heel veel sterkte meis! Zorg goed voor jezelf (of laat ze goed voor jou zorgen daar in het zh)
    We denken aan je!

10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Natas: ja, ik baal ook ontzettend :cry: . Maar bij jou klinkt het allemaal gelukkig wel goed, toppie hoor! Veel succes met Chris morgen!

11. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @diaantje, echt balen meid, dat die stomme :evil: :evil: dan maar komen, dat gepruttel is niks zo

@kaat sterkte ;) Is geen leuk begin zo......

@Natas, gaat wel goed ;) , is altijd maar een moment opname. Ik heb zo véél CTG scans gehad :rolleyes: . Als je op je zij gaat liggen, als de hartslag wat laag is, (had mijn buuf in het ziekenhuis) gaat de hartslag meestal wat omhoog of verbeterd. Dus voor alle hoogzwangere dames op een zij slapen, als je op de rug ligt vind de beeb schijnbaar niet zo lekker/prettig is mij verteld.
    Veel suc6 met Chris

@Beele sterkte met verwerken ;)

@Shiela, tja afwachten, brrrrr ben er ook niet zo goed in, enige remedie afleiding zoeken en dat heb gelukkig nu genoeg met vakantievoorbereidingen :D En als ik al ongi word dan is mijn volgende eisprong op vakantie, wil ook wel eens helpen ;)

Goed meisjes
    Fijn weekend tot gauw

12. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Hey Naamgenootje,

Ja, ik baal als een stecker en heb ook zoiets van laat die :evil: :evil: :evil: dan maar komen, maar als ze dan komen, weet ik zeker dat ik denk: oké, nu is echt alle hoop weg. Het is ook nooit goed hè. Sowieso, als ze nu komen, ben ik in het midden van de vakantie op Bali ongi, :confused: . Het beste zou zijn als ze gewoon wegblijven, maar die hoop heb ik ook al opgegeven, pffffffffffff, doodvermoeiend hoor. Jij krijgt dus een vakantie-ei, dat wordt een klusvakantie ;) . Waar gaat de reis naartoe? Wens je vast een hele fijne vakantie 8) , even zinnen verzetten :)

13. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hoi Dames,
    Alles goed hier, alleen zijn de nachten nog langer. Ik slaap slecht en wat doe je dan als je niet alleen op een kamer ligt. Ik ben het hele ziekenhuis door gekoerst en heb thee gedronken met de portier en met de zusters van de afdeling.
    Ik voel me nog niet echt beter ofzo, heb een infuus en ik vind dat gewoon zeer doen. Verder is het gewoon afwachten. Zal vandaag eens vragen wanneer ik naar huis toe mag.

Dames, geniet van het hele mooie weer, want dat gaat het worden,
    Kaat

14. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede morgen dames,

Hey Kaat, echt balen dat je in het ziekenhuis ligt en nu nog minder nachtrust hebt. In ieder geval wel enigszins gezellig dat je op z'n minst met de portier en de zusters van de afdeling thee hebt gedronken. Heb je in ieder geval ook vocht binnen gekregen. Wat krijg je door het infuus? Ik hoop dat je het een beetje volhoudt daar en blijf a.u.b. zo lang als nodig is (ik hoop natuurlijk dat het niet lang nodig zal zijn). Het zal zeker geen pretje zijn, maar denk ook aan je lichaam en natuurlijk aan je beebje. Heel veel sterkte, ik denk aan je. KNUF! Ik ga nu poetsen!

15. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Dag dames,
    Dat was aardig wat bijlezen voor mij na een poosje niet te zijn geweest.
    Ik las redelijk wat nare berichtjes; iedereen sterkte! En oh, Kaat, ziekenhuisbezoek houd ik ook niet van, maar wat moet dat moet. Heel veel sterkte daar!

Ik zit rondom mijn ei, dus ik zal nu weer wat vaker op het forum zijn. Je bent er dan weer wat meer mee bezig he? Ik ben met tempen begonnen, eens kijken hoe dat in z'n werk gaat. Ik weet in ieder geval waar de pijn onderin mijn buik waarschijnlijk iedere maand vandaan komt....... ei onderweg.
    Groetjes, Shannah

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo dames ,

vanaf morgen tot volgende week zaterdag zit ik in duitsland voor een fietstocht voor het goede doel, de fietsers gaan 600km fietsen en zit bij in de volgwagen.
    Dus je zal een weekje niets van me horen ;)

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Veel plezier Zico!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, nog steeds geen :evil: :evil: maar ook geen positieve test. Ik kan me voorstellen dat je dan ook maar liefst zo snel mogelijk ongesteld wordt, want dat afwachten is ook 3x niks. Evengoed blijf ik eigenwijs hopen en duimen op een toch nog onverwacht positieve test.

Kaat, he gats, in het ziekenhuis. Da's niet fijn. Hoop dat het allemaal snel weer beter gaat en dat je snel weer naar huis mag.

Natas, succes met Chris vandaag. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter na de ingreep. Fijn dat alles verder OK was bij de VK.

Zico, veel plezier!

Shannah, klus ze!

Ritje, het lijkt je niet gegund meid, een onbezorgde zwangerschap. Hopelijk kom je snel weer in rustiger vaarwater.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Heel veel sterkte Kaat!

Diaantje, hoe is 't vandaag?

Veel plezier Zico!

Chrisje is weer geopereerd, de arme ziel zit bij te komen op de bank.
    Morgenochtend mag het verband eraf en dan begint het druppelen weer. Dinsdag naar de brillenboer voor een tijdelijk glas die meer overeen komt met de sterkte die hij nu heeft. Over een week of 3 weer controle en het uiteindelijke meten van de sterkte + aanpassen bril.
    En dan moet dit hoofdstuk die op 26 januari begon es klaar zijn! :whistle:

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Gisteren zoals verwacht :evil: geworden. Toch ook nog een beejte een opluchting. Deze keer niet weer 4 dagen overtijd. Mijn luteale fase is echt gewoon 14 dagen.
    Dat bevestigd wel dat ik vorige maand met die vage test en 4 dagen overtijd waarschijnlijk heel even een innesteling heb gehad. Dat voelt toch ook wel even confronterend. Hoewel het voor mij niet echt als een miskraam voelt.

Nu al weer de 5e ronde na de laatste echte miskraam. Dat voelt voor mij als heeeeel lang. Sorry voor alle dames die al jaren bezig zijn. Het is puur een gevoel en ik weet dat de kans om zwanger te worden voor ons best groot is.

Aan de andere kant ben ik nu ook al een jaar bezig. :(
    Vorig jaar ben ik in Juni voor het eerst zwanger geraakt. Het grootse geluk... we konden het niet geloven dat het zo snel was gegaan, zonder problemen. Juist dat het mij een keer zo mee zat, dat verbaasde mij zo.
    Mij komen de meeste dingen niet zomaar aangewaaid, ik moet er vaak wel voor knokken. Dus dit maakte me een soort 'wantrouwend'.
    Ondertussen zijn we al drie kindjes kwijtgeraakt. Het gemis daarvan is erg groot en hakt er nu weer erg in.

Ondertussen zijn de meesten die ongeveer gelijk met mij een miskraam kregen al weer errug zwanger. Natas, Inez, Luna... Jullie mogen al snel bevallen... ik vind het wel erg moelijk, dat het met ons juist zo anders moet lopen. Ik ben echt blij voor jullie, want dit gun ik ook een ander niet.
    Maar wij staan zo met lege handen weer terug af bij 0...

Zo even mijn eigen ego hart luchten.

Nu de komende week vakantie en maar weer opladen voor de volgende ronde.

Kaat, sterkte daar in het ZH. Laat je maar goed verzorgen, zodat je met genoeg energie zelf weer verder kan.

Diaantje, ik wens jou ook :evil: . Dit is natuurlijk ook niets voor je. dan kunnen we samen weer verder naar de volgende ronde. Want je hebt nog wel wat kansen tot augustus toch!

Ritje,
    Ik kan het soms allemaal niet meer volgen hoor! Je leven lijkt wel een soap.

Zico,
    Fijne vakantie.

Diana,
    Ik wens je veel afleiding en succes met testen volgende week.

Shiela, zie boven.

Natas, succes met de operatie van Chris.

Deel Deze Pagina