@Diaantje: lees net je bericht en leef ontzettend met je mee maar dat wist je al! Ik zal morgen weer aan je denken en toch nog hopen op iets positiefs.......
@ Diaantje: Heel veel sterkte morgen met de echo en mijn duimen draaien in turbostand voor jullie, hoor! Ik hoop zo ontzettend op goed nieuws! @ 4xmamma: Wat spannend! Ik wil ook zoooooo graag eens een streepje zien, maar elke maand hoop ik weer voor niets... Hoop dat het voor jou anders mag zijn... Gr. Benthe
Hallo @Diaantje de eerste echo is altijd spannend, en hier mijn duimpjes op voor een goed resultaat, het zal wel in orde zijn en meevallen, het hartje zien kloppen de eerste keer ontroert je telkens weer.... succes morgen @4xmama zou het toch echt mogen uitkomen en een streepje positief mogen zijn, god wat een goed nieuws en dan zullen de klachten daar wel van komen, hou ons op de hoogte dan dit mooie nieuws, als je het niet verwacht gebeurd het meestal..... Hier de gyn vandaag geweest om 15U alles was in orde en alles was nog mooi toe, geen opening door stress, kindje was goed ingedaald hoofdje lag goed vanonder... al mag het een weekje of twee vroeger komen, het was een goed schoppertje zei de gyn, mag ook ze is steeds bzig geweest van 1 u tot 6 uur in de avond, met een hard buikje dat het soms lichtjes pijn doet en me naar adem doet happen, maar das normaal. Lola hoe zit het daar? Liefs Ritje
Hoi meiden, Shiela, dat het pijn doet tijdens het klussen is niets bijzonders. Het hangt van de staand van je baarmoeder. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar als je baarmoeder gekanteld is (ook maar een beetje) dan kan het tijdens of voor je eisprong pijnlijk zijn. Dat heeft mijn gyn mij verteld want ik heb hetzelfde probleem en mijn baarmoeder is gekanteld naar achteren. En ik hoop zo dat het bij jou raak is. Eerlijk waar. Benthe, hoe is het met jou? Ik zie dat jij, net als Shiela over 11 dagjes kan testen. Ik hoop voor jou dat 4de ronde Climid wel de laatste word. Ik gun het ju van harte. Ritje, zo'n voetbalertje is wel leuk, maar soms ook lastig, en op zo'n momenten denk je "ga toch slapen", maar het is goed nieuws dat kindje goed ingedaald is, en mocht zij toch eerder komen, dan is dat niet erg. Als onze Daantje kon redden met 26 weken, dan kan Silke dat met 36 of 37 ook. Maar ik hoop dat zij nog even bij jou blijft zitten. Hier is niet veel te melden. Mijn onderbroek is nog steeds schoon. En mijn kwaltjes houden wel aan. Maar ik zit met een probleem: mijn mannetje weet nog van niets. Ik heb hem expres niet verteld, hoe graag ik dat ook wilde doen, hij heeft al zo moeilijk, ik wil hem niet nog een schok aandoen. Want als eerst hij wil dat wel, maar verwacht niet (ik ben gesteriliseerd), en als tweede, als het mis gaat - hij heeft het al moeikijk genoeg met zijn operatie. Ik denk dat ik nog paar dagjes wacht, doe nog een test, en als het dan toch posi blijft dan vertel ik het hem. Of moet ik het anders aanpakken?
Diaantje: ik hoop op een goeie echo morgen! Ritje: goh, je bent er al bijna he, wat heerlijk meid, nog maar een paar weekjes wachten op jullie kleintje. 4xmamma: je zou eerst voorzichtig kunnen vertellen dat je je zwanger voelt? Kijken hoe hij reageert, of hij al ruimte heeft om er blij om te zijn? En als hij wat benieuwd begint te raken kunnen jullie de volgende test misschien samen doen? Hoe gaat het met hem trouwens? En met de pups?
Ja 4xmama ik zou ook eventjes nu wachten voor het te zeggen al is het een paar daagjes, praat het hier maar van je af zou ik zeggen, is maar mijn idee, je moet je gevoel volgen hoor, een voetballertje, alles is hier echt nipt, er zat ook een vrouwtje in de wachtzaal was voor een paar dagen later als ik, ze vond mijn buikje prachtig ze was wat meer in het rond dan ik, maar ik zou zo willen wisselen, ze zat er heel relax bij, mijn steekt echt naar voor en is zo gespannen, en die schopjes erbij is wel drukkend, en vandaag is ze extra actief gyn zei het ook.....maar das een gezond teken! als de papa de hand erop legt kalmeert ze wel iets al zie je de buik soms van links naar rechts gaan.. nog even al de baby maar gezond is, we lachen wel met de baby verhalen met met oudste vind ze leuk hoor, herrinneringen ophalen .... uit haar babytijd ze is nu al een beetje soms nerveus maar wel appetrots, denk niet dat ik wil klagen hoor. zekers en vast niet. fijne avond iedereen Ritje
Veronika, mijn mannetje zit nog steeds aan hoge dosering van tramadol, als je weet wat dat is, heeft heel veel pijn. Zijn arm beweegt nog niet. Ik moet hem met alles helpen, letterlijk met alles. Met mijn pups gaat het steeds beter. Sommigen hebben hun gebortegewicht al verdubbeld. Ze eten goed, ook al voer ik ze nog steeds bij, maar niet meer 's nachts. Dan moeten ze het van zijn moeder drinken, want ik hou het niet vol. Ik kan wel zonder eten en drinken, maar niet zonder slaap. Ik moet we minstens 7 uur slapen, anders gaat het mis. Ritje, ik denk dat ik jou advies ga opvolgen en nog even wachten. Zolang ik zelf niet zeker van ben vertel ik het hem niet.
Ik was net dringend naar beneden geroepen. Kwam ik beneden, zag ik politie aan de deur staan en in het achtertuin. Ze kwamen bij ons kijken omdat ze hebben melding gekregen dat wij wiet in huis hebben. Want bij ons 's nachts braand roode lamp. Belagelijk. Wij hebben wel een rode lamp, maar dat is voor pups en ze hebben het wel gezien. Maar ja, je maakt die mensen niets wijs. Ik had ze door de hele huis rondleiding gegeven. Ze hebben sorry gezegt en vertrokken. Maar de hele beurt stond al buiten om te kijken. Niet te geloven dat mensen zo iets kunnen doen. Onze Daantje zat met ronde ogen te kijken, en toen die agent zei waarvoor ze kwamen, schot ze gelijk in de lach. Ze stond op en zei tegen hem "kom, ik laat je onze "wiet" zien. Daar in het bak, maar pas op voor moederwiet" Ik kom nog steeds niet bij van schok.
Nou jaaaah zeg, dat is dan ook maar wat! Fijn dat mensen opletten voor criminaliteit natuurlijk, maar als je dan zo bezoek krijgt is dat wel heel afschuwelijk! En je gebruikt toch niet eens een rode lamp voor wiet? Heb ik tenminste nog nooit van gehoord. Fijn dat de pups groeien. Wat naar dat je man nog zo'n pijn heeft zeg, en de arm beweegt dus nog niet. Ik hoop dat het snel beter wordt. Hebben ze nog gezegd hoe lang hij zo'n pijn zal houden en hoe snel het kan verbeteren? Sterkte met alles!
Ik ook niet, eerlijk gezegd weet ik helemaal niets van wietkweken of hoe je dat ook mag noemen. Maar probeer hun iets wijs te maken, nemen ze jou gelijk mee. Zeker als ze alle papieren hebben voor zo'n bezoek. Ik heb er echt geen worden voor. VERSCHRIKKELIJK
Gelukkig kon je ze met opgeheven hoofd weer uitlaten, toch? Hebben de buren dat hoop ik ook mooi kunnen zien. Ja, dat is echt een rot-ervaring. Ik was me al eens rotgeschrokken toen de politie bij mij aanbelde omdat ze bij de bovenburen moesten zijn... (ook niet leuk)
Miss Daantje, aftellen meid! Zo spannend meid, maar ik heb er een onzettend goed gevoel over. You are gonna be mum!
Diaantje, kon ik maar iets voor je doen Ik vind dit zo ontzettend verdrietig voor je, gemeen, oneerlijk, noem maar op. Ik duim me suf voor je, hou je taai meis! MissDaantje, de duimen draaien ook nog steeds voor jou. 4xmamma, je maakt het spannend met 2 dagen overtijd en een vaag streepje. Dit klinkt heel hoopvol! Ik moest wel lachen om je dochter's opmerking "maar kijk uit voor moederwiet"! Wat een onzin zeg, om de politie op mensen af te sturen voor 1 rode lamp. Ritje, wat ontzettend naar dat je nog steeds zo gestalkt wordt. Wat zul je je naar en machteloos voelen, veel sterkte daarmee. Gelukkig was bij de gyn alles goed. Diana, ik duim voor een prachtige echo voor je! Sheila, ik herken je verhaal niet over die pijn in je buik. Ik hoop voor je dat het niet iets ernstigs is en dat je er snel weer vanaf bent. Ik ben vandaag met Danique naar het CB geweest, haar eerste controle door de arts. Ze is goedgekeurd en ze weegt nu 3560 gram + is 54 centimeter lang. We hebben een druk maar leuk weekend gehad, met o.a. gisteren de verjaardag van mijn moeder. Die heeft de verjaardag van haar leven gehad, voor het eerst met haar kleindochter. Ze stond ons al zowat op het garagepad op te wachten, ze was supertrots en ze heeft genoten.
Fijn dat alles er goed uitzag vanmiddag! Al kan ik me héél goed voorstellen dat jij het zo langzamerhand ook flink beu moet zijn (ík namelijk wél...)! Hoe het met mij gaat? Op en af... Vannacht weer eens flink last van benauwdheid en hartkloppingen gehad, waardoor ik vandaag niet op mijn best was. Daarbij flink last van mijn rug en een aambei met een stolsel (zéér pijnlijk!) erin. Wat mij betreft mag de spruit eruit! @Zico: Jullie ook al ? Er komen volgens mij steeds meer gekken op de weg... @4xmamma: Oooooo... een streepje ! Tja, een streep is een streep of deze nu vaag is of dik. We gaan met zijn allen duimen voor een vette streep op de volgende test! Goh.. verdacht van het hebben van een wietplantage ! Ik kan me voorstellen dat je 'pissed' was, al vond ik de reactie van Daantje erg goed ! @Natas: Wat een mooie foto's! Vooral die laatste is erg mooi en door het gaapje héél vertederend... Danique wordt al een hele dame hè? @Shiela: Oei, dat klinkt niet best. Ben benieuwd wat de huisarts zegt...
Lief humpie-dumpie hè! Wat veel kwalen heb je Lola, dat maakt de laatste loodjes extra zwaar. Sterkte!
Zo effe bijgelezen, wat een hoop weer. Kan effe niet reageren dan maar ego-berichhie : Vandaag weer begonnen te werken. Ik heb het verteld! Ik dacht als het misgaat heb ik ook steun nodig toch? De reacties waren echt hartverwarmend. Grappig om de vette roddel in het bedrijf te zijn (300 man!) nieuws gaat echt snel! Daarna gelijk de rest van de familie ingelicht.....
4xmamma, nou ja zeg, wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat je daar even flink overstuur van bent. Maar wat een geweldige reactie van je dochter zeg. Lekker adrem. Natas, wat is Danique al lekker gegroeid zeg. Daar is Yelina echt nog een kleintje bij. In ieder geval qua gewicht. (vrijdag woog ze 3230 gram). Lengte hebben we nog niet gemeten. Moet ik ook maar eens doen. Ben wel benieuwd, al weet ik dat ze al in lengte gegroeid is, aangezien ze inmiddels 3 setjes niet meer aankan. Lola, wat vervelend he? Al die kwaaltjes zo op het laatst. Ik kan me goed voorstellen dat de kleine wat jou betreft mag komen. Sterkte met deze laatste loodjes meid! Coto, wat fijn dat er op je werk zo hartverwarmend is gereageerd op je zwangerschap. Dat doet een mens echt goed. En hoe vond de familie het? Ritje, nog steeds last van de stalker. Meid, dat is normaliter al niet leuk, maar wanneer je zwanger bent kun je zoiets er helemaal niet bijhebben. Hopelijk wordt dit snel opgelost. Al van voor Yelina 2 weken was had ik het idee dat ze zo nu en dan echt lachte naar ons, maar vanavond werden we na het voeden tot 2x toe beloond met een hele mooie brede lach. Daar mag ze ons vaker op trakteren. Nu nog zorgen dat we die prachtige lach op de gevoelige plaat vast kunnen leggen.