35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Diaantje.. succes met echo vandaag

2. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Diaantje, mijn duimen stoppen pas wanneer ik meer weet vandaag! [-o< [-o< [-o<

Lola, jij ook veel sterkte meis! Met al die kwaaltjes erbij kan ik me voorstellen dat de spruit eruit mag hihihi! :D Nog 3 weekjes!

Ik wou net zeggen Inez: graag een foto van jullie lachende prinsesje! :D

Ritje lieve meis, jij nog steeds een paar dikke knuffels hoor! Ik vind het zo rot voor je!

4xmamma, wat een stom gedoe zeg! Hele dikke knuffel! (en ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent! ;) )

Coto, leuk dat het nieuws zo positief wordt ontvangen. En je familie?

Natas, wat een scheeeeeeeeeetje! :D

Oh ja: nog 1 dag!!! 8)

Liefs, Daantje

3. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @ Lola, je zegt klinkt niet best maar hele grote zorgen maak ik mij ook weer niet.

Ik denk zelf inderdaad wat 4x mama zegt over een gekantelde baarmoeder. Ik heb het al eens vaker gehad en een tijd later is het weg. Dus het zou mij niet verbazen als het dat inderdaad is. De dokter maakte zich ook totaal geen zorgen. Ze voelde helemaal niks. Maar wou gewoon voor de zekerheid even checken.

4. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Meiden,
    bedankt allemal voor jullie lieve wordjes en steun.
    Het is goed dat ik dat nog niet aan mijn mannetje heb verteld. Gisteren had ik zo gestrest door dat inval, ik stond helemaal te trillen, kreeg een telefontje van mijn dochter en kon niet eens normaal gesprek voeren.
    En vanochtend was ik wakker met vreselijke buikpijn. Even naar wc geweest, en ja, hoor. Het bezoek is aangekomen. Rot gevoel, tranen in mijn ogen en maandverband in mijn onderbroek.
    Toen kwam ik beneden en zag Kappa haar pup helemal schoonlikken, mijn tranen waren niet te stoppen. Ik was zo jaloers op haar en dacht waarom zij wel en ik niet.
    Zo te zien is dat mijn straf voor die stome sterilisatie.

Sorry voor uithuilen, ik heb alleen maar julie die dat kunnen begrijpen. Ik kan mijn mannetje daarmee nu niet lastig valen, hij heeft al moeilijk genoeg. Hij voelt zich machteloos door zijn arm. En is heel erg kwaad op zichzelf omdat hij niets kan en alles rust nu op mijn schouders. Huis, kids, dieren en hij.

5. veronika

veronika Niet meer actief

Ach, 4xmamma, wat rot en wat verdrietig is dat nou! :cry: :cry: Het leek er zo goed uit te zien voor je. Tuurlijk zijn wij er om je hart te luchten, wat naar ook he, dat het je dan thuis nog niet hebt kunnen delen. Sterkte meid!

6. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Weer bedank ik jullie allemaal voor jullie lieve woorden. Het is zo mooi dat jullie allemaal zo meeleven. Vandaag gaat het iets beter, heb zoiets van: oké, laat maar komen die echo, we zien wel, laat het maar gewoon over me heen komen. Heb wel alle steun van vriendje en natuurlijk van jullie hier, waar ik heel blij mee ben :) !

@ VERONIKA: Eiceldonatie zie ik niet zitten, maar wel lief van je dat je zo meedenkt!

@ SMOELTJE: ik hoop dat IVF jou wel snel mazzel brengt.

@ NATAS: geweldig die foto's, kan me heel goed voorstellen dat je 'oma' daar heel trots van wordt!

@ DIANA: naamgenootje, ik wens jou vandaag een hele mooie echo toe!

@ LOLA: sterkte met je kwaaltjes, nog even meid!

@ COTO: geweldig toch dat iedereen zo goed reageert!

@ INEZ: dank je meisje! Ben heel benieuwd naar de mooie brede lach van Yelina.

@ LIMMEKE: dank je wel!

@ MISS DAANTJE: oh meisje, dank je! Wadoeh, jij nog maar 1 dagje, ik voel dat het helemaal goed komt.

@ 4x MAMMA: een hele dikke *knuf* voor jou en veel succes in de volgende ronde.

7. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Daantje nog 1 dag! [-o<

Hoe gaat het eigenlijk met Ellen? Iemand iets van haar gehoord?

8. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @4xmama: wat vervelend allemaal, en dan ook toch ongesteld geworden.......jammer zeg!
    Sterkte en succes de komende maand!

@Shiela: ik ben ook benieuwd naar Ellen, moest ze niet op een of andere cursus ofzo?

9. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @MissDaantje: kan je de spanning nog aan.....ik duim heel erg voor je morgen!

10. veronika

Qua Ellen: ja was dat paardenfluisteren niet nu? Ze heeft vrijdagavond voor het laatst gepost, en haar banner staat nog op overtijd, maar goed dat zegt natuurlijk niets als ze niet meer online is geweest.

Miss Daantje, morgen mag je testen toch? Of krijg je een bloedtest? Maar dat je niet ongesteld bent geworden, zegt dat niet ook al iets? Of zou je die ongesteldheid toch pas ná morgen verwachten... Ik duim ieg met moby4 mee!

Diaantje succes met de echo vandaag.

11. Vanmorgen de hele ochtend op de Eerste Hulp gezeten. Nee, niet omdat er iets ernstigs aan de hand is - gelukkig maar - maar omdat ik sinds het weekend wel erg veel last heb van een genant probleem, namelijk aambeien... :oops:
    En dan niet zomaar de 'gewone' variant, maar een getromboseerde! Gisteren ontdekte ik dat toen ik 'm eens wat beter bekeek en zag dat hij paars/zwart van kleur was en keihard. Vannacht niet geslapen van de pijn en wat op internet zitten speuren hierover. Nou, daar was ik vrij snel klaar mee: Een getromboseerde aambei van het formaat van een knikker ( :confused: ) smeer je nergens mee weg, die moet eruit gesneden worden.
    Dus vandaar dat de huisarts mij vanmorgen doorstuurde naar de Eerste Hulp. Maar als je geen spoedeisend geval bent, kun je dus lang wachten voordat je aan de beurt bent. Maar ik ben in elk geval van mijn plaaggeest verlost :D !

@Diaantje: Ik hoop toch zó op goed nieuws van jou... [-o<

@4xmamma: Ach meid, wat vind ik dit jammer voor je... :cry: ! Dikke knuf...

12. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Ach jeeh Lola, wat een drama. Ik geloof zo dat dat enorm zeer doet! En dan maar even zitten wachten maar dan ben je er wel af! Toch?

Gaat het voor de rest goed met je? Spannend hoor, het is bijna zo ver!

13. veronika

Ja getsie, ik hoop dat het snel geneest! (Voor de bevalling)...

Voel je al iets? Ben je er klaar voor?

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    4xmamma, he getsie meid, wat balen nou toch en het zag er nog wel zo veelbelovend uit. Nu even uithuilen en de volgende ronde vol frisse moed er weer tegenaan.

Lola, zo'n eerste hulp is nou niet bepaald een ideale plek om als hoog zwangere te bivakkeren, maar gelukkig ben je nu van de sores af. (au au).

Diaantje, er wordt hier nog steeds voor je geduimd hoor!

MissDaantje, SPANNEND!!!!!
    Ook voor jou draaien de duimen hier overuren!

15. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Ik kom morgenvroeg weer hier kijken. Maar wil voor die tijd nog even zeggen dat ik heel erg aan je ga denken Daantje!

Ik ga de hele dag verder voor je duimen!

Hoe laat moet je er zijn morgen? En euh, laat je het snel ons weten?

Fijne avond iedereen!

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    miss daantje, ben zo zenuwachtig voor morgen, ik blijf enorm voor je duimen, hoe voel je je ?

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Inez, wat leuk dat Yelina al echt gelachen heeft! :D
    Danique is idd flink gegroeid de afgelopen weken. Met de arts van het CB hebben we 'bepaald' dat haar geboortegewicht rond de 2800 gelegen moet hebben (dat gedoe met die 2 verschillende weegschalen). Ze heeft 2x een week gehad met 220 gram aangekomen, dan gaat het hard.
    Heb je es een nieuwe foto van Yelina?

Aaah 4xmamma, wat een triest nieuws! :cry:

Lola, wat naar en pijnlijk! :confused:

Miss Daantje en Diaantje : [-o<

18. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Lola: bah, wat vervelend en dan ook nog lang "zitten"wachten.
    Maar gelukkig is de plaaggeest verdwenen!
    Het gaat idd opschieten nu zeg.....spannend!

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Lola wat erg jong dit er nog bij en dat kan pijnlijk zijn,
    blij dat je er vanaf bent maar toch, hoop dat het nu snel geneest hoor en toch je je rust kunt inhalen,
    herstel maar goed meisje

en ja hoor hier ook gespannen buik, adem die ineens moeilijk gaat,
    alles spant zich op en je weet met jezelf soms geen blijf, en door die stalking wat dus doorgaat,
    ben ik echt anders, gepikkeerd, ik kan minder tegen alles,
    heb ook meer woorden gehad de afgelopen week thuis,

vandaag werd ik opgebeld s morgens door collega sport voorziter dat die stalker haar komen lastig vallen is over mij op notabene haar BBQ feest georganiseerd omdat ze willen inzamelen ze mag mee nar het Wereldkampioenschap,
    heeft haar ook al beticht in zijn amils van dingen te zeggen die ze niet gezegd heeft onder mom van journalistiek!
    Der raad van journalistiek is echt boos heb ze nog gebeld dit is misbruik,
    hij valt me persoonlijk aan en de waarheid is overal ver zoek!

Heb dus ook maar mijn grote vorzitter moeten bellen en op de hoogte stellen dat die man me stalkt , niet te geloven he!
    eerst die oplichster en nu doen die twee samen met elkaar verder!
    iedereen vind het een schaamte maar ze doen verder,
    heb een advocaat gebeld morgen bezoek,
    ik kan dat alleen niet meer aan elke dag denk ik en wat nu weer!

ik kruip in men schulp en ben vrij lastig en huilerig, maar als de familie thuis is hou ik me sterk maar dit is geen leven ,
    en ik kan dit niet blijven houden......

Politie heeft hem nog niet kunnen stoppen dus!
    en zijn bondgenoot ook niet!

en prober maar schade te vragen ze worden beiden regelmatig hun huis uitgezet van de schulden!

ik ga dit morgen overgeven aan advocaat en vraag er snel iets aan te doen!
    ook gezien mijn toestand!

Ik ben al op nternet uitgemaakt voor satanist, duivelist, sadist oplichster van men vriend zen werk, te gek voor woorden en dief!
    kan tellen he!

Ik hoop een rem erop te zetten voor ons babytje komt.....
    en blijkbaar ben ik niet de enige

@Natas ferm poppeke he ik smet als ik naar de foto s kijk,
    zo mooi dat hummeltje...

24xmama grappig dat verhaal van de rode lamp hebben we hier ook met pups een warme gleoilamp voor hun, mensen denken soms slecht he en niet verder dan hun neus lang is!
    En heel erg van je orgie, wat ik raar vind is altijd dat het blijkbaar wel positief is en dan weer niet houdbaar is, misschien eens raad vragen aan de gyn?
    is nie normaal he.....
    dikke knuffel hoor daar, ik weet hoe graag je het wilt!

Thanks iedereen voor de troost voel me een raar kieken als je dit meemaakt net of hje het zelf opzoekt al hebben ze nog vele andere slachtoffers achter hun lijst!
    doet me goed

Fijne avond iedereen

laten we aftellen Lola
    en zoals het hier eruit ziet zal ik nog 4 weekjes moeten doen PPPppppffff
    die laatste loodjes he :rolleyes:

Liefs Ritje

20. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    sorry voor de foutjes is als ik snel te snel wil zijn!
    Ritje

Deel Deze Pagina