35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he ritje, probeer rustig te blijven he meis.... Stressen is niet goed voor je kleintje

2. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Jee ritje wat een kl.te verhaal. Soms zou je gewoon naar een hutje op de hei willen verdwijnen he? Wel goed dat je blijft vechten ertegen! Maar denk wel aan jezelf!

4xmamma grrrrrrr kl.tez..i

Ter info De familie reageert ook hartverwarmend!

Morgen mag ik voor de eerste echo! Spannend! Laat wel weten hoe het gegaan is.

3. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Coto; succes morgen en geniet van het kijken naar de kleine!

4. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @cotto wat spannend meid, laat ons het weten hoe het was....
    kijken er ook naar uit hier ,
    veel succes meid ;)

@Zico ja maar das meoilijk se als je gebeld word uit je bed en direct opgejaagd word het is een bezigheid blijkbaar en een obsessie voor die man !
    anders zou je niet zieklijk genoemd worden!

Hier foto s genomen van buikje waren een paar mooie bij, net als
    Nats haar vond die ook geweldig!

fijne avond Ritje

ik doe mijn best hoor hier kopje op
    maar zoals vandaag dan krijg je kloppen te verwerken!
    en tis niet goed voor de kleine spruit!

5. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    Ritje laat je niet gek maken door die gekken ze zijn het niet waard denk om jezelf en je kindje dat is nu veel belangrijker en let maar op ze worden echt wel gestraft voor hun daden want het is juist hun bedoeling om jou gek te maken laat het a.u.b. niet zo ver komen.

groetjes sandra

6. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    heb net 1.5 uur zitten bijlezen,liggend in bed.
    4XMAMMA; balen voor je.sterkte.
    Oh ships nu ben ik kwijt wie nu moet testen vandaag en wie er helaas te weinig follikels had Diaantje of Daantje. SORRY SORRY SORRY.
    MOLLY; heel heel veel sterkte meid. Wat vreselijk allemaal. Hoop dat je onderzoeken wat uithalen en dat je dan nog de kracht vin dom het nogn x gaat proberen omdat je zo makkelijk zanger raakt. Het moet toch een keer goed gaan.

UUUUUUHHHHHH verder ben ik het weer kwijt.
    Onee SMOELTJE, wat leuk weer wat van je te horen. Helaas met geen goed nieuws.

Ik heb dus alles wel gelezen en heb met iedereen meegeleefd, de positieve en de negatieve berichten.
    KUFFELS aan iedereen die hem nodig heeft.

Morgen weer naar de verloskundige. 10e sept 20 wkn echo.
    Krijg steeds meer last van mn rug. Trekt door naar mn benen, vandeweek tintelingen tot in mn voet. En steeds meer last van kramp in mn voet.
    Ben wel bang dat alle spanningen die ik nu heb invloed heeft op mijn beebje. Eigenlijk vooral geestelijk, dat het bv zwaar op de hand word ofzo. Slaat misschien nergens op, geen idee of dat ooit onderzocht is.

Mijn vader zie ik nu zelf ook achteruit gaan. Hij is erg stil. Mijn moeder slaapt sinds vannacht ook bij hem in de huiskamer, omdat hij van zondag op maandag geprobeerd heeft snachts naar boven te komen, wat hij niet redde. Mn moeder moest mn broer om 2.30u uit bed bellen om te helpen.Mn vader zat halverwege de trap.
    Vrijdag gaat mn nichtje trouwen (kleindochter van mn ouders), we hopen dat hij de plechtigheid nog mee kan maken in een rolstoel. vandaag zou hij een uur gaan proefzitten, maar hij wou niet.
    Gister zei mn vader tegen me dat hij nog 2 dagen te leven had.Dit soort dingen zegt hij wel vaker, maar het is zo erg om hem ongelukkig te zien zijn.
    Rij elke avond huilend naar huis.EN begin nu ook weer. Het is gewoon zwaar K..!

7. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    klopt Sandra maar dit is meer.....
    hij wil iets vinden om me te nagelen, en stopt niet!
    en als je het niet goed aanpakt komt hij er toch onderuit, ik ben niet zen eerste slachtoffer, al hoop ik wel zen laatste te zijn!

ik doe mijn best hoor geloof me vrij
    elke dag begin ik positief,
    gelukkig ben ik sterk,
    maar wat ik in al die jaren met knokken in de sport heb opgebouwd,
    probeert hij naar beneden te halen....nu
    ze hebben al veel geprobeerd al die maanden!

Net of sommige mensen je het licht in je ogen niet gunnen,....

ach,
    ik wil dit leuke topic leuk houden,
    spijtig dat me dit nu overkomt, keek zo naar dit kindje uit!
    over een roze wolk......

ze zeggen er zijn veel zotten die hier rondlopen
    spijtig genoeg....

morgen beter nieuws van andere dames hier....
    dan fleurt de boel weer op ;)
    het heeft men hartje wel gelucht even.

slaapwel Ritje

8. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    Wat vreselijk voor je SanRob om je vader zo achteruit te zien gaan ik weet hoe je je voelt na de dood van mijn moeder is mijn vader ook zo achteruit gegaan en hij ligt nu ook om de haverklap in het ziekenhuis met een longontsteking afgelopen zaterdag is hij er weer in gegaan met een zware longontsteking hij zegt ook steeds voor mij hoeft het niet meer hij droomt zelfs over zijn begrafenis maar toch hij komt er steeds weer bovenop en dat vind ik zo knap van hem maar bij iedere longontsteking denken wij zou hij er nu ook weer bovenop komen het is vreselijk moeilijk hij voelt zich ook zo eenzaam zonder mijn moeder ze waren zo lang samen ruim 60 jaar en dan is het moeilijk om zonder de ander door te gaan maar ik begrijp je verdriet heel goed je wilt ze niet missen en voor jou vooral nu niet omdat je zwanger bent je wilt toch dat hij het nog meemaakt.

heel veel sterkte met je vader

groetjes sandra

9. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ sanrob

Heel veel sterkte toegewenst

@ de meiden voor de echo

veel kijk plezier.

@ ritje

Denk goed om jezelf en baby... dat is het belangrijkste

@ 4xmamma

Ff een vraagje... hebben ze bij jou getest of je een gewone eisprong hebt.. ivm sterilisatie of de eileiders open zijn

@ miss daantje en diaantje

het word spannend voor jullie

@ Natas

Mooi poppie hebben jullie

@ Inez

een glimlach... mooi kadootje he

Ik ben de rest alweer kwijt....sorry

groetjes Anja :baby:

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, wat vervelend toch dat het maar blijft doorduren met die stalker. Gelukkig kun je hier je hart luchten!

SanRob, meid wat vreselijk dat je vader zo heel erg hard achteruitgaat. Ik kan me goed indenken dat dit heel zwaar voor je moet zijn. Sterkte met alles.
    Succes morgen bij de VK.

MissDaantje, nog 1 nachtje slapen! Spannend.

Voor de liefhebber, ik heb nog weer een paar plaatjes van Yelina in m'n album gezet.

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ MISS DAANTJE: kom extra even online om te kijken of je al nieuws hebt. Ben nog steeds voor je aan het duimen. [/b]

12. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)

13. veronika

veronika Niet meer actief

Miss Daantje: en hoe, die strepen knallen eraf!! Ik moet eerlijk zeggen, ik heb koude rillingen hier voor je! Zo spannend en zo leuk en zo ontzettend gefeliciteerd! Ze hebben zich dus ingenesteld, 1 of 2 van die dappere eitjes van jullie..... Wat een fijn idee dat er ergens iemand nu heeeeeeeeeeeeeeeel blij is! (2 iemanden)

Hoe is het met je.... Had je echt pas vanochtend getest? Had je een voorgevoel?

14. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaa ! \:D/ =D>

Wat een goed nieuws!

Super gefeliciteerd!

Dit geeft de burger moed toch!

Echt waar ik krijg er kippevel van!

15. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Miss Daantje

GEFELICIZWANEEEEEEEEEEEER

Ik ben ontzettend blij voor jullie. Jij bent een kanjer. Al die moeite was toch niet voor niets.

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Sanrob wat verschrikkelijk erg dat je dit moet meemaken en net nu,
    god, hij heeft de hoop opgegeven en geen zin om vechten als ik het zo hoor, en zo elke dag naar hem gaan zal je hartje wel doen bloeien,
    ik kan alleen een lichtje aansteken voor jullie
    en veel sterkte in deze moeilijke dagen toegeven....

@Miss Daantje
    Wauaw das fantastisch Nieuws!!!!!!!!!!!! Yep Yep yep \:D/ \:D/

daar zijn we dus gelukkig mee meid,
    hou ze nu maar mooi bij je en bescherm ze goed hoor vind het fantastisch voor je!
    wat een vreugde hier,
    daar heb je nu toch heel veel voor gedaan he.....
    van harte gegund meid!

Nu kunnen we vieren

Liefs Ritje

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Joepieieieieieieie, MISS DAANTJE, is zwanger, van harte gefeliciteerd! Geniet samen met Randy van je zwangerschap. Ben nu heel benieuwd of zich 1 of 2 emmies heeft/hebben genesteld! Maar ben zoooooooooooooooooooooooooo blij voor jullie, het is jullie zoooooooooooooooooooooooooo gegund :whistle: :({|= :whistle: \:D/ =D> \:D/ :thumup: :thumup:

18. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Had Daantje vandaag ook gelijk een echo? Wie weet dat?

19. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    SanRob, wat jammer van je vader. Als jou zoiets overkomt dan hoop jij wel dat het goed komt, maar je bereid zich voor ergste. Veel sterkte voor jou en jou familie.

En heb je al die echo kunnen maken om jou vader die kleine even laten zien?

Ritje, lieve schat, hou je taai. Al die gedoe kan niet eeuwig duren. Er moet wel einde aan komen, en ik hoop zo snel mogelijk zodat je van je kleine meid kan genieten.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    MissDaantje, kippenvel hier, anders kan ik niet zeggen.

Meid, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

Ik ben zoooooo ongelooflijk blij voor jullie, meer weet ik gewoon even niet te zeggen.

Deel Deze Pagina