35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Even een update van mij: gisterenmiddag naar Eindhoven voor 'het uur van de waarheid'. Teleurstelling: :cry: 1 eitje was 2 mm gegroeid (had 4 mm moeten groeien), is nu 16 mm en het andere eitje leek zelfs gekrompen te zijn, was 11 mm. De gyn heeft goed rondgetuurd maar kon toch echt geen kleinere eitjes vinden :cry: , die eventueel nog door zouden kunnen groeien. Heb samen met haar besloten van deze poging een IUI te maken, aangezien er echt niks bijgroeit. Morgen nog een echo en dan waarschijnlijk komend weekend de IUI. Ga er maar van uit dat het dus niks wordt, heb me er ondertussen bij neergelegd, het is niet anders.

@ INEZ: wat hebben jullie toch een mooi, lief, klein prinsesje :) ! En Alyssa vindt het zo te zien ook helemaal geweldig, mooi hoor!

@ LOLA: heel veel sterkte met het genezen van de verwijderde aambei, gelukkig ben je 'm kwijt.

@ COTO: heel veel kijkplezier!

@ RITJE: ik heb zo met jullie te doen. Het is net wat je zegt: je zou eigenlijk op een roze wolk moeten zitten en ernaar uit kijken dat jullie popje over 4 weken bij jullie is. In plaats daarvan zit er een of andere mafkees jullie het leven zuur te maken. Probeer toch er boven te staan, daar heb je ze het meest mee. Denk vooral aan jezelf, je gezinnetje en vooral je beebje. Heel veel sterkte [-o<

@ SANROB: ik word echt verdrietig van het verhaal over je vader. Kan me zo goed voorstellen hoe moeilijk het voor je is. Aan de ene kant de blijdschap dat je zwanger bent, aan de andere kant je vader die zo ziek is. Ik hoop voor jullie allemaal dat hij nog een hele tijd bij jullie kan zijn en nog kan genieten van jouw kleintje. Veel sterkte [-o<

2. veronika

veronika Niet meer actief

Hai Diaantje, wat jammer voor je, je arme lijf doet z'n best maar het kan blijkbaar nu verder geen eitjes voor je produceren. Heel jammer hoor meid! Wel met een paar blije gedachten de IUI doen hoor, dit weekend, stuur ze maar goed omhoog! Misschien levert het toch nog iets op.

3. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Jeh, diaantje wat een toestand. Wat is het dan dubbel he?

Zo moeilijk voor jouw! Ik denk aan je meis!

4. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie

wow fijn wanger Miss Dantje echt je maakt onze dag super blij!

liefs Ritje

5. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Diaantje, verwacht niets dit is het beste nu, want anders gaat de teleurstelling nog groter zijn ,
    en dikke knuffel meisje,

Ik krik me elke dag op voor mijn kindje hoor.....
    ik zou iets meer moeten eten, soms lukt dat niet als ik me echt down voel,
    nu doe ik weer extra men best,
    gisteren kindjes doosjes gehaald en foto s buikje genomen krikt me ook weer op
    vandaag contact met de vroedvrouw

Liefs Ritje

6. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ VERONIKA: dank je, denk niet dat het wat oplevert, aangezien we al 6x IUI hebben gedaan, zonder succes :cry: .

@ SHEILA: dank je wel!

@ RITJE: dank je voor je lieve kaartje. We verwachten er idd niks van, maar doen eigenlijk gewoon IUI omdat ik anders voor niks heb gespoten. Goed van je dat je je iedere dag opkrikt voor je beebje ;)

7. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
  8. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Diaantje, toch hoop ik nog dat je eitjes een groeispurtje halen, ik had een eitje van 17mm en ben er ook door zwanger geraakt, positief blijjven , ik blijf voor je duimen tot je zwanger bent.

Kop op meid, hier krijg je ook alle steun die je nodig hebt.

9. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ ZICO: vind het ook helemaal geweldig dat ik hier alle steun krijg. Vraagje: ben je dan door IUI/IVF zwanger geraakt?

10. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @miss Daantje

Zwanger.... Van Harte Gefeliciteerd

groetjes Anja

11. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Diaantje, hou je aan het nieuws van Zico vast!

Geef de moed niet op!

12. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @MissDaantje: Ook ik zit hier achter mijn laptop met kippenvel;wat een geweldig nieuws zeg!

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!

13. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Diaantje1: wat is het toch allemaal tegenstrijdig zeg;voor jou helaas geen goed nieuws....
    Toch hoop ik dat de IUI wel aanslaat dit keer; ik blijf aan je denken en voor jullie hopen!

@SanRob: ook jij hebt verdrietig nieuws over je vader. Ik hoop dat ze wat mooie fototjes meegeven vd 20 weken echo zodat je vader die kan zien..
    Heel veel sterkte!

14. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Dank je MOBY!

15. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Neen net ervoor, ik heb clomid en pregenyl gehad en dit heeft voor ons wondertje gezorgd.
    Dit was ook een test, had ook 1 eitje van 17mm en 1 van 12, dus 1 van de 2 is toch nog zo gelukt, heb ook vit E bijingenomen want dit is zeer bevordelijk voor de vruchtbaarheid.

16. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    We waren 17 maanden toen bezig en zag het totaal niet meer zitten.

Had al enorme tegenslag gehad in november toen ik bleek huidkanker te hebben. Deze hebben ze verwijderd.

Daarom ook naar gyn voor verdere stappen en gelukt.

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Oké ZICO, nu je het zo vertelt, weet ik het weer. Wij zijn nu 2.5 jaar bezig en hebben al 6x IUI gehad, zonder gewenst resultaat. Vandaar dat ik het voor deze ronde niet zie zitten, waarom zou IUI nu opeens wel lukken? Snappie ;) Zou wel willen dat het hetzelfde zou gaan als bij jou, ik bedoel: dat dat ene eitje bevrucht zou raken, maar aangezien het al 6x niet bevrucht is geraakt, zal het nu heus niet anders zijn :cry:

18. Miss Daantje, o wat een geweldig nieuws, helemaal te gek!
    Gefeliciteerd!

19. Lieve Diaantje: Ik kan me voorstellen dat je denkt (geloof me, zo heb ik er ook over gedacht), maar probeer de hoop niet te verliezen! Ik kan van hieruit niet anders dan je - in gedachten - maar weer een dikke knuffel te geven...

20. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Missdiaantje Gefeliciteerd met je zwangerschap geniet van elk moment.......

Share This Page