Oh wat overweldigend al jullie lieve meelevende berichtjes! Ben er helemaal van onder de indruk! 8-[ Ik voel me echt super op dit moment, meer dan 3 jaar geleden ben ik gestopt met de pil, ik was toen 34, 1 keer zwanger geweest in 2006 maar helaas een miskraam. Daarna 2 x operatie endometriose. En nu dan éindelijk! Ik kan het nog niet helemaal geloven... Ik ben net naar het ziekenhuis gefietst waar Randy werkt want ik wilde hem verrassen met de test (ik heb 'm alleen gedaan om half 8 toen hij net weg was )! Heel toevallig kwam hij er net aangelopen om even een broodje te halen want hij moest zo opereren. Ik sprong achter een pilaar vandaan en hij was helemaal blij. Hij heeft de test gelijk afgepakt om hem aan iedereen te laten zien! Zó lief! Meteen even doorgelopen naar de afdeling Gynaecologie om het te vertellen en een afspraak te maken voor een echo (24 september!) Als het goed is ben ik nu bijna 5 weken zwanger maar we weten nog niet of het er 1 of 2 zijn dus dat is nog even afwachten. Ik weet ook niet of de banner 100% klopt. En ik weet niet of ik het hier ook al had verteld: mijn oma (van moeder's kant) is op 16 augustus 1997 overleden (dag van mijn punctie en bevruchting) en op 9 mei 1913 geboren (dag dat ik uitgerekend ben... Is dat niet heel mooi? Ze heeft ons vast geholpen en bijgestaan, kan niet anders! Veel liefs van Daantje (nog steeds in shock)
@SanRob: Wat moet het onyzettend moeilijk zijn om iemand waarvan je heel veel houdt langzaam te zien afglijden. Toen ik las dat je vader geprobeerd heeft om te trap op te klimmen, sprongen de tranen in mijn ogen! Lief én verstandig van je moeder om dan zelf ook maar beneden te gaan slapen... Ik wens jullie allemaal nogmaals heel veel sterkte in deze moeilijke tijd...
Nou... voelde ik me gisterochtend een hele Piet, toen de verdoving eenmaal was uitgewerkt, zong ik toch een flink toontje lager. Ik voelde me alsof ik de dag ervoor bevallen was (alleen zat mijn dikke buik er nog... ) Zó beurs en zo'n pijn... Nee, niet leuk! Nu gaat het een stuk beter, alleen heb ik het idee dat er weer een nieuw stolsel zit (op een andere plek). Als dat zo is, word ik zó boos! Na de geboorte van Jasmijn stuurde 'iedereen' me met een kluitje in het riet met de woorden: 'Ach... dat trekt wel weer bij, daar doen we niets aan.' Maar ik zit nu mooi met de gebakken peren (of liever gezegd: met de getromboseerde aambeien... ) Maar na deze bevalling maak ik toch snel een afspraak met de poli Chirurgie, zoals de chirurg gisteren aanbood...
Diaantje, wat een dubbel nieuws zeg! Echt heel jammer dat de IVF niet meer door kan gaan! Ik kan me voorstellen dat je denkt dat deze IUI ook niet zal lukken maar ja...je weet het natuurlijk nooit he? Ik kan niet vaak genoeg zeggen dat ik echt voor je blijf hopen, duimen en bidden! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< (ook al helpt het je nu niet verder) Ik ben zelf ook nog gereserveerd blij hoor (alhoewel mijn lichaam gloeit en tintelt), het is 2 jaar geleden natuurlijk al eens misgegaan... Maar toch, het positivisme heeft de overhand! Ik hoop dat een klein beetje positiviteit ook op jou kan overslaan meis, ik denk aan je! Liefs, Daantje
Lieve Diaantje, hoe tegenstrijdig kunnen de berichten dan toch weer zijn. Ik had het zo anders voor je gehoopt. Hoewel ik me kan voorstellen dat je bang bent dat ook deze IUI poging op niets uit zal lopen, blijf ik het beste voor je hopen en m'n duimen blijven overuren voor je draaien!
Daantje, wat een bijzondere data trouwens. Je zou bijna denken dat het zo zou moeten zijn en dat het gewoonweg niet meer fout kan lopen voor jullie. Inderdaad is het nu nog afwachten of het er 1 is of dat het er misschien toch wel 2 zijn. Wanneer krijgen jullie de eerste echo?
YEAHHHHHHHHH PROFICIAT op naar een mooi beebje(s) missdaantje nu moeten we nog m'n naamgenootje meeslepen (en de rest natuurlijk ook) liefs
@ LOLA: dank je voor je knuf en hopelijk krijg je geen nieuwe aambei op een andere plek! Veel succes op de poli chirurgie! @ MISS DAANTJE: wat leuk zoals je Randy verrast hebt in het ziekenhuis en wat geweldig zoals Randy reageerde. De banner staat je geweldig, meis! En ja, baal er echt van dat IVF nu definitief van de baan is, zeker als ik jouw goede roze nieuws zie, maar gun het jullie echt hoor. Dank je dat je met ons mee blijft hopen. En wat die data betreft: weet zeker dat je oma geholpen heeft bij dit wondertje. Gaat helemaal goed komen. @ INEZ: jij ook bedankt voor het blijven duimen. @ DIANA: hoe was je echo, naamgenootje?
Ik las hier laatst en was benieuwd hoe missdaantje getest had, positief dus! Gefeliciteerd!!!! geniet ervan en doe rustig aan En ik hoop dat de rest (heb niet alles gelezen) ook goed nieuws krijgt binnenkort!
Ik heb even niet meegelezen hier dus weet niet wat er zoal is gebeurt. Voor degene die zwanger is geworden, Gefeliciteerd! Voor degene die sombere berichten heeft gekregen, Sterkte! Voor degene die de duivels op bezoek hebben gekregen, Balen! Voor degene die wachten op hun NOD, Succes! Hier is iets vreemds, wat kan worden verklaard door een eventuele zwangerschap en wat anders verder moet worden bekeken. Ik heb het sinds zondag erg benauwd en heb mijn astma terug Nu heb ik dit sowieso na beide zwangerschappen terug gekregen, maar normaal gesproken heb ik er weinig last van. Nu blijf ik echter benauwd en zou het kunnen duiden op een zwangerschap, maar ik heb verder geen signalen dat ik zwanger zou kunnen zijn en ik heb zaterdag pas mijn NOD. Maandag moet ik terugkomen bij de huisarts en wordt bekeken of ze longonderzoeken gaan doen.
[quote="diaantje1@ DIANA: hoe was je echo, naamgenootje?[/quote] maandag 8 sept om 8.30uur..... @shiela gewoon met de positieve flow meegaan iedereen is meer als van harte welkom groetjes
maandag 8 sept om 8.30uur..... groetjes[/quote] OH, ben een week te vroeg dacht dat je 'm afgelopen maandag gehad had, dan duim ik gewoon nog door! Succes maandag dan maar, komt goed
JIHAAAAAAAAAAA! Miss Daantje is zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Hieperdepiep! Hoeraaaaa~! meid het is je onzettend gegund.
Dames, Ik ga proberen een lange periode van dit forum weg te blijven. Ik gun iedereen zijn geluk en ben oprecht blij voor diegenen die zwanger zijn worden. Maar vandaag heb ik gehoord dat de aanpak van mijn schildklier nogal rigoreuze maatregelen nodig heeft. Ik heb 3 opties en geen van die 3 word ik blij van: 1. jaar lang aan de medicatie, dan als ik goede waarden heb kan ik stoppen en eventueel met IVF starten. 2. operatie waarbij de klier helemaal verwijderd wordt, daarna moet ik levenslang iedere dag een tabletje slikken. 3. een radio actieve goedje drinken en dan wordt mijn schildklier uitgeschakeld, ik mag dan na een half jaar zwanger raken. Niet om happy van te worden he? Gelukkig begreep mijn internist dat ik niet piepjong ben en jaren lang kan gaan freewheelen. Hij dacht zelf aan de laatste optie. It sucks! Big time, maar mijn wens is zo groot ik ga geen jaar wachten en dan is het nog niet eens zeker dat.... Ik ga het komende halfjaar proberen af te kicken an dit forum, ik vind jullie stuk voor stuk onzettend toffe meiden. Maar het is niet gezond voor mij om er teveel mee bezig te zijn de komende tijd. Eerst mezelf op de rails krijgen.
Emma, hartstikke lief dat je me feliciteert terwijl ik je niet eens ken! Dank je! Smoeltje, jeetje meis, nog zo'n vervelend bericht! Ik snap dat je nu even geen zin hebt om hier rond te hangen. Er zijn nu andere dingen veel belangrijker...en dat ben JIJ!!! Tja van de 3 afschuwelijke opties klinkt nr. 3 idd als 'de beste' en dan kan je ook het snelst weer verder met een IVFbehandeling. Ik wil je/jullie echt heel veel succes en sterkte wensen meis en ik hoop snel weer wat van je te horen! Veel liefs, Daantje
Smoeltje heel veel sterkte! Denk er goed over na. En kom maar weer langs hier als je er aan toe bent. Ook jij bent een toffe meid!
NOD 06-09 Giegel 12-09 Benthe 13-09 Shiela 19-09 MaMa2X 21-09 Veronika AFSPRAKEN 03-09: Moby - 3D echo 03-09: Miss Daantje - testen: zwanger! 04-09: Diaantje echo (IUI) 08-09: Diana eerste echo 15-09: Anna - VK 24-09: Miss Daantje - 1e echo BEVALDATA 20-09-2008 Lola 29-09-2008 Ritje 09-10-2008 Zico 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique Moby, succes met de echo! Liefs, Daantje