@ SMOELTJE: jeetje, weer geen goed nieuws van jou balen zeg. Dat is echt kiezen tussen 3 kwaden. Wens jullie heel veel succes met het maken van een keuze en hopelijk dan snel weer verder met IVF met een positief, roze resultaat! Meid, ik vind jou ook heel tof en meld je maar weer als jij eraan toe bent! Veel sterkte met alles! @ MOBY: heel veel kijkplezier
@smoeltje ik begrijp je wel , ik had het ook een tijdje voor het zwanger worden, neem je tijd meid, dit is even veel te verwerken, en je bent altijd welkom.... dikke knuffel @lola meisje niet weer, god dit is echt niet leuk he je laatste weken hier last van te hebben neem zo snel mogelijk toch actie en blijf er niet te lang mee zitten! denk aan je Wel Diaantje hier ook had ik maar 1 eitje elke keer beschikbaar, met clomid en we hebben 6 maand geprobeerd, toen was ik zwanger, met de eerste hebben we 3 jaar moeten oefenen, mijn ielijders waren smal en zijn opengespoten met een nazien of alles in orde was! ik had nu ook geen snelle zwangerschap verwacht na sterrelisatie en onsterrelisatie! mijn vorige buurvrouw dacht dat ze geen kinderen kon krijgen had men gezegd en toch heeft ze twee flinke jongens gebracht, ook een collega wel maanden platliggen! zonder het speciale ziekenhuis in Leuven en mijn gyn Donders was ik nooit zwanger geraakt! Nooit op normale manier..... Hier heb ik ineens veel steun van mensen spontane babbels en begrip en dit doet me heel goed! mijn ventje klinkt sober, ga eebs open praten met hem, er hangt een doffe klank in zen stem, kan het goed verbergen maar nu niet en ik word er ongerust door! Miss Daantje geniet van je geluk meid dit is een wondertje en dat anderen zich er mogen aan optrekken! Liefs Ritje
@ RITJE: dank je wel voor je steunende woorden. Zit er vandaag gewoon een beetje doorheen, heb al een paar jankbuien achter de rug. Gisteren ging het wel, maar vandaag, het is net alsof het nu pas tot me doordringt! Heel fijn te weten dat je daar veel steun hebt! Probeer je ventje maar op te peppen!
Lieve Smoeltje, ook van jouw bericht word ik even stil. Dat is nou niet bepaald nieuws waar je op zit te wachten. Wat een moeilijke keuze moet je maken. Een keuze uit 3 kwaden. De laatste keuze zou dan de beste lijken. Meid, denk er goed over na, neem de tijd die je nodig hebt en we horen je weer wanneer je er weer aan toe bent. Heeeeeeel veel sterkte!
Diaantje, laat die tranen maar lekker komen. Je problemen oplossen kunnen ze niet, maar het klaart de lucht wel weer een heel klein beetje. Dikke knuf.
NOD 06-09 Giegel 12-09 Benthe 14-09 Shiela 19-09 MaMa2X 21-09 Veronika AFSPRAKEN 03-09: Moby - 3D echo 03-09: Miss Daantje - testen: zwanger! 04-09: Diaantje echo (IUI) 08-09: Diana eerste echo 15-09: Anna - VK 24-09: Miss Daantje - 1e echo BEVALDATA 20-09-2008 Lola 29-09-2008 Ritje 09-10-2008 Zico 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique Ik was al te laat Shiela dus je had het ook zelf kunnen doen...heb het toch maar even voor je gedaan! Ik hoop dat het je geluk brengt! Ja na zoveel jaar en anderhalve zware IVFbehandeling slaan de stoppen natuurlijk wel even door he...ben nou eenmaal een enthousiast persoon. Dank je voor je complimentje! Ik zal het ook tegen Randy zeggen. Liefs, Daantje
Geeft niks meid. Laat ze maar lekker stromen. Het is ook allemaal niet niks wat er nu op jullie afkomt en wat je te verwerken krijgt.
NOD 06-09 Giegel 12-09 Benthe 14-09 Shiela 17-09 Sandra1967 19-09 MaMa2X 21-09 Veronika AFSPRAKEN 03-09: Moby - 3D echo 03-09: Miss Daantje - testen: zwanger! 04-09: Diaantje echo (IUI) 08-09: Diana eerste echo 15-09: Anna - VK 24-09: Miss Daantje - 1e echo BEVALDATA 20-09-2008 Lola 29-09-2008 Ritje 09-10-2008 Zico 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique Ik ben onderweg van de lijst gevallen zag ik en meerdere geloof ik. Maar MissDaantje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er maar van. groetjes sandra
NOD 06-09 Giegel 12-09 Benthe 13-09 Shiela 19-09 MaMa2X 21-09 Veronika AFSPRAKEN 03-09: Moby - 3D echo 03-09: Miss Daantje - testen: zwanger! 04-09: Diaantje echo (IUI) 08-09: Diana eerste echo 15-09: Anna - VK 24-09: Miss Daantje - 1e echo 29-09 Coto nekplooieho 07-09 Coto VK BEVALDATA 20-09-2008 Lola 29-09-2008 Ritje 09-10-2008 Zico 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique
@Sanrob : Heel veel sterkte met je vader @MissDaantje : YES! gefeliciteerd...! @Diaantje : Toch succes gewenst, je weet het nooit @Smoeltje : Ik heb ook een te snelle schildklier gehad. Ook een radioactive slok gehad. Maar daarna dus nu wel te langzaam werkende schildklier. Is niet erg voor zwangerschap, maar zal altijd medicijnen moeten slikken, maar dat went... Ego : Echo De Echo bij mij was het helemaal geweldig! Ik heb een foto gemaakt ervan want scanner werkt niet mee. Maar links is het hoofdje en recht de billetjes. Precies zo ver als uitgerekend dus 5-4-9 kan blijven staan. Ik heb het hartje zien kloppen en het bewoog ook al echt. We waren er helemaal stil van, zo mooi. Ook een afspraak gemaakt voor een nekplooimeting op 25/9 dus dan weer een echo met 12.5 week. En 7/10 de normale 2e afspraak. Doen ze allemaal in de praktijk dus ideaal! Ik ga straks de foto showen bij mijn ouders.... Doei
Jeeeeeeetje MissDaantje, wat zie ik!.......... wow, wat een prachtige vette streep. \/ Tsss, zit hier grijnzend achter de computer, wat geweldig is dit. Gefeliciteerd lieverd! Helaas een heel ander bericht van Diaantje Ik had het zo graag positiever voor je gezien. Maar de kansen zijn nog niet verkeken, dus ik duim stug door! En lieve Smoeltje, helaas ook een slecht bericht van jou Ik kan me voorstellen dat je afstand moet nemen van dit forum. Ik wens je alle goeds toe, maar vooral een goede gezondheid zo snel mogelijk. En hopelijk zien we je hier dan snel terug, het liefst zwanger. Dikke knuf! Ritje, hou je taai meis! Coto, gefeliciteerd met je mooie echo SanRob, het is afschuwelijk om iemand die je zo dierbaar is af te zien glijden en te weten dat je daar binnenkort afscheid van moet nemen. Heel veel sterkte. Inez, je hebt 2 prachtige meisjes! Wat balen Lola, ik heb het zelf nooit gehad maar heb me laten vertellen dat aambeien echt heel veel pijn kunnen doen.
NOD 06-09 Giegel 12-09 Benthe 13-09 Shiela 17-09 Sandra1967 19-09 MaMa2X 21-09 Veronika AFSPRAKEN 03-09: Moby - 3D echo 03-09: Miss Daantje - testen: zwanger! 04-09: Diaantje echo (IUI) 08-09: Diana eerste echo 15-09: Anna - VK 24-09: Miss Daantje - 1e echo 29-09 Coto nekplooieho 07-09 Coto VK BEVALDATA 20-09-2008 Lola 29-09-2008 Ritje 09-10-2008 Zico 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique ik blijf maar van de lijst vallen ik mag er niet meer op staan denk ik
Jaaaaahhhh.... Lieve MissDaantje, wat een geweldig goed nieuws! Ik kan me voorstellen dat even helemaal van de kaart bent! Dit/deze beebje(s) is/zijn zo ontzettend gewenst! Ik ben superblij voor je! Maar wat ligt vreugde en verdriet toch dicht bij elkaar... @ Diaantje: wat ongelooflijk rot, zeg! Tuurlijk heb je het nu moeilijk, en het is net wat Inez zegt... Laat maar komen die tranen, de situatie veranderen zal het niet maar je emoties moeten er toch uit! @ Smoeltje: pfffffff... dat zijn inderdaad 3 opties waar je niet blij van wordt. Getver! Maar je moet goed voor jezelf zorgen, hoor! Zonder een gezond Smoeltje komt er ook geen beebje! @ SanRob: wat ontzettend erg! Je zou nu eigenlijk ontzettend gelukkig op een dikke roze wolk moeten zitten, maar in plaats daarvan krijg je daar nu niet de kans voor.... Heel veel sterkte! Ik ben gisteren naar de gyn geweest en op de echo was te zien dat ik een eisprong heb gehad. We zitten nu in de 4e ronde Clomid. Hierna heb ik nog 2 maanden met dit middel. Ik heb de nieuwe ronde Clomid al meegekregen... de gyn heeft er blijkbaar ook niet zoveel vertrouwen in... Mijn NOD is 12 september, maar ik mag pas op de 15e testen... Als ik dat ga halen.... Ik weet niet wat ik heb hoor, maar de laatste dagen zit ik niet zo lekker in mijn vel. Mijn emoties gaan up en down, misschien beginnen de hormonen toch een beetje door te werken... Ik begin mijn vertrouwen in een goede afloop te verliezen. Gisteren hoorde ik dat de zus van mijn vriendin zwanger was, niet gepland... Dat gaat ons nou niet gebeuren... Zelfs met plannen gebeurd er niks, moedeloos wordt ik ervan! Al moet ik zeggen dat het goede nieuws van MissDaantje me wel weer opfleurt! Daar zag het er ook allemaal niet zo fijn uit en kijk nou 's.... Gr. Benthe
Dank jullie wederom meisjes! Benthe, ik ben blij dat mijn nieuws je weer een beetje opfleurt want je moet wel hoop houden meis! Ik hoop echt dat jij me ook snel zult volgen! [-o< Maar eigenlijk zag alles er bij mij heel goed uit hoor, de hele IVF is perfekt gegaan, kan niet anders zeggen, alleen het aantal follikels bij de punctie was minder dan eerder op de echo's werd gezien omdat er een aantal endometriosecysten bleken te zijn. Maar goed, ik ben al blij dat mijn verhaal je hoopvol stemt zodat je het nog ziet zitten voor jullie. Succes! Liefs, Daantje
Smoeltje, dat is geen makkelijke keuze waar je voorstaat, alledrie zijn niet aantrekkelijk. Sterkte met de keuze, ik hoop dat je je snel beter voelt. Benthe: goh, jammer dat je je niet zo lekker voelt he. Hoewel hormonale schommelingen toch ook wel spannend zijn Tuurlijk moet je positief blijven, de clomid verhoogt je kans, maar het blijft een lastige kansberekening van een goed eitje - goed zaadje - goeie match - goeie deling - goeie innesteling die best alsnog een paar maanden mis kan gaan en toch ineens goed! Kop op meid, ik hoop dat je humeur aan een hele spannende verrassing ligt Ego en off topic ik heb het gevoel dat mijn ergste huizenstress voorbij is. De keuring is ingepland, de notaris gevonden (niet al te duur), eerste hypotheekgesprekken zijn gepland, en vriendlief is bijna weer terug om het stokje weer een beetje over te nemen. Er is vanmiddag een soort ontspanning over me gekomen die echt weldadig is, ik ben zooooo gespannen geweest de hele week, slecht geslapen, steeds woelen en piekeren, vermoeiend. Dus zometeen plof ik op de bank, lekkere maaltijd erbij, en dan ga ik UITRUSTEN. Dan kan ik ook nog eens aan mijn ei gaan denken , dat komt er bijna aan tenslotte! Ik ben maar weer gaan ovutesten en temperaturen (nog niets te zien). Hopelijk komt mijn ei niet vóór mijn lief... Verbouwing of niet, ik heb toch bedacht mijn eitjes niet voorbij te laten gaan de komende maanden. Als ik dan zwanger zou worden red ik me daar ook wel weer uit Sterkte voor iedereen die nog iets spannends heeft de komende dagen, ik ben het even kwijt verder.
@smoeltje je hebt groot gelijk denk aan je zelf wie weet zien we je in de toekomst nog een keertje terug En ik hoop voor je dat alles goed komt en ik wens je suc6 met de keuze die je gaat maken groetjes hopelijk zien we je snel weer om het hoekje kijken
Smoeltje, hoewel ik het altijd jammer vind wanneer iemand ons gaat verlaten, kan ik je wel begrijpen. Ik hoop je ergens volgend jaar hier terug te zien met heel goed nieuws!
Meiden, Sorry, ik kan het niet meer aan, alle dagen niets anders dan huilen. Dat is sterker dan ik zelf. Kan gewoon niet meer. Ik denk dat ik een tijdje tussenuit ga. Niet van huis maar van forum. Het is niet aan jullie, helemaal niet. Het is puur aan mij zelf. En alleen maar aan mij. Sorry. Mijn tranen drogen maar niet af. Ik zie jullie weer terug als ik het aan kan. Nogmaals sorry. Ik wil niet bot zijn, maar ik kan het niet meer aan.
4xmamma, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Ook in jouw geval begrijp ik dat het soms even (veel) te veel kan worden. Maar ook jou hoop ik snel terug te zien met beter nieuws...