Hier komt het wel ter sprakke misschien is die dag goed en die dag,, god het mag iets vroeger komen nu hoor! alles is nu toch in orde! ook de baby Overdragen is nie leuk en ook niet het ingang zetten duurd lang dan was hier met het eerste, ik hoop op een spontane bevalling, want dit geef toch voordelen zegt de vroedvrouw de weeen zijn anders, omdat men echt moet bijspuiten bij een ingang zetting, we tellen en wachten af, eigenlijk voel ik me goed hoor, geen misselijkheid meer, geen lage bloedruk, alles harde buiken en ineens ademte kort, hartkloppingen, misschien iets meer proberen te rusten! Lola volgende week 2 weekjes voor jou! ik begin echt te verlangen naar dit hummeltje hoor, mijn ventje is blijkbaar aan het bekomen van een week van emotionele stress, blijkbaar zorgen om niets! Ritje
Mijn dochter 16 heeft gisteren der hand onder het paard gehad, het was lichtjes gezwollen, ingesmeerd een koud compress opgedaan we wilden naar de dokter, ze wilde niet dus ze wilde naar school, we wilden met haar vandaag s morgens naar de dokter, neen ze wilde s avonds, op school telefoon, ze had veel pijn, ik heb geen auto en mijn vriend zit vandaag van smorgens tot deze avond in vergadering! gelukkig is de school naar de spoed geweest met haar is ernaast en ze ligt in gips een barstje in der pols! ik heb ze naar huis laten komen kan ze hier rusten met pijnstiller! ze gaat nog in gips op de foto staan met der zusje hihi een herrinering dus! kids! Ritje
@Ritje: Overdragen lijkt mij ook vreselijk! Maar we kunnen moeder natuur toch niet naar onze hand zetten, dus hebben we ons maar te schikken... Beterschap voor je dochter!
hallo allemaal. Sorry was ff op cursus in Munchen dus geen internet. Heb nog niets bijgelezen dus lees ff een paar pagina's
Oho, dan staat je wat te wachten. Wij waren ook erg benieuwd naar jouw. Maar ik zie dat de cyclus weer opnieuw is begonnen.
@ RITJE: hey meissie, je klinkt een stuk positiever tegenover een paar dagen geleden , fijn geen misselijkheid meer, geen lage bloeddruk, mooi zo en met ventje gaat ook alles goed. We tellen met je mee af hoor! Verder beterschap voor je dochter! Flinke meid dat ze gewoon naar school wilde. @ ELLEN: welkom terug! Balen dat het deze ronde niks is geworden voor je. Maar...we duimen voor de volgende ronde.
@Diaantje: Succes met de echo! Hoe laat moet je? @Ellen: Welcome back en hopelijk deze keer wél een roze ronde...
Hai Ellen, je werd al gemist Jammer van je duivels zeg! En je poes was nog wel zo enthousiast Heb je nog gepaardenfluisterd?
O hemel ja. Ik wist niet meer dat ik zo bang voor paarden was. Echt! Maar aan het eind kon ik het paard in de bak onaangelijnd laten galloperen, lopen etc alleen dan laten stoppen vond ik echt moeilijk. En dan is het leuk als het paard uit zichzelf naar je toekomt en je dan overal achterna loopt Maw ik heb het er toch wel goed vanaf gebracht toen ik over mijn angst heen was! Heeft wel veel energie gekost...
Fantastich Ellen het zijn ook grote dieren he, maar het is ook goed voor de geest met dieren werken dingen doen begrijpen knuffel, hier heb jij het heel goed gedaan! Dieren zijn helend..... Diaantje, wel ik krik me elke dag op hoor, heb een taai karakter, ik probeer me te beschermen tegen de dingen en nu na gsteren gesprek mer advocaat een nieuwe tegen deze zaken, wacht ik af en geef ik het uit handen! ik moet! hoop dat het bij jou ook wat beter is, en je verdriet een plaatsje heeft gekregen, geef het even tijd....het is heel wat! maar 1 eitje is genoeg, juist het juiste moment! ga dutje doen hier, liefs Ritje
@ LOLA: ik moet om 14.50 uur! Tja, wat kan ik zeggen, het blijven gewoon 2 eitjes, alleen even kijken of we zaterdag de inseminatie krijgen. Hoe is het met jou (nieuwe??) aambei? @ ELLEN: dat klinkt goed, dat paarden fluisteren. Lijkt me best indrukwekkend als het paard uiteindelijk doet wat je 'm verlangt. Vind het prachtbeesten. @ RITJE: ja, ik probeer me ook iedere dag op te krikken. De ene dag gaat het wat beter dan de andere. Heb mijn verdriet nog geen plaatsje kunnen geven, dringt eigenlijk iedere dag een beetje meer door dat IVF ook mislukt is en dat doet best pijn, aangezien we sowieso al vanaf maart 2006 bezig zijn en eigenlijk alles al geprobeerd hebben. Ik weet dat 1 eitje genoeg is, maar bij ons is ook dat nog nooit genoeg geweest, vandaar mijn verdriet . Slaap lekker, droom zacht
Moby, wat mooi zeg. Het snoetje is ook zo duidelijk te zien. Ben benieuwd of je nadat de kleine geboren is ook de gelijkenis met de echo zult kunnen zien. Dat hadden we met Yelina in ieder geval wel. Dat is het hier in Nederland nog steeds bij de meeste bureaus!
Misschien kun je alvast beginnen te sparen voor het geval dat! Zelf heb ik het als verjaardagscadeau gekregen.
Ah Ellen, ook weer terug van weggeweest. En helaas mag jij ook door naar de volgende ronde. Jammer. En wat goed van je zeg, dat je op die manier je angst voor paarden opzij hebt kunnen zetten. Wat mooi is het dan om te zien dat ze zo snel en makkelijk kunnen reageren he?