35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronika

veronika Niet meer actief

Leuk Ellen, herkenbaar! En leuk dat het lukte, ben je ieg duidelijk in je signalen :) ik vond en vind ze ook wel eng eigenlijk, maar dat je ze puur met lichaamstaal dingen kunt laten doen is wel heel bijzonder. Ik snapte mijn zusje - paardenmeisje - toen wel wat beter!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Fijn dat de echo weer helemaal goed was Anna. En je bent alweer 13 weken! :D
    Sterkte met alle drukte.

Prachtige echofoto's Moby!

Wat jammer dat je zoveel last hebt van allerlei kwaaltjes Zico. Tis wel voor een goed doel, maar fijn is het niet. Nog even en je hebt je ukkie in je armen.

Ritje, beterschap voor je dochter.

Hai Ellen, fijn dat je er weer bent. Maar niet fijn dat je een nieuwe ronde hebt moeten beginnen, verdarrie. Ik ga weer duimen voor je meid.

3. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Ik heb laatst ff gekeken wat zo'n pretecho kost in Groningen en omstreken.... het was nog over de 100 euro geloof ik....
    Nou ik vind dat geen pretprijsjes meer..... :oops:

groetjes Anja

4. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    He Inez ik zie net dat jij ook weer een paar foto's toegevoegd hebt. Wat een schatjes!

En volgens mij gaat het wel goed met Yelina of niet? Ze ziet er echt super mooi/schattig uit!

5. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Ik ga nu zo richting de huisarts om de echo te laten maken. Mocht het echt iets heel bijzonders zijn dan horen jullie het vanavond nog maar anders word het morgenvroeg als ik weer om mn werk ben.

Doeidoei meisjes tot morgen!

6. veronika

veronika Niet meer actief

Sterkte Shiela!

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Shiela, je zult nu al wel je echo hebben gehad. Hopelijk is alles goed en horen we je morgen pas weer.

En ja, het gaat erg goed met Yelina.

Vanochtend heb ik haar maar weer eens gewogen, ze zit nu op 3360 gram, daarmee zit ze nu 7 ons boven haar geboortegewicht. Ik heb ook geprobeerd op te meten hoe lang ze is en daarmee kwam ik op 55 cm uit. Nog maar eens samen met mannetje opnieuw doen. Maar ik denk wel dat het klopt, want ze is aardig gegroeid.

Met het drinken gaat het nu gelukkig ook goed. Ze drinkt nu vrij rustig en beheerst haar fles leeg en heeft nu ruim 1 1/2 week geleden voor het laatst een hele grote golf gespuugd. (Was eerst een paar keer per dag). Nu is het soms een mondje en dat mag.

En ik hoor haar ook al sinds een week of 2 steeds meer geluidjes te maken, zoals rrrrr en uh uh. Wat gaat het dan toch ook weer hard he? Voor je het weet kletsen ze je de oren van de kop af.

8. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    wow het gaat goed met Yelinda, wat gaat alles toch
    snel he , ze groeien als kooltjes en lachen snel en van het ene
    komt het andere, mooi dit the horen,
    het is een gelukkig meid, goed dat ze zich toch aangepast heeft met het eten en minder last heeft van spuwen,
    het is dus minder,
    mooi die dingen allemaal t horen en de foto s te zien van jullie babytjes

we genieten ervan mee hoor!

Ritje

9. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He ik ben er ook weer even. Beetje zielig want mannetje is er niet. In duitsland voor werk sinds gistermiddag. Dus alleen en slecht geslapen.
    Maar ik zeur niet, want rond 2100 is hij weer terug....
    Heb vandaag een heeel klein rompertje gekregen van een collega zo lief! Zal een foto'tje maken en hem plaatsen....

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    :cry: ik spontaan ook. Het is heerlijk he, om naar het wondertje in je buik te kijken!?!

Coto, leuk zo'n blijk van medeleven van je collega.

Inez, Schitterend vooral die foto van jullie dochters samen! Wat een vertederende foto, die blik van Jasmijn naar haar zusje... :)

Ellen, bijzonder verhaal met die paarden. Ik kan me er nu ook een beetje ietsbij voorstellen.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Coto, wat ontzettend lief van je collega.

Anna, ik vind die foto van Alyssa en Yelina samen ook erg lief.

Ritje, voor jou zal het ook niet lang meer duren voor de de kleine Silke in je armen hebt. Dan gaan wij straks ook genieten van jouw verhalen en foto's van de kleine meid.

Ik weet dat het niet nodig is, maar ik moet bekennen dat ik het best wel even moeilijk vond om wat te posten over de meiden na de verdrietige berichten van Smoeltje en Diaantje.
    Ik gun het jullie beiden (en de rest natuurlijk ook wel hoor) ook zo ontzettend en dan voelt het bijna als ongepast om na zulk nieuws even vrolijk over m'n meisjes te vertellen.

Wat een paar dagen geleden ook erg grappig was: Alyssa kwam naast me zitten met haar pop terwijl ik Yelina de fles gaf. In eerste instantie kreeg pop ook een flesje, maar opeens trok ze haar jurkje omhoog en gaf pop de borst. Zoooo aandoenlijk om te zien. Helaas was er alleen niemand in de buurt om dit even op foto vast te leggen.

12. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Ellen: jammer dat je weer de volgende ronde in moet, maar veel succes weer!

@shiela: ben benieuwd hoe je echo geweest is en kan begrijpen dat je met gemengde gevoelens naar de echo-plaatjes hebt gekeken...
    Hoop dat het voor jullie ook gauw werkelijkheid wordt!

@Inez; wat een schattige foto's van Yelina;echt een klein poppetje!

Hier betaal je ongeveer € 75,00 voor de echo en dan krijg je fototjes, een cd met foto's en een dvd met bewegende 4D beelden;ook niet goedkoop maar voor éën keertje vond ik het zeker de moeite waard!

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Inez,
    Ik snap je gevoel ook. Zo zit ik ook in elkaar, zie mijn berichtje over ons 'feestje' vorig weekend.

Het is ook heel wrang. Als je hele wereld in lijkt te storten (ook al is dat tijdelijk) blijkt dat het leven voor de rest vd wereld gewoon doorgaat. Ik vind dat wreed.

Maar juist de meiden waarbij het allemaal niet zo gemakkelijk gaat, gun ik het zo ontzettend hard.
    Daarom ben ik ook zo ontzettend blij voor Daantje en tegelijkertijd zo verdrietig voor Diaantje en Smoeltje.

Heel vertederend verhaal trouwens van e pop die de borst krijgt. Is de BV bij jou trouwens nog gelukt, of toch weer niet?

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, helaas is het niet gelukt om het op gang te krijgen. Ik twijfel nu ook heel sterk of ik er nog mee door moet gaan. Zowel met aanleggen als met kolven. Zat ik eerst nog op ca. 15cc per dag wat ik kon kolven, krijg ik er nu amper nog 5cc per dag uit. De enige reden dat ik er nog mee bezig ben is dat ik het gewoon erg gezellig vind om Yelina aan te leggen en zo even een tijdje met haar te zitten. En ik vind het nog steeds bijzonder dat ik het toch nog een heel klein beetje heb kunnen doen.

Ik had het ook niet verwacht hoor, dat ik volledige BV zou kunnen gaan geven. Ik ben erin gestapt met het idee van leuk, ik ga ervoor en zie wel hoe en waar het eindigt.
    Ik heb er van genoten en geniet nog steeds van het aanleggen, maar als er niks meer uitkomt, dan houdt het op. Maar deze ervaring neemt niemand mij meer af.
    En ik heb m'n best gedaan en meer kan ik niet doen.

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he inez, ook bij onze 2 de heb ik gee, bostvoeding meer gegeven en deze keer doe ik het ook niet.
    Flasvoeding kan je overal geven, bij de borst moet je steeds opletten of iedereen zit op je te gapen.

Neen, flesje hier

16. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Nou, gistermiddag de echo gehad. Ze heeft echt weer mn baarmoeder en eierstokken bekeken. Maar dat ziet er allemaal precies uit zoals je het zou verwachten. Er zat een mooie witte slijmvlies in mn baarmoeder en dat klopt precies 1 week na ovulatie.

Maar waar ik uiteindelijk voor naar de dokter was gegaan is nog niet opgelost. Ik heb ook meer het idee dat het mn darmen zijn. Maar dit heb ik weer mooi mee gepakt en weet zeker dat het er dus nog erg goed uit ziet.

Ik heb voor deze maand niet het gevoel dat het gaat lukken. We zijn niet erg aan het klussen geweest door omstandigheden. Maar goed dat vertel ik nu mooi maar als de 14de inzicht komt ga ik me zelf toch wel weer gek maken met allemaal dingen die ik voel.

17. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Goedemorgen altemaal! :D

Ben nog flink aan het zweven hier hoor, ik voel gewoon dat het deze keer goed gaat! Gisteren had Randy toevallig een vrije dag en zijn we het een beetje gaan vieren, oa. lekker uit eten geweest! :D
    Maar het vervelende is dat ik echt zó ongelovelijk moe ben, zou de hele dag wel zo'n beetje kunnen slapen...en ben ook wat agressiever of kribbiger :oops:

Ik wil jullie (nogmaals) bedanken voor al jullie lieve berichtjes, hier en op mijn site. Echt superlief!

Ik vond de berichtjes van Anna (pbtje en op mijn site) zo grappig en enthousiast, echt heel lief! Dikke kuzzz!
    Ook voor de anderen een dikke zoen hoor! ;)

Ik heb verder nog niet zo heel veel bijgelezen door mijn moeheid.
    Ik hoop dat het met Diaantje volgende week toch nog goed afloopt en dat Smoeltje ook weer snel met IVF kan beginnen!

Shiela, wel een beetje dubbel dus. Ik hoop dat je er toch snel achter komt wat nou het probleem is want het lijkt me wel een beetje vervelend. Maar wel fijn dat alles voor een kindje er nog goed uitziet. Geeft weer hoop.
    Op naar de 14e!

Inez, ik ga even naar de foto's kijken! :D

Ellen, jammer weer zeg, suc6 de volgende ronde!

Coto, wat attent van je collega zeg, het is een fijn gevoel als er zo met je wordt meegeleefd.

Liefs, Daantje

18. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Jaaaaa, wat een heerlijke foto´s van Alyssa en Yelina! Lief die van hen samen! :thumup:

Liefs, Daantje

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Wat ze aan borstvoeding heeft binnengekregen is mooi mee gekregen en ik kan me goed voorstellen dat je het aanleggen heerlijk vind!
    Bij mijn dochters heb ik twee keer borstvoeding geprobeerd en is het beide keren helaas niet gelukt omdat ik geen of niet genoeg voeding had.
    Toch heb ik er geen spijt van dat ik het heb geprobeerd en het gaf zowel de meiden als mij een heel rustig gevoel.
    Of ik het weer zou proberen bij een derde als die komt, weet ik alleen niet. Die vraag heb ik mijzelf al zo vaak gesteld, maar dat komt wel als het zover is.

Wat een mooie foto's van je meiden!
    Grote zus met Yelina is erg aandoenlijk.

20. Tja, die zit er nog. Keihard en ook weer paars. Maar dit stolsel is een stuk kleiner dan die van dinsdag, dus is het wel te doen...

@Inez: Wat een schattige actie van Alyssa (dat van die 'borstvoeding')! Hopelijk doet ze het ook nog een keertje als je man met de camera paraat staat...

@Coto: Wat lief van je collega!

@Shiela: Gelukkig zijn er geen 'gekke dingen' uit de echo naar voren gekomen :D !

Deel Deze Pagina