Morguh, @ INEZ: wat leuk dat het zo goed gaat met Yelina. Geweldig dat ze steeds meer geluidjes maakt, vertederend toch ! En die pop die borstvoeding kreeg, jammer dat niemand een foto heeft kunnen maken, heel leuk anders voor later @ COTO: wat een lieve, attente collega heb je! Leuk hoor, dat kleine rompertje @ SHEILA: gelukkig zag de echo er gisteren goed uit. Blijf wel zelf in de gaten houden wat je van binnen voelt, je gevoel zegt meestal het juiste. Geprikkelde dikke darm misschien? Hebben veel vrouwen last van, hier ook één . Bekend gevoel hoor, dat het niet gelukt is wegens het weinige klussen, maar jezelf dan toch gek laten maken op NOD. Ik duim voor je dat dat gevoel van je voor deze maand niet goed is. @ MISS DAANTJE: oh meid, wat moet jij je heerlijk voelen samen met Randy. Vind het zo geweldig voor jullie dat alle moeite nu eindelijk beloond wordt. Heerlijk dat jullie het gevierd hebben door samen uit eten te gaan. Blijf maar lekker op die wolk zitten hoor. Wanneer krijg je je 1e echo? Ben zo benieuwd of het er 1 is of 2 zijn Even een update van mij: Gisteren om 14.50 uur echo in Eindhoven gehad. Baarmoederslijmvlies was mooi 7.4, 1 eitje is helemaal niet meer gegroeid, terwijl de ander een groeispurt heeft gemaakt van 16 naar 21.5 mm. Dus...gisteren voor het laatst de Gonal F en Decapeptyl gespoten en om 23.10 uur de otrivelle erbij. Na de otrivelle begonnen met het vaginaal inbrengen van de utrogestan bolletjes, 3x daags 2 stuks. Zag er ontzettend tegenop, maar goed, alles voor een wondertje. Voelt een beetje raar, maar voor de rest valt het inbrengen wel mee. Nu nog afwachten of er bijwerkingen verschijnen. Morgen moet vriendje om 08.45 uur zijn 'jongens' inleveren. Om 11.10 uur volgt dan de IUI
Ah Diaantje, het is morgen al! Sorry, ik dacht volgende week! Wel goed van dat ene eitje, die heeft toch spijt gekregen en dacht:"ik moet nog even goed mijn best doen!" SUC6,7 en 8! Het MOET gewoon lukken! [-o< Ja, die bolletjes zijn een beetje apart, ik breng ze nog steeds in, nog een weekje en dan stop ik ermee. Bij mij zijn de bijwerkingen vooral moeheid en soms wat suffig. De 1e echo is 24 september, staat onderaan bij mijn handtekening He bah Lola, wéér een aambei!!! Dus deze laat je niet weghalen? Liefs, Daantje
Even een speciaal berichtje voor ANNA & INEZ: Meiden, voel jullie a.u.b. niet slecht, schuldig of wat dan ook als jullie goed nieuws hebben en het hier plaatsen. Ik weet dat jullie het iedereen gunnen om dat wondertje te mogen dragen en baren. Het is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd, maar dat betekent niet dat diegenen waar het niet of moeilijker bij gaat, het jullie niet gunt. Tuurlijk zijn we jaloers , maar gunnen het jullie ook. Echt waar, ben heel blij voor jullie en de andere zwangere meiden en moeders, dat het jullie wel gegeven is, maar ook jullie hebben er moeite voor moeten doen en hebben het zwaar en moeilijk gehad. En nu...geniet ik van de mooie verhalen van jullie van het zwanger zijn en het hebben van een kleintje . Dus....vooral door blijven schrijven en het delen van de mooie ervaringen. Doen hoor! Veel liefs Diaantje
@ ZICO: dank je wel voor het duimen! @ MISS DAANTJE: maakt niet uit. Ja, echt vreemd die bolletjes, maar wel fijn dat je nog maar een weekje hoeft. Vind het ook dat het gewoon moet lukken , maar zie het evengoed duister in, vanwege de eerdere 6 IUI's. Duimen kan geen kwaad
Dus begint serieus in te korten he, ons kleintje zal ik de couveuse moeten volgens de gyn. Pffffffffff moet nog zoveel regelen en heb geen fut kan niet meer slapen tegenwoordig
Heeft je kindje een groeiachterstand? Volgens de gyn moest onze jongste ook in de couveuse, omdat ze een groeiachterstand had. Doordat ik er een turbo-bevalling van maakte stond er niks klaar, maar was het ook niet nodig Ze woog bij geboorte toch 200 gram meer dan verwacht, waardoor ze in een gewoon bedje kon.
@Zico: krijg jij een keizersnee dan, omdat je nog maar 3 weken moet? Spannend! @Diaantje1: Ik ga weer voor jullie duimen morgen; ookal zie je het zelf een beetje somber in....alle positieve energie helpt misschien een beetje! Succes! @Missdaantje: fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt, houden zo! @Lola: hopelijk blijft deze "plaaggeest"klein en verdwijnt vanzelf weer!
@ ZICO: oh, dat gaat opeens wel heel snel! Hoe kan dat nu? @ MOBY: dank je wel, kunnen we goed gebruiken
Diaantje dit klinkt mij wel erg positief in de oren. Dat heb ik toch ook goed. Nu even mn onkunde weer : wat zijn utrogestan bolletjes?
Nou krijg ik even tranen in m'n ogen hoor. Maar lieve Diaantje, dat weet ik ook wel hoor, dat ik me niet schuldig of naar hoef te voelen, maar toch ... Maar wat een goed nieuws zeg, dat er toch een eitje ineens een flinke groeispurt heeft gemaakt. Succes met alle laatste handelingen die voor de IUI moeten worden gedaan en ik blijf hier kei en keihard voor je duimen.
Zico, bijzonder is dat, wanneer je al van tevoren weet wanneer de kleine gehaald gaat worden. Ik hoop dat die kleine van jullie nog even lekker blijft doorgroeien zodat hij niet de couveuse inhoeft. Grootte en gewicht kunnen ze alleen maar inschatten, ze zitten er (gelukkig) vaak naast wat dat betreft dus wie weet valt het allemaal wel mee. MissDaantje, blijf maar lekker in de zevende hemel meid, het is je van harte gegund.
Goh Zico, een keizersnee. Is daar nog een speciale rede voor (of heb ik iets gemist? Sorry dan... ) Liefs, Daantje
Toevallig kwam mannetje pas erachter dat niet alleen hij via z'n werkgever in aanmerking komt voor kinderopvangtoeslag, maar dat ik als kleine zelfstandige daar ook recht op heb. Dus nu hebben we met Alyssa de knoop doorgehakt en zij gaat over 2 weken voor het eerst naar het KDV. Spannend hoor. Ik denk dat zij het er wel naar haar zin zal hebben. Hier in de straat zijn geen leeftijdsgenootjes om mee te spelen en kindertjes uit de familie- en vriendenkring wonen of erg ver weg of ze zijn gewoon veel ouder dan haar, dus daar heeft ze niet zo heel veel aan. Ik moet er wel even aan wennen dat ze al zo snel terechtkan, maar dat zal ook wel weer goedkomen. Ze gaat 2 middagen in de week en als ik meer opvang nodig denk te hebben, schakelen we oma in. Die vindt het ook erg leuk om op Alyssa te passen.
Miss daantje, Ik heb al 2 KS gehad, Ons kleintje is nu toch gedraaid maar een gewone bevalling is te riskant, dus ks. Ook zal de kleine weer de grote hebben als z'n grote zus denken ze , een 44 cm en 2.350gr bij geboorte. Maar bij m'n zoon hebben ze een mis telling gedaan vroeger, ze hebben hem ook met ks 3 1/2 week te vroeg gehaald. Hij ging een grote magere zijn, ook couveuse, toen ze hem eruit haalden was het een klein dikkertje. 47 cm en 3150 gr en dat bij 3 weken en 1/2 te vroeg. We zijn kerjeus want vorige keer met onze dochter zat hij wel juist.