35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb alleen een ovu-test gedaan waarop een streep zichtbaar is, maar nog geen zwangerschapstest.
    Sinds vorig weekend heb ik mijn astma terug (wat ik ook na de vorige zwangerschappen kreeg), ben sinds 3 dagen erg moe en heb nog meer klachten die kunnen wijzen op een zwangerschap.
    Mijn cyclus is altijd 26-28 dagen en de ene keer dat ik overtijd was (30 dagen) gebruikte ik Etos-pillen.
    Eigenlijk denk ik dus dat ik zwanger ben, maar wilde vandaag afwachten of ik ongi zou worden en ga morgen of uiterlijk maandagochtend testen.

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Daantje wij duimen voor je heel erg hard :thumup:

Giegel das fijn te horen wanneer ga je testen meid veel succes hoor rowe kan er hier altijd bij!
    :)

Coto was het vergeten fijn dat je man goed verdiend job heeft nu en beter, elke cent is welkom .....fijn dat het je goed gaat meid!

nu is mijn ventje ook de belangrijkstekostwinner en dat doet deugd als dat even kan!

fijne avond dames

Liefs Ritje

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Heel goed diaantje, weer een stapje gezet! Nu alleen maar happy thoughts! Positief blijven..en rustig aan...

4. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ GIEGEL; dat heb ik hier wel vaker gelezen dat er een streep verschijnt op een ovutest als je zwanger bent. Oh, echt heel spannend! Ik blijf duimen. Wat goed dat je er zelf een goed gevoel bij hebt, duim heel hard voor je dat je gevoel het bij het rechte eind heeft.

@ RITJE: als je mij bedoelt: dank je wel, kan het goed gebruiken.

Allemaal een fijne avond!

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ COTO: hey, wij hadden ongeveer gelijk gepost, dus ik lees nu pas je berichtje. Ja, ik kan er nu niets meer aan doen (behalve de bolletjes inbrengen0, alleen maar afwachten. Hopen dat maandag uit de echo komt dat er idd een eisprong is geweest. Ik probeer heel goed mijn best te doen om positief te blijven, maar ben bang om dan juist teleurgesteld te worden. Dank je wel voor je lieve berichtje! ;)

6. Recept voor Diaantje:

Men neme een flinke hand vol klavertjes vier...

7. Breng deze samen met een flinke snuf HCG aan de kook...

8. ... terwijl je flink duimt...

9. ... en laat het met veel geduld twee weekjes pruttelen...

10. En dan is dit hopelijk het resultaat...

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ LOLA: whahahah, geweldig, lachuh! Nee, even serieus: dat recept van jou klinkt ons als muziek in de oren, die houden we erin! Heb het net aan vriendje laten lezen, we vinden het zoooooooooooooo lieffffffffffffffffffffff, dank je wel! :) :) :)

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Diaantje,

Wat een goed nieuws zeg, de duimen draaien hier voor je.

Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Dank je ZICO :) , we kunnen het goed gebruiken ;)

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, hoe verzin je het toch steeds weer. Wat geweldig die berichtjes voor Diaantje.
    Het is zo herkenbaar dat je het nu even extra zwaar en moeilijk hebt met Jasmijn. Ik heb dat zelf ook gehad met Alyssa. Ze begrijpen op die leeftijd nog niet goed dat jouw 'toestand' maar tijdelijk is en dat ze snel hun oude mama weer terugkrijgen. En dan zitten ze ook nog eens in de leeftijd dat het spannend wordt om dingen te gaan ontdekken en uit te proberen. Ook uitproberen tot hoever je bij papa en mama kunt gaan hoort daarbij en dan reageren ze ook nog eens extra op mama omdat die het op dat moment net even niet kan hebben.
    Maar ik kan je vertellen, het komt echt goed. Alyssa heeft er niks aan overgehouden dat ik haar zo nu en dan ook even niet om me heen kon hebben en eigenlijk meteen na de bevalling kon ik haar weer als vanouds 'verdragen'.

Diaantje, wat een dag heb je vandaag gehad. Meid, ook hier blijven de duimen gigantisch overuren maken, want het is je zo ontzettend gegund.
    Ik vind het wel positief klinken dat je ei nog zoveel gegroeid was en dat er meer dan genoeg zwemmertjes waren. Spannend, spannend.
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Giegel, ook voor jou is het spannend. Hoop je snel in het roze te zien op de lijst.

Natas, ik blijf ook inderdaad gewoon doorgaan met Yelina een paar x per dag aan te leggen, maar ook blijf ik nog even stug doorkolven. Ook al komt er in totaal maar een paar cc per dag uit. Hoe gek het ook klinkt, ik zie het kolven ook een beetje als rustpuntjes op een dag. Dan ben ik in ieder geval verplicht om even rustig op m'n gat te blijven zitten en hoef ik even niet rond te draven voor de een of ander.

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Tuurlijk bedoel ik jou Diaantje!
    :)

en Lola super , geweldig hoe je het allemaal doet!
    de positieve noot op dit forum :thumup:
    el heb je het ook even meoilijk!
    geweldig toch!

slaapwel Ritje

16. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hallo dames,

Hier ben ik weer eventjes.....sorry sorry sorry :oops: :oops: ik heb het erg druk gehad met van alles.

Afgelopen donderdag 4 sept was ik jarig en 5 september gevierd ik moest dus van alles in huis halen.
    Lekkere hapjes en eten voor de gasten die 's avonds kwamen.
    Dus geen tijd gehad om langs te komen om te lezen.
    En voor jullie een stuk virtuele taart [​IMG]

Het was trouwens erg gezellig hoor.....mijn vriendin kwam langs met haar kleintje (6 mnd oud) en mijn kleine jongen was zoooooooo lief voor hem .
    Gaf hem de fles aaide hem over z,n bolletje gaf hem kusjes zooooo lief.

Dus met andere woorden het werd tijd dat ook ik weer zwanger werd.

Voor iedereen die het nodig heeft duim duim duim duim ik heeeeeeeel hard en voor iedereen een knuffel

17. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord

Mijn banner klopt niet ik heb vandaag een positieve ovulatie test in handen dussssssssss

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ INEZ: ja, het was idd het dagje wel, spannend en doodeng, maar wel de moeite waard. Het klonk vandaag, voor de afwisseling, inderdaad een keer positief :) , zowel van het eitje als van de jongens, dus we hopen dat ze elkaar nu eindelijk eens aantrekkelijk vinden ;) .

Meiden, ik moet toch even kwijt dat ik jullie allemaal KANJERS vind, bedankt voor jullie steunende woorden! Liefffffffffffffffffff!

19. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ 2x MAMMA; nog gefeliciteerd met je verjaardag en dan nu aan de klussssssssssssss!

20. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @LindaZ hallo welkom bij ons clubje lees kijk en praat gezellig mee.

Wat wil je zelf hoe denk jij erover? Een oudere papa en mama zijn is niet erg en kan nog steeds....
    Het is maar net war JIJ wilt...

Deel Deze Pagina