35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Diaantje,
    Het lijkt me nou zo leuk als je een volgende poging helemaal niet meer nodig hebt. Dan hebben ze op de teambespreking ook een positief agenda puntje!
    :)

Probeer maar lekker samen leuke dingen te doen deze weken. Iedere dag naar de film of uit eten? Dat is vast wel goed voor de jongens en je eitjes. Wie weet wat voor een feestje ze hebben daar binnen!?!?!

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Diaantje,
    Het lijkt me nou zo leuk als je een volgende poging helemaal niet meer nodig hebt. Dan hebben ze op de teambespreking ook een positief agenda puntje!
    :)

Probeer maar lekker samen leuke dingen te doen deze weken. Iedere dag naar de film of uit eten? Dat is vast wel goed voor de jongens en je eitjes. Wie weet wat voor een feestje ze hebben daar binnen!?!?!

Ja, dat zou idd geweldig zijn als agendapunt ;) . Samen leuke dingen doen, dat klinkt goed! Ik heb de komende tijd wel veel afleiding, hoor en heb het ook ontzettend druk en stressy op kantoor. In ieder geval hoop ik dat jongens en eitjes elkaar nu heel aardig vinden en eindelijk eens 9 maanden gaan daten :)

3. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Ik duim ook nog steeds voor je diaantje!
    En alle vergevorderde zwangere : Doen jullie een eetje rustig aan? zwangerschapsverlof is er niet voor niks!
    Ritje en lola sterkte komende tijd.....Het is bijna niet te geloven dat jullie binnenkort de kleine in jullie armen gaan houden!

4. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Ritje en Lola

Jullie geven mij een goeie tip en de rest van de meiden ook...... maar doen jullie het ook rustig aan,
    en net als ik nog ff volhouden, voor jullie is het nog maar even en dan mogen jullie jullie kleintje verwelkomen..... sterkte en denk goed om julliezelf.

digiknuf Anja

5. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LOLA; wat ontzettend leuk kamertje.

DIANA: gefeliciteerd met je mooie echo

Molly; meid wat vreselijk weer, wel fyn dat het vanzelf is gekomen. Sterkte en neem geen overhaaste beslissingen.

6. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    RITJE: hoe gaat het nu?

7. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Heb foto van Robert en mij toegevoegd aan mijn album. Op de bruiloft afgelopen vrijdag. We liggen alleen op onze zij.HAHA

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.

Wat een mooie echo heb je vandaag gehad, 2 flink gegroeide en gesprongen eitjes. Het spreekt voor zich dat ik voor je blijf doorduimen meid. Deze keer moeten ze elkaar gewoon aardig vinden.

SanRob, ondanks dat jullie op jullie zij liggen is het toch een mooie foto hoor. Leuk stel zijn jullie samen.

9. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    hallo,
    hier alles nagekeken bloed, urine, echo,
    verpleegster zei me dat er geen prop meer was, maar ik kan me niet herrinneren hem verloren te hebben,
    ik heb een hele dag in bed gelegen,
    ook misselijk, hoofdpijn, ik kon niet meer gewoon gaan,
    moest regelmatig stilstaan voor de harde buiken,
    heb aan de monitor gelegen en het was meer dan harde buiken maar geen voor weeen,
    maar met men oudste heb ik zo ook lang gelopen se,
    en dan nog moeten ingang zetten, men dacht oke misschien wel voor de komende dagen door het resultaat van de monitor,
    ik voelde me heel goed vrijdag en zaterdag, zondag ne maandag plotse omekeer!

ik mocht een nachtje daar blijven in ziekenhuis maar wilde naar huis...
    heb toch al een paar uur geod geslapen en ga nog effe proberen,

Lola ik denk ook geen waterverlies of harde weeen dat je toch moet wachten, maar het was erg gisteren!

je kamertje is prachtig, lola zo zalig

@Sanrob sterkte met deze moeilijke tijd,

@Anja ja rust kan soms wonderen doen, maar je bed uitkomen en terug ingaan is nie normaal....dit was niet normaal,
    mar we pedelen verder
    zo dan ga ik nu maar proberen verder te slapen...
    was gisteren stikop ondanks de hele dag gerust en geslapen te hebben...
    Had nu 2 cm opening.....
    daar kun je een tijdje mee lopen hoor,
    maar dat had ik zelfs niet van de eerste bevalling!
    misschien begint ze spontaan ik hoop het

liefs Ritje

10. sandra1967

sandra1967 Actief lid

Feb 16, 2008
    106
    0
    0
    Oh Ritje het word spannend nu voor je dan ben je toch al bezig hoor vandaar dat je je niet zo lekker voelt wie weet zet het toch wel snel door ik hoop het voor je echt heel spannend hoor hou ons op de hoogte als dat lukt.

groetjes sandra

11. sandra1967

sandra1967 Actief lid

Feb 16, 2008
    106
    0
    0

NOD

12-09 Benthe
    13-09 Shiela
    17-09 Sandra1967
    19-09 MaMa2X
    21-09 Veronika
    23-09 Diaantje
    26-09 Ellenk
    06-10 Giegel

AFSPRAKEN

10-09: Diaantje belafspraak met gyn over het verdere verloop
    15-09: Diana eerste controle gyn
    15-09: Anna - VK
    24-09: Miss Daantje - 1e echo
    29-09 Coto nekplooieho
    29-09 Giegel gyn

BEVALDATA

20-09-2008 Lola
    29-09-2008 Ritje
    09-10-2008 Zico
    03-11-2008 Moby
    11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    17-01-2009 Kaat
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    18-04-2009 Diana
    09-05-2009 Miss Daantje

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique

Nou ik probeer het nog 1 keer om mijn NOD erop te zetten ik heb het nu al drie keer gedaan en iedere keer word ik eraf gehaald er word steeds de verkeerde lijst gebruikt ik hoop dat het nu wel lukt.

groetjes sandra

12. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, ik hoop voor je dat het nu snel het serieuze werk gaat worden, want het vooruitzicht zo nog een paar weken te moeten blijven lopen lijkt me ook niet prettig.

13. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ ritje

Geen zwangerschap of bevalling is gelijk, ik denk toch dat je lichaam zich aan het voorbereiden is...
    spannende periode......
    Hou je taai en slaap lekker...rust is de beste remedie
    sterkte en hou ons op de hoogte

groetjes Anja

14. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    we doen ons best, bedankt dames,
    maar de buikjes zijn pijnlijk,
    de gebruikelijke kwaaltjes voor elek zwangerschap denk ik!
    het trekt in mijn rug,
    en hier is het rustig in huis, dus blijf ik liever hier tot er wat veranderd....

bedankt voor de lieve woordjes
    allemaal

Ritje

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    het rare is 7 weken voor de uitgereknde datum zie de gyn ze is nu al 2500 gram nu de assistend zei nu is ze dus 4 weken later 2700 gram
    ik geloof er niks meer van we zullen wel zien wat er uit komt hihi,
    buikje nog steeds pijn en moeilijk gaan....
    dit had ik ervoor niet!

we zien wel...

Ritje

16. Meiden, dank je wel voor de leuke reacties op Jasmijn's kamertje! Nu ben ik helemáál trots... :D

Geen 'boem' meer gehoord vannacht. Voor de zekerheid had ik ook aan weerszijden van het bedje een tuinkussen gelegd voor een eventuele zachte landing... :D

@Inez: Op welke maat hebben jullie het bedje staan? Hier hebben we voorlopig gekozen voor de kleinste maat, dan is de opening namelijk ook het kleinst...

Bij mij is de buikpijn over gelukkig. Ik denk (durf het haast niet op te schrijven hier... ;) ) dat ik het afgelopen weekend teveel hooi op mijn vork heb genomen (ik biecht maar gelijk op dat ik zondag onder andere de commode heb geschilderd... :oops: )

@Diaantje: Tof dat je even bij ons bent langsgewipt! Het moet erg leuk zijn om over een x-aantal jaren de reacties in het gastenboek terug te lezen... :D
    Super dat het tweede eitje toch nog heeft besloten om 'mee te doen'!
    Misschien stomme vraag, maar heb je er al eens aan gedacht om naar België te gaan...?

@SanRob: Wat leuk om jullie eens 'in het echt' te zien (al moest ik er voor op mijn zij gaan liggen... ;) )

@Ritje: Ja, jij voelt je duidelijk een heel stuk minder goed dan ik. Ik ben wel blij dat alles goed bleek te zijn in het ziekenhuis. Dat 'de boel' al een beetje openstaat, zie je vaak bij een tweede of latere bevalling. Ik ben benieuwd of dat morgen bij mij ook zo is.
    Ik kan me goed voorstellen dat je liever naar huis wilde, in zo'n ziekenhuis doe je vaak geen oog dicht!
    Ik hoop dat je je vandaag een stuk beter gaat voelen...

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Lola je kamertje is ook heel mooi schitterend hoor,
    is ook wel wennen voor de kleine emid!
    er komen ook wat veranderingen op haar af he,
    ja hier was dat ook als ik te druk bezig was achteraf moest ik het uitzweten en dat wist ik,
    nu is het anders, hele snelle harde buiken volgens zich constand op
    is pijnlijk maar je kunt het geen weeen noemen,
    ik lig en sta dan op loop rond maar op een sukkeldrafje, ik kan bijna niet gewoon stappen!
    rug blijft erg pijn doen, buik en het voelt allemaal niet goed aan,
    al ligt de pijngrens hoog, ik denk gister om de 2 minuuten dat ik harde buik had!
    het is afwachten....
    kindje zit heel laag prop is weg en baarmoeder hals is week!

we zien wel
    ik ben blij dat jij je beter voelt hoor!
    is beter als je zo de laatste dagen kunt doorbrengen!

zelfs buitenkomen daar zie ik tegenop,
    door de constante krampen die ik heb.
    ik zie ertegen op om zo nog 2 weken te dragen!
    maar als het moet moet het!

liefs Ritje

18. O Ritje... ik begrijp je als geen ander! Als ik nu al zou weten dat ik zo nog 3,5 week moet rondlopen, dan word ik erg mismoedig.

Harde buiken heb ik eigenlijk continu, alleen als ik héél stilletjes blijf zitten op de bank, dan wordt mijn buik weer soepel.
    Lopen? Ik word momenteel ingehaald door bejaarden achter een rollator... :rolleyes: :)

Of ik de slijmprop nog heb, weet ik eigenlijk niet. Ik zal morgen eens vragen aan de verloskundige. Iets verloren heb ik eigenlijk niet, op een héél dun sliertje na laatst onder de douche... :(

Maar je kent het gezegde 'Gedeelde smart is halve smart' hè?
    Dat gaat nu voor ons op, dus als we ons daar maar aan vasthouden, komt het vast allemaal goed met ons... ;)

19. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, wij hebben het bedje van Alyssa ook nog op de kleinste maat staan. Ook inderdaad met oog op eruit vallen, wat hier gelukkig (nog) niet is gebeurd.

Heel herkenbaar wat je schrijft over in worden gehaald door bejaarden. Ik kwam ook haast niet meer vooruit die laatste weken. Gelukkig ging dat na de bevalling ondanks KS al meteen weer wat beter en nu loop ik weer als een kievit.

20. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Ik moest toch net wel even serieus slikken. Mijn college kwam bij me in de pauze en vertelde dat zn vrouw zwanger was.
    Hij wilde het als eerste aan mij vertelde om dat hij mn geschiedenis kent! Heel lief natuurlijk en ik heb hem ook enthousiast gefeliciteerd.

Maar het doet toch wel erg zeer hoor! Had de tranen in mn ogen staan toen ik weer op mn plek zat!

Share This Page