Ritja duim voor je dat het snel mag volgen. M'n man zei gisterenavond toen hij thuis kwam van z'n werk dat m'n gezicht begint op te zwellen, , ook handen en vongers zijn precies dikke blokjes met stompjes. Meestal is dat toch ook een teken dat je op je einde begint telopen denk he
oei Zico das nie leuk, nu nog opzwellen! we gaan alle drie kort bij elkaar zitten! Ik denk dat ik gek word, al ben ik het ook een beetje! ik ben gaan slapen met hevige harde buiken, sta op en net of ik mijn maandstonden moet krijgen, het voelt allemaal raar aan, van mij mag men water ineens breken want dit is niet leuk! vraag me af of ik opening aan het krijgen ben? want er gebeurd vanalles hier en kan het geen plaatsje geven.... zal de vroedvrouw maar eens een belletje geven se! Liefs Ritje
@ Ritje Heel veel s6 en hoop dat het snel voor je over gaat en dat het draagbaar word @ Zico Vocht.... hou het in de gaten. groetjes Anja
Oeioei het wordt echt spannend hier! Ritje, heb je wel een 06-nummer van iemand hier zodat je berichtjes door kunt geven zodra je ineens wel in dat ziekenhuis belandt? (Lola, jij hebt o.a. de mijne he, ik sta standby ) Sorry, ben erg weinig online momenteel. Eind vd week weten we meer over het huis/de huizen, het lijkt tot het laatst spannend te blijven welke het wordt. We geloven het nl pas als we getekend hebben.... Gelukkig was vriendlief op tijd thuis voor mijn eitje Ik geloof zelfs dat mijn eitje op hem heeft gewacht, zou dat kunnen? Nu weet ik alleen nog niet precies of ie al geweest is (banner is dus beetje fout volgens mij), heb wel twee dagen min of meer posi ovutesten gehad op dag 13 en 14, maar mijn temp is nog niet gestegen. Allemaal sterkte/succes/geniet ze ondertussen! Na vrijdag ben ik hier weer wat meer denk ik.
Goh Zico, Ritje en Lola, het einde begint nu echt wel in zicht te komen he?! Lijkt me wel fijn want ik denk dat je het op een gegeven moment wel zat bent om zwanger te zijn met zo'n dikke buik! Ik denk aan jullie! Gisteravond zijn Randy en ik naar de Spoed gegaan omdat ik al vanaf zondagavond bloed plas. Gelukkig werd ik meteen geholpen omdat Randy daar natuurlijk werkt en werd ik eigenlijk Randy's patient... Even snel urine nagekeken en ja hoor, ik heb een blaasontsteking! Nu dus antibioticum voor een week! Voor de rest heb ik net nog een test gedaan en ja hoor...nog steeds zwanger! (maar ja, ook als ik niet meer zwanger zou zijn zit het HCG natuurlijk nog steeds in mijn urine, dus misschien niet zo verstandig om zoveel te testen? ) Oh ja, wisten jullie dat Randy in een nieuwe aflevering van E.R. zit? Eergisteren werd het uitgezonden, klik op video en kijk vanaf minuut 22.10: http://www.eo.nl/programma/ingangoost/2008-2009/page/-/episode.esp;jsessionid=C0FE29FDC9206F93E814A890A2A22691.mmbase02?broadcast=9639614 Liefs, Daantje
Heb wel even snel gekeken nog, leuk hoor, leuke man heb je ! Nu weer door, werk inhalen van alle uren die ik gemist heb door bouwkundige keuringen, huizen bekijken, notarissen zoeken, hypotheekgesprekken plannen,...
Leuk Miss daantje moet eens kijken als ik het hier krijg in Belgie dat je man een BV is is toch leuk zo opgevangen te worden! hopenlijk gaat alles mooi naar wens voor jou, ik duim Mijn vroedvrouw kan niet! ze komt net uit ziekenhuis, dus andere moeten bellen die staat vol , dus vriendin gebeld want ga naar Tienen UZ daar moet ik bevallen, eens nazien, geestelijk begin ik ook uitgeput te raken want traantjes komen, het zal wel weer loos allarm zijn hoor..... maar ik ben echt duizelig en voel me zo ziek en dan die maandstonden die nep zijn het is raar allemaal. Ik heb er een hekel aan zo op controle te gaan, kan het nu niet gewoon beginnen ! normaal...of me normaal voelen? ach ik klaag hier maar weer sorry tot straks dan weer.... Ritje
Dank je Veronika, ik vind het echt een schatje en hij praat zo lief en zacht...maar ja, ik ben bevooroordeeld! Maar dat schijnt wel 1 van zijn talenten te zijn, dat hij gewoon in normale duidelijke taal praat naar de patienten toe en dat hij ze echt op hun gemak stelt (érg belangrijk vind ik!). Ritje, Randy heeft zijn opleiding tot chirurg in Belgie gedaan (hij heeft 6 jaar in Leuven gewoond, ik 1 jaar) dus een aantal dokters en verpleegkundigen zullen hem wel herkennen. Ach meisje, je mag best klagen hoor. Tuurlijk snappen we dat het zwaar is en dat je het gewoon goed zat bent! Ik denk dat bijna elke vrouw die een kind krijgt in dezelfde situatie terecht komt. Sterkte meis! Liefs, Daantje
Hey meiden, Ben even 2 dagen zo goed als niet online geweest, dus heb net eerst 3 pagina's moeten bijlezen. @ COTO: lief dat je nog steeds voor me duimt, dank je wel! @ SANROB: leuke foto's van jullie samen! @ INEZ: dank je wel voor je lieve reactie en voor het duimen! Hele mooie foto van de lachende Yelina, charmant! @ RITJE: doe je rustig aan die laatste paar weekjes?! Heel veel sterkte meis, hou je goed! En klaag maar raak hier hoor. @ LOLA: ik heb er idd over nagedacht om een IVF in het buitenland te doen, Düsseldorf is voor ons een uurtje rijden. Maar....ik zie de meerwaarde er eigenlijk niet van in, dus heb het idee eigenlijk laten varen. Wat fijn dat Jasmijn niet meer uit het bedje is gevallen. Heb je al nieuws voor ons van je bezoek aan de verloskundige, of moet je nog gaan? @ SHEILA: heel herkenbaar hoor, het verhaal van je collega. Van ons weet alleen mijn zusje het dat wij bezig zijn. Dus als zij mij vertelt als er weer iemand zwanger is (en het lijkt hier momenteel wel een babyboom), doet ze dat ook altijd heel voorzichtig. @ NATAS: ja, wij waren ook blij verrast dat er toch nog 2 gesprongen waren op het juiste moment. Nu maar hopen dat ze daar binnen gaan daten met 1 van de 48 miljoen jongens Hoe is het met Danique? @ ZICO: ja, goed hè! Ik heb afgelopen zaterdag de IUI gehad. Jij zal nu wel serieus aan het aftellen zijn, hè, succes met de laatste loodjes! @ ELLEN: het is voor jou weer bijna klustijd! @ VERONIKA: wat fijn dat je ventje toch nog op tijd voor je eitje thuis was. Wens jullie nog steeds veel succes met het huis/de huizen! @ MISS DAANTJE: ik heb zojuist je filmster bekeken, leuk hoor. Balen van de blaasontsteking, beterschap! Voor ALLE meiden die op het laatst lopen: heel veel sterkte met de laatste loodjes! Ik heb zojuist nog even met de IVF verpleging gebeld, want ik ben gisteren in de groep gegooid, het team heeft over mij vergaderd omdat het niet liep zoals het zou moeten lopen. Het volgende is eruit gekomen: als we willen, mogen we nog 1 poging doen, maar...we moeten er ernstig rekening mee houden dat het dan weer zo zal verlopen als de poging die we hebben gehad, het team vond het er negatief uitzien, zag het somber in. Vriendje laat het helemaal aan mij over, omdat ik moet spuiten, vrij moet nemen voor echo's, etc., etc.. Op dit moment zeg ik: laat maar, ik ga niet weer hopen om daarna te wanhopen. Want zodra je ermee begint, begin je automatisch weer te hopen en nog een teleurstelling is zwaar om weer te verwerken. Dus voor nu laten we het hierbij, misschien dat ik er over een half jaartje of zo anders over denk!
NOD 12-09 Benthe 13-09 Shiela 17-09 Sandra1967 19-09 MaMa2X 21-09 Veronika 23-09 Diaantje 26-09 Ellenk 06-10 Giegel AFSPRAKEN 15-09: Diana eerste controle gyn 15-09: Anna - VK 24-09: Miss Daantje - 1e echo 29-09 Coto nekplooieho 29-09 Giegel gyn BEVALDATA 20-09-2008 Lola 29-09-2008 Ritje 09-10-2008 Zico 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique
heb zo het gevoel of de kleine is tegen m'n blaas aan het kriebelen, zo'n raar gevoel. Is sinds gisterenavond ook onrustig m'n buik en kleine ook. PFFFFFFFFFFFFFFFFFF had gisterenavond de eetziekte, nadien misselijk natuurlijk. Heb cornflakes, verse soep, loze vinken, spinaziepuree, pralines gegeten en dit op 2 uren tijd. o raar Ook ben ik nog eens op de weegschaal gaan staan vanmorgend en ben in totaal 8 1/2 kg aangekomen.
Diaantje, door wat je allemaal al hebt meegemaakt snap ik hoe je er over denkt, klinkt bijna logisch vind ik. Maar wilde je toch even zeggen dat ik, als ik jou was, informatie over Dusseldorf zou aanvragen. Ik heb gehoord dat ze er heel anders te werk gaan dan hier in NL! Wie weet! Meisje, ik gun het je zo, ik hoop (misschien tegen beter weten in) dat er deze keer toch stiekem wat gebeurd bij jou van binnen! [-o< Liefs, Daantje
@ ZICO: jeetje, jij hebt echt alles door elkaar gegeten, hoop dat je je nu iets beter voelt. Maar in totaal 8.5 kg aangekomen valt toch hartstikke mee. Veel sterkte!
Hey MISS DAANTJE: wat een lieve reactie, zeg! Op dit moment wil ik gewoon rust, we zitten toch alweer dik 1.5 jaar in de MMM, ik heb er eigenlijk genoeg van. Ook al gaan ze anders te werk in Düsseldorf, mijn lichaam maakt gewoon niet meer dan 2 eitjes aan. Met de 6 eerdere IUI's maakte mijn lichaam zelfs 5x maar 1 eitje, terwijl ik toen ook aan de maximale dosering zat. Dus voor nu: nee, nu even niet! Maar wel lief van je dat je zo met me meedenkt
Diaantje , KAn geloven dat jullie er even genoeg van hebben. Zoch hoop ik dat een volgende keer niet nodig zal zijn. Hoop gewoon dat je zwanger bent.
BELANGRIJK VOOR DE DAMES DIE NOG ZWANGER WILLEN WORDEN VIA DENATUUR OF MET HULP! Ik heb hier al eens eerder over gesproken. Ik was vanochtend weer eens bij mijn fysio, voor het eerst sinds ik zwanger ben, en hij vroeg me of ik zwanger was geraakt naar mijn ongeluk (van achter aangereden) en dat is dus zo, diezelfde maand.(het kan zijn dat mijn rug door de klap losgeschoten is, mijn rug zit nl geregeld vast) Hij gaat onderzoek doen naar de invloed van zwanger worden na een manuele behandeling. Hij is er per toeval achtergekomen dat er meerdere vrouwen die bij hem kwamen ivm rugklachten vlak nadat hij ze behandeld had zwanger werden(uiteraard waren ze hier ook mee bezig). Er is 1 vrouw die 2 jaar geleden door hem behandeld is na een paar mislukte IVF pogingen en de volgende slaagde. Zij belde hem april van dit jaar op met de vraag of hij haar weer wilde behandelen want ze had weer verschillende mislukte IVF pogingen achter de rug. Zo gezegd, zo gedaan en de volgende IVF poging was weer raak. Er schijnt een verband te bestaan, om het simpel te zeggen, tussen het losmaken van je rug en je emoties en het toegankelijker zijn om zwanger te worden. Omdat het nog niet wetenschappelijk bewezen is (hij gaat hier dus mee aan de slag), mag hij niet officieel gaan behandelen met zwanger worden als indicatie en dus kan ik zijn naam ook niet geven. Maar dames, het is het proberen waard. ga op zoek naar een goeie MANUEEL THERAPEUT, dus geen gewone fysiotherapeut en meld je aan met rugklachten. Alsjeblieft ga niet vertellen dat je komt omdat je gehoord hebt dat het helpt bij zwanger worden, ten eerste krijg je het dan niet vergoed, maar ik wil ook mijn fysio therapeut niet in verlegenheid brengen, al zeg ik zijn naam niet. En ik heb zelf ook geen zijn in "gezeik". Ik vertel dit alleen maar omdat ik jullie wil helpen. EN DIT IS ECHT SERIEUS! Anders zou hij er ook geen onderzoek aan spenderen. Het is niet gezegd dat dit helpt bij iedere vrouw, maar dat is met alles zo. maar mijn fysio gelooft er heilig in en als ik zijn verhalen hoor, IK OOK.