35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    MISSDAANTJE: jammer, lukt me niet om het te zien.

2. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Oja, als je aanvullend verzekerd bent, krijg je een aantal behandelingen van de fysio-/manueeltherapeut vergoed. Je hebt GEEN verwijzing van de huisarts nodig.
    Aanmelden met lage rugklachten, alsof het vast zit.
    Leugentje om bestwil, je doet het voor het goede doel. En ik denk dat 80% vd mensen wel rugklachten heeft, dus zo raar is het niet.

3. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    SanRob, ik heb in januari een hernia gehad en in februari werd ik zwanger. Ik was toen ook in behandeling van een manueel therapeut.
    Maar of het 1 iets met ander te maken heeft ? geen idee!

Ga jij in Apeldoorn naar een manueel therapeut? Of heel toevallig naar Deventer?

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ach Daantje, of het verstandig is, wie zal het zeggen. De een vindt dat het onzeker maakt, voor de ander (voor mij was dat zeker, heb er veel testen (durf het bijna niet te zeggen, 9 stuks) tegenaangegooid) geeft het rust.
    Als het jou zekerheid en rust geeft, gewoon doen meid.

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Diaantje, je zult dit besluit zeker niet over 1 nacht ijs hebben genomen. Het lijkt me geen makkelijke beslissing, maar ik begrijp hem wel. Gelukkig hou je het wel open voor de toekomst. Wie weet dat je na een rustperiode er toch nog 1 keer vol frisse moed tegenaan kunt.
    Maar voorlopig blijf ik nog even voor je hopen en duimen dat het gewoon helemaal niet meer nodig blijkt te zijn omdat er op dit moment een mooie date plaatsvindt in je buik.

Dus .....

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Vanochtend heb ik een intakegesprek gehad op het KDV. Alyssa is ook meegeweest en eigenlijk was ik haar daar meteen kwijt. Ze dook meteen
    de zandbak in en ging de glijbaan op en is lekker wezen spelen terwijl ik het intakegesprek had.

Ze was er wel flink van onder de indruk en wilde toch ook wel graag naar huis toen ik zover was. Volgende week donderdagmiddag gaat ze een paar uurtjes proefdraaien en daarna voor het echie.

As. zaterdag hebben ze nog wat activiteiten voor de kindjes en Alyssa is ook uitgenodigd. Leuk he? Dus daar gaan we dan ook nog heen. Heeft ze meteen nog een keertje extra om te oefenen en proefdraaien daar.

7. Ik heb nog geen nieuws, de afspraak met de verloskundige is pas om 18.20 uur. Uiteraard zal ik jullie laten weten of ik gestript kon worden...

Jullie weten dat ik al wéken slecht slaap, maar vannacht was helemaal een ramp. Ons meisje bewoog zó druk, dat ik er niet van in slaap kon vallen. En dat terwijl ik normaal gesproken juist de eerste 3 uren van de nacht het beste slaap... :(

@Shiela: Lief van je collega om jou als eerste het nieuws te vertellen. En jouw reactie erop is hééééééél begrijpelijk: Ik wil óóóóóóók!

@Natas: Leuk hè... anderen 'op hun kop' geven? Doe ik ook altijd. Maar als het om onszelf gaat zijn we zo verd*mde eigenwijs... :oops: :)

@Inez: Mooie foto :D ! Zo'n brede lach is heerlijk om naar te kijken...
    Wat leuk dat Alyssa zo enthousiast reageerde op het kdv :D .

@Ritje: Als ik jouw berichtjes lees, dan lijkt het er inderdaad op dat het niet lang meer duurt voordat je jouw Silke in je armen hebt. Het wordt nog spannend wie 'wint': jij, Zico of ik... ;)
    Maar wat mij betreft, mag je eerst hoor. Zo te horen zit je er (nog) meer doorheen als ik. Dikke knuffel van mij...
    Van mij mag het water ook breken, dan weet je tenminste zeker dat je kindje binnen 72 uur (dat houden ze tenminste in Nederland aan als je kindje niet in het vruchtwater heeft gepoept) geboren wordt en kun je gaan aftellen!

@Zico: Ik heb juist gelezen dat minder vocht vasthouden een teken is dat de bevalling eraan komt. Door de verandering in je hormonen word je dan alvast weer een beetje hoe je was voor de zwangerschap. Je kunt dan bijvoorbeeld ook weer zin krijgen in etenswaren die je voor je zwangerschap wél lekker vond, maar tijdens niet meer.
    Maar of het allemaal waar is wat 'ze' schrijven... :(

@Veronika: Ja, jou telefoonnummer staat in mijn gsm, net zoals dat van Shiela. Eens kijken wie van jullie het snelst met het grote nieuws komt... :) ;)

@Miss Daantje: Gelukkig is het 'maar' en blaasontsteking! Misschien kan Randy regelen dat je je bloed een keertje kunt laten testen op hcG, daar komt namelijk een bepaalde waarde uit en die waarde moet dan weer kloppen met de duur van je zwangerschap. Geeft een beter beeld dan testen...
    Ik ga die aflevering zometeen even bekijken via uitzending gemist (kan ik op de gewone tv zien, kijkt wat gemakkelijker...)

@Diaantje: Ik kan me goed voorstellen dat je het even helemaal zat bent! Wij hebben destijds na de IUI en de kijkoperatie ook een poosje rust genomen. Een hele dikke knuffel van mij en ondertussen draaien de duimen hier nog overuren. Staat mijn recept nog lekker te pruttelen op het vuur... ;) ?

8. Ik heb zojuist de hele aflevering gezien. Randy heeft inderdaad een warme zachte stem (komt natuurlijk ook een beetje door zijn zachte g... ;) :D )
    Ik moest ook enorm lachen om meneer Pulleman, jeetje wat een kletskous was dat (en goed bij de les zoals hij zelf wel 10 keer zei... :) )

9. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Lola: ben benieuwd hoe het afloopt bij de vk........................

10. Ik baal als een stekker. Waar ik al bang voor was, is ook door de verloskundige bevestigd: de boel zit nog potdicht :( ! Ze kon net met één vinger tot halverwege de baarmoedermond komen. Dus van strippen was absoluut geen sprake...

Ze vroeg me wat ik wilde: afwachten tot volgende week of een afspraak maken met de gynaecoloog? Omdat daar ook sprake is van een wachttijd hebben we afgesproken dat ze morgen alvast een afspraak maakt voor volgende week donderdag. Volgende week woensdag heb sowieso een afspraak bij de verloskundige en dan zal zij nogmaals een inwendig onderzoek doen. Aan de hand daarvan kan ik dan zelf bepalen of ik de afspraak met de gynaecoloog door wil laten gaan of niet...

Een flinke tegenvaller dus... :cry:

11. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Daantje, beterschap van je blaasontsteking!
    Ik heb wel 6x nog doorgetest geloof ik :)

Diaantje, ik vind het erg treurig voor je dat het ivf-team een nieuwe poging zo somber inziet.
    De 2 eitjes van deze keer moeten gewoon supereitjes zijn samen met 1 of 2 sterke zwemmers!

Wat lekker dat Alyssa meteen fijn ging spelen Inez.

Lola, wat ontzettend jammer dat de vk niets voor je kon betekenen.

Ritje en Zico, spannend!

12. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Lola: jammer zeg,maar soms kan je de natuur niet helpen!
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot 43 weken gelopen......vaak als alles goed is en de baby doet het goed ,doen ze niet veel!
    Hou de moed erin!
    Er is er nog nooit één blijven zitten!

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jammer Lola...

Nou meiden we willen positief nieuws hier dus kom maar op met die wolken van kinderen ;) en positieve testen...

Hier een bijna posi ovu dus ik ga denk ik vanaaf maar eens langs de praxis. Zal dan wel na de wedstrijd worden....

14. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Goede avond lieve meiden,

@ Lieve INEZ: jij bent echt een schat, dank je wel hoor voor je zoveelste lieve berichtje, helemaal geweldig! Wij hopen ook dat er daar binnen flink gedate wordt, we zullen zien, nog 'maar' 13 dagen :confused: :( . Wat fijn dat Alyssa meteen haar draai vond bij het KDV :) , dat gaat helemaal goed komen. Wens jullie veel plezier zaterdag en dan vanaf de volgende week donderdag voor het echie, Alyssa wordt al een flinke meid!

@ LOLA: ook al zo'n schat! Ja, jouw recept pruttelt nog steeds hoor, en we laten het nog een dag of 13 pruttelen, hopen we :rolleyes: . Balen dat je vannacht zo slecht geslapen hebt, maar nog meer balen dat je niet gestript wordt. Gelukkig kan je evengoed al aftellen, nog even meid, het gaat goed komen, volhouden! *KNUF*

@ NATAS: wij vonden het al supereitjes, ik had ze zo groot nog nooit gehad, ook niet bij de eerdere 6 IUI's. Nu nog hopen dat er super embryo's uit ontstaan ;) .Dat het IVF het zo somber inziet, daar kon ik me alleen maar bij aansluiten, dus het was geen verrassing. Je moet realistisch blijven, hè, hoe moeilijk dat ook is. Dank je voor je lieve berichtje!

@ MOBY: jeetje...43 weken, pffffffffffff!

@ ELLEN: wens jullie heel veel klusplezier :) :) :)

15. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Hoi Hoi,

Ik ben weer door APK heen gekomen, ben weer goed lek geprikt,alle uitslagen waren goed en nu moet ik nog even wachten op de uitslag van rehsus anti D.
    Koppie ligt nog steeds boven, kon hem nu voelen...
    Met harde buiken ... rustig aan doen, maar hij ligt nog zo hoog dat de kans op dat het open ging nog wel even op zich liet wachten...
    Moet ook ..... zit nog prima daar binnen en wat je voelt binnen is zo speciaal dus wil het nog niet missen....

Groetjes Anja :baby:

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ ANJA: gefeliciteerd met je mooie APK uitslag! Idd rustig aan doen en de kleine moet zeker nog blijven zitten. Hoop dat speciale gevoel ook ooit te mogen voelen ;)

17. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

18. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    daarmee ik vroeger zo snel zwanger was.
    Ben opzij aangereden, enkele maanden nadien zwanger van de pil 14 dagen te laten.
    Met onze dochter achteraan aangereden en door de pil na 14 dagen zwanger.

Nu een achteraanaanrijding spiraal verwijderd, eerste zw na 10maanden dan mk en daarna 17 maanden terug zwanger....... :oops: Moest me terug laten aanrijden dan was ik misschien sneller zwanger geweest :oops:
    jeetje

19. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    ik trippel hier nog steeds rond, gisteren had ik weer een klote avond van zuur en gevoelige buik pffffffffffffffffffffffff.

Voor de rest alles ok ;)

20. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik heb een jaar geleden een aanrijding gehad en ben ook naar de fysio en manueel therapeut geweest. Maar het heeft hier geen effect gehad op het zwanger worden. Moet ik me nog maar een keer laten aanrijden :p

Share This Page