NOD 03-06 Diaantje (2 dagen en 4 dagen overtijd getest, beide negatief ) 11-06 Benthe 14-06 Shiela 15-06 Diana 26-06 Ellenk 27-07 Sandra1967 03-07 Anna AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 26-06 Anja 20-weken Echo 27-06 Lola VK (16.50 uur) 02-07 Inez gyn 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Begin augustus: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob volgens het lijstje: Al 13 zwangeren , nog 7 te gaan [-o<
4xmama: gewoon mee blijven kletsen hoor! Ik reageer niet op iedereen omdat ik altijd de helft weer vergeet, vooral nu ik zwanger ben. Bij jou is het hopelijk een innesteling, maar het zegt nog niets omdat jouw NOD pas over een aantal dagen is. Ik hoop dat het lukt en dat ook jij gauw zwanger bent. In ieder geval een goed teken die afscheiding, maar onze lichamen kunnen ons ook goed voor de gek houden en een hoog percentage van alle innestelingen gaan bij de NOD toch over in een menstruatie, een natuurlijke regeling van ons lichaam, al hopen wij natuurlijk dat het blijft zitten. Kortom klets gewoon gezellig mee, voel je niet gepasseerd want dat is niet zo. Stuur anders je NOD data door naar degene die de lijst vaak aanpassen en voor je het weet sta je er tussen en wie weet wel heel snel in het roze.
@Anna, het spijt me dat mijn leven voor jou een soap lijkt, ik wou dat dingen ook soms anders liepen, maar dat heb je niet altijd in de hand. Ik wens je snel een mooie zwangerschap toe al zie ik dat je toch een pijnlijke weg al afgelegd hebt, vind het heel erg voor je, soms vraag ik me af waarom dit mensen moet overkomen? maar ik gun je alle geluk van harte! Ik heb gelukkig hele mooie momenten in mijn leven, en daar geniet ik dan weer veel van. @Molly een iets betere dag toegewenst vandaag, wil je Kaat de groetjes doen, want ben erg bezorgd om haar! Een dikke knuffel van mij voor haar en beterschap.. @4xmama, wel het is niet normaal ik vermoed ook een inneseteling is en toch iets bezig.... en ik duim voor je, zou mooi zijn he, zelfs is dat je vijfde dan... en een kindje krijgen het is een wondermooi geschenk! veel succes ermee... @lola ben met je het eens, het hoort erbij en ik wil niet ondankbaar lijken, zeker niet....en ik kijk er ook erg naar uit, de geboorte! bedankt voor de moedigende woordjes..... soms voel ik me er een beetje schuldig voor! @Natas veel sterkte en herstel voor je ventje he, en verzorg jezelf ook een beetje.....niet te ongerust worden. dikke knuffel @Zico have fun in Duitsland meid, geniet ervan!
Molly, vervelend al die toestanden met je vader. Heel veel sterkte meid! Diaantje, wat jammer dat je hoop helemaal vervlogen is. Enerzijds jammer, anderzijds is het natuurlijk ook niet leuk om valse hoop te krijgen. Hoewel ik voor je blijf hopen en duimen, kan ik me goed voorstellen dat je nu zoiets hebt van, als ik dan toch negatief moet testen, laat dan die ook mar snel komen, dan is er in ieder geval zekerheid. En over je vakantie, kunnen jij en je mannetje je gedurende de vakantie niet even gewoon 'stiekem' terugtrekken, evt ergens een leuk romantisch kamertje huren enne .... ... (een gezellig onderonsje houden). Toch jammer als je dan je vruchtbare dagen niet kunt benutten. Wie weet wat een heerlijk ontspannen vakantieonderonsje voor jullie kan betekenen. Mogen oma en kleinzoon elkaar ondertussen 'even' vermaken. En over een eventuele meeting, lijkt me inderdaad leuk om dat eens te doen met de dames van dit topic. Om maar eens even een oude term naar boven te halen, de befaamde BBB. (baby bejaarden borrel, of was het bejaarden baby borrel)
@ Inez: nee, dat klopt van die valse hoop, daar heb je gelijk in, maar voordat ik belde had ik zoiets van: ik hoop dat ze zegt: "misschien heb je toch nog te weinig HCG in je bloed en test je over een paar dagen wel positief"! Maar niks van dat alles, allemaal ijdele hoop. Hoop nu gewoon dat de dan maar verschijnen als het mij uitkomt en mij komt het het best zo uit dat de vakantie tussen twee ongi's invalt, dus...nu moeten ze dan ook nog maar even 2 weken wegblijven . Ben nu trouwens ook bang dat ik mijn IVF schema moet aanpassen, maar dat hoor ik dan wel als ik over 2 weken bel, mocht ik dan nog niet ongi zijn. Wat de vakantie betreft: ik denk niet dat dat gezellig onderonsje erin zit . Dit is namelijk, wegens omstandigheden, de 1e keer dat vader en zoon samen een vakantie 8) delen! Maar we zien wel, mocht het zo zijn, spring ik een gat in de lucht, vooral als dan daarna blijkt dat IVF niet nodig is . En die BBB, waarvoor die afkorting dan ook staat, baby bejaarden borrel of andersom, zie ik wel zitten! Vind jou in ieder geval heel lief!
@ Natas:Hoe is het met Chris, hopelijk wel beter na al die gedoe met verdoving en al, het is geen pretje, weet ik uit ervaring. @diaantje1: Blijf hoop houden. Je weet maar nooit, vooral als je regelmatige cyclus heb. Ik las hier op de forum dat sommigen pas met week of 4-5 positief testen. Kijk anders bij "Erste symptomen", daar staat dit topic. Je zal van schrikken hoe veel mensen laat positief testen. En denk eraan: GEEN BLOED GEEFT MOED @Kaat: Hopelijk gaat het stuk beter met je. Met onze vierde kon ik ook niets binnen houden, zelfs water niet. Ik was ook opgenomen geweest met infus en al. Na drie dagen mog ik naar huis, het was over. Daarna geen last meer van gehad. Even doorbijten in het ZH. Hier is niet veel te melden. Was vanochtend om 7 uur wakker van honger. Heb nog af en toe stekjes in mijn onderbuik maar dat zal zeker niets betekenen. Mijn temp is nog aan de hoge kant, 37,2. We wachten gewoon even af. Wie weet.
diaantje1: niet gelijk alles geloven wat he zeggen. Ze voelen niet wat jij voelt. Soms doen ze zoiets om je niet te veel hoop geven, soms om gewoon van je af komen. Ik had zoiets ook meegemakt met onze Dana(jongste). Ik had gigaslijmpropje verloren met 23 weken. Dat was dus teken dat baby binnen 14 dagen geboren zal worden. Ik naar mijn HA, want ik kon mijn VK niet berijken. En mijn HA zei dat ik spoken zie, dat het niets aan de hand was en dat ik niet te veel moet lopen zeuren. Als gevolg kind was geboren met 24 weken zwangerschap. Suc6 meid, ik bied voor je dat het goed zal komen.
aatje, als je dit leest, veel sterkte meid, laat je goed verzorgen vooral, en ik denk veel je .... hou kopje op en ik hoop dat je daar terug aansterkt! Mijn hartje denkt aan jou.... Liefs Ritje
Een meeting lijkt me een erg leuk idee Lola! Ja, door die lage hartslag ben ik nu idd meer aan het letten op de bewegingen die ik voel. Zal ook wel weer slijten. 4xmamma, ook op mijn berichten wordt wel es niet gereageert, of lang niet door iedereen. Overigens, vaak ook niet door jou. Neem het niet persoonlijk op, dat doe ik ook niet. Niemand misgunt jou hier nog een kindje en iedereen begrijpt je verlangen. Maar je kunt nou eenmaal niet op alles reageren en pikt er dus de dingen uit die je het meeste aanspreken of waar je wat over te melden hebt. Ben jij ook geopeerd aan je oog? Lastig hè, al die 'signalen' van je lijf in de wachtweken voor je NOD. Het enige wat je kan doen is blijven wachten, sterkte ermee. Molly, wat een verhaal meid....... heel veel sterkte voor je vader, maar ook voor jou en een hele dikke knuf! Diaantje, ik kan je alleen maar wensen dat je wel zwanger bent maar kan er ook niets anders van maken dat die kans klein is. Verdarrie! Dat je ongi nu uitblijft of wel ongesteld worden, kan me voorstellen dat het voor jou nu allebei even kl*t* voelt. Wou dat ik wat voor je kon doen. Kaat, hoe is het vandaag met je? Iedereen bedankt voor de goede wensen aan Chris! Vanochtend het verband eraf gehaald en de eerste druppelsessies weer gedaan. En Chris kan zien, joepie! Nog wel vreemd en onwennig, maar niets raars dus het lijkt allemaal goed te gaan. Hij ziet nog niet helemaal helder, heeft wat tijd nodig en een nieuw glas in z'n bril (oog met de nieuwe lens is nu -4 en zijn bril is -6). Maar tot zover dus goed nieuws!
Natas veel sterkte met je Chris, spannend als het verband eraf mag. Diaantje, Verdorie, als je nega test dan wil je ook je ongi meteen. Kun je weer verder maar goed.. Ons vrouwenlichaam is een vreemd ding! Anna, ik ken het gevoel van lang duren. Vorig jaar juni was onze eerste "geplande klus" meteen raak, deze cyclus een jaar geleden Leef met je mee 4xmamma, ik heb mijn innestelling nooit gevoeld en ook geen bloedverlies gehad dus ik weet niet... klinkt wel goed... Gewoon blijven schrijven hoor. het gaat hier soms zo snel dat je niet overal op kunt reageren... Molly, wat een dag zeg.... En een gedoe om opgenomen te kunnen worden... pfff Ik heb eigenlijk niets te melden. Ga me dadelijk maar eens douchen en in de tuin zitten. Prettige dag nog.
Natas1 ik ben zelf niet geopereerd aan mijn oog, maar mijn man wel. Na het lassen kreeg hij heel veel klijne deeltjes in zijn oog. Dat duurde bijna 3 manden voordat alles weg was gehaald. Mog niet in een keer. Hij had voorheen aan een oog 106% en aan andere 109% gezicht vermogen, nu multifocus van 3,5 en 2.25. Vorig jaar was hij ook geopereerd aan zijn schouder, en nu staat hij op een wachtlijst voor de tweede operatie aan zijn schouder. Dit keer gaan ze schouder helemaal open zetten, anker erin en opnieuw kapsel zetten. Zijn arts zei dat revalidatie kan soms tot een jaar of anderhalf duren. Dus ja, weer verpleegstertje spelen.
Ellen, bij jou duurt het ook al zo lang..... 4xmamma, dat zijn ook heel wat operaties voor je man! Sterkte voor jullie beiden.
@ Lola: dat lijkt me nog leuker, Bejaarden Baby BBQ gezellig! @ 4x mamma: geen bloed, geeft moed, ja, daar dacht ik de eerste dagen ook aan, maar nu eigenlijk niet meer. Ik zal eens gaan kijken op het "Eerste symptomen topic", dank je voor de tip. Voor jou blijf ik in ieder geval duimen en hopelijk mogen we je dan gauw "5x mamma" noemen @ Natas: jippie dat Chris kan zien, toch nog goed nieuws op deze zonnige dag \/ ! En ja, idd heel erug verdarrie met die kleine kans voor mij. . @ Ellen: daar sluit ik me bij aan, zo meteen douchen en dan lekker de tuin in. Jij ook een hele prettige dag! En idd wat Natas zegt: dat jij ook maar snel roze mag worden! [-o<
Kon het niet nalaten, heb de eerste melding over een BBB even opgezocht. Kom op meiden, nog een paar juni/juli/augustus 2008 babies erbij dan spreken we volgend jaar om deze tijd af voor een bejaarden-met-babyborrel. Alleen zo vreselijk jammer dat de bedenkster van deze term een MK heeft moeten krijgen. Die BBB of BBQ (ook een hele goeie) is wel leuk om een keertje te doen. Misschien anders volgend jaar een keertje, dan zouden er toch al meer al mama en anders in ieder geval zwanger moeten zijn.
Ellen, bij jou mag het blijkbaar ook allemaal niet makkelijk gaan. Ruim een jaar geleden nog helemaal in euforie, toen een droom die uiteenspatte, maar waarschijnlijk nog wel met de hoop dat het vast wel weer snel raak zou zijn. Dat was de eerste keer per slot van rekening ook gelukt. Ik hoop en duim dat het voor jou deze cyclus dan toch eindelijk mag gebeuren. Zelf heb ik op de dag dat m'n eerste MK een jaar geleden was positief getest. Hopelijk mag dat bij jullie nu ook gebeuren! Natas, goed nieuws dat Chris weer kan zien. Dat het niet helder is, dat heeft inderdaad even tijd nodig en in zijn geval ook nieuwe brilleglazen. Maar het begin is er. Kaatje, kan je het nog een beetje volhouden in het ziekenhuis? Diaantje, jammer dat een onderonsje er niet in lijkt te zitten. Ik kan me voorstellen dat je vader en zoon hun tijd samen gunt, maar misschien kun je z'n zoon 'omkopen'. (niet dat ik je op slechte gedachten wil brengen hoor). 4xmamma, jij zit nog eventjes op de wachtbank. Spannend altijd die laatste dagen voor NOD. De tijd zal het leren of al die seintjes iets te betekenen hebben. Nog even afwachten dus. Nog even over de lijst, je kunt hem zelf ook evt quoten en aanpassen. Boven ieder geplaatst bericht staat quote. Klik het berichtje aan dat je wilt quoten en voor je het berichtje plaatst, haal dan aan het begin en aan het einde (quote="naam") en (/quote) weg. Als je dat nl niet weghaalt, kan een ander de lijst niet opnieuw quoten en aanpassen. Een andere optie is natuurlijk dat je de gegevens die je in de lijst wilt hebben even in een volgend berichtje zet en dat een ander je gegevens in de lijst overneemt.
@ Inez: omkopen, oh wat ben jij slecht . HIHIHI ! Meiden, ik ben vanmiddag eens op het forum gaan loeren over meiden die laat posi testen (met dank voor de tip van 4x mamma ). Er waren een paar meiden bij die pas na een dag of 10, of nog langer, posi testen, zelfs met de testen van Matcare. En ja, ik weet het, ik maak jullie helemaal gek en mezelf ook, maar toen groeide de hoop weer een beetje ..........
Oh ja, dit vergat ik er voor het gemak maar even bij te vermelden: natuurlijk waren er ook meiden bij die toch alsnog ongi werden of die een cyclus over hadden geslagen (bij die meiden wil ik dus NIET horen) . Vanmiddag trouwens weer een uurtje ongibuikpijn, maar die is nu weer weg.