35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Heeft iemand nog iets van Ritje gehoord?
    Ik denk dat ze snel zal bevallen of misschien is ze al begonnen :)

2. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Het is inderdaad stil rond Ritje. En dat zijn we niet van haar gewend!

SPANNEND!

3. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Bij jou is het ook spannend Shiela!

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, balen meid, ik weet hoe het voelt als je te horen krijgt dat het nog helemaal potdicht zit. Zeker wanneer je er doorheen zit en niets liever wilt dan bevallen. Wel prettig dat er inmiddels een afspraak bij de gyn is gepland. Maar hopelijk dient de kleine meid zich voor die tijd alsnog zelf aan.

Anja, fijn dat je weer door de APK bent gekomen. Op naar de volgende! En inderdaad lekker rustig aan doen hoor! Ben je al met (ziekte)verlof of werk je nog wel?

Ritje, ben benieuwd hoe het nu met je gaat, we hebben inderdaad al even niks meer van je gehoord. Ik hoop voor je dat dit betekent dat je of je kleine Silke inmiddels al in je armen hebt liggen of dat je nu hard aan het werk bent.

SanRob, mij klinkt het ook wel logisch in de oren.

Manuele therapie, acupunctuur, beiden zijn therapieën om de innerlijke mens weer 'recht' te zetten. Voor ik van Alyssa zwanger raakte heb ik een aantal maanden acupunctuur gehad om te helpen met afvallen. Ook heeft hij wat naaldjes gezet op punten die de innerlijke rust zouden moeten bevorderen. Dus wie weet ....
    Maar tussen Alyssa en Yelina in heb ik geen therapie of wat dan ook gehad en toen was het niet moeilijk om zwanger te raken. Wel om het te blijven.

Ellen, klusze!

5. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi dames,

inderdaad het is stil rond Ritje, ze had wel erg moeilijk gisteren arme, waarschijnlijk zal ze wel "bezig" zijn, in Belgie zijn ze in dat opzicht vaak stukken sneller in de ziekenhuizen, in mijn beleving dan ;) is er geen wachttijd voor een week om een gyn te zien zoals bij Lola, veel sterkte meis, heb vannacht nog aan jullie gedacht aan de slechte slapers dan, heb ook weer een paar uurtjes wakker gelegen argghhhhh...

@shiela weer spannend meid

@diaantje, mijn naamgenootje, moed houden, ik duim dat een wondertje in de maak is voor jullie :D

@Inez, wat een mooie foto's :D smelt.......

@missdaantje, moeilijk die strijd om vertrouwen en geduld te hebben dat alles goed gaat, hakt er altijd in dat vervelende gevoel :(
    Ik denk als je een mk heb gehad dat die onzekerheid / angst blijft.....
    Bij m'n eerste zwangerschap van Nino was ik lekker vol vertrouwen en meestal onbezorgd.......mmmm lukt me echt niet meer :rolleyes:

terwijl deze keer, naar zo'n goede echo, toch de angst wat verminderd is.. ben zelfs gisteren flink gaan shoppen om wat leuke spulletjes voor mezelf te gaan kopen want het buikje duwt al aardig en als het weer omslaat heb ik bijna niks om aan te trekken ;) goed ecxuus toch :)

fijne zonnige dag gewenst

6. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Nou, ik vind het zelf niet zo heel spannend. Ik ben zelf heel erg van overtuigd dat het een vergooide kans is deze maand.

Door dat ik tijdens mn vruchtbare dagen pijn had tijdens de daad hebben we het bij 1x gelaten. Dus.... ik zie het niet zitten deze keer.

Op mijn manier voel ik natuurlijk wel weer van alles maar ik negeer nu alles. Wil er nu niet over nadenken omdat de kans gewoon heel erg klein is. En ik wil me niet gek laten maken.

We hebben morgenavond een feestje en voor de zekerheid gaan we wel een testje doen zodat ik weet of ik een wijntje kan drinken ja of nee.

7. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he diana,

Op plaatsen zijn er wel wachttijden hoor bij de gyn, zoals bij die van mij.
    je hebt geen dag te kiezen als uur, gewoon gaan waar ze je tussen duwen en dan soms 4 uurs uitlopen, zit je daar te wachten.
    Weet nog dat ik m'n afspraak maakte omdat het wel heel lang begon te duren, moest ik 3 maanden wachten voor ik bij hem terecht kon.
    Nu hadden ze me vergeten een afspraak te geven tussendoor, moet nu om de 14 dagen en werd er weer ergens tussen gepropt en werd al gezegd dat ik wel een tijdje zou moeten wachten voor ik binnen kon.

Maar ja hier in België zijn ze wel met alles sneller.
    Als er ik mis is of ik voel dat er iets niet klopt, even naar verloskwartier bellen en direkt komen dan voor de assistenten die je dan onderzoeken.

Ik hoop voor Ritje dat ze haar kleine sylke al in haar armen heeft. ;)

8. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    IK heb bij onze vorige 2 kinderen goed dronken geweest en mùoest het weekend testen toen, telkens was ik zwanger, schaamde me rot maar zolag je van niets weet kan je er geen rekening mee houden en in begin 1 glasje wijn kan geen kwaad denk.

9. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    We hebben het weekend dorpsfeest. En ik ben niet echt van het type 1 wijntje. Als het eenmaal gezellig word dan gaan de wijntjes ook gezellig door. Dronken worden zal ik niet maar heb dan toch wel echt meerdere wijntjes achter de kiezen.

En mn zegt dat je in het begin toch nog geen bloedcontact hebt maar..... Nee, wil dan toch wel even het zekere voor het onzekere!

Oja, mijn vriendin wist 11 jaar geleden niet dat ze zwanger was en heeft het dorpsfeest van vrijdagavond tot maandagavond aan de alcohol gezeten. Daar is toch wel een enorme gezonde jongen uit gekomen.
    Het is niet best maar gelukkig voor haar schaad het ook niet gelijk.

10. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Shiela: hoop voor je dat het toch raak is ookal heb je maar één keer de gelegenheid gehad om te klussen:kan net genoeg zijn!
    DUIM DUIM

@Diaantje1: Jeetje, wat goed zeg!
    Het wordt nu dus weer spannend voor jou!

@anja: fijn dat alles weer goedgekeurd is en nu maar afwachten, net als ik....

@Ritje: Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je misschien al aan het bevallen bent!

Met mij alles oké en net als sommige anderen ook een avond pijnlijke harde buiken gehad.....
    Alles gaat wat moeilijker maar ik probeer maar gewoon in beweging te blijven;lijkt me goed!
    Heb verder alles klaar moet alleen nog de enveloppen vd geboortekaartjes schrijven......geeft me een rustig gevoel dat ik me daar niet meer druk over hoef te maken!
    Mijn oudste zoon zit nu op de middelbare en die wil ik ook zo veel mogelijk helpen, want de overgang is best groot.

11. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Ja Moby, bij jouw gaat het nu ook echt hard he!

Ik heb net even jouw buik bekeken maar die ziet er ook erg serieus uit.

12. De verloskundige belde me vanmorgen. Ze heeft een afspraak gemaakt voor morgen om 14.35 uur in plaats van volgende week... :)
    Misschien dat er dan maandag al iets in gang gezet kan worden... [-o<

@Moby: Jeetje... 43 weken :confused: ! Nee, daar wil ik op dit moment echt nog niet aan denken... :(

@Ellen: En... hadden ze nog leuke aanbiedingen bij de Praxis of ga je vandaag ook nog maar even naar de Gamma ;) ?

@Anja: Fijn dat alles goed was! Je zult het ongetwijfeld al eens hebben verteld, maar is dit jouw eerste kindje?

@Diana: Jij hebt een gewéldig excuus om eens lekker te gaan shoppen. De zwangerschapsmode voor dit najaar is écht heel leuk... :D

@Shiela: Ook van één keer kun je zwanger worden hoor, vraag al die tienermoeders maar... ;)

@Ritje: Al lees je dit berichtje misschien niet, ik denk aan je!

Ik moest wel een beetje lachen het berichtje van SanRob over de manuele therapie (op een positieve manier hoor... ;))
    Je leest van alles over vruchtbaarheidsbevorderende technieken, maar je laten aanrijden is inderdaad wel de nieuwste :D ! Maar ook ik zie de logica wel. Je lichaam is zó'n ingewikkeld systeem van fysieke en mentale aspecten, dat ik me goed kan voorstellen dat een blokkade in het één kan doorwerken in het ander. Ik ben - gelukkig - zelf nog nooit aangereden, maar vind het wel frappant hoeveel meiden hier de bevindingen van SanRob's therapeut kunnen bevestigen...

13. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    @ Lola Haha, laat mij dan maar even heel jong zijn! ;)

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

nog geen Ritje..... spannend....

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, fijn dat je morgen al terechtkunt. En wie weet ... maandag ... Spannend hoor.

Normaal gesproken heb je hier bij de gyn ook een flinke wachttijd, maar we hebben hier ook zoiets als een spoedpolie waar je wel snel terechtkunt.

Shiela, niks is onmogelijk meid. Maar groot gelijk dat je jezelf niet gek maakt, anders is de teleurstelling weer zo groot.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Lola, wat fijn dat je eerder bij de gyn terecht kunt!

17. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Ritje nergens te bekenen, maar als je dit leest heeeel veel sterkte....

Misschien al bezig met bevallen?

Voor alle andere dames die op het laatst lopen heel veel suc6 met de laatste loodsjes..
    En een dikke knuffel van mij.

Afgelopen nacht,nachtdienst gehad en nu aankomende nacht nog 1 dussssss zie jullie snel......

18. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Lola

Ik heb 2 dochters
    Anouska is 13
    Natasja is 11...

Groetjes Anja

19. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hi hi,
    Leuke namen Anja, vind je ook niet Natas?

20. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen

Share This Page