Haha..... Meisjes namen zijn ook geen probleem, had nu ook weer een leuke meisjesnaam..... maarja nu nog voor een jongentje...... pffff valt niet mee
Anja, namen voor je kindje uitzoeken is niet makkelijk. En dan moet je ook nog eens beiden dezelfde naam leuk vinden ook. Gelukkig is het hier goedgekomen. Nog geen nieuws van Ritje. Spannend hoor.
Ooo is Ritje aan bevalling bezig? Meis, als je dit leest... succes! Kheb net met wat jaloerse gevoelens dikke buikjes bekeken.. mmmm... kwil ook Maar goed, deze maand nog kans en dan aantal maandjes uitstel.. wil niet op trouwdag kans hebben of te bevallen, of nog giga na te zitten vloeien van een eventuele bevalling Heb eindelijk beetje hoop dat er een ei op weg is, lijf zegt ei.. gisteren eindelijkkkkkkkk slijm.. alleen ovu test zit nog in de ontkenningsfase hehehe. Nu maar hopen dat mannetje en ik niet te moe zijn dit weekend om aan het werk te gaan..
Nog geen ritje, moest ze niet in het zh bevallen? Als dat is kan het min een 5 dagen duren voor we haar horen.
RITJE....IK DENK AAN JE MEIS!!! Heeft er nog iemand gekeken naar mijn vriendje op tv (de link die ik hier had geplaatst)? Ik was zo trots op hem, en eergisteren was hij ook op Belgie 1 op tv bij het programma: Dokters van morgen (toen was hij nog arts assistent in Leuven). Liefs, Daantje
Goedemorgen meiden, Hoe ga ik beginnen. Ondanks dat ik zeer overtuigd was van me zelf. Zeg ik 1x gister uit het niks tegen mn mannetje ik ga een ovu test doen, kijken wat er gebeurt. Nou, na de 20 seconden direct 2 dikke strepen. "he wat is dit?" Snel naar mn vriendje gelopen en die zeg gelijk een zwangerschapstest doen. En ja, wat denken jullie, binnen ook echt een mum van tijd staat er ZWANGER Ik heb echt 5 min. lang mijn vriend met enorme grote ogen aan gekeken. En hij maar springen en dansen. Nou, het woord met stomheid geslagen ken ik nu. HIj vroeg op een gegeven ogenblik aan mij of ik niet blij ben. Ja natuurlijk wat denk jij. Maar ik was echt echt echt overtuigd. Alle keren dat ik niet zwanger was heb ik van alles gevoeld. Maar nu voel ik eigenlijk niks. Ik ben er nog steeds ontdaan van maar ik ben absoluut geen ochtendmens maar ik lach en ben echt de vrolijkheid hier op mn werk. Raar verhaal dit he?! Als ik het nu terug lees is het net of ik droom. Of het niet echt is wat hier gebeurt. Ben echt nog van slag!
@Lola, moest gisteravond de hele tijd aan het woord "tienermoeder" denken. Voelde me in 1x keer lichamelijk heel jong
Hee Shiela, ik kom net op tijd hier even langswaaien zie ik: FANTASTISCH meid, super gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je heel verbaasd was, zou ik ook zijn, dan is het ineens maar zover! Geniet er van! Nu ga ik snel weer weg, wij gaan zo TEKENEN voor het huis! Voor het super-voorkeur-liefste huis dan wel, ongelofelijk wat zijn we er blij mee (hoewel we het nu ook wel spannend vinden ) Ritje, we wachten op je nieuws! Toch te laat met telefoonnummers uitwisselen ofzo
Hihi, wat gezellig dat er toch wel meiden zijn op de vroege morgen. Was al bang dat ik heel lang moest wachten voordat er iemand ging reageren. Tanx Veronika! Ik moet wel zeggen dat ik wel gereserveerd blij ben maar dat zullen mensen wel begrijpen neem ik aan!
Pff, loop een beetje als een kip zonder kop hier rond! Weet af en toe zelf niet waar ik mee bezig ben!
{|= {|= {|= Joepie, SHIELA IS ZWANGER , VAN HARTE GEFELICITEERD!! \/ \/ @ RITJE: meisje, waar ben je? Is alles goed met je? Als je 'bezig' bent: heel veel sterkte [-o< [-o< [-o< ! *KNUF*