35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ SHEILA: als de :evil: :evil: :evil: de 23e nog niet gearriveerd zijn, mag ik testen [-o< [-o< [-o< . Ik wil ook zo'n verrassing ;)

2. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dag Shiela!

Ik vang hier zomaar het goede nieuws op (kom af en toe hier op bezoek)!
    Proficiat meid...hihihi dat wordt een alcoholvrij dorpsfeest?! :D

Ik hoop dat je een zorgeloze zwangerschap tegemoet gaat! geniet ervan!

Groetjes, Lola2

3. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Goedemorgen Miss Daantje,

Heb je mijn pb'tje eigenlijk gehad? Zo niet, dan bij deze van mij nog een verlate felicitatie meid! Ik hoop dat je geniet en straalt!

Liefs, Lola2

4. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Diaantje, ik gun je zo enorm enorm erg die verrassing!

Dank je Lola 2, ja word alcoholvrij, hihi. We hebben gisteravond al zwaar lopen denken hoe we dit gaan uitleggen. Want ik ben normaal wel van een borreltje en op een dorpsfeest geen wijntje dat gaat heel lastig worden. We hebben bedacht dat we nog een verjaardag hebben vanavond waar we dan ook nog naar toe gaan.

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Weet ik toch SHEILA, ik ben ook hartstikke blij voor jullie :) ! Geniet er maar lekker samen van! Jullie weekend kan niet meer stuk, ook zonder alcohol ;)

6. Shiela, wat geweldig! Ik ben super blij voor je
    (en het bewijs dat je van binnen nog een tiener bent... ;) :) ;) )

7. @Miss Daantje: Túúrlijk heb ik gekeken naar jouw vriendje en ik had daar ook al een reactie op geplaatst... ;)

@Ritje: Ik hoop dat je nu aan het bevallen bent. Of nóg beter: dat Silke er al is... :D

8. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Shiela : JAAAAAAA, geweldig gefeliciteerd! Ik weet precies hoe je je voelt! En geloof me dat straal je ook uit hoor! Dus pas op! Nou geniet gewoon van het feit...
    Dat je bang bent, kan ik me ook voorstellen. En helaas zal dat voorlopig nog niet overgaan....Maar gewoon positief blijven en denken : Het moet gewoon zo zijn!

9. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Gefeliciteer,het is je super gegund!!! :D

10. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Shiela: echt geweldig nieuws;en zo zie je maar .....één keer kan al genoeg zijn!
    Geniet maar lekker van het idee.
    Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

11. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Dank je Moby! Ik wil nu alleen maar positief denken. Het moet nu goed gaan! Ik wil dat!

Maar er is toch wel onzekerheid!

Nog een vraagje. Mijn vriendje zegt dat ik gelijk de verloskundige moet bellen. Zij hebben mij gezegd dat bij een volgende zwangerschap ik een echo krijg in week 7/8. Zal ik nu al gaan bellen of zal ik wachten tot volgende week?

12. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    Ik lees dat er al zo veel gebeurd.

Allereers Shiela, gefeliciteerd. Je hebt het echt verdient.

Diaantje, heel veel suc6 met afwachten. Hoop voor jou hetzelfde resultaat als voor Miss Daantje.

Voor de rest heb ik niet zo veel onthouden, sorry.

Ik zie dat Ritje al een tijdje niet meet online is geweest. Zou het?

Even over mij zelf:
    Sorry als ik jullie lastig val.
    Maar het moet gewoon uit.

Ik heb met psicholog gesproken van hoe het verder moet, want ik word er echt gek van. En die zei "Er is niets aan te doen. Het is puur vrouwennatuur. Omdat je hebt onder druk van angst jou laten steriliseren, komt het nu weer bovenop. Er bestaat geen remedie tegen menselijke gevoelens. Niemand kan jou dwingen om te willen of niet willen. Je moet het helemaal zelf doen."
    Dus met andere worden "zoek maar zelf lekker uit"

Ik heb vanmiddag afspraak staan bij de huisarts. Ik ga met hem praten over de mogelijke oplossing voor mij.

En nog iets. Al die tijd heb ik mijzelf en ook jullie onwillig voor de gek gehouden. Nu weet ik dat mijn man dat kind helemaal niet wil. Hij vind dat wij geen kind meer hoeven. Vooral omdat hij al 55 is. Maar hoe moet het met mij? Daar heeft hij geen antwoord op.

Maar ik word er ondertussen gek van. Alle dagen huilen. Er loopt geen dag voorbij zonder tranen. Ik kan niet meer.

Ik zat al te denken om stikkem operatie te doen, maar ja, hoe doe je dat stikkem? Stom idee. Ik zie er echt geen oplossing voor.

Kunnen jullie iets bedenken.

Waarschijnlijk verklaren jullie mij voor de gek, denk ik. Niet hardop, misschien, maar wel in gedachten. En dat is normaal ook, want ik voel mij ook gek aan het worden.

13. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Nou 4x mama, niet voor ons praten hoor! Ik vind je helemaal niet gek en dat denk ik ook niet. Ik kan me je zelfs heel goed voorstellen. Als je de wens hebt dan is hij echt niet maar zo weg.

Ik kan de gedachten gang van je man begrijpen maar ja, jij bent geen 55 dus dan ligt het toch wel even iets anders.

Helaas, ik kan je er echt geen advies in geven. Het blijft natuurlijk lastig ja tegen nee.

14. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    schiela gefeliciteerd meid

15. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Zwanger Gefeliciteerdddddddd!!!!!!!!!!
    Super hoor sheila ik gun het je en zweef nog maar lekker op die wolk!!!!!!!!!!!!

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Sheilaaaaaaaa gefeliciteerd hoor meis! Wauw!

4xmama je voelt je zoals je je voelt wie zijn wij om dat raar te vinden. En wij zijn hier for better and worse. Kop op meis!

17. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Maar nu ben ik dan ook wel heel benieuwd naar Benthe!

18. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    Ik ben net terug van HA. Hij zat met ronde ogen naar mij te luisteren en toen ik klaar was met mijn verhaal zei hij dat het beste in mijn geval is om toch die operatie te doen en aan moeder natuur achterlaten wat er daarna gaat gebeuren. Ook al is dat voor mijn eigen gemoedsrust. Dat ik het besef dat ik heb er alles aan gedaan, en mocht het niet lukken, dat ligt het niet aan mij.
    Hij zei ook dat op mijn 41 kan ik nog goed zwanger worden, maar op 55jarige leeftijd van mijn man is de kans heel erg klein dat dat nog lukt. Maar als dat lukt dan is het toch mooiste wat een man kan overkomen.

Ik heb net met mijn man daarover gehad, hij kan nog helemaal niets over zeggen, we kijken wel wat we doen. Zoiets beslis je niet binnen 5 minuten.

19. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Shiela, GEFELICITEERD!
    MissDaantje ook nog zwanger, zie ik! Goed zo!
    Diana ook...... weet niet of ik dat al wist.... maar goed joh!

Verder lees ik misschien van 't weekend even bij. Zit nu nog op mijn werk.

Zaterdag is het vruchtzakje eruit gekomen, na donderdag en vrijdag zo'n 3 1/2 uur lang elke 3 minuten een wee van 30-40seconden te hebben gehad. Zaterdag duurde het zo'n 6 1/2 uur elke 3 minuten een wee voordat het vruchtzakje kwam, daarna ging het nog 2 uur lang heftig door. Zondag weer 3 1/2 uur, maandag niets, dinsdag half uurtje. Sinds gistermiddag vloei ik niet meer, heb vanochtend een controle echo gehad, en alles ziet er erg goed uit van binnen. Baarmoeder weer netjes, baarmoederslijmvlies weer dun, en... en dat had ik liever niet gezien of gehoord, er is al weer een ei aan het groeien.
    WIE O WIE HEEFT ER EEN KUISHEIDSGORDEL TE LEEN? ;)
    Had zo'n beetje de beslissing genomen dat we er mee stoppen, met proberen, maar ja........ als het lichaam het zo goed zelf doet.......

Nou ja, we zien wel, eerst maar even alle hcg uit mijn lichaam.

Heb de gyn die deze echo deed zo'n 3 minuten gezien, kon geen vragen stellen, moet eerst uitzwangeren en voor over 3 mnd een afspraak maken met een fertiliteitsarts die de onderzoekjes gaat doen die ze na 3x een MK doen. Kreeg van afpsrakenmevrouw te horen dat ik die afspraak niet eens KAN maken, omdat er voor over 3 mnd nog niet eens een planning klaar is........ arghhhhh
    Mag ik in de tussentijd zwanger worden? Geen idee, zal wel niet, anders kan mijn lijf niet uitzwangeren, maar ik heb dus GEEN tijd om 3 mnd te wachten. Ik word volgende maand 41....
    @ Inez, kun jij mij aub een pb'tje sturen over aspirine?

Fijn weekend en ik probeer zondag bij te lezen, morgen de hele dag in Deurne bij een paardenevenement.

Knuf en kus voor wie het nodig hebben.

20. veronika

veronika Niet meer actief

BUDDY NIEUWS VAN LOLA

Goed nieuws! Morgen word ik ingeleid. Om 7:15 uur moet ik me melden. De gyneacoloog kon al bij de vliezen, dus voorwerk is niet nodig... Groetjes, Lola

Dit smsje ontving ik net! Ik denk dat ze misschien al niet meer online kan komen voor die tijd, dus ik post dit maar gelijk, zodat jullie alvast mee kunnen duimen voor haar. Lola, als je toch nog komt kijken hier kun je het zelf nog eens vertellen :) , maar FIJN voor je, heel veel SUCCES morgen!

Share This Page