Shiela, ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu echt even tiener voelt. 1x was dus ook voor jou genoeg! Wat een geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd !!!!! Wat ik wel erg grappig vond was dat je aangaf deze keer dus helemaal geen gevoel had zwanger te zijn. Dat heb ik van velen hier al gehoord. Zelf had ik ook absoluut niet het idee dat ik zwanger was, maar kreeg zo maar ineens de aandrang om te testen. Zo kwam ik er op de dag dat het precies een jaar geleden was dat ik m'n eerste MK kreeg achter dat ik weer zwanger was en het resultaat van deze zwangerschap ligt nu heerlijk rond te kijken in de box.
Diaantje, ik hoop voor zo'n zelfde wondertje meid! Molly, ik heb je een PBtje gestuurd! Oei, nog steeds geen ritje, spannend hoor! Lola, was jij nou vandaag naar de gyn geweest? Ben benieuwd! 4xmamma, wat een lastige situatie zeg. Jij wilt nog wel graag maar je man vindt het wel genoeg. Ik kan me best voorstellen dat je deze operatie graag wilt, maar ik zou het zeker niet stiekem doen. Sterkte met het nemen van een voor jullie passende beslissing.
Hai Molly, Goed je hier te zien. Fijn dat het goed is opgeruimd, al was het zwaar, weer afscheid nemen van zo'n prulletje. Ging je niet ook overwegen wat onderzoeken te laten doen, omdat het voor jou vooral moeilijk is zwanger te blijven? Er waren nog wat suggesties gedaan hier, geloof ik. Inez, Lola heeft gesmsd, zie haar nieuwsbericht hierboven in mijn bericht! Ego bericht: ja, we hebben getekend! Er zijn al wel wat traantjes gevloeid, champagne (met mate ) vanavond pas. Zo fijn, zo'n goed huis en redelijk betaalbaar ook nog, toch nog gevonden na een jaar intensief zoeken en bijna een ander huis gekocht te hebben. Beebje kom nu maar.... het kan! Ik hoef niet te verbouwen, en er is PLEK genoeg voor je!!! [-o< [-o< [-o< We hebben redelijk goed geklust deze maand, tja, elkaar een weekje niet gezien maar mijn ei was toch iets later dan ik dacht, dus ik hoop dat de zwemmertjes toch meer dan 2 etmalen overleefd hebben Het zal wel een beetje spannend worden dus rond NOD, maar misschien is mijn cyclus nu wel wat langer door alle stress, en zou ik dus ook nog "voor niets" een paar dagen overtijd kunnen zijn straks. Zo, wellicht kan ik hier nu wat meer en wat actiever zijn. Ik ga nog eens goed bijlezen wat er allemaal gebeurd is.
Yelina is vanmiddag goed door de APK bij de kinderarts in het ziekenhuis gekomen. Ze wilden haar nog wel graag een keertje terugzien om haar groei nog even in de gaten te houden en omdat ze een voorkeurshouding heeft. Haar groei is wel in 1 lijn, maar ze hadden liever gezien dat ze niet meer onder aan de curve zat. En die voorkeurshouding hadden we zelf ook al gezien en daar zijn we ook al mee aan de slag gegaan. Van beiden zijn we niet echt onder de indruk. Hebben we met Alyssa ook precies zo gehad. Ze zit nog steeds onder aan de curve, maar lengte en gewicht zijn bij haar beter in overeenstemming dan bij haar moeder en met die voorkeurshouding is het helemaal goedgekomen. Oja, ze was nu 52 cm lang en woog 3590 gram. (Mijn eigen meetlintje was kennelijk een beetje uitgerekt want zelf was ik op 55 cm gekomen toen ik haar mat). En bij haar geboorte was ze 47 cm en 2660 gram, dus wat dat betreft is ze mooi gegroeid.
@ Inez: Wat fijn dat het zo goed gaat met Yelina! Misschien hadden de artsen het nog meer willen zien, maar het is toch super dat ze het in principe prima doet! Het is ook zo'n mooi meisje! @ Shiela: Heel heel erg gefeliciteerd! Wat geweldig, ik ben helemaal blij voor je! Geniet ervan meid! Bij mij nog geen nieuws aan de horizon. Mijn NOD lijkt nog niet in zicht, maar dat kan zo maar over een uur anders zijn... Vooralsnog voel ik geen voortekenen van een NOD, maar ook niks wat duidt op een eventuele zwangerschap helaas! @ Mollyvg: Hoe tegenstrijdig het gevoel ook is, het is wel fijn dat je lichaam dit goed verwerkt. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is, aan de ene kant is de wens er natuurlijk nog steeds anderszijds wil je niet nog een keer een miskraam moeten meemaken... Ik wens je heel veel sterkte, wat je besluit ook moge zijn... @ 4xmama: Oei, wat moeilijk! Heel eerlijk gezegd kan ik me voorstellen dat je man op zijn 55ste en na 4 kinderen misschien niet meer staat te springen om opnieuw in de luiers te gaan. Maar aan de andere kant herken ik jouw kinderwens maar al te goed, het is sterker dan je zou willen... Ik hoop dat jullie er samen uit komen, want dit is toch iets waar je samen voor moet gaan, toch? Spannend! Lola en Ritje, ik ben razend benieuwd hoe het met beide dames gaat! Zoals al gemeld bij Shiela is hier alles rustig. Gelukkig heb ik het echt mega-druk op mijn werk, dus op zich heb ik geen tijd om er al teveel bij stil te staan dat mijn NOD vandaag al is. Maar omdat ik het zo druk heb, val ik 's avonds wel zo'n beetje om... Vriendjelief vroeg vanmorgen al enthousiast of dat een goed teken was... Hoe graag ik het ook zou willen, vrees ik toch van niet! Van de gyn mag ik 15.09 testen. Dat is op een maandag, da's dus echt geen leuke dag. Als het negatief is moet ik gelijk werken en kan ik niet eens sippen en mocht het per ongeluk wel gelukt zijn moet ik ook werken en kan ik dus niet euforisch blij zijn! En dus met vriendje afgesproken dat als er zondag nog geen NOD is, dat ik dan ga testen! Oh ja, dat vergat ik nog... Begin van deze week was ik zo nieuwsgierig dat ik mijn laatste ovu-test heb gebruikt, die was dus overtuigend negatief... Gr. Benthe
Inez, ik ga dat ook niet stiekem doen, die operatie. Een kind moet gewild zijn door allebei de ouders. Benthe, bedankt, meid, dat hoop ik ook. Waar hij vooral niet zo vrolijk is, is dat het operatie is. Maar ik heb hem uitgelegd dat het niet zo eentje is waar ze al je buik open snijden. En dat in sommige ziekenhuizen doen ze dat met dagopname, maar ja, hoe dan ook we zijn nog niet uit. Of dat nog komt en wanneer, weet ik niet. Ik ga daar ook geen haast achter zetten, maar te lang wachten doe ik ook niet. Meid, ik zie dat je nu al 1 dag overtijd bent. Veel suc6. Ik hoop zo dat het lukt jullie deze keer. En dat je mag je toevoegen aan zwangeren.
lola SUCCES! Spannend, zet hem op! Veronika gefeliciteerd met huisje! Benthe, spannend Molly fijn dat je er weer bent. Hoewel je het liever anders ziet toch goed nieuws dat je lichaam het nog doet! IK HEB VAKANTIE 8)
@Lola: oh wat spannend;ik wens je een voorspoedige bevalling en dan een heerlijke baby in je armen! Zet hem op;weet niet of je dit nog leest maar toch...... @Shiela: zou gewoon maandag bellen voor een afspraak als ze dat zelf aan gegeven hebben. Heb je meteen al iets om naar uit te kijken! @4xmama: wat een dilemma;ik hoop dat je er samen uit komt;je moet het per slot van rekening toch samen doen. Heel veel succes! @Ritje: hoop dat met jou ook alles goed gaat............
@4xmama ik snap heel goed dat je je rot voelt en verdrietig bent. Ik hoop dan ook echt dat je mannetje accoord gaat met de herstel operatie en jullie toch nog kunnen proberen om een beebje te krijgen. Denk er goed over na want idd zo,n beslissing maak je niet alleen en niet in 5 minuten Suc6 met het maken van de keuze. @mollyvg na mijn miskraam heb ik mijn lichaam ook geen tijd gegeven om te ontzwangeren we hebben het gewoon geprobeerd. Helaas zit er nu al 6 maanden tussen en nog niet zwanger dus je lichaam geeft het volgens mij ook zelf wel aan of het kan of niet. En ik ben ook al 41 dusssssssss @lola als je dit nog leest Heeeel veel suc6 morgen....ik voel met je mee en weet wat het is om ingeleid te worden suc6 meid
Ik kan het toch niet laten om nog even aan te wippen... Het gesprek bij de gynaecoloog ging verbazend gemakkelijk. Hij begon eerst over mijn bijna fietsongelukje en begon daarna pas over de huidige situatie. Na mijn verhaal te hebben aangehoord zei hij: 'Je wilt er dus vanaf?' Ik begon te lachen en zei: 'Nou ik wil er niet vanaf, ik wil haar eruit!' 'Nou, dat kan!' was het korte antwoord. Hij heeft vervolgens een inwendig onderzoek gedaan en daaruit bleek dat de baarmoedermond imiddels geheel verstreken was. Hij kon zonder problemen bij de vliezen komen. Toen vroeg hij: 'Wanneer wil je ingeleid worden?' Toen wist ik even helemaal niet meer waar ik kijken moest. Ik kon onder andere kiezen tussen zaterdag of maandag. Nu is het zo dat de vader van Roy dinsdag een zware operatie moet ondergaan. Daarom heb ik gekozen voor de zaterdag. Dan kan hij dinsdag ook naar zijn vader toe... Mijn laatste twee buikfoto's wil ik jullie niet onthouden... Veronika had jullie al op de hoogte gebracht. Dank je wel, buddy! Ik lees trouwens dat jij ook leuk nieuws hebt: Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis!
Ritje, nog geen berichtje, novenant ik belgie ken denk ik dat je bevallen bent. Je zal in het zh geen internet hebben. Zal voor je duimen. Lola, spannend he de laatse avond, morgen ben je weer mama. Doe het goed zou ik zeggen. Benthe, ik duim voor je dat zondag nog geen drupje te zien is en dat je een positest vast hebt.
@ Lola Heel veel s6 morgen @ Veronika Gefeliciteerd met je huisje @ Benthe we duimen @ Ritje Je maakt het spannend groetjes Anja
Lola, allereerst, geweldige foto's meid. En verder, wat goed dat je morgen ingeleid kunt worden. Wat een fijn idee. Ik wens je een voorspoedige bevalling toe en hopelijk mag je jullie kleine meisje nu snel in je armen hebben. Wat ging dat gesprek trouwens makkelijk. Ik heb echt bijna moeten smeken om ze zover te krijgen om in te grijpen. Wat een verschil in beleid toch weer. Veronika, van harte gefeliciteerd met jullie huisje en succes met alle klusperikelen. Benthe, ik hoop ook voor jou op positief nieuws dit weekeinde. Spannend hoor!
Hallo, net thuis van de kliniek, was al van zondag ziek liggerig hier en woensdagmorgen was al het bloed uit mijn gezicht getrokken, witjes zag ik eruit, stikop, heeft mijn vriendin me naar de spoed en moederhuis gebracht! de onderzoekingen waren goed en alles bleek in in orde, maar zo zag ik er niet uit, de gyn belde dat ik daar moest blijven en baxster met vitamientjes en vocht moest krijgen, 4 heb ik er gehad, ondertussen weet ik wat er is ik heb een enrome schommeling alle dagen vooral smorgens van lage bloedruk...... wat me ziek misselijk maakt het zweten breekt me soms uit en weet met mezelf geen blijf uit duizeligheid! de krampen die nog geen weeen zijn gaan door, van tijd tot tijd, al heb ik er wel wat rust gehad in de kliniek, was ik blij dak terug thuis was, hij wilde het volgende week ingang zetten net als bij Lola, omdat mijn gezondheid achteruit gaat, maar zei geen juiste dag, en door een schouderklopje dat ik de ongemakken en pijn moet verbijten dat dit het is ging hij! En ik ik zei dat ik naar huis ging en daar zekers geen dagen meer bleef zonder duidelijkheid ik kan als ik me ziek voel mijn bedje ook inkruipen en de twee weken zo trekken.. maandag heb ik controle bij hem. Ik ben al zover dat ik het niet meer wil , het laten inlijden, en dat ik hoe moeilijk het ook is mijn twee weken uitdraag en de natuur zen gang ga laten gaan! Hij zei me dit is zeker je laatste , ik zei ja, erna heb ik me schuldig gevoeld en een potje gejankt Hier thuis was de stalker vandaag weer in actie geschoten, en ik zal het aan mijn vriend, en ik ben er moedeloos door.... ik was zo op deze week, zelfs te moe voor een bevalligen door te spratelen. Ik kan maandag weer een klacht gaan neerleggen... stopt dit nu niet? @Schiela hele dikke proficiat meisje! ben harstikkel blij voor je, @Molly veel sterkte voor jou, ik vind het nog steeds heel verschrikkelijk dikke knuff @Lola wat leuk voor jou! das een duidelijk gyn die jij hebt! hou ons op de hoogte we kijken ernaar uit, mooie buikfoto s hoor, zo lief! Liefs en fijne avond dames
Ritje, en wij maar voor je hopen dat jullie kleine meid zich had aangediend. Onbegrijpelijk dat ze je laten doorlopen en niet nu al hebben ingegrepen. Ik kan me goed voorstellen dat je helemaal op bent nu. Probeer ondanks alles toch een beetje je rust te pakken en hopelijk laat je stalker je nu eindeijk eens met rust, want dat kun je er nu echt niet bijhebben. Heel veel sterke meid!
Ja, maar ze willen dat ik eerst 3 maanden ontzwanger...... op mijn leeftijd heb ik daar geen tijd voor. Als we door willen gaan dan gaan we nu door, en niet 3 mnd wachten. Na die 3 mnd willen ze dan meerdere bloedtests gaan doen. Ik kreeg niet de kans om ergens naar te vragen, had ook nog voorlichting willen hebben over spiraaltje enz, maar heb 't mens (niet mijn eigen gyn, ik was ergens tussen gepropt) hooguit 3 minuten gezien... Toen ik de afspraak met de gyn waar zij het over had wilde maken kreeg ik te horen "dat is december, dan moet U over een paar weken maar eens gaan bellen voor een afspraak, want we hebben nog geen planning voor december" Dank je wel voor je pb, Inez Ritje, sterkte meid! Lola, ik denk aan je. Ik wens je een voorspoedige bevalling van net zo'n mooie meid als je al hebt rondlopen! Had al 2 uur in bed willen liggen, moet morgen om 7.30 uur de deur uit. Trusten!
Goedemorgen dames, Vroeg wakker vanmorgen. Nog steeds beetje van slag. Erg onwerkelijk allemaal. Gister naar het dorpsfeest geweest. Tenminsten het begint hier altijd met een bedrijven uurtje rond half vijf. Rond die tijd kreeg ik ook het sms-je van Lola. Gelukkig had ze hem ook naar Veronika gestuurd. Ik heb netjes aan het water gezeten op het feest en iedereen vragen wat dat nou met mij was en ik maar vertellen dat we nog verjaardag hadden. Sommigen vonden het maar raar dat we daar nog naar toe gingen. Toen mijn mannetje rond 10 uur genoeg had gehad zei ik tegen hem dat het misschien wel tijd werd om naar huis te gaan (hij moet vandaag werken) gingen iemand ons correceren dat we nog naar een verjaardag moesten. Oeps @Molly, waarom moest jij 3 maanden ontzwanger? @Inez, raar het dat ik overtuigd was dat het niet zo was. Dat komt ook omdat ik de eerste keer overtuigd was dat het wel zo was en dat klopte dus nu vertrouwde ik ook op mn gevoel. Vandaar dat ik het nu ook nog steeds raar vind. En met uitzondering van enkele steekjes en ongi gevoel voel ik verder ook niks dus erg onwerkelijk allemaal nog.
Ritje meisje, probeer wel positief blijven, het einde is in zicht, hou je daar aan vast en dan kun je lekker gaan genieten van jullie meisje! Hele dikke knuffel