@Benthe, zo lang als de rode duivels er nog niet zijn is er nog hoop. En hier waren ook geen tekenen van een evt. zwangerschap dus.... er blijft hoop!
Sheila, wat een geweldig nieuws meid! \/ Yessssss, gefeliciteerd! Je kan de VK meteen bellen hoor voor het maken van de afspraak (ik heb de 2de keer ook metéén gebeld ). Des te eerder je belt des te meer keuze je hebt in haar agenda. En waar is je zwangerbanner nou? Mwah, gaat............. Deze pak ik er even uit : dit is je reinste onzin. Een man is veel langer vruchtbaar dan wij vrouwen en 55 is absoluut nog niet te oud om een kindje te kunnen verwekken voor een man. De zaadkwaliteit zal iets minder zijn dan toen hij 25 was, maar dat is alles. Chris is 53 jaar (nog 52 tijdens het klussen)..... hoe bedoelt die HA, "heel erg kleine kans". Echt wel hoor! Dit vind ik een lastige. Chris wilde het in 1ste instantie ook niet meer (10 jaar geleden wel, 2 jaar geleden niet meer). Als hij voet bij stuk had gehouden dan was het feest niet doorgegaan. It takes two to tango. Aan de andere kant zou hij jou niet mogen dwingen je kinderwens opzij te moeten zetten. En dus kun je in een heel lastige situatie hiermee komen. Ik hoop dat jullie voor het zover is tot elkaar kunnen komen (hier heeft Chris water bij de wijn gedaan, voor mij, en hij is nu dól op Danique). Oooh, ik lees dat Lola vandaag ingeleid wordt! Ik denk aan haar! En als je dit zelf nog es leest : wat een geweldig prachtige foto's zeg. Molly, je hoort en leest wel vaker over 3 maanden moeten wachten na een MK. Maar net zo vaak dat je meteen zwanger zou kunnen worden. Mijn mening (als een leek) is dat het lijf 't zelf wel uitmaakt of het weer klaar is om zwanger te raken. Is dat nog niet zo dan zal een bevruchting/innesteling dus gewoon niet lukken. Veronika, gefeliciteerd met je huis! Fijn dat Yelina door de APK heen is gekomen Inez, mooi poppetje! Ritje meid, hou vol in deze laatste loodjes. Het komt goed! Benthe, spannend! [-o<
he ritje, dit allemaal meemaken tijdens je laatste loodjes is heel zwaar he. M'n man zegt dat je ook rechtstreeks een klacht kunt indienen bij de onderzoeksrechter, kosten bedragen wel 750 maar hij moet dan direct dit onderzoek beginnen. Dit moet hij dan Ik dacht al dat je bevallen was omdat je weg bleef. Moet ik je m'n gsmnummezr geven, indien je bevalt ik ze hier op de hoogte kan brengen.? Ik neem laptop mee naar ZH kan er internet krijgen
Zico wel dat mag als ik je eens mag bellen, we waren dit van plan maar moeten dan weer in een ander onderdeel dit indoen, we waren op de advocaat aan het wachten, maar die reageert alleen niet, wel met een rekening van 650 euro , toch wel omdat het dringend was, maar hij is nog steeds even aan het nadenken! daarom zei ik punt het gaat in naar het gerecht! en nu want er moet iets aan gebeuren..... alles is in bij politie en jaournalistiek maar er moet wat vaart achter komen! thanks Zico en iedereen, door dit is de bloeddruk zo een schommeling hier ook geef maar je gsm op pb even dan bel ik liefs Ritje
Dank je wel natas! Een enorme verrassing is het! Maar zo enorm blij! Toch ook na al mn onzekerheden. Maar je bent al de 2de die het zegt met de banner dus ga ik het nu dan toch maar doen. Vind het wel heel eng om al te doen. Er is een hoop onzekerheid maar dat zul je begrijpen.
ritje heb je een pbke gestuurd, m'n man is tot 13.00u thuis op dit moment, dan dient hij te vertrekken naar z'n werk
Daantje, ik ga zo je vriendje bewonderen. En de rest lezen van de nieuwtjes en anderre berichten. Ik hoop op een roze schore, ben al een paar dagen niet geweest.
NOD 12-09 Benthe 17-09 Sandra1967 19-09 MaMa2X 21-09 Veronika 23-09 Diaantje 26-09 Ellenk 06-10 Giegel AFSPRAKEN 15-09: Diana eerste controle gyn 15-09: Anna - VK 24-09: Miss Daantje - 1e echo 29-09 Coto nekplooieho 29-09 Giegel gyn BEVALDATA 20-09-2008 Lola 29-09-2008 Ritje 09-10-2008 Zico 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje 22-09-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique
@ Shiela Volgens mij klopt je bevallingsdatum niet.... of je moet een olifanten dracht hebben....haha geintje groetjes Anja
Natash, Thanks voor je steun. Vandaag komt onze dochter, ik ga nog met haar over hebben, zij kent pap ook door en door. En heeft meerdere malen haar zin gekregen. Ga ik aan haar advies vragen, want ik ben altijd recht door zee, en dit is niet zo'n gevaal dat ik het moet doen zoals gewonlijk. Een beetje tact kan geen kwaad. Een ding zit mij dwaars: mijn man zit nu op tramadol (tegen pijn), als ik zwanger word, is dat niet gevarlijk voor kind? Ik bedoel tramadol is morfineachtige spul, je kan daar afhankelijk van worden. Simpel weg het is drugs.
Shiela, ik weet niet meer of ik het al gedaan had maar: GEFELICIZWANGEEEERRRR!!!! Mooie banner! Ik zal de lijst even aanpassen want ik denk idd dat je 22 mei bedoeld, hihihi! Anna, leuk dat je even gaat kijken! 4xmamma, tramadol zou wel eventueel de zaadkwaliteit van je man tijdelijk kunnen beinvloeden maar dat doen een heleboel geneesmiddelen (en vaak ook als je ziek bent en/of koorts hebt). Ik voel me echt prut, de hele tijd tegen het misselijke aan maar niet overgeven, wel honger maar geen honger en megamoe, heb alweer een paar afspraken afgezegd voor dit weekend! Liefs, Daantje
NOD 12-09 Benthe 17-09 Sandra1967 19-09 MaMa2X 21-09 Veronika 23-09 Diaantje 26-09 Ellenk 06-10 Giegel AFSPRAKEN 15-09: Diana eerste controle gyn 15-09: Anna - VK 24-09: Miss Daantje - 1e echo 29-09 Coto nekplooieho 29-09 Giegel gyn BEVALDATA 20-09-2008 Lola 29-09-2008 Ritje 09-10-2008 Zico 03-11-2008 Moby 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 17-01-2009 Kaat 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 18-04-2009 Diana 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique
Tanx Miss Daantje, voor de 2de keer! hahaha, zal ook dat ergens van komen! Dank je voor het aanpassen van de lijst.
Ja Natas dat dacht ik ook, maar in het onderschrif staat 20 september. Ik dacht al waarom zegt ze niet gewoon morgen Heerlijk dat Chris zo dol is op Danique. Ik kan het me ook niet anders voorstellen hoor! Shiela GEFELICIZWANGER!!!! wat een mooi verhaal, HEERLIJK, daar kan ik van genieten. Probeer jij het toch ook maar te doen hoor! Heerlijk geen alcohol op het dorpsfeest, precies wat is je wenste! Maar inderdaad is het een heel vervelende nasleep van een miskraam dat je daarna nooit meer onbezorgd zwanger kunt zijn. Veronika, Gefeliciteerd met jullie aankoop! Wat leuk is het toch gelopen allemaal. Fijn dat jullie er helemaal klaar mee zijn. Laat die kleine zich maar snel aanmelden! Limmeke, Ik hoop dan maar voor jullie dat het deze keer raak is. Ik begrijp uit je berrichtje dat jij niet echt de druk voelt om zo snel mogelijk zwanger te zijn. Poeh, vind het wel bijzonder. Zelf vond ik de tijd toch echt dringen. Maar het is goed vertrouwen te hebben in dat het wel goed komt! Lola, Wat goed nieuws joh! Misschien is het er uiteindelijk wel van te voren, maar je weet nu waar je op te richten. Lola, Lekker je laatste zwangere weekend! Fijne geruststelling! Die foto's ZOOOOOOO MOOOOOOI! Molly, Ik weet niet of het Erasmus voor jullie een optie is. Ik ben daar wel te spreken over de arts die herhaalde miskramen behandeld (bespreekt, want er valt meestal niets te behandelen). Ik herken het wel hoor, had zelf ook pas een afspraak maanden later. Dat moest ook omdat een bepaald bloedonderzoek pas 6 weken na de miskraam kan. Dat voelt zo ontzettend vertragend. Maar het is enorm frustrerend als je nergens terechtkan met je vragen. Natuulrijk kunnen jullie als jullie daar zelf klaar voor zijn het weer proberen. Maar misschien is het wel goed om even je menstruatie af te wachten en jezelf in elk geval die tijd te gunnen. Je eitje gaat pas komen als het HCG helemaal weg is uit je lichaam, maar dat zal het nu waarschijnlijk wel (bijna) zijn, daarom is alles ook afgestoten en eruit. Maar je zult pas zwanger worden en blijven als het ook kan voor het lichaam. 4x mama HEEL LASTIG De wens kennen we allemaal hier, of het nu de eerrste is of de vijfde. Zelf denk ik ook dat beide ouders het kind moeten willen. Ik zou het mijn kind niet gunnen een vader te hebben die er niet ook bewust voor gekozen heeft. Ook al is het niet z'n liefste wens, je man zou er wel achter moeten staan, denk ik. Dit kan hij ook niet zomaar voor jou doen. Je kunt niet heel hard proberen het wel te willen, als je gevoel anders zegt. Jij kunt natuurlijk ook niet heel hard proberen om het niet te wensen en het dan niet meer te voelen. Ik denk dat praten met een hulpverlener hier juist wel heel goed voor is. Je kunt er desnoods wel aan werken om te accepteren als het niet meer gaat gebeuren. Misschien een andere zoeken? Probeer niet je dochter er te veel bij te betrekken. Dit kan voor haar ook erg moeilijk zijn. De sterrilisatie ongedaan laten maken is wel de stap waar je moet beginnen denk ik. Tegen beter weten in hopen dat het nu toch vanzelf gaat, geeft je denk ik onnodig verdriet. Het is rond de 40 vaak al niet makkelijk om zwanger te raken, met (half) verstopte eileiders wordt het er niet makkelijker op. Ik zou zeker aan een deskundige vragen of de medicijnen van je man kwaad kunnen. Er zijn veel meer stoffen die voor het zaad kwaad kunnen waar we niet vanaf weten. Ritje, TAKE CARE. Zico, fijn dat je hulp aanbiedt aan onze andere VlaCoto, Wanneer krijg jij nou je echo? Of heb je die al gehad? Inez, Fijn dat Yelina helemaal goedgekeurd is! En wat is er nou verder mis met klein zijn... Hier gaat alles goed. dwz, ik heb nog behoorlijke symptomen, een groeiende buik, pijnlijke tepels. En vannacht heb ik een slaapje gedaan van 11 uur. (daar ben ik anders echt niet zo goed in hoor! ben een slechte uitslaper en maak het 's avonds ook vaak te laat)
Oh, we hebben hem allebei aangepast hihihi. Maar ik zie dat je het niet helemaal goed hebt gequote dus laat ik de mijne staan. Mooie foto's idd Lola, ik had ze nog niet gezien Liefs, Daantje