Meid, blij dat te horen. Goed zo, blijf hoop houden. Wie weet blijven ongi toch weg en test je alsnog positief. De HA zei ook tegen mij dat ik het uit mij hoofd moet zetten omdat ik gesteriliseerd ben. Maar ik geloof het niet. En ja, hoor, in april 3 keer positesten. Helaas dezelfde dag ongi geworden, maar ik weet nu ook zeker dat ik kan zwanger worden ongeacht wat ze zeggen. Hoop opgeven is het laatste wat je kan doen.
Hoi Dames, ben je er een dagje niet.....gelijk heel veel gemist. Vandaag begon niet anders dan anders, alleen dan in het ziekenhuis. Ik mag nog niet naar huis. Pies en bloed zijn niet goed. Ze laten een behoorlijke uitdroging zien. Een half uurtje geleden is de arts geweest. Ik raak nu ook een beetje ondervoed. Ik ben in totaal 7 kilo afgevallen in twee weken, natuurlijk is een heel deel vocht, maar niet alles. Ze houden me daarom nog ff daar en als het over een dag niet beter is (ik dus meer binnen kan houden) krijg ik sondevoeding. Nou laat de krokketten maar aanrukken, want dat nooit. Ik zal eten tot ik er bij neeval, ookal betekend dat dat ik heel erg misselijk ben en overgeef. Ik was al zo bang voor het ziekenhuis (mijn vader is overleden in het ziekenhuis en dat heeft grote indruk gemaakt) dit maakt het niet beter. Al jullie berichtjes maken het dragelijker net als het mailen, sms met molly: je bent een echte buddy. En dat terwijl je het zelf nu niet makkelijk hebt. @ritje: dank je wel! Ik gun je alle goeds. @4xmamma: gewoon blijven schrijven. Sorry, ik heb ook niet altijd een reactie gegeven, maar het lukt me ook niet altijd alles te onthouden. Weet je nu eigenlijk hoe je je op de afsprakenlijst moet zetten? @diaantje: kan me je gedachten wel voorstellen. je wilt nu gewoon duidelijkheid! alleen luisterd een lijf daar niet echt naar. Sorry voor iedereen die ik nu vergeet, ben een beetje overvallen door het bericht van de dokter. fijn EK voor iedereen die het volgt en natuurlijk een hele mooie warme avond, Kaat enne molly.....succes morgen met scannen van je paard, laat je ff weten hoe de uitslag is.
4X mama vraagje ben je ongestereliseerd dan? Ik was gestereliseert en na 6 jar ongestereliseert en dan na 6 maand proberen zwanger, zo zie je maar , je weet het nooit, ging sneller dan toen ik 25 jaar jong was @Diaantje ik heb er nog gehoord hoor dat men een tijdje pas kan zien dat men zwanger is wel in bloedafname, dit zou zekerder zijn, ik hoop en duim voor jou oook nog, zou mooi zijn..... Ik heb hier een minder weekend, al maak ik het beste ervan, heb denk ik de druk en vermoeidheid nu pas gevoeld, van de afgelopen weken, misselijk vermoeid en veel geslapen vandaag al probeer ik dan toch nog een paar uurtjes ontspanning te nemen en dat lukte samen met vrienden op bezoek. Lekker ijsje gaan eten bij Flappie hierover aan de straat, en de Meter van men kindje getracteerd die nog mooie meisjes spulletjes heeft die ik ga halen en ze woont aan zee, dus dat is leuk, goede warme gevoelens uit vriendschap rond je en dan kun je er weer even tegenaan al voel ik me niet lekker, en onwel en moe, het hoort erbij, en dan voel ik me nog een koning als ik aan Kaat denk! een BBB of iets samen doen lijkt me leuk, heel leuk.... Ik denk veel aan je meisje.... hoop dat alles stilaan beter gaat vor je en je dit meeleest.... liefs Ritje
Oja nog wel leuk om te vermelden, wegens een bedgebrek in het ziekenhuis lig ik dus nu op een kamer met twee mannen en een vrouw van minstens 100+. Ik lag me dood (NOT). de hele dag klagen (ik kan natuurlijk niet bepalen hoe erg ze het hebben, dus nu ben ik wel heel gemeen), maar volgens mij om bijna niets. Ik heb echt niets met ze gemeen (behalve het feit dat we in het zelfde ziekenhuis liggen). Gaat die man mij vertellen dat vrouwen die erg misselijk zijn van hun zwangerschap het kind eigenlijk helemaal niet willen. Ik heb echt maar één opmerking voor die man: PAS OP HEREN, DEZE DAME KAN CASTREREN. Nog eens zo een opmerking en ik bega een misdaad. nogmaals fijne avond, Kaat
DOEN Kaat je hebt mijn toestemming ook als je hulp nodig hebt wat een onozele gemene opmerking, hoop dat je snel alleen komt te liggen of met iemand van je eigen leeftijd, ben heel blij dat ik je hoor, en de glimlach op je bericht was schitterend! Verzorg je he Liefs Ritje
Ritje ik heb geen hersteloperatie gadaan. Mijn eileiders waren dichtgebrand en mijn gyn zei dat omdat ik sterilisatie onderging nog voor mijn dertigste heb ik heel veel kans dat mijn eileiders zich zelf herstellen. Dat is dus wat er ook is gebeurd. Ik dan dus wel zwanger raken, nu nog zwanger blijven voor maand of 9.
Hey x4mama dit wist ik niet ik heb ze laten toebinden en dan opereren en een stukje eruit en terug mooi verbonden, en met rezultaat, ik dacht dichtbranden dat dit juist defenitief was... goed om dit te weten en ik hoop dat het nog nog snel lukt, fijne avond Ritje
@4xmamma: ja, ik ga gewoon weer hopen, proberen positief te blijven dus, nu de test nog, als die dan ook maar een keer posi wordt @ Kaat: hey meissie, leuk je weer online te hebben. Gatsie, sondevoeding, klinkt niet lekker. Probeer iets te eten en binnen te houden, ja, ik weet het, makkelijk gezegd van mij. Maar ik hoop gewoon dat je niet aan de sondevoeding hoeft. Heel veel sterkte met die oudjes op je kamer! Ik zou zeggen: hakkie takkie, weg zakkie... Hoop dat je snel je eigen kamer krijgt of een kamer met iemand die wel gezellig is! @ Ritje: balen dat je niet zo'n goed weekend hebt gehad, maar wel heel goed van je dat je er het beste van probeert te maken en ook heel goed dat je een paar uurtjes ontspanning neemt, luister naar je lichaam. Heel veel sterkte en bedankt voor het duimen en hopen, liefffffffff
NOD 03-06 Diaantje 11-06 Benthe 14-06 Shiela 15-06 Diana 17-06 4Xmamma 26-06 Ellenk 27-07 Sandra1967 03-07 Anna AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 26-06 Anja 20-weken Echo 27-06 Lola VK (16.50 uur) 02-07 Inez gyn 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob
Ik wist ook niet dat ze waren dichtgebrand. Ik dacht altijd dat er klemmetjes zaten. En in februari moest ik naar gyn, ik dacht dus ik ga liever naar de arts die mij had gesteriliseerd, het is wel stukje rijden, maar achteraf ben ik daar heel blij mee. Want hij halde mijn dossier van nog 12 jaar geleden tevoorschijn en zei tegen mij dat toen des tijds dachten ze ook dat het devinitief was, nu blijkt het dat meeste vrouwen bij wie eileiders waren dichtgebrand hebben spontaan herstel. En nog zei hij dat volgens nieuwste studie geeft sterilisatie niet meer zekerheid dan spiraltje.
Hey Diaantje, wel soms denk ik , ik voel em schuldig omdat ik dit vertel, maar het hoort erbij, ik wil zeker niet klagen hoor, en ondankbaar lijken..... Ondanks de tegenslag soms wat heb ik een goed gezinnetje, een warme lieve thuis een goed ventje, en leuke vrienden... en t joemel ik rond probeer me goed te houden, en dat lukt wel. Anders duurt het allemaal te lnag, ik ben wat te bezig geweest en dat zweet zich waarschijnlijk wat uit! En ja ik moet wat meer naar men lichaam luisteren, en men ventje, en beseffen dat ik geen 20 meer ben al wil men dit altijd wel blijven! hou ons op de hoogte he, want ik hoop op goed nieuws... Ritje
@ 4x mamma: je hebt niet de laatste lijst genomen om te qouten, want mijn afspraken staan er niet meer bij Neem je even de laatste lijst, a.u.b.? @ Ritje: niet schuldig voelen hoor, we zijn er toch om elkaar bij te staan, in goede en in slechte tijden?!
NOD 03-06 Diaantje (2 dagen en 4 dagen overtijd getest, beide negatief ) 11-06 Benthe 14-06 Shiela 17-06 4Xmamma 15-06 Diana 26-06 Ellenk 27-07 Sandra1967 03-07 Anna AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 26-06 Anja 20-weken Echo 27-06 Lola VK (16.50 uur) 02-07 Inez gyn 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Begin augustus: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob
diaantje1: Sorry meid, ik heb het van pag.24 gepakt, Ik wist niet dat dat niet de latste was. Hoop dat het deze keer wel goed is.
Ik weet nog wel wat afko's, Kaat en ik, de twee BB's, gaan binnenkort zelfs naar DD. Zo nu mogen jullie gaan raden wat ik bedoel Wie het raadt gaat door voor de koelkast! Die krijg je dan wel leeg, want de inhoud moet Kaat naar binnen werken.
Ik vinnet wel gezellie, ik zal de foonrekening wel moeten onderscheppen, hoewel........ vent is zo opgevoed (door mij) dat hij mijn foonrekeningen niet openmaakt. Zoals ik al zei en schreef, het is dus gewoon k**nieuws. Ik vraag me af als je sondevoeding krijgt..... dat komt toch ook in je maag? En die kiept zichzelf toch steeds leeg? Vraag me af of sondevoeding zou helpen. Kaat, nu je toch internet hebt, zoek anders eens op google hoe ervaringen met acupunctuur zijn? Ik ga je sms'sen of bellen met het nieuws of de merrie wel of niet drachtig is!
@ 4xmamma: maakt niet uit hoor, kan gebeuren, deze lijst is prima @ Molly: huh : : Die ijskast moet ik helaas laten gaan. Hint?
laCH Castreren, tjee, dat wilde je met paps zijn ehbo arts gisteren ook al, tot ik schreef dat het een wuuf was Kan ook wel he, castreren bij een wuuf, ligt er maar net aan wat je weghaalt. Denk eraan dat je ze wel aan 't zuurstof legt, anders gaan ze later dood aan HCM (sorry meiden, intern grapje tussen een ex-kattenfokster -> moi, en een dierenarts -> Kaat). Dus je wilt het kindje helemaal niet....... tjee. Het zal je maar gezegd worden. Maar eigenlijk moet je gewoon boven die 100+ers staan, ze weten niet beter.