@ MAMA2X: oh, spannend bij jou, duim, duim, duim [-o< [-o< [-o< , zet 'm op! @ RITJE & ZICO: heel veel sterkte vast met de bevalling, neem een voorbeeld aan LOLA! @ NINO: ja, het blijft hier nog wel even spannend. Iedere dag dat de er niet zijn, is er één. Ze kunnen namelijk vanaf vandaag iedere dag verschijnen, als ik uit ga van de 6 IUI's die ik al had gehad. Alleen gebruik ik nu voor het eerst de Utrogestan bolletjes, ben dus evengoed benieuwd, al ga ik er eerlijk gezegd van uit dat ze vanzelf wel zullen verschijnen hoor . @ SHEILA: zooo fijn om te lezen dat je je zooooo gelukkig voelt. Maar je weet toch wel dat zwangere vrouwen geen drugs mogen hè
Diaantje, hihi ik weet het. Moet eerlijk zeggen dat mn drugs ervaringen minimaal zijn maar uit verhalen van de flower powers toch waren die ook altijd helemaal happy the pappy! Voel me ook helemaal te flower power vandaag Hoe gaat het met jouw dan?
SHEILA: voel me vandaag zonnig, maar dat heeft meer met het weer te maken . Iedere dag dat er nog geen te zien zijn, is er één en dat stemt mij gelukkig. Nu maar hopen dat ze 9 maanden wegblijven. Ik moet echt lachen om jouw berichtje. Maar houden zo, zou ik zeggen, je klinkt als iemand die echt aan het genieten is en dat vind ik helemaal te gek! Ben echt heel blij voor je!
MaMa2x, spannend hoor. Ik duim voor roze voor je. Shiela, hihi, 'verslaafde', lekker blijven genieten en blijf maar lekker hoog op die blauw/roze wolk zitten meid. Diaantje, ook voor jou blijven de duimen ononderbroken doordraaien en ik hoop zo ontzettend dat de nu ook eens bij jou voor minimaal een maandje of 9 weg mogen blijven. Nin0, dat scheelt inderdaad een hoop werk, niet meer zoveel luiers. Tjee zeg, dat was gewoon ruim een halve pak luiers per dag. Sneu voor het mannetje hoor. Gelukkig is hij daar nu van af. Anja, er komen veel mooie meiden en knulletjes bij. Straks mogen we ook van jouw kleine uk gaan genieten!
@ SHEILA: ik heb wel zin om te flower-poweren, aan mij zal het niet liggen @ INEZ: ja, het zou echt een wonder zijn als ik eindelijk na 2.5 jaar eens een positest in mijn handen zou mogen houden. Dank je voor het duimen!
Ooooh Lola, wat een prachtig stel meisjes heb je! Ik hoop dat Emma geen last krijgt van haar sleutelbeentje. En eigen hechtingen, praat me er niet van helaas. Sterkte daarmee, en ook met de stuwing (au!). Kun je niet een paar keer een pietsie druk afkolven van de borst die je niet geeft? Verder ook wel lekker dat je Emma maar 1 borst per keer hoeft te voeden. Danique wil voor- en hoofdgerecht en ze drinkt ook een beetje langzaam, ik ben per voeding zo 40/45 minuten 'kwijt'. MaMa2x, spannend joh! Nino, oh dus de combisleeper heeft niet een beetje het idee van inbakeren. Zal wat worden vrees ik, als het rond de 6 maanden niet meer mag. Kan/wil jullie oudste niet op een eigen kamertje slapen dat hij nog tussen jullie in ligt? Ik lag er vannacht toevallig aan te denken, hoe het zou zijn als Danique naar haar eigen kamertje moet. Lijkt me niks, maar zal ook wel weer snel wennen. Diaantje lieverd, ik duim!
@Lola: wat een schattige foto's en wat een poppetje is Emma;hopelijk komt het allemaal weer goed met haar sleutelbeentje! En hechtingen............ik ken het, maar hopelijk mogen ze er snel uit en dan heb je gauw geen last meer! @Shiela: zo te lezen gaat het HÉÉL goed met jou;houden zo! @Diaantje1:blijven hopen....!
@ MOBY: da's moeilijk als je keer op keer teleurgesteld wordt, maar we doen ons best. @ {|= SHEILA: zo is dat {|=
he meiden, De geplande KS gaat door. Ik ga een beetje verklappen, het zijn geen 10 dagen meer. De kleine is een beetje bijgekomen in deze 14 dagen, een 200gr om zo te zeggen, op dit moment weegt ons kleintje een 2.200gr, de gyn hoopt er een beetje naast te zitten en da het iets meer gaat wegen bij de geboorte. Het zal wel een couveusekindje worden, maar we zijn er al op voorbereidt.
@Zico: spannend hoor,ben heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren en wens je alvast héél véél sterkte!
Zico, spannend hoor. Ik hoop heel erg dat de gyn er naast zit met z'n schatting en dat de kleine uk niet de couveuse inhoeft. Geniet nog even van je buikje en ik kijk uit naar jouw babynieuws!
Vanmiddag heeft Alyssa proefgedraaid op het KDV. Ze vond het er geweldig en heeft zich prima vermaakt. Ze heeft zowel alleen als met andere kindjes gespeeld. Toen ik haar weer kwam halen had ze de eerste 5 minuten niet eens in de gaten dat ik er was. Ze zaten met z'n allen aan tafel, te genieten van een bekertje drinken en een traktatie van een jarige. Ineens zag ze me en riep: Daar is mama!. Zoooo lief. Ze wilde niet meteen mee naar huis. Eerst moest er nog gespeeld worden en door de rups heen worden gekropen, maar ging daarna toch nog vrij gemakkelijk weer mee naar huis.
Zico is het nog de 24 ste of gaat de ks vroeger zijn nog? want het kort toch af he, sterkte meid Ritje
Hi meisies, @Inez, fijn dat het zo goed is gegaan voor je kleine meid en tuurlijk ook voor mama, ben je altijd eens tuk geruster als je kindje het fijn heeft gehad @Lola, wat een mooie meisjes, zo lieffffff die foto @Zico, het einde is nu echt in zicht, word nu wel heel spannend, denk aan je @ritje, gaat het nog een beetje met je? @shiela helemaal high , gewoon mee gaan diaantje, duimen draaien hier overuren voor jou de rest die ik vergeten ben uhhhhh ik weet het niet meer sorry.... ben zelf nog behoorlijk misselijk en moe maar klaag niet te veel want ben maar al te blij. Als het goed is voel ik me over een dikke 2 weekjes weer helemaal toppie (was ook zo met Nino) en is het niet zo gaan we gewoon door Fijne avond gewenst allemaal