@MaMa2X: Oooo... wat spannend! Er moet ook nodig wat roze bij op de lijst, nu er in rap tempo zwangere meiden van afvallen omdat ze bevallen zijn... @nin0: Jeetje... 15 poepluiers per dag ! En dan zeker nog vergezeld van de nodige ongelukjes ook... @Shiela: Die 'drug' die jij genomen hebt, komt volgens mij van de roze wolk, nietwaar... ? @Diaantje: Ik hoop toch zóóóóóóóóóóóóóó dat de zich niet laten zien vóór de tweede helft van 2009...! @Zico: Welkom bij de septembermama's... Dat wordt nog een spannende 'race' tussen jou en Ritje... @Inez: Fijn dat Alyssa het zo naar haar zin heeft gehad op het kdv. Voor jou ook weer een zorg minder...
Even een update... Had Emma 'besloten' lekker door te slapen vannacht (7.30 uur), heeft haar mama de halve nacht wakker gelegen door de stuwing ! Ik was zó blij dat ik weer op mijn buik kon slapen, maar de omvang én de hardheid van mijn borsten maakt het zelfs onmogelijk om op mij zij te slapen . Op mijn rug slaap ik niet fijn en de pijn maakte me telkens wakker. Rond 3.30 uur ben ik naar beneden gegaan om de ergste druk van mijn borsten af te kolven. In overleg met de kraamhulp besloot ik echter vandaag op mijn tanden te bijten en níet te kolven, om zo de vraag naar melk niet te vergroten (weten mijn borsten veel dat de afgekolfde melk in de koelkast terecht komt... ) en ik moet zeggen dat de stuwing al wat minder is dan gisteren. In de middaguurtjes heb ik lekker nog wat kunnen slapen en juist in die uurtjes heeft Emma haar huil- en sabbeluurtjes (bij voorkeur op je pink) gehad. Met een beetje geluk ben ik vandaag dus de dans ontsprongen... Morgen komt de verloskundige weer om Emma te wegen en ik hoop dat ze dan de draadjes van mijn hechtingen kan verwijderen. Ze trekken nu zó erg, dat dit me belemmert in mijn doen en laten. Voor de rest voel ik me goed. De afgelopen nachten heb ik zo'n 5 uur per nacht geslapen en dat is al een verdubbeling van wat ik eerst aan slaap kreeg. Daarnaast slaap ik overdag ook nog een uurtje of 2...
Lola, vervelend, die stuwing, kan erg pijnlijk zijn. Heb er ook last van gehad. Als het goed is, zou het morgen of overmorgen al weer flink beter moeten gaan. Zico, fijn dat je nu kunt gaan aftellen. Ja, we zijn erg blij dat Alyssa het zo naar de zin heeft gehad op het KDV. Dat maakt inderdaad dat je haar met een gerust hart laat gaan.
hey vandaag hele dag bedje in gelegen en gehuild, gisteren avond een verschrikkelijke avond gehad, we hebben alles ingedaan bij de onderzoeksrechter en het was erna oef, tot we wisten dat mijn vriend aangevallen word op zen werk door die stalker , gelukkig klopt het niet want de klacht kan gewoon niet! erna kwam mijn ex aan de beurt en aan foon, ook lastig gevallen door die stalker, kletterende ruzie voor ons dochter en zen jaloezie op mij en men ongeboren kindje, heeft het nog niet verwerkt dat ik hem liet staan en gelukkig ben nu! dus weer even gisteren politie pv laten opmaken, vandaag weer gehoord dat die persoon me opzocht via leden waar ik mee getraind heb en weer heeft hij bot gevangen ze kennen hem al, deze avond belde men veearts dat hij haar bedreigde om laten te verklaren dat ik mijn honden slecht behandel! en ook haar wilde aangeven aan de orde van....gelukkig is dat een tante met pit en scheepte hem af, daar is hij ook met een kuode kermis thuisgekomen! Maar hij zoekt iedereen op als een wilde, ik vraag me af wanneer krijg je hier een dat men je achter tralies opbergt vor je eigen zot! Belgie veel te braaf! sorry meisjes, ik heb het dus even moeilijk gehad al heb ik goede mensen en instanties achter me staan, maar dit is ziekelijk, ik wist niet dat mensen zo konden zijn! Ik denk dat Zico voor me gaat zijn, dan kan ik nog genieten van haar verhalen want als ik een babytje zie krik ik me er enrom aan op. maandag dus naar de gyn dan meld ik het wel hoe het gaat! het is zwaar ik rust regelmaitig, veel schommelingen bloedruk. heftige buikjes... geen weeen! iedereen een fijne avond het gaat nu even hoor! Ritje
het gerecht kan het stoppen alleen dat heeft weer tijd nodig, maar we doen ons best! thanks Lola ik wens dit niemand niet toe zelfs men ergste vijand niet! het gaat nu weer even....fijne avond en geniet van je kindjes! Liefs Ritje
ritje die kerel; is gek gek gestoort kan er echt niks aan gedaan worden? ik hoop dat het snel op houd. Dikke knuff van mij
mama2x ik zie dat je overtijd bent. Ga je testen? Oh Ritje wat een ellende. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Ik zou ook helemaal gek en verdrietig worden en dat op dit moment. Jules gaat maandag al wennen bij kdv. Best moeilijk hoor, ik heb hem al die tijd bij me gehad. Vandaag gaan we samen shoppen in Amsterdam. Ik wil wat kleren hebben voor mijn werk en voel me best vet. Op ons vakantiefilmpje zag ik mezelf en schrok ik er ook een beetje van. Ik weet dat de kilootjes wel weer weg gaan, maar snel gaat het niet. Nu nog plus 7. Straks maar weer fietsen en trappenlopen en kolven,dat doet wonderen (dat hielp de vorige keer heel goed). Ik ben ook zo'n zwanger vreetmonster geweest. Zico: spannend hoor.
@Ritje, inderdaad enorm ziek allemaal dit zeg. Wat een mafkees. Hoop voor je dat er snel iets aan gedaan word en je gewoon kunt genieten van je kindje. @Lola, tis inderdaad denk ik afkomstig van die roze wolk! Maar prima spul moet ik zeggen. hihi
Ritje, ik hoop dat die stalker snel aangepakt kan worden. Sterkte ermee en hopelijk kun je toch nog een beetje genieten van de kleine uk in je buik. MaMa2x, spannend zeg, wanneer ga je testen? Nin0, Jules maandag al weer wennen op het KDV. Ik kan me best voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt. Wanneer is je eerste werkdag?
Morguh meisjes, @ ZICO: nu wordt het pas echt spannend bij jou en kan je aftellen. Wens je héél véél sterkte met de KS. En hopelijk weegt je kindje bij de geboorte meer dan voorspeld. Ik duim voor je en denk aan je , zet 'm op! @ INEZ: meid, wat leuk dat Alyssa het naar haar zin heeft op het KDV . Moet voor jullie als ouders ook een hele opluchting zijn! @ RITJE: meisje toch, het gaat maar door en door en door en houdt maar niet op. Ik kan niets anders doen dan je een virtuele knuffel geven en hopen dat het snel ophoudt. Gelukkig heb je wel een hoop mensen achter je staan en vangt je stalker overal bot of komt van een koude kermis thuis. Hopelijk geeft hij snel op óf wordt hij snel opgepakt zodat je eindelijk aan rust toe komt. Wens jullie allemaal heel veel sterkte [-o< [-o< [-o< ! Ik denk aan jullie @ DIANA: hey naamgenootje, dat moet toch heerlijk zijn, die misselijkheid , daar tekenen we toch allemaal voor?! Ik lift met SHEILA mee op haar wolk, hoop alleen dat ik daar 9 maanden op mag blijven zitten . Dank je weer voor het duimen! @ LOLA: balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, maar wel fijn dat EMMA zo goed doorslaapt. Gelukkig kan je wel nog een paar uurtjes slaap inhalen in de middag! Veel succes vandaag met het bezoek van de VK en hopelijk wordt je van je hechtingen verlost. Ik wil de de eerste 9 maanden gewoon NIET zien! @ 2XMAMA: een dag overtijd, heb je al getest? Spannend! Ik duim [-o< [-o< [-o< @ NINO: heel veel shopplezier in Amsterdam! En sterkte met het kwijtraken van de kilootjes @ SHEILA: nog steeds high?
Diaantje, wij willen ze met jou gewoon een maand of 9 niet meer zien. Hier lijken ze zich nu voor het eerst aan te dienen, da's mooi, want dat is een teken dat mijn lichaam zich langzaam maar zeker weer aan het herstellen is. En volgende week dinsdag heb ik een eindgesprek met de gyn en zal dan met haar het plaatsen van een Mirenaspiraal bespreken. Hoewel ik net als Nin0 nog een kindje stiekempjes best wel leuk vind, is dat gewoon geen optie meer. Wij zijn dolgelukkig met onze meiden en alles gaat goed met hen en met mij gaat het qua vermoeidheid ook langzaam maar zeker weer steeds beter. Dus is het nu mooi geweest. Zo, ga nu maar eens bij Yelina kijken. Het is voor haar ook weer tijd voor een flesje. En dan kunnen we daarna misschien nog even lekker een stukje wandelen voor het weer lunchtijd is.
@ INEZ: zo is dat, ik verban ze (hopelijk [-o< [-o< [-o< ) voor 9 maanden uit mijn leven! Ik klink nu wel heel flink, maar voel me stikzenuwachtig dat ze toch gaan verschijnen . Fijn dat jouw lichaam zich aan het herstellen is. Lijkt me zo heerlijk om met je kindje een stukje te gaan wandelen. Hier schijnt het zonnetje volop, dus ik wens jullie heel veel wandelplezier! Veel succes met het eindgesprek volgende week!
dit is voor iedereen, vandaag iets beter maar het is erg...... Inez het is zalig goed ingepakt nu nog een wandelingetje ik denk er ook vaak aan, als het er is zalig, geniet ervan dames.... misschien de laatste zomerstraaltjes wie probeert zwanger te raken ik duim hier en denk ernaan, aan elk berichtje kan ik en heb ik de puf niet meer om op te antwoorden, maar leef wel mee en lees ook mee! liefs Ritje
@ RITJE: gelukkig voel je je vandaag iets beter, hopelijk blijft het zo. Het weer helpt in ieder geval mee om een beter humeur te krijgen!
Ik ben op kantoor, maar ga nu opruimen, want ik heb over een half uur WEEKEND \/ . Wens iedereen een heel zonnig weekend toe!