Diaantje, fijn weekend meid en zoek maar veel afleiding om niet aan volgende week te denken. (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan). Van wandelen is vanochtend niet meer veel gekomen door een heerlijke (?) peuterpuberbui en een baby die even compleet verschoond kon worden omdat ze over haar kleertjes had gespuugd. Dus, vanmiddag nieuwe poging nadat iedereen even een tukkie heeft gedaan.
Zico, spannend! Fijn dat Alyssa het zo leuk vindt op de kdv Inez. Die stuwing doet pijn hè Lola Gelukkig duurt dat maar een paar daagjes als het goed is, ik heb er 2 dagen flink last van gehad. Jeetje Ritje, wat een ellende allemaal Ooooh, Jules maandag al naar de kdv...... ik moet er nog niet aan denken.
Ze ziet er niet ontevreden uit Natas! Je zei pas dat je er wel tegenop zag voor wanneer ze deze doek niet meer aan zou kunnen. Maar is inbakeren ook niet iets wat je weer moet afbouwen? Steeds een beetje meer vrijheid teruggeven zodat ze eraan kan wennen dat ze meer bewegingsvrijheid krijgt?
Nou ik heb een zwangerschaps test gedaan en die was negatief. Mijn borsten doen nog steeds zeer dus en de cb digitaal gaf aan niet zwanger maar ik zag wel een heel vaag 2de streepje. Over een paar dagen nog maar 1 doen.
He ritje. Ik hoop echt dat ze hem gaan doen stoppen en eventueel met groffe middelen. ben vandaag naar de kapper geweest, was heel dringend tijd. Maar wat schrok ik me een bult, de kapper keek ook raar op. Ik kreeg totaal andere kleuren als verwacht, roze, oranje zwart koper....Je had me moeten zien. De kapper zei, zo laat ik je niet gaan. Dus een andere kleur erover en nog een andere en nu mooi effect. Blond, koper, donker blond en beetje zwart. Ben content, zo kan ik volgende week gaan bevallen
Gelukkig kun je mooi gekleurd je kindje krijgen Zico Ah wat jammer MaMa2x Maar, geen bloed geeft moed! Inez, ze toont idd niet ongelukkig hoor in de inbakerdoek en ze slaapt er dus prima mee. Ik vind het er zelf dus alleen een beetje 'doods' uitzien. Het afbouwen met de doeken losser doen, dat kan niet want dan loop je te veel risico dat ze zich tegen die tijd om kan draaien met doeken en al. Afbouwen door bijvoorbeeld overdag ze niet meer om te doen bij 1 slaapje en dan steeds meer, dat kan wel.
Hihi Zico, dat zal er fraai hebben uitgezien. Maar gelukkig is het weer goedgekomen en nu maar op naar je bevalling volgende week! MaMa2x, jammer dat je negatief hebt getest. Hopelijk heb je over een paar daagjes beter nieuws.
hihi Zico kan door de zwangerschap zijn he, mijn haar is makkelijk dus geen probleem gehad! maar dat zal een raar zicht zijn! gelukkig is het nu toch mooi voor als je ingaat in de kliniek, maadag gaan de gyn hier ook beslissen om toch volgende week het ingang te zetten, is best, ook waarschijnlijk om dat medicatie bij te krijgen ikzelf tegen lichte depressie! Ik geef geen borstvoeding.....en mijn ventje is dan thuis werk is allemaal geregeld bij hem .... ja Inez ik hoop dat jij nu een leuk herfstwandelingetje doet! Natas toch ziet ze er goed uit in haar doekje hoor, niet ontevreden! net een lekkere kersenbonbon met dat strikje op het eind... is toch een mooi poppemieke he, Diaantje fijn weekend! geniet ervan Dank je Anja en hoe ist met jou zwangerschap alles oke? Liefs Ritje
Hai ladies, Hoe gaat het hier? Ben net heerlijk door het zonnetje terug naar huis gereden na twee intensieve cursus/vergaderdagen. Was heerlijk en best wel ontspannend eigenlijk, die terugrit! Kon het niet laten; thuis getest, niks natuurlijk. Sowieso te vroeg, want pas 9 dagen na ei, maar ja, nieuwsgierig! Nu heb ik geen testen meer in huis, dus maar weer snel besteld Mama2x, het is dus nog spannend voor je zie ik. (Je weet he, dat tweede lijntje zegt niets omdat die digitale test ook LH detecteert, het hormoon dat je altijd wel een beetje in je bloed kunt hebben.) Leuk die plaatjes van babypakketjes! Ik wens jullie allemaal een fijn en ontspannen weekend toe! En Mama2x zet m naar een posi-test! (hoop ik).
@ SHEILA: ja, ik lift met je mee op de wolk naar de 23e. Hopelijk word ik dan net zo high als jij @ INEZ: ga idd afleiding zoeken. Morgen heeft vriendje nog vrij, dus kunnen we samen iets gaan doen, zondag ga ik met mijn zusje en haar kindjes naaar de kermis, dus ik heb wel wat afleiding, al zal ik ook een hoop slipstaren. Het vervelende is dat een bijwerking van de bolletjes is dat je cyclus in de war kan raken. Dus als je overtijd zou zijn, zou het ook van de bolletjes kunnen komen. Evengoed hopen we natuurlijk dat de er dinsdag nog niet zijn, ik mag dan testen en een positest zou voor de afwisseling echt een welkome verrassing zijn. Balen dat je wandelingetje vanmorgen niet is doorgegaan. Hopelijk heb je het vanmiddag ruimschoots ingehaald nadat iedereen lekker gedut heeft. @ NATAS: ik vind de foto's iets liefs, maar idd ook iets 'doods' hebben. Maar als het helpt, zou ik het ook doen, toch? Enne....zo'n mooi cadeautje wil ik ook wel. @ MAMA2x: jammer meid, maar misschien in het weekend toch nog roze, hou ons op de hoogte, ik duim voor jullie, veel succes! @ ZICO: oh jeetje, dat was schrikken bij de kapper. Maar gelukkig is het goed gekomen en kan je als een mooie mama bevallen! @ RITJE: jij klinkt een stuk positiever, gelukkig maar. En jij ook genieten van je weekend hè.
@ VERONIKA: ik lees je net pas. Een autoritje met dit weertje werkt bij mij ook altijd ontspannen. Zeker met het weekend voor de deur. Jammer dat je nega getest hebt, al wil dat natuurlijk niets zeggen zo vroeg. Hopen dat je over 2 dagen roze nieuws te melden hebt. Veel succes, ik duim voor je!
Shiela, Wat fijn dat je je geluk met ons deelt. Worden wij ook weer gelukkig van. Hebben jullie het al iemand verteld? DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM,DUIM, DUIM, DUIM, DUIM,DUIM, DUIM, DUIM, DUIM,DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM, DUIM voor Diaantje. Ik ga denk ik een gat ik de lucht springen als ik een roze berichtje van je lees. Ik wens je in elk geval een heel leuk weekend samen! Oh en met je zus, lees ik. Heeeeeeel veel sterkte met de zenuwen. Nino, Fijn voor je mannetje. Had je trouwens ook een PBtje gestuurd. Nog gelezen? Ik moet er nu al niet aan denken je lieve kleintje bij het KDV achterlaten. Het zit voorlopig nog even lekker in en bij mij... Sterkte alvast straks. Lola, Wat heerlijk, die meisjes van jullie. Dat moet voor jullie echt genieten zijn. Hopelijk komt het met haar sleutelbeentje snel goed. En met jouw borsten. Leuk dat er ondertussen toch wat bevallingsnieuws (ook negatief) naar boven komt. Tja, ik kan toch niet mijn kop in het zand blijven steken. Niet leuk dat jullie pijn hebben hoor! Hoop dat het snel over is. En dat de kilo's er weer af gaan Nino. He jee Zico, in de couveuse. Ik hoop maar voor heel kort. Sterkte met de KS alvast. Natas, met zo'n roze randje ziet het er gelukkig niet streng orthodox uit. Het is vooral ons eigen idee denk ik dat we het vreemd vinden. Die kleintjes zijn niet anders gewend. Oh, ik laat net mijn vriend de foto's zien, die zei "ziet er wel relaxed uit, kan dat tot ze een jaar of 20 zijn?" Dat zal nog leuk worden straks Fijn Inez, dat ze het zo leuk vond. Het lijkt me ook heerlijk voor zo'n groot kleintje! Hoehad jij het tijdens die uurtjes. Hier alles goed. We hadden sportdag met de onderbouw, heerlijk met dit weer. Een geslaagd dagje. Veel collega's zeiden dat ze mijn buik erg zagen groeien. Mijn darmen zitten ook erg omhoog. Ik vind het wel heel fijn dat ik nu zelf ook mijn baarmoeder kan voelen. (voordat ik bij de VK was, wist ik niet zeker of het al zo hoog zat). Goed weekend!
Ik heb vandaag 2 nieuwe testen gekocht en ik zal denk ik zondag of maandag nog een keertje testen. Ik heb nu gewone van de DA drogistmet de paarse dop zeg maar. Nog steeds niks hier....ik blijf onderbroekje kijken Bedankt allemaal voor het duimen, ik hoop dat het helpt
Mama2x ik duim ook hoor god zou toch week mooi zijn, Diaantje fijn weekend ik probeer positief te klinken, ik ben een positief iemand, en doe men best! nog snel naar de veearts geweest hondje had schimmel en ik kreeg het niet weg met gewone medicatie! Mijn vriend had alles genoteerd wanneer en hoeveel keer ik lastig gevallen ben voor het gerecht wel dames 36 keer op 28 dagen via internet foons mails via derden, wist zelf niet dat dit zoveel was! Ik vraag me af wat het gerecht gaat doen? ik tel af en duim voor Zico het is nie leuk je kindje in couveuse leggen, maar ik hoop dat het snel door is voor je! Ja sorry natas het was mijn Belgisch woordje voor je ingebakerd kindje en nu rusten hier harde buiken, heb eventjes conflict gehad met men jongste hond, is een pittige tante..... als ik terug kan trainen zal ze van zich af kunnen geven! is een lontje vuur en toch kan ze soms een schatje zijn! fijne avond Ritje
Heb steeds bijgelezen maar niet gereageerd. maar leeff met iedereen even hard mee. met de leuke en minder leuek berichten. Sorry voor het onpersoonlijke. Mn vader gaat het sinds gister erg selcxht. Zwelling in zn hersenen is toegenomen waardoor hij misselijk is. Medicatie is opgehoogd maar tot nu toe alleen effect dat het bij kokhalsen blijft en niet echt spugen word. Nog even een vraagje voor een vriendin van mij, ff kijken wat jullie erop te zeggen hebben. Met AL jullie ervaring. Zij is dus ook bezig proberen zwanger te worden. Sinds ong half jaar gestopt met de pil. Pas sinds kort werkelijk ah werk zeg maar ( ze is een stuk jonger dan wij).Cyclussen tussen de 28 en 35 dgn. Laatste maand goed geklust en zit nu al op de 44e dag van de cyclus.Zwangerschapstesten zijn negatief(afgelopen di de laatste gedaan), ze voelt zich erg moe en erg zwanger. Heeft iemand een idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn? names haar alvast bedankt voor de antwoorden.
SanRob, wat erg dat het nu zoveel slechter gaat met je vader. Heel veel sterkte daarmee. Hoe vond hij het filmpje eigenlijk? Heeft je vriendin al een bloedtest laten doen bij de huisarts? Anna, ik was eigenlijk te druk met Yelina om me er echt bewust van te zijn dat Alissa niet hier was, maar ik moet toegeven dat het wel erg stilletjes was hier. Maar goed, op zich was ik er al wel aan gewend dat Alyssa soms even niet thuis is, aangezien oma een keer of 2 in de week komt om haar mee uit wandelen te nemen. Fijn om te horen dat met jou alles goed gaat. Leuk he? Wanneer andere mensen zien dat je buikje begint te groeien. Kan je het werken inmiddels al een beetje volhouden? Diaantje, fijn dat je de komende dagen goed veel afleiding hebt.