35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    thanks Inez,
    laten we het hopen....
    maar dat weet je nooit he hoe het afloopt, ik verwachts niets, alleeen dat het niet te lang meer duurd eer de baby komt!

bedankt is lief van je!

Ritje

2. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Ritje:spannend hoor, ik hoop ook voor jou dat het doorzet en je gauw je kleine meid kan bewonderen.....Succes!

@Sanrob:jeetje wat een naar nieuws over je vader....heel veel sterkte toegewenst voor jullie!

@Natas:dat inbakeren daar hoor je steeds vaker over en ze lijkt inderdaad een kadootje dat klaar ligt om uitgepakt te worden!

@Mama2x:Spannend,ben zeer benieuwd!

@Anja: schrikken zeker, maar gelukkig alles goed!
    Ik vind het langzaam aan wat zwaarder worden allemaal en jij?

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Moby, het is niet gek dat je het nu zo langzamerhand wat zwaarder begint te vinden. Je mag jezelf inmiddels toch hoogzwanger noemen en nog over 3 weken en 1 dag heb je al weer een mooie mijlpaal, dan zou je al thuis mogen bevallen, dus dat begint toch ook al lekker op te schieten voor je.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ritje, hou je taai!

Moby, straks word je weer lichter :D

5. veronika

veronika Niet meer actief

Update: Sorry dames, ik was net nog lekker blij, mooi weer, hardgelopen, rustige zondag verder... maar nu: He gadverdamme: ik ook weer ongesteld :cry: :cry: !

Ik heb niks voelen aankomen, en had het ook niet eens verwacht want mijn ei was volgens mij 3 dagen later dan normaal, en mijn temperatuur was nog onverminderd hoog vanochtend! VREEMD.

Blijkbaar is mijn cyclus onder alle omstandigheden super regelmatig, grrr. Dan heb ik nu een LF gehad van 10-11 dgn ongeveer. Ook niet leuk voor mijn eitje als het zich nog moet gaan haasten om zich te nestelen voordat mijn bm wordt "geleegd". Dan lukt het helemaal niet meer, toch? Ik had minstens gehoopt op een iets langere cyclus deze keer!

6. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Dank jullie wel voor jullie lieve woorden.
    Mijn vader heeft het filmpje toch niet te zien gekregen omdat we het toch een beetje te veel een "in memoriam"vonden. En dat zou niet goed zijn voor mijn vader.

En over mijn vriendin, ze gaat na het weekend naar de huisarts. Afwachten dus. maar dank jullie wel voor het meedenken.

7. veronika

NOD

19-09 MaMa2X
    23-09 Diaantje
    26-09 Ellenk
    28-09 4xmamma
    06-10 Giegel
    12-10 Sandra1967
    15-10 Benthe
    19-10 Veronika

AFSPRAKEN

24-09: Miss Daantje - 1e echo
    29-09 Coto nekplooi-echo
    29-09 Giegel gyn
    08-10 Shiela - verloskundige 1e echo
    09-10 Diana nekplooi en 12w meting
    20-10 Diana controle gyn

BEVALDATA

29-09-2008 Ritje
    09-10-2008 Zico
    03-11-2008 Moby
    11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    17-01-2009 Kaat
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    18-04-2009 Diana
    09-05-2009 Miss Daantje

22-05-2009 Shiela

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie

Zo, ik moest een heul eind terug voor de lijst! Maar dit was volgens mij de laatste.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah gatsie Veronika :cry:

9. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @veronika : Shit meid! Raar is dat soms he dat je echt helemaal niks voelt aankomen? Lichaam is raar....
    egoberichie:
    Hier al 2 dagen knallende koppijn, en ik heb wel paracetamol genomen maar dat helpt dus echt helemaal niks! Nu is mijn man ook nog naar de verjaardag van zijn zoon (bij z'n ex) dus ik ben alleen. Zijn zoon had mij ook uitgenodigd om te komen, heeel lief natuurlijk maar dat leek me niet zo'n goed idee. Hoewel ze moeder tegen hem had gezegd dat ze het goed vond (ook wel weer lief) leek het me voor iedereen geen goed idee. Zou ik veel te veel stressen en dat is weer niet goed voor de baby....
    Donderdag nekplooi. Mijn man gaat morgen naar Engeland en is pas donderdagavond weer terug. De echo kon niet meer verplaatst worden dus ik heb mijn moeder meegevraagd, ik hoop dat ze kan....ik ga weer de bank op.... :cry:

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Coto, heb je al bloed laten prikken? En krijg je dus meteen de uitslag?
    In welk ZH ga je eigenlijk of ga je bij een echocentrum? Woon nl in de buurt.
    Hopelijk is uitlslag in elk geval goed. Dan is het niet zo erg dat je vriend er niet bij is. Weet het zoontje van je vriend het al eigenlijk?

Verder nog geen berichtje van Diaantje over ongi. Ik hoop dat dat een goed teken is, maar je schreef ook al dat je druk zou zijn. DUIM DUIM DUIM dus door!

Veronika,
    Jammer dat jouw ongi zich al aangekondigd heeft. Misschien was je eitje toch niet later. In dat geval dan was deze maand toch al een verloren kans toch. Zegt dan niets over jullie vruchtbaarheid samen.
    In elk geval succes de volgende ronde!

11. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Annna : Ja ik heb 2 weken geleden al bloed laten prikken. Ze doen dat allemaal bij de VK. Hoewel het bloedprikken in Vlietland schiedam was.
    Ja hij weet het al 6 weken. We hadden het in de vakantie verteld. Hij vond het echt heel leuk en is nog steeds erg geinteresseerd. Hij moest gister voetballen en had beloofd te scoren voor de baby...Hij scoorde 2 keer! Zo leuk. Hij zei daarna dat er dus misschien wel 2 baby's in mijn buik zaten! hihi hij is echt lief. Morgen wordt hij 11 jaar.
    Dus echt de grote broer!
    A man is thuis gekomen, wil uit eten, wel lief maar ik kijk scheel van de hoofdpijn...niet zo'n goed idee dus.....balen...

12. veronika

Hai Coto, dank je, tja, ik voel me echt een beetje gefopt! Raar lijf. Rot dat je je niet goed voelt! Misschien toch beetje druk gemaakt over die verjaardag? Klinkt wel heel lief, van grote halfbroer :) Succes alvast voor donderdag.

Annna, hm, tja, ei eerder ik weet het niet, want ik had duidelijk "positievere" ovutesten en twee dagen daarna een temperatuurstijging. Maar goed, het is allemaal natuurlijk geen reden voor paniek.

Natas, dank je ook.

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Je kans komt vast snel Veronika!

Coto, klinkt als een leuk grote broer! Echt fijn dat hij zo enthousiast is.

14. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Achhhhhhhhhhhhhhh bah veronika dus toch nou zeg das niet leuk zwaar balen.

15. veronika

Dank je mama2x :rolleyes: .
    Mijn voordeel is ergens wel weer dat ik het snel weet nu. Jij zit nog steeds in spanning.... Voel je nog steeds iets, en wanneer ga je weer testen?

16. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Ja inderdaad ,ik zit behoorlijk in spanning nog steeds niks hier en nog steeds pijnlijke(.)(.) dus ik blijf hopen.

Ik denk dat ik nog even een paar dagen wacht met testen. Hoe moeilijk het ook is [-( :(

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Hey dames,

Hier een leuk, druk, gezellig weekend achter de rug. Het weer werkte goed mee. Verder eigenlijk weinig nieuws. Voel van alles, zoals lage rugpijn, af en toe buikpijn, maar het kan allemaal door de utrogestan bolletjes komen, dus ik probeer er niet op te letten. Dinsdag komt al aardig dichtbij, dus eng, maar ook spannend!

@ ANNA: dat moet met toch echt geluk brengen, zoveel duimen als jij me stuurt, dank je :) echt heel lief. Leuk man, dat je collega's je buik al echt zien groeien. Vond het echt een goeie van je man, die vraag of kids tot hun 20e ingebakerd kunnen blijven. Zou ook echt een opmerking van mijn vriendje kunnen zijn als hij een dochter zou krijgen. :)

@ MAMA2X: al 3 dagen overtijd, jij houdt het echt spannend en ik blijf voor je duimen. Geen bloed geeft moed hè, zet 'm op!

@ SANROB: jeetje meid, zwaar kl*t* van je vader. Ik wens jullie allemaal, maar bovenal je vader, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. *KNUF* Wat die vriendin van je betreft: heb ik ook een keer gehad, kreeg toen een echo, maar er was niets op te zien. Ik had die keer 'gewoon' een lange cyclus (45 dagen, normaal tussen de 26-28).

@ INEZ: was idd heel fijn dat ik de afgelopen dagen zoveel afleiding had, heb ook expres mijn laptop gemeden :) Hoest bij jou?.

@ COTO: dank je wel en wat heb je een lieve stiefzoon. Heel veel succes donderdag! Balen dat je man pas donderdagavond thuis komt, nu maar hopen dat je moeder mee kan.

@ ANJA: jeetje, dat moet schrikken zijn geweest voor je, gelukkig was het 'maar' een scheurtje. Hoop dat het snel geneest.

@ NATAS: dank je wel lieverd!

@ VERONIKA: :cry: dat de :evil: :evil: :evil: zich hebben aangediend. Als je een korte LF hebt, heb je geen eerlijke kans om zwanger te raken, volgens mijn oude gyn. Ik had dat ook en hij schreef mij daarom Duphaston voor. Het hielp goed, had echt een LF van 14 dagen, ipv 11-12. Wens jullie heel veel sterkte in de volgende ronde. Ja, ik mag dinsdag testen. Geen idee of dit ook mijn echte NOD is, aangezien ik mijn eigen cyclus helemaal moest vergeten volgens de gyn. Dit omdat ik aan de pil ging en daarna aan de hormonen.

@ ZICO en RITJE: heel veel sterkte die laatste paar dagen, geniet nog even van jullie buikjes en zet 'm op deze week!

@ 4xMAMMA: sterkte meid!

@ MOBY: jij gaat ook als een trein, al 33 weken, top meid!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Coto, wat lief van de zoon van je man dat hij al zo gek is met de baby. Maar wat balen dat je zo'n hoofdpijn hebt. Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt.
    Alvast succes voor donderdag met de nekplooi. Hopelijk kan je moeder wel mee dan, dan hoef je in ieder geval niet alleen.

MaMa2X, nog steeds in afwachting. Wat kan wachten dan lang duren he?

Diaantje zou inderdaad een druk programma hebben. Ik hoop zo op positieve berichten van haar kant. Wel spannend hoor.

19. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Klopt INEZ! Tot nu toe nog geen :evil: :evil: :evil: , maar het is pas zondag, dus wat niet is, kan nog komen. Hoop natuurlijk van niet.

Vind het heel lieffffffffffff van jullie dat jullie zo meeleven ;) , kan jullie duimen heel goed gebruiken, dus dank jullie wel allemaal!

Nog 2 dagen te gaan

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, deze is voor jou:

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

2 rijtjes duimen, voor iedere dag 1.